[Scheren]

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Archivaris
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:22

[Scheren]

Berichtdoor Archivaris » zo 06 juli 2014, 17:50

-------------------------------------------------------
- Vraag:
“Wij willen graag de vagina ontharen. We hebben hier tot nu toe geen goede ervaringen mee. Veel irritatie en moeizaam gedoe. Hoe kunnen wij goed en glad haar schaamlippen scheren zonder dat dit achteraf problemen geeft.”
“Ik scheer al geruime tijd mijn schaamhaar. Maar mijn huid reageert niet lekker wanneer de haren terugkomen. Weet iemand een goede en lang werkzame manier om lekker kaal (of beter gezegd gestreept) door het leven te gaan?”


- Gouden tip van forumlid:
Smeer het te scheren gebied goed in met babyolie (van Johnson’s b.v.), oogmake-up remover op oliebasis werkt overigens ook prima (let wel erop dat er geen extra toevoegingen inzitten, dus olie zo puur mogelijk). Ga onder de douche staan en scheren maar. Omdat olie en water niet mengen, spoel je de olie niet weg. Je huidje voelt heerlijk glad en je kan echt elk haartje wegscheren.

- Gouden tip van forumlid:
Neem het liefst een crème/scheerschuim die ongeparfumeerd en zonder alcohol is. Bijvoorbeeld een crème op basis van aloë vera. Op internet kan je overal sites vinden die dergelijke producten verkopen. Ik gebruik het al jaren en heb nergens last van.

- Gouden tip van forumlid:
Misschien is het geen 'schaam'plek meer. Maar een 'trots' plekje!

- Gouden tip van forumlid:
“Mijn aanbeveling: na het glad scheren met een ijsklontje eroverheen. Werkt prima tegen irritatie en bovendien reuze opwindend!”

-------------------------------------------------------
- Vraag:
“Ik vraag me af of er nog andere vrouwen zijn die wel eens een ingegroeid haartje hebben gehad? Ik heb daar nu momenteel last van, ik heb dit veroorzaakt door het scheren van mijn bikinilijn en weet niet echt wat ik ermee moet doen...heeft iemand raad?”
- Vraag:
“Sommige plekken kan ik echt niet goed bereiken, ik heb alles al geprobeerd. Hebben jullie tips?”


- Gouden tip van forumlid:
“Alles goed strak en glad trekken, een vlijmscherp, lady shavertje gebruiken, die zijn speciaal voor dit gevoelige werk bedoelt en gaan lekker om de bocht, en lekker veel scheerschuim gebruiken”

- Gouden tip van forumlid:
“Probeer het ook eens onder de douche in gehurkte positie, dan kan je ook makkelijker overal bij. En uiteraard alles goed strak en gladtrekken inderdaad.”

Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 66 gasten