[mindervalide] Seks op wielen...?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Archivaris
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:22

[mindervalide] Seks op wielen...?

Berichtdoor Archivaris » zo 20 juli 2014, 18:30

______________________________________________
hot 'n rollin'

Hej iedereen! ik ben blij dat er hier zo openlijk over seks kan gepraat worden zonder direct geklasseerd te worden! Misschien ook daarom dat ik me hier op m'n gemak voel...
ik ben een jongen van 22j en ik zit sinds enkele jaren in een rolstoel... (verlamd tot net boven m'n navel)
Dit vormt geen probleem voor me, ik kan me perfect behelpen in het dagelijkse leven!

Graag zou ik eerst iets duidelijk maken, want ik denk dat velen onder ons verkeerde gedachten erop nahouden, ik kan nog perfect een erectie krijgen. Weliswaar verdwijnt deze vlugger als vroeger, maar daar zijn hede ten dage tal van oplossingen voor, zodat ook ik een langdurige erectie kan behouden!

Maar nu vraag ik me toch af wat de vrouwen van mijn leeftijd en ouder daarvan denken... Als jullie een rolstoelgebruiker (ik ben geen rolstoelpatiënt! :-) op straat zien, is die persoon dan direct afgeschreven of ga je die uitdaging niet uit de weg indien het toch wel een toffe knul lijkt? Ik bedoel maar, als ik een mooie aantrekkelijke vrouw mijn richting zie uitkijken, vraag ik me dikwijls af: is het omdat ik in een rolstoel zit of omdat ze me misschien wel aardig vindt? Ik heb nl. het gevoel dat de meeste vrouwen denken dat ze niet 'aan hun trekken' zullen komen bij een persoon als ik, terwijl dit (ik wil niet opscheppen, gewoon vaststellen ) helemaal niet het geval is.

Ik raak ook best opgewonden als ik een knappe vrouw zie langskomen op het terrasje van een zuiders cafeetje... of gewoon hier bij ons! en ja, ik fantaseer dan de nodige tafereeltjes zoals ze misschien wel beschreven staan in de verhalen die te lezen zijn hier bij shespot! Maar telkens vraag ik me dan af... als een vrouw kan kiezen tussen een man met of eentje zonder rolstoel... tja, zou dan de keuze niet vlug gemaakt zijn? en ik zou toch zo graag eens de passionele erotiek en seks beleven met een mooie vrouw.....

Hopelijk komen er enkele reacties om mijn misschien wel bizarre verklaring...

alvast bedankt lieverds!
xxxxx
hot 'n rollin'

______________________________________________
zee
Reacties komen wel hoor, geduld.
Je hebt een ontroerend open en eerlijk verhaal gepost, hier komen wel reacties op.


______________________________________________
Daydreamer

Don't give up hope,de reacties zullen nog wel komen!
(ook ik ben m en kan hier dus niet over meepraten)

______________________________________________
hot 'n rollin'

misschien voor de mannen.....
wat doen jullie als je een mooie vrouw in een rolstoel zien......? =)

greetzzzz
hot 'n...

______________________________________________
paula

Hoi hot on rolling,
Ik heb even goed zitten nadenken over je verhaal. Ik ben zeker niet negatief over rolstoelgebruikers. Ik ben sowieso nergens over bevooroordeeld. Daar heb ik een hekel aan.
Ik kijk naar alle mannen dus ook mannen die in een rolstoel zitten. En dan denk ik vaak ook van wowww lekker ding is dat net zo vaak als bij mannen zonder rolstoel.
Ach zolang alles nog maar werkt ;-))

groetjes paula

______________________________________________
Daydreamer

Dat is beter, vrouwelijke rolstoelgebruikers ) Nu, ik vind dat er een onderscheid moet gemaakt worden tussen rolstoelgebruikers en rolstoelpatienten.En zoals hierboven staat, ik zal ook wel zeggen van "wow" als het een heel mooi meisje is en ik zou ze behandelen als een normale mens maar het schrikt de meetste mensen een beetje af en ze weten meestal niet dat er in die rolstoel een soortgelijke mens zit, ook al heeft deze een kleine schoonheidsfout (bij wijze van spreken) Maar geef zeker de moed niet op want ooit vind je iemand die jou zal beminnen als geen ander!!!

______________________________________________
Zij

Als het om seksuele aantrekkingskracht gaat voel ik mij niet aangetrokken tot mensen in een rolstoel. Dat sluit niet uit dat ik nooit seks zou kunnen hebben met een rolstoelgebruiker maar als het om aantrekkingskracht gaat val ik, heel standaard, op mannen die groter zijn als ik, breed in de schouders etc. en ja ook zonder handicap terwijl ik zelf ook een [niet zichtbare] handicap heb.

Mijn vader heeft een zichtbare handicap en we hebben hier thuis vaak gesprekken over gehad. Mijn vader heeft ook altijd gezegd dat hij nooit op mijn moeder was gevallen als mijn moeder dat had gehad wat mijn vader heeft. Mijn moeder heeft dat dus niet terwijl ik pas nog een documentaire heb gezien dat vrouwen de sterkste genen zoeken, wat wil zeggen dat ze naar gezondheid kijken en dus ook de buitenkant. Dit geldt niet alleen voor ledematen maar het schijnt ook zo te werken op de huid en geur van iemand. Tuurlijk is dit oh zo basic maar zo werkt het in eerste instantie wel! Dat wil niet zeggen dat ik niet een relatie met iemand kan hebben met een handicap want ik zie aan mijn ouders, die nog steeds dolgelukkig zijn, dat ondanks sommige beperkingen ze een heel gelukkig leven hebben en je met liefde heel veel kunt overwinnen!

______________________________________________
hot 'n rollin'
alvast bedankt voor de toffe reacties!!
luv you all! =)
xxx

hot 'n ...

______________________________________________
Anouk

hoi hot 'n rollin'
Ik schrijf zeker niet iemand af omdat hij in een rolstoel zit en als ik naar iemand in een rolstoel kijk, dan kijk ik ook naar de persoon die erin zit en niet naar de rolstoel.
Heb ook al eens iets gehad met iemand die in een rolstoel zat en geloof me...ook dat biedt hele leuke erotische mogelijkheden
groetjes

______________________________________________
baucis

Hallookes,
Ik ben kinesitherapeute (of fysio) en wat ik het meeste merk bij rolstoelgebruikers of mensen met ziektes (mucoviscidose, ...)is dat de drempel een beetje hoger ligt om contact te maken, voor beiden. Als je een knappe jongen of meisje ziet voorbijflitsen in een Quicky, en je kijkt ernaaromdat je hem of haar leuk vindt, kan je twee dingen denken: 1. misschien wil die persoon niet bekeken worden (want zo heb je ook karakters, niet?)of 2. wat zal die persoon denken als ik hem aanspreek, misschien denkt hij dat ik medelijden heb (wat niet nodig is)
Het beste voor jou zou zijn indien je zou uitgaan met een vriendengroep of als je zou aansluiten bij een club, vereniging of dergelijke waar allerlei jongelui rondhangt en waar mensen je leren kennen zoals je bent, en uit je schrijven af te leiden ben je een toffe pee! Groetjes en nice hunting...

______________________________________________
Leslie

In een winkel in de buurt waar ik vaak kom, komt ook altijd een jonge man die in een rolstoel zit. Dat is pas sinds een aantal jaren, toen hij bij een ongeluk een dwarslaesie heeft opgelopen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die man ontzettend aantrekkelijk vind en veel andere vrouwen die hem kennen zijn dezelfde mening toegedaan. De reden dat hij vreselijk aantrekkelijk is, is dat hij een leuke kop heeft, maar ook dat hij uitstraalt ongelofelijk te genieten van het leven. Wat dat betreft merk ik aan hem vaak niet eens dat hij in een rolstoel zit.

Dus hieruit blijkt wel dat de meeste vrouwen zich wel degelijk aangetrokken kunnen voelen tot een man in een rolstoel. Voor mij persoonlijk zou dat ook geen reden zijn om iemand af te wijzen, ook niet voor een relatie trouwens.
Wat ik wel belangrijk vind is of iemand lekker in zijn vel steekt, of hij uitstraalt dat hij van het leven geniet. Als dat het geval is, val ik voor zijn uitstraling en doen lichamelijke ongemakken er niet meer toe. Iedereen heeft zijn foutjes. Toch?

______________________________________________
pieter

Heeft die jongen in een rolstoel een relatie Leslie??

______________________________________________
Triple-B

Hoi Hot,
Geweldig van je dat je dit nu eens op tafel gooit! Ik denk dat het hoog tijd wordt dan mensen zich realiseren dat mannen met een dwarslaesie wel degelijk aan sex kunnen doen!
Maar het idee en 'taboe' zit hem niet alleen in een dwarslaesie, het wordt nog van alle handicaps gedacht. Mensen die een hendicap hebben zoals ik (gewoon zichtbaar en over mijn hele lichaam) hebben zeker ook die behoefte.

In Paula haar stukje herken ik wel het gevoel van haar ouders, dat ik misschien ook niet voor mijn man zou zijn gegaan als hij mijn handicap zou hebben gehad.

Het is namelijk niet zo dat je voor de makkelijkste weg kiest als je een relatie hebt met iemand die beperkingen heeft.

Nu krijg ik vast iedereen over me heen, maar dat is zoals ik het voel. Ik ervaar dat bij mijn eigen man,zou het hem gunnen om het wat makkelijker te hebben in het algemeen.
Hij accepteerd me volledig, maar het is meer de 'maatschappij' die het je moeilijk maakt.

Ik heb ook een aantal relaties gehad met mannen die ook een handicap hadden.
Twee handicaps twee keer zoveel beperkingen.
Geloof me als het met de liefde goed had gezetten dan had ik de relaties gekoestert . Maar helaas was dit niet zo.

Ik kan aardig redden in de valide wereld en iemand met een handicap versterkte mijn beperkingen.

Maar ik ken ook meerdere mensen met een handicap met of zonder rolstoel.
Die erg aantrekkelijk zijn. En zoals Leslie al aangeeft, mooi zijn is leuk maar hangt voor een deel op wat je uitstraalt.
En Lesie, Go for it!

Genieten van het leven en gewoon jezelf durven zijn.

Dus Hot,

Ik heb er echt alle vertrouwen in dat jij op een dag ook een lieve vriendin tegen zal komen die gewoon voor je gaat!
Want wat je stukje al aangeeft er is dan iets mis met je benen, maar met je gevoel zit het wel goed!!

Liefs Pascal


______________________________________________
hot 'n rollin'

hallo iedereen!
bedankt voor de fantastische reacties! echt... Blijkbaar laat het dan toch niet de meeste onder jullie koud! en dat vind ik tof! Zoals vele onder jullie ben ik van dezelfde mening, het gaat er in de eerste plaats niet om hoe je eruit ziet, maar hoe goed je je voelt in je eigen vel! En ik moet zeggen, bij mij is dat nog evegoed als toen ik als kleine dreumes m'n eerste stapjes zette!

En ja, de maatschappij maakt het voor 'ons' rolstoelers misschien wel wat moeilijker. Toch ben ik ervan overtuigd dat als een vrouw echt de liefde voelt, ze die rolstoel er maar al te graag bij neemt... of heb ik het fout?

Ik heb deze topic gestart, niet zozeer voor mezelf, maar gewoon om aan te tonen dat het rijdende volkje ook seks KAN hebben, en er zeker evenveel BEHOEFTE aan heeft dan elke valide persoon!

want trouwens... seks is toch té mooi om er altijd maar alleen plezier aan te beleven, niet? =)

liefs,
hot 'n.... kickin'?
xxx

______________________________________________
renske

Hoi..
ik kijk naar t geheel plaatjes en dus niet of die persoon nou kan lopen ofniet. Ik moet zeggen ik heb heel wat aantrekkelijke mannen gezien die in een rolstoel zitten alleen ik durf niet telang tekijken want ik ben bang dat ze denken dat ik het vreemd vind ofzow.
by the way ik ben 18

______________________________________________
Triple-B

Hoi Renske,
Meid je hebt kijken en kijken hoor!
Het kijken waar jij het over hebt, maggggg!
Graag zelfs.

Pascal

______________________________________________
hot 'n rollin'

hallo!
inderdaad renske, zoals Triple-B al zei, kijken en kijken is 2! Ik heb graag dat vrouwen naar me kijken, maar ook ik weet soms niet waarom ze naar me kijken... Maar zoals jij kijkt, zo heb ik het graag hoor =)
Blijven doen zou ik zeggen!

Blij dat er ook eens jonge vrouwen reageren! (jullie weten hopelijk hoe ik dit bedoel hé... niet verkeerd opvatten hoor! =)

liefs
hot 'n rollin'
xxx

______________________________________________
paula

hoi,
Ik wil nog ff reageren op wat renske zei. Het klopt dat als je kijkt naar mannen of vrouwen in een rolstoel dat er vaak wordt gedacht dat je om de verkeerde reden kijkt. Dat je diegene zielig vind ofzo.
En dat is jammer want ook ik zie vaak hele aantrekkelijke manne in een rolstoel maar wil dan ook niet te lang kijken.

groetjes paula

______________________________________________
hot 'n rollin'

hallo!
effe reactie op paula... :-)
paula, doe me een plezier en de volgende keer wanneer je zoiets overkomt... blijf je kijken en stap je eropaf, ok? (als je dit ziet zitten natuurlijk) want wie ben ik om te zeggen wat je moet doen?! het is gewoon maar mijn voorstel, ok? :-)

OK, voor jou is dit moeilijk, maar denk ook is uit zijn standpunt... Het is niet vanzelfsprekend om op een vrouw opaf te gaan (rijden, lol) wanneer je in een rolstoel zit. De twijfels halen meestal, of toch dikwijls de bovenhand. Het zou me in ieder geval charmeren moest er spontaan een vrouw op me afkomen...

trouwens, een gezellige babbel kan soms zoveel op gang brengen...

Go for it Paula!

groetjes
hot 'n...
xxx

______________________________________________
anne

Een waargebeurd verhaal, speciaal voor Hot!

Een paar jaar geleden was ik op zoek naar woonruimte in Amsterdam. Nu is dat niet zo eenvoudig, dus ik ging overal op af. En plaatste overal advertenties. Op een mooie avond ging de telefoon: een jongeman had een kamer voor me. Het was gewoon bij hem in huis, ik moest keuken en douche delen, maar hij was veel weg dus...
Hij klonk erg vriendelijk en beschaafd, en mijn intuitie vond het prima.

Dus, sja, met een gezond wantrouwen (zeg maar doodsbenauwd, piep, ik had inmiddels al zo veel engerds ontmoet) ging ik kijken. Toen ik merkte dat het een mooie nieuwe buurt (bij het Java eiland als je dat wat zegt) was, met veel kinderen en zo, werd ik al wat hoopvoller. Zou ik toch mazzel hebben? Ik belde aan met schietgebedjes en wachtte af.

Twee ondeugend vriendelijke ogen keken me aan, toen de deur open ging. *Vonk!* Ik schrok zichtbaar: "Jesus wat een lekkere vent!" Maar hij zat in een rolstoel!" Ik bracht een hoop prietpraat uit, maar hij gaf me onverstoord een hand en wees me de woonkamer. Ik ging hypernerveus op de bank zitten, terwijl hij twee beugelflesjes bier haalde in de open keuken, ze opentrok en me er eentje gaf. (dit detail weet ik nog heel goed omdat hij in een aangepast huis woonde).

Er schoot van alles door mijn hoofd: "Kon ie zichzelf wel wassen (ivm met douche delen)? Woonde hij daar helemaal alleen? Hoe kwam hij dan zelf in bed? En jezus! Wat een lekker ding! Had ie al een vriendin? Ik zag geen trouwring? Maar hij was veel weg had hij gezegd.... Die glimlach! Die ogen!" Hij begon heel rustig te vertellen (" Die stem!") over zijn werk, over het huis, het weer en al die andere onzin die je dan uitwisselt. "Of ik de kamer even wilde zien?"

Als een mak schaapje liep ik met weee benen naast hem het huis rond. Ik voelde me zo onhandig en probeerde op de automatische piloot ("oh, wat een interessant stopcontact, giechel giechel) 'normaal' te doen. Maar het ging totaal langs me heen. Het leek wel of ik in de wolken liep.

Toen we weer in de woonkamer waren vroeg hij wat ik deed. Ik begon te blaten als een kip zonder kop, elke keer als hij me weer zo indringend aankeek, sloeg mijn hart over. Die ogen! Hij had een hele intelligente en stoere blik. Ik was echt helemaal verkocht! Wat een leuke vent!

Toch begon ik me steeds meer op mijn gemak te voelen door dat geklets en mijn onzekere stemming sloeg een beetje om. Of ja, een beetje? Helemaal eigenlijk. Ik vergat die hele rolstoel en begon vreselijk te flirten. En hij ook! Het gesprek werd steeds persoonlijker, en meliger.

Hij vroeg of ik nog een biertje lustte, of ik het zelf even wilde pakken. Hij wilde er ook nog wel een. Toen ik bij hem stond om hem zijn fles te geven greep hij ineens mijn pols. Of ik bij hem op schoot wilde komen zitten!!! Dat liet ik me dus geen twee keer vragen! Een seconde later vielen de flesjes bier ongeopend op de vloer en waren we hartstochtelijk aan het zoenen.

Ik heb geloof ik wel een uur bij hem op schoot gezeten. Zoenen, strelen, aaien... het was heerlijk. Liefdevol, likken, intens, warm, geil... we hadden elkaars shirt uitgetrokken en hij had me ook superlekker gevingerd...

Toen ging de bel. Ik wist niet hoe snel ik van zijn schoot af moest komen en mijn shirtje weer aan moest trekken. Helemaal verfrommeld zat ik alweer op de bank toen hij binnenkwam met een vriend van hem. Die kwam hem halen om te gaan stappen. Zijn vriend bekeek me echt van top tot teen en vroeg wie ik was. Ik vertelde dat ik voor de kamer kwam kijken en ineens voelde ik me weer heel ongemakkelijk.

Terwijl ik mijn jas aandeed, zei ik dat ik er nog even over na wilde denken en dat ik er zelf wel uit kwam. En weg was ik.

Ik was helemaal confused, kun je je wel voorstellen. Toen ik weer op de fiets zat besloot ik de kamer maar niet te nemen. Niet omdat hij in een rolstoel zat, maar omdat hij zo'n ongelofelijk lekker ding was (ik had toen een vriend). Leek me niet echt verstandig.

Ik heb hem nog wel even gebeld (met bonzend hart) dat ik de kamer niet nam, daarna heb ik hem nooit meer gezien of gesproken.

liefs, anne


______________________________________________
zee
Herejezus Anne,

Wat een prachtige anekdote, wat een mooie geschiedenis, wat fantastisch verteld.

Hier lees ik nou het forum voor :-)
Dank voor deze mooie bijdrage, zo lezenswaard...

Zee

______________________________________________
hot 'n rollin'

waaaaauuuuw anne!
fantastisch! dat deed deug om zoiets te lezen!
btw... ben m'n kamer al aan het oprommelen, ik ga ze verhuren! lol!

liefs
hot 'n rollin'...xxx

______________________________________________
Leslie

Wauw, wat een ervaring!! Jammer dat 'mijn' rolstoelman al bezet is...


______________________________________________
Maja

Ik heb een vriendin die in een rolstoel zit(32 jaar en nog van alles erbij heeft en ze kan ook normaal seks hebben ,maar geestelijk gaat het haar slecht en ze wil geen man meer omdat ze zeer gekwetst is en heeft haar gevoelens helemaal weggeduwd en laatst liet ze mij merken dat ze toch naar seks verlangde maar niet meer met een man ,dan liever een vrouw omdat ze daar zich nu na vele teleurstellingen met mannen het niet konden opbrengen met haar, (medische begeleiding, blaasomlegging, enz) dat wil ze niet meer iemand laten meemaken ,dan liever alleen zegt ze tegen mij ,maar het stuk hunkering aangeraakt te worden komt nu terug en het is een hele mooie vrouw en ik
heb die rolstoel nooit gezien als belemmering ,ze heeft me gevraagd heel diep van uit haar tenen of ik niet met haar wil vrijen en of mijn man daar geen bezwaar tegen zou hebben .Ik was overrompeld door haar vraag en durfde niet te vragen of ze gevoelens had en zij zei. Alles doet het nog hoor en het is nog niet gebeurd,
HET HANGT IN DE LUCHT !
Mijn man vindt het goed, dus ik wacht af,
haar beperking in de rolstoel blokkeert haar
wel in haar denken. Ik wou dat ze zo ver was in denken als deze jongen die zo open en zich zelf is in dit onderwerp.
Carla

______________________________________________
renske

ik durf alleen niet meer dan kijken want in het begin ben ik verlegen..zo kom je dus nooit geen stap verder snap je.
ik heb altijd verhitte discussies met me vriendinnen als we jongens/mannen aant bekijken zijn op een terras..val jij op iemand in een rolstoel hoor je dan...net of je op dat ding valt ..je valt toch op de persoon maar goed..ze zijn nog jong..(even oud als ik maargoed :P )


______________________________________________
hot'n rollin'

hallo!
reactie op renske... zou je het zelf erg vinden om tegen je vriendinnen te zeggen dat je verkeerd met iemand in een rolstoel? Ik kan best begrijpen dat het moeilijk is. ZOlang je je maar goed voelt! En waarom zou jij verlegen moeten zijn ;-) Want zo te horen lijk je me een spontaan meisje!

reactie op carla... Ik vind het fantastisch dat je zoiets zou doen! Zolang je man het goed vindt en je voelt je er zelf ook goed bij! Ik denk dat je die vriendin een enorme dienst bewijst dan! Want ook "wij" hebben evenveel behoofte aan seks als iemand anders! Ik vind het erg moedig van je vriendin om het alvast te vragen, ook dat is volgens mij al een enorme stap! Ikzelf zou het niet durven vragen aan een vriendin van me... maar dat is dan weer iets dat bij vrouwen gemakkelijker ligt denk ik, niet? Als een een vriendin het vraagt aan een vrouw, of een man vraagt het aan een vriendin, dan lijkt het volgens mij makkelijker om aan te nemen tussen de twee vrouwen. Snap je?
Ik vind het in ieder geval bewonderenswaardig van je om zo eventueel je vriendin voort te helpen!

liefs
hotje...
xxx

______________________________________________
G-woman

Heel interessant deze draad. (pfft dat kamer-verhuurder-verhaal zit me nog in m'n warme wangen!)
Maar even een reactie op de vraag van "hot n rollin":
Eerlijk is eerlijk, ik zou ook denken "hmm, hij zit in een rolstoel". Maar eigenlijk heb ik bij de meeste mannen tenminste 1 bedenking: bijvoorbeeld "Hmm, hij wordt al kaal" "Hmm, hij heeft een buikje" "Hmm, wat een vreselijke sokken" "Hmm, wat een saai beroep".
Maar al deze "dingetjes" goed en wel: Het enige wat telt is natuurlijk: Is hij leuk om mee te praten? Voel ik me op m'n gemak bij hem? Is hij aantrekkelijk?

De eerste twee dingen is een kwestie van "klikken", de laatste meer een "smaak" (kleding, geur, stijl, proporties).
Maar een bijkomend rolstoel probleem is natuurlijk wel dat ik me automatisch af zou vragen: Doe ie 't wel?
Dus ik zou met zulke gedachtes als ik jou was snel afrekenen. Als je een gesprek hebt met een leuke vrouw, zou ik een grapje maken dat ALLES het doet, ook beneden de navel.

Of als het een serieus gesprek is, en als je het over de rolstoel / dwarsleasie hebt, kun je het gewoon zeggen: Gelukkig kan ik wel sex hebben. Dat zou voor mij wel een geruststellling zijn om te horen. Maakt de handicap minder bedreigend.
Veel succes, en laat tzt nog eens horen hoe het met de sex / liefde gaat.

______________________________________________
renske

ik wel spontaan wanneer ik iemand langer ken maar niet de eerste ontmoeting zeg maar.
nee ik zal me er niet voor schamen als ik een vriend zou hebben die in een rolstoel zit..als hun het niet accepeteren dan denken hun heel bekrompen en behoren ze ook niet meer tot mijn vriendengroep.
hot ..even vraagje tussen door heb jij wel relatie(s) gehad dan nu je in een rolstoel zit? groetjes

______________________________________________
hot 'n rollin

hallo,
even reactie op renske. Ik vind het tof dat je je niet zomaar laat beïnvloeden door je vriendenkring... En ja, ik heb wel is een korte relatie gehad, maar die is om geheel andere redenen afgelopen dan die rolstoel, of omwille van de seks. (de seks was trouwens fantastisch...)

Er mogen natuurlijk nog altijd andere bedenkingen gepost worden hé! Misschien van meisjes/vrouwen die ervaring hebben met vrijen met een rolstoelgebruiker... hoe zij dit ervaren hebben?

liefs,
hot'n rollin'

______________________________________________
zenobi

hi!
Mag ik een vraagje stellen?
Had je een vriendin , vóór je verlamming?
En is die relatie stuk gelopen daardoor?


______________________________________________
Dis-abeltje

Hot.......als je Anne's verhaal las weet je wat leven kicking maakt..... een dubbel zo oudere dwarslaesieroller die om dezelfde reden het forum leest.

Sterkte en er komt wel iets van (denk ik)

groeten Dis-abeltje

______________________________________________
amber

hot'n rollin ?
Je leest dit vast niet meer maar,
ik vind het jammer dat je zei:een vrouw kiest vast eerder een man die niet in een rolstoel zit.
Nou daar ben ik het niet mee eens, je kiest niks.... het overkomt je!
als ik met een leuke jongen die in een rolstoel zit aan de praat kom..kun je toch ook verliefd worden?
Jammer dat ii deze topic zo laat lees je reageert vast niet meer!

groetjes amber

______________________________________________
Bloemen

*zucht* prachtig!
Een genot om naar te luisteren
(Dankjewel, voor het opvissen!)
Ik lees hier graag mee Bloemen

______________________________________________
Rollin'boy

Wel ikke 34jaar en nu 12jaar in rolstoel door werkongeval en dus ook verlamd maar een beetje hoger dan de host hier.

Ik zie er goed uit, en dat is meegenomen, maar het helpt toch niet altijd om de eerste stap in mijn richting te verwachten, ze kunnen je nog zo knap vinden de drempel blijft toch nog vaak die rolstoel.

Want laat ons allen eens eerlijk zijn en eens luisteren naar onszelf terwijl we zeggen het uiterlijk is niet zo belangrijk als de innermens maar mooi is, hoe vaak nemen we geen (bewust of onbewust) initiatief om op iemand af te stappen omdat hij of zij niet "laat ons het beleefd zeggen" ons ideaalbeeld is, en hoe kan je dan de mens achter de mens leren kennen. dus de conclusie is dat we allemaal wel eens interessante mensen hebben laten passeren zonder hen nog maar opgemerkt te hebben.

Om kort te gaan, ik ondervind dit dus zelf door die wielen onder mijn poep, eens ze me kennen verdwijnt alle schroom, en kan ik evenzeer die aantrekkelijke gast zijn, en lig ik ook goed in de markt, maar verdomme ik heb niet altijd zin om zelf te versieren.


______________________________________________
meddow

Deze Topic is te mooi om niet gelezen te worden.

Groetjes,
Jan

Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Morna en 62 gasten