Massage voor vrouwen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Ava Glaston
Berichten: 2
Lid geworden op: di 03 juni 2014, 17:18

Massage voor vrouwen

Berichtdoor Ava Glaston » di 03 juni 2014, 17:44

Als vrouw heb je toch ook wel eens behoefte aan een overheerlijke en spannende massage? Voor mannen ligt er op internet een hele wereld open, maar niet voor vrouwen. Wij willen ook wel eens een weldadige massage ontvangen van een prettig gezelschap. Er gaat niets boven lichamelijk aanraking. Maar waar haal je een betrouwbaar adres vandaan? Ik ben op onderzoek uitgegaan want ik wilde wel eens een unieke ervaring. Na een lange zoektocht heb ik nu een bijzondere adres die ik elke vrouw gun, ik ga vaker komen, ik heb een geweldige spannende maar discrete full body ontspanningsmassage gehad, wat een ervaring, daar knap je van op.

Gebruikersavatar
gewoneman
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 19 mei 2014, 9:33

Re: Massage voor vrouwen

Berichtdoor gewoneman » di 03 juni 2014, 17:48

Hmmmmmmmmmmmm :roll:
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Massage voor vrouwen

Berichtdoor Peter50 » wo 04 juni 2014, 13:37

Ik vind dat spannend op gespannen voet staat met discreet. Bij een discrete full-bodymassage wordt de spanning discreet vermeden.
  Echte liefde is niet blind.

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Massage voor vrouwen

Berichtdoor runningslim » wo 04 juni 2014, 14:02

Dat begrijp ik niet, Peter. Kan je dat uitleggen?

Ikzelf zou peentjes zweten als ik door iemand anders dan mijn partner voorzien zou worden in een full-bodymassage. Maw, in mijn geval (zou d'office al héél discreet zijn) zou de spanning ondraaglijk zijn!

Voor Ava Glaston ben ik dan weer heel blij dat ze het zo prettig vond. Ik kan me indenken dat dames uitkijken naar een dergelijke mogelijkheid.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Massage voor vrouwen

Berichtdoor Spelfje » wo 04 juni 2014, 17:59

Wel grappig dat de eerste 3 reacties van mannen afkomstig zijn :wink:

Ava Glaston, alhoewel ik nergens een link kan ontdekken riekt dit toch naar verkapte reclame. Alsof je wilt uitlokken dat mensen gaan vragen: "Goh wauw, dat klinkt goed zeg, waar is die massagesalon?".
Ook met je aannames kan ik erg weinig. Je zegt: "Als vrouw heb je toch ook wel eens de behoefte aan een overheerlijke en spannende massage" en "Wij willen ook wel eens...enz enz" :roll:

Hoezo??

Ik ben heel blij voor je dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad. Misschien kan je ons meenemen in die ervaring door erover te vertellen. Wát was die ervaring? Hoe voelde je je erbij? Hoe gaat zo'n massage? Ben jij een man of een vrouw? En ontving jij de massage van een man of een vrouw?

Kortom, wil je wat meer vertellen? (zonder reclame te maken want dat is hier niet toegestaan)
"Women are made to be Loved
....not understood"

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Re: Massage voor vrouwen

Berichtdoor FrankPolder » wo 04 juni 2014, 20:28

Kom op zeg, we hoeven als forumveteranen toch ook niet zo correct te zijn dat we zelfs de exploitant met de meest erbarmelijk geformuleerde advertentietekst hyperbeleefd tegemoet treden? 'Na een lange zoektocht heb ik nu een bijzondere [ai] adres die [oeps] ik elke vrouw gun [tenenkromming]...' Hou maar op. Dit deugt niet.
Amor vincit omnia

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Massage voor vrouwen

Berichtdoor Spelfje » wo 04 juni 2014, 20:40

:mrgreen: Je "kent" me FrankPolder, de aardigheid zelve!

:wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Ava Glaston
Berichten: 2
Lid geworden op: di 03 juni 2014, 17:18

Re: Massage voor vrouwen

Berichtdoor Ava Glaston » wo 04 juni 2014, 20:52

Grappig om te zien wat voor reacties mijn topic oproept, vooral van mannen. Met het delen van mijn ervaring, waar zelden over gesproken wordt door vrouwen, wil ik het voorbeeld geven om het bespreekbaar te maken. Als het om mannen gaat is het vaak de gewoonste zaak van de wereld en is er een groot aanbod, maar voor vrouwen ligt dat wel anders. Naast de behoefte aan lichamelijk contact, vergeten de meeste vrouwen ook om hun borsten goed te verzorgen. De meeste weten niet eens dat de meeste vrouwen een tekort aan goede vetten in hun borsten hebben met alle risico's van dien. Waarom denk je dat vele vrouwen pijnlijke / onrustige borsten hebben en er steeds meer borstkanker ontstaat? Maar goed, jammer dat sommige deze topic als ondeugdelijk betitelen of een verkapte reclame zien, terwijl ik niet loop te strooien met websites. Mijn ervaring is bij mijn vriendinnen/omgeving dat dit onderwerp bar weinig wordt besproken, heel veel vrouwen hebben een tekort aan liefdevolle lichamelijk aanraking, oprechte aandacht en goede ondersteuning aan lichaamsverzorging vooral om onze o zo belangrijke borsten. Doe ermee wat je wilt. Vele vrouwen durven zich op dit gebied niet uit te spreken, wie volgt? O ja, en nog steeds geen website vermelding hoor. Vrouwen die meer willen weten, zoeken me dan wel op via de social media. Fijne avond allemaal.

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Massage voor vrouwen

Berichtdoor Venus » wo 04 juni 2014, 21:04

De meeste weten niet eens dat de meeste vrouwen een tekort aan goede vetten in hun borsten hebben met alle risico's van dien. Waarom denk je dat vele vrouwen pijnlijke / onrustige borsten hebben en er steeds meer borstkanker ontstaat?
Sow...jij durft nogal een stelling te deponeren. Dus wij krijgen borstkanker omdat we onze borsten niet goed verzorgen? En met een full body-massage kan ik dat voorkomen? Kun je dat misschien uitleggen?

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Massage voor vrouwen

Berichtdoor Spelfje » wo 04 juni 2014, 21:10

Nou, mij ben je nu helemaal kwijt met je onsamenhangende relaas.... :roll:

Onrustige borsten? Te weinig vet is gevaarlijk? Een taboe op lichamelijke verzorging?

Ikkesnappumnie
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Massage voor vrouwen

Berichtdoor Anwen » wo 04 juni 2014, 21:39

[ De meeste weten niet eens dat de meeste vrouwen een tekort aan goede vetten in hun borsten hebben met alle risico's van dien. Waarom denk je dat vele vrouwen pijnlijke / onrustige borsten hebben en er steeds meer borstkanker ontstaat?
Heb je hier een wetenschappelijke bron voor? Ben je arts?

Anders, zout ff een heel end op.

Anwen, niet politiek correct
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Massage voor vrouwen

Berichtdoor Spelfje » wo 04 juni 2014, 21:54

Ookal is het een arts , dan nóg!

:wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Massage voor vrouwen

Berichtdoor Anwen » wo 04 juni 2014, 21:56

Sow, vandaag dacht ik wel weer, Spelf mag toch met recht de engel van Shespot worden genoemd... wat Frank zegt, je bent veel te aardig :)
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Massage voor vrouwen

Berichtdoor Spelfje » wo 04 juni 2014, 22:05

Ik bedoelde...dan nóg kon hij/zij opzouten hoor :mrgreen:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Massage voor vrouwen

Berichtdoor Suzette » wo 04 juni 2014, 23:49

OHHHHH

Mijn bedachte reactie is mosterd... nu nog de bitterballen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 67 gasten