Vriend trekt zich af bij foto's exvriendin

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Vriend trekt zich af bij foto's exvriendin

Berichtdoor Aphrodites' zoon » do 03 juli 2014, 22:16


Ik: 'Nou ja, je bent bloedmooi gewend...'
Hij: 'Nou en. Alsof dat ertoe doet. Met jou is het stukken beter.'
Geweldig dit! Goeie vent!

Mooi is niet relevant... of ze goed is (of "stukken beter") wel :)
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
amaretto
Berichten: 1135
Lid geworden op: vr 10 april 2009, 19:34
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: Vriend trekt zich af bij foto's exvriendin

Berichtdoor amaretto » za 05 juli 2014, 19:38


Ik: 'Nou ja, je bent bloedmooi gewend...'
Hij: 'Nou en. Alsof dat ertoe doet. Met jou is het stukken beter.'
Geweldig dit! Goeie vent!

Mooi is niet relevant... of ze goed is (of "stukken beter") wel :)
awel, dat vind ik dus zever in pakskes....voor een one-night stand zou dit idd niet relevant zijn. zelfs voor een 'friend with benefits'... maar als mijn partner dit zou zeggen, diegene met wie ik een vaste relatie heb... dan zou dat potverdomme pijn doen....

Janus
Berichten: 55
Lid geworden op: di 04 december 2012, 15:44

Re: Vriend trekt zich af bij foto's exvriendin

Berichtdoor Janus » do 10 juli 2014, 17:58

Deze man dan ook maar een duit in het zakje. Het kan zijn dat je vriend vindt dat hij deze 'quasi-relaties' er naast jou best bij kan hebben. Het gaat dan om de lust, of de herinnering eraan, en die is nu eenmaal aanwezig, onafhankelijk van de vrouwsperspoon op wie hij deze projecteren kan. Als die er niet was, viel hij ook niet op jou, dus je profiteert er ook van. Verlangen dat deze lust ophoudt buiten jouw persoontje is wel begrijpelijk, maar gaat in zijn geval blijkbaar niet op. Dit heeft niks te maken met tekortkomingen van jou, zeker niet qua uiterlijk of leeftijd, als hij daar mee zat was hij vast al vertrokken. Anderzijds komt hij blijkbaar bij jou iets te kort, en in plaats van meer bij jou te zoeken zoekt hij meer elders.
Dat komt vaker voor, ook vaker dan de gemiddelde man zal toegeven, zelf betamelijk vindt, en jij of ik zouden willen en netjes zouden vinden.
Een oplossing ? Ik weet het niet. Hij zegt kwetsende dingen in je gezicht die des te kwetsender zijn naarmate jij ze persoonlijker opvat, en hij begrijpt daar minder van naarmate hij ze minder persoonlijk bedoelt.
Vaker sex, of minder vaak ? Weet ik ook niet, een man is in elk geval na elke keer een paar uur uitgeteld, maar het kan ook een gewenning aan 'vaak sex' geven waardoor het einde wat zoek raakt. Dat het met de/zijn leeftijd onvermijdelijk minder wordt is wellicht een schrale troost.

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Vriend trekt zich af bij foto's exvriendin

Berichtdoor Laars » vr 11 juli 2014, 13:11

Nou ik denk... dat ie zichzelf heel erg zielig vindt.. en dat is ie ook wel een beetje, want zijn vrouw vindt zichzelf niet leuk, en dat vindt hij niet leuk... en dus .. zeg je niks, maar zoek je wat, iets, iemand anders.. ?

Je kan het ook over een andere boeg gooien, geen gepraat meer over foto's om je minderwaardigheidsgevoel nog groter te maken. In plaats daarvan ga je hem levenslustig versieren.
Daag 'm uit, kleed je mooi, bruis, genietvanjezelf, werk aan je eigen 'zijn'
> Wat zullen we nu wel niet beleven, die kerel komt bij jou klaar en anders komt ie niet > :D1
Dat was een grapje, natuurlijk! :wink:
Als dat na een halfjaartje niet lukt, dan kun je 'm d'r altijd nog uitzetten, samen met die foto!

Laars, sjokeert soms 's effe :D33
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten