Alle dagen seks - KRO

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Beheer
Site Admin
Berichten: 667
Lid geworden op: za 14 april 2001, 1:01
Contacteer:

Alle dagen seks - KRO

Berichtdoor Beheer » za 02 augustus 2014, 22:17

En, zijn hier mensen die de nieuwe KRO serie volgen: http://alledagenseks.kro.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Alle dagen seks? en wat vinden jullie er van? goed? Gaat er inspiratie van uit voor je eigen seksleven en relatie? Ik ben benieuwd en ga nu wat filmpjes bekijken...

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Alle dagen seks - KRO

Berichtdoor Laars » zo 03 augustus 2014, 9:38

Ik moet toch wel een beetje aan meneer Pastoor denken, hallo KRO! :mrgreen:
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Beheer
Site Admin
Berichten: 667
Lid geworden op: za 14 april 2001, 1:01
Contacteer:

Re: Alle dagen seks - KRO

Berichtdoor Beheer » zo 03 augustus 2014, 13:08

Verjaarscadeau
Een voorbeeld van een ‘sexperiment’ is het verhaal van de Amerikaanse Charla Muller. Ze besloot haar ingedutte huwelijk een impuls te geven door haar man een bijzonder verjaardagscadeau te geven: ze beloofde een jaar lang iedere dag seks met hem te hebben. Hun uitdaging slaagde. Samen ontdekten ze dat ze meer lol kregen in hun leven, ruzies eerder oplosten en meer tijd voor elkaar maakten. Het krankzinnige idee bleek een ideale manier om hun relatie te verdiepen naar een niveau dat ze nooit eerder voor mogelijk hielden
Ik heb een paar filmpjes bekeken. Blijf het altijd bijzonder en ontroerend vinden, als ik zo met mensen mag meekijken in hun leven...
Wat denk je, zou het kunnen, dat je relatie een totaal andere boots krijgt, na zo'n huiswerk opdracht van een maand?

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Alle dagen seks - KRO

Berichtdoor Laars » zo 03 augustus 2014, 13:57

De échte aandacht voor elkaar zou best wel eens stimulerend kunnen werken. Soms denk ik dat het allemaal spontaan leuk is/wordt, deels is dat zo.. maar dingen met voorbedachte rade doen waardoor er werkelijke aandacht ontstaat ( en hoe vaak doen we dat nog, ik bedoel ook buiten relaties om) heeft ook een bepaalde sjarme en uitwerking.
Ooit zijn mijn voeten eens onverwacht uitgebreid gewassen ( in het afwasteiltje :mrgreen: ), en daarna gemasseerd... hij vond dat leuk om te doen (zei hij ), ik was zwaar onder de indruk.. :D6 ..waarschijnlijk niet door de massage maar door de oprechte gefocuste aandacht, denk ik ... ( ondertussen keek ik naar z'n hempie, z'n handen, en de subtiel bewegende schouderspieren). Dat sfeertje waarin je samen alleen op de wereld bent met twee wakkerende kaarsen..

Laars, houdt d'r van
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

de_onbekende
Berichten: 86
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 20:34

Re: Alle dagen seks - KRO

Berichtdoor de_onbekende » ma 04 augustus 2014, 9:59

De eerste man is al afgehaakt na dag 1 las ik. Hij vond het niet prettig om elke dag te MOETEN. Ik kan me dat wel voorstellen. Al was ik er zelf hopelijk achtergekomen voor de eerste draaidag, maar prima, als je graag op televisie wilt...

Hier hebben we ooit een seksdieet geprobeerd. Elke dag seks gedurende een week. Zij wilde graag wat kilootjes kwijt, ik vond het uiteraard allang goed (wat het excuus ook was :p). Toch was het echte vuur wel verdwenen na een paar dagen en zijn we er maar weer mee gestopt :-D

Later bleek ook nog eens dat je nog beter een half uurtje rustig kan wandelen dan een uur lang stomende seks hebben (om af te vallen dan hè). Verdorie.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Alle dagen seks - KRO

Berichtdoor janfreak » vr 17 oktober 2014, 23:13

En, zijn hier mensen die de nieuwe KRO serie volgen: http://alledagenseks.kro.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Alle dagen seks? en wat vinden jullie er van? goed? Gaat er inspiratie van uit voor je eigen seksleven en relatie? Ik ben benieuwd en ga nu wat filmpjes bekijken...
Denk dat het heel veel afhangt hoe hartstochtelijk beiden zijn. Ik ken een vrouw, als die de mijne zou zijn dan hadden we zeker elke dag seks en waarschijnlijk ook nog meerdere keren op een dag.
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Alle dagen seks - KRO

Berichtdoor 230volt » za 18 oktober 2014, 9:41

En aan wie ligt dat dan Jan?
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Alle dagen seks - KRO

Berichtdoor janfreak » za 18 oktober 2014, 9:50

En aan wie ligt dat dan Jan?
Snap eerlijk gezegd je vraag niet
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Alle dagen seks - KRO

Berichtdoor 230volt » za 18 oktober 2014, 9:56

Ik zal proberen hem beter te duiden.

[/quote]
Denk dat het heel veel afhangt hoe hartstochtelijk beiden zijn. Ik ken een vrouw, als die de mijne zou zijn dan hadden we zeker elke dag seks en waarschijnlijk ook nog meerdere keren op een dag.[/quote]

Stel: die vrouw die jij bedoelt is werkelijk de jouwe. Ligt het dan aan haar of aan jou dat jullie elke dag of misschien wel meerdere keren per dag seks zullen hebben?
Ik bedoel dat met een :wink: .
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Alle dagen seks - KRO

Berichtdoor janfreak » za 18 oktober 2014, 12:08

Ik zal proberen hem beter te duiden.
Denk dat het heel veel afhangt hoe hartstochtelijk beiden zijn. Ik ken een vrouw, als die de mijne zou zijn dan hadden we zeker elke dag seks en waarschijnlijk ook nog meerdere keren op een dag.[/quote]

Stel: die vrouw die jij bedoelt is werkelijk de jouwe. Ligt het dan aan haar of aan jou dat jullie elke dag of misschien wel meerdere keren per dag seks zullen hebben?
Ik bedoel dat met een :wink: .[/quote]

Nu is het me duidelijk, zal het even toelichten. Die vrouw die ik bedoel wil elke dag meerdere malen klaarkomen en ik zal nooit te beroerd zijn om haar daarbij te helpen want ik vind klaarkomen ook het summum. :D8
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Alle dagen seks - KRO

Berichtdoor 230volt » za 18 oktober 2014, 12:33

Bedankt Jan! Nu is het duidelijk!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten