Vraagje over Swingen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

MarijeJ
Berichten: 1
Lid geworden op: za 23 augustus 2014, 19:04

Vraagje over Swingen

Berichtdoor MarijeJ » za 23 augustus 2014, 20:53

Hallo, het lijkt me eens spannend om samen met mijn vriend te gaan "swingen" (eerste keer).. Wel veilig en in vertrouwen natuurlijk. Nu heb ik gehoord van datingsites waar je goed andere koppels kan vinden. Kunnen jullie mij hier een aantal aanraden? Ik lees bijvoorbeeld goede verhalen over Adultmatch of Klasseswingers (bijv. op zogenaamde vergelijkingssites, geen echte persoonlijke reviews) Maar iemand hier daar ook ervaring mee? Ik hoor graag persoonlijke "echte" personen over hun ervaringen voordat we ons inschrijven..
Dankjulliewel alvast!

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Re: Vraagje over Swingen

Berichtdoor jenda65 » zo 24 augustus 2014, 15:41

Ik heb alleen ervaring met Adult Match en vond dat een fijne site.
Er zullen ook vast fakers zijn, maar wij zijn die daar niet tegen gekomen.
We hebben ook daadwerkelijk een stel via de site ontmoet en er nu al 2,5 jaar een heel fijn contact aan overgehouden.
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Dutchies
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 30 juli 2014, 19:40

Re: Vraagje over Swingen

Berichtdoor Dutchies » zo 24 augustus 2014, 21:22

Wij hebben sdc.com gebruikt, daar is veel activiteit op, maar wij zijn geschrokken van de hoeveelheid platte sex en het drugsgebruik.

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Vraagje over Swingen

Berichtdoor boku » di 26 augustus 2014, 0:12

Wij hebben contacten opgedaan op sdc.com en op 2swing.eu . De laatste vonden wij eigenlijk wel prettiger, betere prijs/kwaliteitverhouding. Fakers kom je overal tegen, dat verhinder je niet. Maar als je je gezond verstand gebruikt en je gevoel volgt kun je al een heel eind komen.

Veel succes en plezier!

tanja
Berichten: 2
Lid geworden op: di 28 oktober 2014, 0:44

Re: Vraagje over Swingen

Berichtdoor tanja » wo 12 november 2014, 22:52

Ik lees ook even mee, wij denken er ook over om te gaan swingen. Nu kijken of er hier in de kop van noord holland ook leuke stellen zijn.

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: Vraagje over Swingen

Berichtdoor konijn » do 13 november 2014, 13:44

SDC.com is volgens mij wel een goede. Fakers vind je overal.

Wees wel voorzichtig met de foto's die je plaatst. Ik ken een stel die herkenbare foto's plaatste die alleen zichtbaar waren voor betalende leden. Nadat ze zich hadden uitgeschreven bleef hun profiel en de foto's zichtbaar, ook voor de niet-betalende leden.

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Vraagje over Swingen

Berichtdoor Lolly1968 » vr 21 november 2014, 19:51

Zelf ervaring met Adult match en SDC. Ligt er aan hoe je wilt swingen,kun je zeggen,ja hè,hè! Maar daar zit een groot verschil in. Als het je als stel niet zoveel uitmaakt en het puur om de party,party en de seks gaat zijn er best veel kandidaten vooral op sdc. Gaat het je om toch wel de goede 'klik' met een stel dan moet je gewoon rustig opbouwen.

Wij maakten eerst voorzichtig 'klets' contact zonder foto's e.d,als het praten op de chat of mail leuk was en klikte gingen we pas over op foto's en eerst gekleed dan pas het wat pittiger werk. En gewoon rustig aan,laat er tussen elk contact maar wat tijd zitten,hardlopers zijn bij het swingen doodlopers. Daarna op de skype,telefonisch contact tussen de vrouwen de Do's en Don'ts bespreken en dan als iedereen het zag zitten een afspraak maken zonder seks!,dus elkaar op neutraal terrein ontmoeten voor een bakkie en een goed glas. Want in RL kan je totaal niet aangetrokken zijn tot iemand,terwijl de foto en klets klik wel positief was.

Zeg er wel bij dat ik vond dat het niet makkelijk was om een klik te vinden voor alle vier! En dat ligt er dus aan hoe je er in wil staan. Wij wilden het best graag,maar nooit concessies gedaan aan deze methode er daardoor? weinig teleurstellingen gehad. Wel stellen tegen gekomen die het teveel gedoe vonden met ons en onze methode niet spontaan vonden. Dat mag,dan wisten wij gelijk dat het geen goede match zou zijn.

Dus misschien heb je hier wat aan. Ik heb het altijd een heel leuke en spannende tijd gevonden. Het is namelijk veel meer als Seks.
Kan er behoorlijk veel over vertellen als je wilt.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 11 gasten