Hoe heb ik veilig een trio (VVM)?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Tim & Heleen
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 24 augustus 2014, 20:24

Hoe heb ik veilig een trio (VVM)?

Berichtdoor Tim & Heleen » zo 24 augustus 2014, 20:56

Hoi allemaal,

Wij zijn T & H. We zij een jong stel (rond de 30) en wij zijn opzoek naar een trio met een leuke dame erbij. We hopen op dit forum erachter te komen hoe je aan een leuk contact komt en hoe je het tijdens de sex veilig houdt. We hopen dat iemand ons hier meer over kan vertellen.

Groetjes T & H

:D33

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

Re: Hoe heb ik veilig een trio (VVM)?

Berichtdoor waterdraakje » ma 25 augustus 2014, 12:14

Dag Tim en Heleen,
Welkom op Shespot :-)
Eigenlijk heb ik niet veel duidelijke antwoorden voor jullie, en ben dus benieuwd naar de antwoorden van andere mensen rond het veilig houden van een trio. Ik neem aan dat jullie dat veilig houden bedoelen op vlak van SOA's? Of bedoel je eerder veilig op vlak van wie je tegenkomt?
Mijn vriend en ik hebben een aantal keren samen een relatie gehad met andere vrouwen. Daarbij was de vrouw in kwestie altijd iemand die mijn vriend had ontmoet bij het uitgaan. We hebben dus nooit iemand leren kennen via een website of zo. Hier op Shespot vind je ook wel heel wat topics over verschillende websites waar je mensen kan leren kennen. Kan je vinden als je bovenaan op zoeken klikt.
x
Waterdraakje
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Hoe heb ik veilig een trio (VVM)?

Berichtdoor boku » di 26 augustus 2014, 0:09

Hallo Tim en Heleen

Er zijn diverse sites waar je contact kunt leggen met mensen voor een trio. Wij hebben een paar keer mensen ontmoet op 2swing.eu . Maar er zijn veel meer sites, ik ken ze niet allemaal dus ik kan jullie helaas ook niet adviseren welke goed zijn of niet. In de regel is het wel zo dat betaalde sites beter zijn: op gratis sites loop je meer risico om fakers of een ander soort mafkezen tegen te komen. Maar ook op een betaalde site is er natuurlijk geen garantie dat je geen teleurstellingen tegenkomt. Een beetje gok blijft het. Let bij een eventueel contact goed op je gevoel. Voelt het goed aan of krijg je er een vaag onderbuikgevoel van? Jullie zijn met z'n tweeën, communiceer goed met elkaar. Als een van jullie twijfels heeft, begin er dan niet aan.
Eerste contact altijd op neutraal terrein, spreek af op een terrasje of zo, niet bij je thuis. En als het allemaal goed loopt, doe het veilig, je weet niet wie je voor is geweest.

Als je er met z'n tweeën achter staat is een trio geweldig. Bespreek vooraf met elkaar wat je ervan verwacht, wat je wensen zijn en wat jullie grenzen zijn. Dat voorkomt nare verrassingen achteraf. En als je verder je gezond verstand gebruikt komt het heus wel goed hoor. Ik wens jullie veel succes met zoeken, en heel veel plezier met z'n drieën ... :lol:

Tim & Heleen
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 24 augustus 2014, 20:24

Re: Hoe heb ik veilig een trio (VVM)?

Berichtdoor Tim & Heleen » di 26 augustus 2014, 10:51

Hartelijk bedankt voor de nuttige en leuke reacties.

Wat betreft veilig bedoelen we eigenlijk zowel het vlak van SOA's als een betrouwbaar iemand. We zouden willen graag weten of het raar is om een beflapje te gebruiken tijdens een trio. We begrijpen wel dat je dus met gezond verstand een eind komt. Dat gedeelte moet goed komen dus.
Heb nog even gezocht op het forum naar topics over websites, maar kan het zo snel even niet vinden (voorzetje?? :oops: )
Als we nog iets willen weten zullen we het hier weer posten. Maar tot zo ver hartelijk bedankt voor de fijne reacties!

:D33

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

Re: Hoe heb ik veilig een trio (VVM)?

Berichtdoor waterdraakje » wo 27 augustus 2014, 11:10

Wij kiezen er voorlopig voor om telkens een nieuwe condoom te gebruiken wanneer er 'gewisseld' wordt, maar verder gaan we niet. We gebruiken geen beflapje of zo. Lijkt me een heel gedoe, maar heb het eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd, en meer gedoe dan bij een condoom kan het niet zijn hè ... Hoe denken andere shespotters hierover?
Een vrouw die we langer kennen, vragen we wel gewoon hoe lang het geleden is dat ze nog seks heeft gehad zonder condoom bijvoorbeeld. En hoe lang het geleden is dat ze bij de huisdokter geweest is voor een bloedonderzoek. Of als ze een vaste vriend heeft, of die vriend zelf ook wisselende contacten heeft. Dat zijn natuurlijk soms geen gemakkelijke vragen om te stellen als je iemand pas kent. In principe gebruiken wij geen condoom meer wanneer we iemand heel goed kennen (en als ze geen vriend heeft bijvoorbeeld). En dan nog hebben we één keertje prijs gehad met chlamydia, omdat de vrouw in kwestie niet wist dat haar vriend ook vreemd was gegaan ... Chlamydia blijkt ook de meest voorkomende SOA te zijn.
Vind het eerlijk gezegd een moeilijk thema. Ingewikkeld zo met z'n drietjes om het veilig te houden, vooral als het echt leuk wordt ...
Maar voor de rest is het zo heerlijk 8) .
Veel plezier!
x
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Hoe heb ik veilig een trio (VVM)?

Berichtdoor janfreak » za 18 oktober 2014, 23:54

Hoe denken andere shespotters hierover?
x
Ik heb nog nooit gebeft met een beflapje, volgens mij is dat een afknapper. Ik wil de sappen proeven en opzuigen. Ik denk dat een vrouw het ook niet wat vindt een man te pijpen met een condoom om zijn lul.
Glimlach, morgen is het erger!


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten