[G-spot] en spuiten

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Archivaris
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:22

[G-spot] en spuiten

Berichtdoor Archivaris » zo 06 juli 2014, 19:08

-------------------------------------------------------
- Vraag:
“Ondanks dat mijn vriend me helemaal op mijn gemak heeft gesteld en ik dus ook helemaal ontspannen ben lukt het niet om spuitend klaar te komen.
Wel heb ik het gevoel dat ik er heel dichtbij ben, maar ik weet dus niet wat ik moet doen om te spuiten. Wie kan ons het laatste tipje geven zodat het toch gaat lukken?”



“Wat je beter kan doen is je er niet op focussen, geniet gewoon vandaag of morgen komt het vanzelf. Je moet er ontspannen voor zijn en het is niet iets wat af te dwingen is. Ik zelf ben al ooit erg vaak spuitend klaargekomen maar dat komt of komt niet, de ene keer is de andere niet hoor. Het gebeurt niet altijd. Dus ik zou zeggen geniet gewoon van de seks en de intimiteit en probeer er vooral geen druk op te leggen want het komt echt 'n keer dat je het niet verwacht. Het gaat om een combinatie van puur genot maar ook goede ontspanning. Hoe erger opgewonden hoe groter de kans maar ga daar maar beter niet teveel mee bezig dan word het een prestatiedruk inplaats van genieten.”

“Ontspannen, genieten en niet focussen is de boodschap!”

“Hoe? Leg handdoekje onder je billen als je echt geil bent, zoek G-plek met vinger en stimuleer die door in en uit te schuiven met vinger (soms stimuleer ik tegelijkertijd clitoris) en als je voelt dat je moet klaarkomen probeer je de G-plek van binnen naar buiten te duwen en dan komt er een heleboel vocht mee.”

-------------------------------------------------------
- Vraag:
Hoe vind ik de befaamde g-plek?


“Uhm, een kleine nuancering, voordat je straks vreselijk teleurgesteld raakt mocht je vriendin niet helemaal gek gaan: Het blijft een feit dat iedere vrouw anders is. Het feit dat Caithlin oneindig repeterende orgasmes krijgt van stimulatie van haar G-plek, wil niet zeggen dat iedere vrouw daar zo op reageert!
Uit eigen ervaring bijvoorbeeld kan ik zeggen dat ik het wel erg opwindend vindt (ook omdat het een heel ander gevoel is dan stimulatie van de clitoris) maar ik ben er nog nooit van klaargekomen. Misschien doen 'de mannen' het niet helemaal goed (wat ik ten zeerste betwijfel, maar ok, je kunt nooit weten, misschien 'geef ik me niet volledig over', of heel misschien werkt het gewoon niet zo bij mij...
Oftewel, gewoon genieten van elkaar, goed op haar reactie letten of ze het echt zo lekker vindt als je hoopt, en niet wanhopen als ze niet meteen spuitend klaarkomt.”

“De Gplek is op zich makkelijk te vinden.
Als je tegenover je vriendin staat en je brengt 2 vingers in (haar vagina) en je kromt je vingers na je toe. Dan maak je een beweging alsof je iemand met je vingers naar je toe wenkt. Als je goed voelt is de struktuur van het vlees daar iets ribbelig ipv zacht en meegaand.”

“+- 5 cm diep, tegen de buikkant van je vagina.
Het is een vlekje dat iets ruwer aanvoelt dan de rest. “

“De nieuwste theorie is dat de wortels van de clitoris behoorlijk diep gaan en door prikkels geraakt kunnen worden, dus zou de G-spot weleens het achtereind van de clitoris kunnen zijn!”

“Volgens recent wetenschappelijk onderzoek zou de G-spot de onderkant van de clitoris zijn. M.a.w. de zichtbare clitoris, zou slechts het topje (1/7e) van de ijsberg (vulkaan?)zijn. Bij opwinding wordt de ganse zaak eveneens groter doordat de (verborgen) zwellichamen zich eveneens vullen met bloed zoals een penis en de zichtbare clitoris. Vandaar dus ook mogelijke stimulatie en orgasmes van langs binnen de vagina uit = juist ja.”

-------------------------------------------------------
- Vraag:
Als ik heftig klaarkom moet ik mij ook concentreren op mijn blaas,anders plas ik per ongeluk. Ik heb het wel eens gelezen dat je spieren dan zo heftig samentrekken, dat je blaas ook samenknijpt. Als ik onder de douche sta maakt het niet uit, maar in bed is het minder..zijn er meer vrouwen die dit hebben??



“Als je klaarkomt, kán je gewoonweg niet plassen. Het 'plaskanaal' wordt dan gewoon afgesloten. En ik moet zeggen dat dat bij mannen ook het geval is. Ik heb ook al een paar keer tijdens het vrijen het gevoel gehad te moeten plassen. Ik kwam telkens gewoon klaar. Daarna moest ik me wel naar de WC reppen :-).
En om een andere vraag te beantwoorden: het vrouwelijke 'ejaculaat' zou bijna reuk- en kleurloos moeten zijn. En cybernurse, probeer eens het volgende: ga vlak voor je vrijt naar het toilet en leeg je blaas volledig. Als je tijdens het vrijen dan nog dat gevoel krijgt, zou dat eigenlijk willen zeggen dat je ejaculeert.”

-------------------------------------------------------
- Vraag:
Wil er me iemand eens vertellen welke substantie er in de vrouwelijke ejaculatie zit?
Waar komt dat eigenlijk vandaan?


“In sommige gevallen van sexuele stimulatie en opgewondenheid zullen klieren in de urinebuis en (waarschijnlijk) ook in de wand van de blaas, door één of ander chemisch proces, stoffen afscheiden. De vloeistof die op die manier ontstaat bevat de twee belangrijkste componenten van urine maar in een sterk gereduceerde mate.
De hoeveelheid vocht die tijdens het vrouwelijk (vaginaal)orgasme afgescheiden wordt via de urinebuis, schommelt tussen de 50ml en de 900ml.”

Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Morna en 71 gasten