Als je het zou kunnen vragen ( of beter:wensen)

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Als je het zou kunnen vragen ( of beter:wensen)

Berichtdoor Suzette » vr 20 juni 2014, 22:04

Maw, als alle issues in jullie relatie er niet toe zouden doen, wàt zouden de dames hier dan verbeterd willen zien tijdens de vrijpartij?

Ik trap af: geen gepiep over te laat of te vroeg ( qua het hebben van seks)

Gebruikersavatar
zwartepiet
Berichten: 1710
Lid geworden op: ma 21 januari 2013, 15:26
Locatie: haarlem
Contacteer:

Re: Als je het zou kunnen vragen ( of beter:wensen)

Berichtdoor zwartepiet » di 01 juli 2014, 22:03

Dit trekt geen volle zalen, blijkbaar zijn alle She-sters errug tevreden!
Don't ask the question if you can't handle the answer.......

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Als je het zou kunnen vragen ( of beter:wensen)

Berichtdoor Savanne » di 01 juli 2014, 22:11

Dit trekt geen volle zalen, blijkbaar zijn alle She-sters errug tevreden!
zeker niet maar ff gedachtenloos
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

EstherC
Berichten: 5123
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Als je het zou kunnen vragen ( of beter:wensen)

Berichtdoor EstherC » di 01 juli 2014, 22:20

Tijdens de vrijpartijen zelf ben ik oprecht intens tevreden. Zou wel heel graag hebben dat ik hem ooit eens, al is het maar één keer, kon laten klaarkomen. Dat is nog geen enkele vrouw gelukt en ik gun hem dat echt van harte. Zelf wil hij het wel heel graag, maar het lukt gewoon niet.

En tsja, de frequentie zou wat mij betreft hoger mogen liggen. Nu is het ongeveer tweewekelijks. Ik zou liever twee keer per week hebben ofzo. Maar goed, dat is praktisch gezien niet haalbaar helaas.
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Als je het zou kunnen vragen ( of beter:wensen)

Berichtdoor Snoozie » di 01 juli 2014, 22:22

.
Laatst gewijzigd door Snoozie op do 14 januari 2016, 10:40, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Als je het zou kunnen vragen ( of beter:wensen)

Berichtdoor Noortje » di 01 juli 2014, 23:41

Ik vind de opmerkingen over de grootte van zijn erectie overbodig. En ik zou graag eens klaarkomen bij hem. Al brengt hij me behoorlijk ver!

Leuk topic! Ben idd ook wel benieuwd hoe dat zit bij anderen.

goodlife
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 25 juni 2014, 13:46
Locatie: groningen

Re: Als je het zou kunnen vragen ( of beter:wensen)

Berichtdoor goodlife » di 01 juli 2014, 23:53

Als je het zou kunnen vragen" Blijkbaar is het in relaties toch nog steeds lastig om te praten over wat je fijn vind of anders wil zien. Ik weet niet waarom misschien om de ander niet te willen kwetsen. Ik vind dat zelf ook moeilijk. Altijd lastig om aan te geven wat jij fijn vind.

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

Re: Als je het zou kunnen vragen ( of beter:wensen)

Berichtdoor waterdraakje » do 03 juli 2014, 21:36

Mijn gevoel bij dit topic voelt wel grappig aan:
net of je echt iets kan vragen, om het daarna dan ook te krijgen
zoals bij Sinterklaas of zo: ehm, effe denken, wat zal ik eens vragen ... :D11
Naar aanleiding van wat ik lees bij topic over zoenen, wil ik eigenlijk wel meer zoenen, niet dat het zo weinig gebeurt nu, maar het mag duidelijk wel meer als ik nu vergelijk met anderen.

Goodlife, ik denk dat we als koppel best wel goed communiceren over de vrijpartijen, maar langs de andere kant ga je sommige dingen niet blijven vragen als je weet dat de andere partij al aangaf dat hij of zij het niet ziet zitten.
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.

goodlife
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 25 juni 2014, 13:46
Locatie: groningen

Re: Als je het zou kunnen vragen ( of beter:wensen)

Berichtdoor goodlife » do 03 juli 2014, 23:36

Ja waterdraak, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Zelf denk ik nog wel eens aan hoe het was met mijn eerste vriendinnetje, allebei nog maagd. Ons seksleven was toen een grote ontdekkingstocht heel spannend, maar ook allebei onzeker. Voorzichtig alles verkennen. Misschien dat ik daar wel weer naar terug verlang tegen beter weten in. Hoewel ik nog steeds intens geniet van een heerlijke vrijpartij, wordt het nooit meer zo magisch als toen met mijn eerste liefde. Tenminste is mijn ervaring. Ik was zelf natuurlijk ook anders als nu. Op die leeftijd is alles veel intenser.

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

Re: Als je het zou kunnen vragen ( of beter:wensen)

Berichtdoor waterdraakje » vr 04 juli 2014, 8:43

:D ja spannend hè zo'n eerste relatie. Een eerste voorzichtige kusje in m'n hals voelde zo heerlijk aan ... da's inderdaad iets dat niet meer terugkomt ...
En op dat moment heb je echt wel heel veel te vragen aan elkaar, anders gebeurt er niet veel hè.

Even terug naar het topic:
Als ik het zou kunnen wensen (want aan hem vragen heeft niet geholpen :D9 ), dan zou ik toch graag eens twee welbepaalde mensen bij ons thuis hebben uitgenodigd om hele leuke dingen met z'n viertjes te doen 8)
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 60 gasten