[Beffen]

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Archivaris
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:22

[Beffen]

Berichtdoor Archivaris » zo 06 juli 2014, 19:12

-------------------------------------------------------
- Vraag:
Hij heeft me eenmaal gebeft en wilt nu niet meer, wat nu?


“Ik zou zeggen: ga de 'confrontatie' aan en vraag het gewoon. Mijn ervaring is, dat het bevrijdend werkt om deze gevoelens niet te ontzien, om zodoende samen tot een maximale genotsbeleving van het machtig mooie liefdesspel te kunnen komen.”


-------------------------------------------------------
- Vraag:
Ik bef met tegenzin, hoe kan ik het lekker gaan vinden?


Mijn vriendin vindt beffen een vies idee, wat nu?
“Ik kan me nog voorstellen hoe het was toen ik vroeger een meisje ging beffen, dat was erg eng in het begin, deels door onzekerheid of ze het wel fijn zou vinden en deels omdat ik niet goed wist of dat wel 'gepast'was.
Inmiddels weet ik wel beter, doordat ik me heb leren inleven in het genot van de ander, ben ik zelf ook veel meer gaan genieten van sex. Als ik meemaak, hoe m'n partner klaarkomt doordat ik haar bevredig, word ik zo opgewonden, dat de sex die hier op volgt, met geen pen te beschrijven is (ondanks de erg erotische verhalen hier, haha).
Ook omgekeerd geldt dat, als ik gepijpt word kan ik intens genieten en vind ik het fijn dat m'n partner mij zo verwend, een erg opwindend idee en maakt het liefdesspel lekker uitgebreid, waardoor je op zoveel manieren van elkaar kan genieten en kan laten genieten.
Het feit dat je dit topic begint, geeft al aan dat je je er wel mee bezig houdt en dat is goed, omdat je zo ook aan je partner denkt. Het begin is er dan al, leer van elkaar te genieten, probeer het bijvoorbeeld eens als je heel erg geil bent, door standje 69 of wat dan ook. En als je het echt niet wil na veel proberen, dan moet je het kunnen bespreken met haar en je allebei bedenken dat er ontelbaar veel manieren zijn om van elkaar te genieten, dus geen man overboord!”

“Mijn tip: Ga uitgebreid met zijn tweeën in bad, kaarsjes, badschuimpje, wijntje eventueel muziekje. Geloof me niets is (ruikt,smaakt) lekkerder dan een fris vrouwenlichaam. Als je geen bad hebt, lekker samen onder de douche.”

“Je moet je gedachten uitschakelen en je helemaal op haar concentreren.
Kijk naar haar reacties als gevolg jouw kozingen; zie haar gezicht, voel haar lijf, proef haar geslacht, geniet van het groeien van haar opwinding en laat niet af.”

“Als je het echt niet leuk vind, doe het dan gewoon niet. Je hoeft niet alles te doen wat tegenwoordig 'normaal' lijkt. Je kunt nog genoeg andere leuke dingen doen, gebruik gewoon je fantasie.”

“Probeer anders eens iets zoets er op te smeren.. zoals honing of slagroom of iets anders wat je lekker vindt.”


-------------------------------------------------------
- Vraag:
Hoe bef ik het beste?


Er is maar één persoon ter wereld die je kan zeggen wat het best aanvoelt en dat is je vriendin.
Vraag het haar gewoon. Het is misschien een beetje "vervelend" om daar over te praten maar achteraf zal je blij zijn. Je wil toch alle twee zo veel mogelijk genot...
BTW: als je iets doet wat je vriendin niet leuk vindt zal ze het waarschijnlijk wel laten merken. haar reacties in het oog houden is denk ik heel belangrijk.

Als je compleet open durft te zijn tegenover je elkaar weet je al snel wat de ander juist wel of niet lekker zo vindt. Bovendien kun je aan elkaars ogen al snel genoeg ontdekken hoe je partner op iets nieuws en verrassends reageert (voor ons zijn dat zijn altijd van die super magische momenten).

Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten