[trio] Voor de eerste keer een triootje, hoe?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Archivaris
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:22

[trio] Voor de eerste keer een triootje, hoe?

Berichtdoor Archivaris » do 29 mei 2014, 21:31

Vera
Ik heb een heel leuke en vrijdenkende vriend en denken wel eens over een trootje, met een andere vrouw erbij. Maar egoistisch als ik ben moet ik er niet aan denken dat hij met een ander aan het rommelen is!
Je zou zeggen, een trootje...gewoon doen! Ok, maar zo gemakkelijk is het ook weer niet!
Ik hou van mooie meiden, dus er vallen er al een hoop af! Ze moeten ook nog gezellig zijn en zin hebben in een trio, er blijven er nog maar weinig over. Ik heb ze nog niet gevonden, ben er eerlijk gezegd ook nog niet echt naar op zoek geweest...

En dan nu 'het probleem' ik vind het idee heel spannend, maar ik ben bang dat ik tijdens het gebeuren jaloers wordt! Dat ik niet genoeg aandacht krijg omdat ze teveel met elkaar bezig zijn, dat ik er naar kijk en denk waarom doe je dat niet zo bij mij?

Zijn er vrouwen die 'het' gedaan hebben? Ik zou graag jullie verhaal willen horen of vrouwen die het niet gedaan hebben maar er wel iets over te zeggen hebben?

Vera

________________________________________
saralynn:
ik begrijp helemaal je aarzeling... Ik heb een vriend die in vorige relaties wel in triootjes heeft meegefeest. Hij zegt dat het hartstikke leuk is. Maar ik ben zelf zo jaloers als de pest. Ruimdenkend.. mwah.. Aan de andere kant lijkt het me wel spannend ook. Ik heb wel een keer met een vrouw gevreeen terwijl hij keek. Dat vond hij heel leuk, en ik ook wel eigenlijk. Was ook wel een hele mooie meid moet ik zeggen. Het triootje wordt waarschijnlijk een kwartetje, op die manier heeft ieder van ons het lekker druk. Misschien ook een optie?

________________________________________
dirsta:

Hoi Vera,
Je slaat de spijker op z'n kop, het zou zo mijn verhaal kunnen zijn. Mijn fantasie is om het ook eens met een vrouw te doen in een trio, maar wel onder de voorwaarde dat mijn man niet bij die ander naar binnen gaat.
Verder weet ik ook niet goed hoe ik in kontakt kan komen met vrouwen die daar voor open staan. En ik zal wel een zeur zijn, maar het moet wel een gezellige leuke spontane meid zijn en eventueel daarna zou er wat kunnen gebeuren.
Zou het leuk vinden als je mij eens terug zou mailen over de reacties die je hebt gekregen. Heb jij toevallig ook icq, dan kunnen we daar nog eens gezellig over verder kletsen.

Groetjes, Dirsta

________________________________________
sonja1970:
Met mijn vriend heb ik ook een paar keer een triootje gedaan en van te voren hebben we hele goede afspraken met elkaar gemaakt. Ik wilde bijvoorbeeld niet dat hij 'het' met haar zou doen. Mijn vriend gaf mij 'de leiding' in onze spannende avonturen en het lekkere daarbij was dat ik degene was die alles in de hand had. Zo werd het echt een spel van ons beitjes en die bewuste derde deed daardoor gewoon met ons mee! Ik heb er heel erg van genoten en vond het bijzonder super dat ik zoveel ook met haar heb uitgeprobeerd... Ik raad het je van harte aan maar nogmaals... goede afspraken maken van te voren doet dubbel genieten. Na die tijd kan je dan ook nooit 'gezeur' krijgen; van beide kanten natuurlijk (of eigenlijk van 3 kanten in dit geval). Wat je ook doet: je moet je er zelf goed bij voelen. Enjoy!

________________________________________
Mendy:
Wauw, wat komt dit bekend voor zeg. Ik zit met precies hetzelfde. Daar heb je natuurlijk niet veel aan, maar we zijn dus niet de enige en dat lucht mij ook weer een beetje op. Ik ben namelijk vrij jaloers aangelegd wat mijn vriend betreft, maar toch zou ik een triootje ook graag willen proberen. Het klinkt misschien stom, maar ik wil het alleen met een meisje die juist niet bloedmooi is, maar heel gewoon niet super knap en niet super lelijk, omdat ik anders bang ben dat mijn vriend haar wel heel erg leuk zou gaan vinden. Ik weet ook wel dat dat onzin is, want we hebben een fantastische relatie en hij is zo trouw als een hond, maar gewoon voor mijn eigen gevoel(=onzekerheid) wil ik dat zo. Ik fantaseer wel eens over sex met een vrouw en het lijkt me hartstikke lekker. Ik ben verder niet bi, want ik zou niet verliefd kunnen worden op een vrouw, maar de sex lijkt me wel heel lekker. Aan de andere kant lijkt het me wel doodeng. Maar ik blijf er steeds nieuwsgierig naar. Ja, en dan krijg je inderdaad het probleem waar vind ik iemand die dat wil? Je plukt haar niet zomaar uit de kroeg. Je kan niet aan mensen zien dat ze dat wel zouden willen. Ik ben bang dat het dus maar bij een fantasietje blijft.

________________________________________
Dolly:
Hallo Vera.
Ik heb sinds kort min of meer een minnaar en we hebben hele lekkere sex samen, fantaseren er ook heerlijk op los en samen zijn we supergeil!
Het leek hem ook spannend om met nog een vrouw te vrijen erbij, ik heb er even over na moeten denken, maar het lijkt mij ook supergeil.
Alleen ben ik ook bang dat ik jaloers ga
worden.
In het verre verleden heb ik ook wel eens met een vrouw sex gehad, meer uit nieuwsgierigheid, was lekker, maar miste toch echt wel de aanwezigheid van een man.
Dus.....een triootje lijkt me best opwindend, alleen de vraag doet zich voor waar vind je nou net die ene vrouw.......lol
Ik hoop dat we haar spoedig zullen vinden, want het idee kan me erg opwinden.
Hmmmmmmmmmmm!
Nou ik hoop op spoedig succes en wens jou ook veel succes en sexplezier!
Dolly

________________________________________
Pascalle25:
Ik heb wel eens een triootje gedaan met mijn vriend en een heel lekker meisje. Het was echt te gek en ik zou het wel vaker willen, maar ik weet niet zo goed waar ik leuke, lekkere meisjes kan vinden. Ik en mijn vriend vallen namelijk wel op mooie meisjes. Is er iemand die mij een goede tip kan geven??

________________________________________
Mendy:
Hoi Vera,
misschien is het een idee om het eerst zelf met een vrouw te proberen, zonder je vriend erbij. Zo hoef je niet jaloers te zijn en kun je kijken of je het eigenlijk wel lekker vindt. Overleg alleen eerst met je vriend, want misschien ziet hij dit als overspel en dat zou alleen maar ruzie opleveren.

________________________________________
Rick:

Dames,
Ik lees hier dat jullie dezelfde droom gemeenschappelijk hebben, en geen geschikte partner kunnen vinden. Wat gedacht van de volgende simpele oplossing: Probeer met elkaar in contact te komen, e-mail of zo, en probeer het dan eens samen. Jullie hebben dan een vrouwelijke partner die ook de problemen zoals jaloezie herkent....
Een idee misschien? Veel succes in jullie zoektocht.

Rick

________________________________________
kylaila:
hallo allemaal.
Ja, de fantasie is er wel. Mijn vriendin en ik hebben eigenlijk diezelfde, een derde vrouw erbij, maar tegelijk weten we dat het altijd een fantasie zal blijven, dat we er nooit aan zullen beginnen.waarom??? omdat we vrijen voor elkaar willen houden, dat is iets van ons 2 we zouden het beide niet verdragen als daar een derde tussen zat, maar de fantasie, jaaaa dat is leuk. gr kylaila

________________________________________
Indy:

Hallo allemaal,
Graag wil ik proberen een bijdrage te leveren aan jullie gesprek over triootjes vanuit de positie van het 'vriendinnetje', de extra vrouw dus.
Een paar jaar lang ben ik dat geweest bij een stel waarmee ik voordat we een seksuele relatie kregen al goed bevriend was. Tussen de vrouw en mij ontstond heel spontaan de spanning en pas na een hele tijd hebben zij en ik er ook echt iets mee gedaan. Nadat we ons als vrouwen daar goed bij voelden, heeft zij haar echtgenoot er deelgenoot van gemaakt. De verhouding tussen haar en mij hebben we dus eerst goed afgestemd. De basis van onze relatie was dat het echtpaar mij als aanvulling op hun seksleven 'gebruikte', dat zij samen bepaalden wat er gebeurde en wanneer. Niet ik dus, want hun relatie stond centraal en als aanvulling op hun relatie kon ik geen stem in het geheel hebben. Omdat ik seksueel gezien een onderdanige en dienende instelling heb, was deze positie in de triorelatie ook voor mij een hele fijne.

Een tijdlang is het erg goed gegaan. Maar een relatie als deze legt hoe dan ook toch 'verborgen gebreken' in de relatie tussen de echtelieden bloot, zo hebben we ervaren. Niet omdat de man meer viel voor mij. Niet omdat ik meer voelde voor de man. Maar onverwacht genoeg omdat de vrouw van het stel mij ging gebruiken als een soort machtsmiddel tenopzichte van haar man. Wanneer er tussen hun twee binnen hun relatie een meningsverschil optrad (over huishouden, kinderen, nou ja, wat je maar kunt bedenken over waarover je in je gezin eens strijd kunt hebben) dan dreigde zij tegen hem dat hij buiten het trio werd gezet.Ergens hoorde ik eens de grove term die daarvoor in gebruik is: 'pikstraf'?? Iets dat vrouwen binnen hun huwlijk schijnen te gebruiken om hun echtgenoot iets duidelijk te maken. Deze man kreeg dus dubbele straf. Een paar keer heb ik aangegeven dat het me beter leek dat ik een tijdje afstand hield, we het trio stopzetten tot ze er samen uit waren of het wel zo verder moest. Maar daar wilde zij niet van horen, ze zag dat als raakte ze mij kwijt. Ik werd dus belangrijker voor haar dan haar eigen man.
Het was voor mij als vriendinnetje een onhoudbare situatie, want mijn fantasie om aanvullend, onderdanig en dienend speeltje te zijn voor man en vrouw was stuk. Het was de bedoeling geweest om het seksleven in hun huwlijk spannender te maken, dat doel hebben we bepaald niet bereikt. Ik heb zelf een eind moeten maken aan de relatie, omdat ik het echt niet meer kon aanzien dat hun huwlijk juist zo onder druk kwam te staan.

Ik vertel jullie dit verhaal om je een indruk te geven van wat het beginnen van een trio voor je relatie en je vriendschap kan betekenen. Wat er in mijn relatie is gebeurd, was iets waaraan we van te voren nooit gedacht hadden. We hadden wel gepraat over zorgen dat er niet iets ontstaat tussen de man en het vriendinnetje waardoor de vrouw zich buitengesloten gaat voelen. Dat ook dit zou kunnen gebeuren was niet bij ons opgekomen: de man die buitenspel wordt gezet. Het gevolg voor mijn gevoelens was trouwens wel dat ik niet meer van haar kon houden en nog wel van hem. Toen ik dat voelde heb ik er dus een punt achter moeten zetten.
Een trio beginnen kan in mijn ogen heel goed. Zorg dat je als (echt)paar met je vriendinnetje goed afstemt dat zij aanvulling is op de relatie tussen jullie twee. Zo zorg je dat je de touwtjes in handen houdt binnen je huwlijk. Maar zodra je voelt dat je binnen je (huwlijks)relatie op 'verborgen gebreken' stuit, wees dan zo eerlijk om het vriendinnetje te vertellen dat ze (even) afstand moet houden. Tot je er samen uit bent of je nog verder kunt met het trio of niet. Een echt vriendinnetje zal daarvoor begrip moeten hebben, ook voor haar dient jullie relatie voorop te staan. Haar relatie met jullie vloeit voort uit die van jullie twee. Als het tussen jullie fout zit, heeft een triorelatie geen overlevingskans.
Als je dit soort dingen goed met elkaar kunt afstemmen, kun je met z'n drietjes echt heel veel plezier hebben!

Een lang verhaal, maar hopelijk hebben jullie er iets aan,

Indy

________________________________________
Mendy:
Hoi Rick,
jouw oplossing leek mij ook de meest logische, omdat we bijna allemaal hetzelfde willen en niemand die met die oplossing durft te komen, zo lijkt het. Maar het 'probleem' is dat iedereen hier een relatie heeft en alleen een vrouw zoekt voor een trio.

________________________________________
joan:
Ik kan het van harte aanbevelen, niet elke dag natuurlijk......
Gewoon eens uitproberen en na afloop wel de tijd nemen om elkaars ervaringen en gevoelens uit te wisselen.
Veel plezier,
Joan

________________________________________
Bart:

Hallo vera
Ik wil toch wel iets kwijt over een derde binnen je relatie.
Ik krijg de indruk dat de nadruk in eerste instantie teveel ligt op het sex hebben met zijn drieen. Zou het niet beter zijn om eerst iemand te leren kennen, zodat het van jullie allebei een echte vriendin wordt waar mee samen kan uitgaan, uit eten gaan enz. en na een tijdje wanneer ieder zich fijn voelt en het fijn vindt om bij die ander te zijn komt de sex ook vanzelf.
Dan is het niet zo krampachtig, hoef jij of zij zich niet te bewijzen, maar kunnen jullie gewoon jezelf blijven.
Ik ben bang als je binnen je relatie er iemand bij wil en dat ook zomaar doet zonder die ander maar goed te kennen dat het fout gaat. Praat er over samen ook zonder drank of sex, maar gwoon in een eerlijk gesprek, met respect voor elkaar, vooral luisteren naar elkaar is zo belangrijk.

Vera Ik wens je feel sterkte

Bart

________________________________________
linda:
Hoi allemaal,
nadat ik alles gelezen had, verbaasde het mij zeer hoeveel mensen met hetzelfde probleem zitten als ik. Ik heb een relatie met een man en graag wil ik eens ervaren hoe het is om met een vrouw te vrijen. Nu ben ik niet zo'n uitgaans type en ben ik ook geen supermooie vrouw. Iedereen heeft het ook alleen maar over hele mooie vrouwen. Ook wil ik een keertje een triootje meemaken. Wie weer is het een idee om inderdaad email adressen uit te wisselen tussen vrouwen die graag een triootje willen. Weet iemand een site waar je meer vrouwen zoals ik tegenkomt?Ik ben benieuwd
Groetjes linda

________________________________________
mike:
mmm ok dan het grote probleem is om een vriendinnetje erbij te vinden en dan moet ze nog knap zijn ook.... Een beetje de eisen omlaag en je hebt al een veel grotere kans dat het er ooit van komt. Ik zelf heb het meerdere malen gedaan en het kan leuk zijn maar het kan ook je relatie verpesten als er jaloezie om de hoek komt kijken. Er zijn wel mogelijkheden om tot een date te komen ik zelf ga er vanuit dat elke vrouw bisexuele gevoelens heeft en het is aan de dames of ze er ook daadwerkelijk iets mee doen. Allereerst voor jezelf bekijken of je er eigenlijk wel echt zin in hebt en dan kun je op n site bijvoorbeeld cu2.nl misschien eens kijken of er een leuke en er voor open staande meid te vinden valt. Het grote probleem is en blijft hoe vind je iemand die aan al die hoge eisen voldoet. Uitgaan is toch de beste methode denk ik en als je een leuke meid de looks geeft die wel bekend zijn zo van jij ziet er lekker uit dan krijg je vanzelf wel n reactie van ik ben er wel of niet van gedient.Als je zoiets met zn tweeen doet dus je vind haar allebei aantrekkkelijk dan volgt er waarschijnlijk vanzelf meer. Je kan het ook gewoon niet doen natuurlijk.


________________________________________
Anja:
Ik hoor jullie allemaal wel praten over een triootje met een vrouw(vriendinnetje) erbij, maar niet over een man extra erbij
Dat lijkt mij op zich wel wat
Zelf zou ik er niet aan moeten denken om het met een vrouw te moeten doen (maar je weet nooit)
Mijn vriend zou het zelf niet erg vinden als ik met een vriendinnetje thuis zou komen, hij zou het zelfs erg leuk vinden
Maar ik denk zeker dat ik jaloers zou worden, en ben bang dat ik hem op ten duur zou verliezen
Maar een man erbij? Hmmm, dat lijkt mij wel wat
Lekker met twee mannen sexen
Maar helaas wil mijn vriend dat absoluut niet
Dus dan gaat het feest maar niet door he

Liefs, Anja

________________________________________
miss_k:

Een triotje lijkt mij erg spannend, maar liefst met een man erbij. Een extra vrouw daarbij zou mij te jaloers maken! Ik zou nooit met een vrouw willen vrijen. Ik weet niet of ik echt ooit een triotje aan durf!

linda
unregistered posted 01-06-2001 23:55 beste Mike dank je wel voor de informatie over de cu2 site. Ik zelf heb niet zo heel erg hoge eisen aan en eventuele 2e vrouw erbij. Tamara daarintegen wel. Tamara ik denk dat jou oproep een heleboel vrouwen juist af schrikt. Een man erbij lijkt mij ook wel wat alleen zoals hierboven al is vermeld vindt ook mijn vriend dat geen goed idee op een of andere manier vinden mannen het altijd goed als je als vrouw met een vrouw thuis komt maar als je met een man thuis komt owee.
linda

________________________________________
Sandra

Linda,
Mag ik zo vrij zijn om je even te verwijzen naar het topic 'dubbele penetratie'. Daar is sinds vanmiddag een hartstikke goed gesprek gaande tussen mij en Max over een trio bestaande uit twee mannen en één vrouw, waarin Max uitlegt hoe hij als deelnemer aan zo'n MVMtrio dit als man ziet!
Vond ik erg leerzaam, zeker voor mannen! Misschien iets om jullie huiverige vrienden te laten lezen???

Sandra

________________________________________
linda
Ik heb het inderdaad gelezen en het was ook zeer leerzaam, ik denk zelf dat op dit moment toch wat nieuwsgieriger ben naar een vrouw. op dit moment ben ik zeer tevreden met een dildo erbij. toch erg bedankt voor je tip ik vond jullie conversatie erg leuk om te lezen
linda

________________________________________
Special77
Hoi dames!!!
Hoe kan ik mijn vriendin overhalen om een keer een trio te doen, met een vrouw erbij. Zij wilt er vooralsnog niets van weten. Wat zijn de punten die ik het beste aan kan halen.
Special77

________________________________________
Fotoed:
Mijn vrouw en ikzelf zouden niet onwelwillend tegenover een trioervaring staan, we zouden allebei erg zenuwachtig zijn omdat we allembei niet supermooi zijn en perfecte lichamen hebben, ik dik en lekker vol.
Nu zou alleen mijn vrouw het liefst een bekenden uit onze vrienden cq kennissenkring willen hebben en ik het liefst iemand die ik totaal niet ken, omdat als het niet bevalt ik diegene niet meer onder ogen hoef te komen

Ed

________________________________________
Clara:
Ja, ik wil ook graag een triootje, maar niet zozeer om van het likken van een kut te genieten als wel om mijn man met een andere vrouw te zien. Mijn fantasie is dat ik haar benen spreid voor hem, dat ik bijvoorbeeld achter haar zit, haar liefdevol vasthoud en haar als het ware aanbied aan hem. Of dat we naast elkaar liggen, benen wijd, allebei klaar voor hem. Ik weet het niet, misschien zou het er ook wel van komen dat ik met haar vrij, maar dat is niet waar ik speciaal naar verlang. Maar ik sluit niets uit. Probleem is: ik wil het ook niet met iemand die ik goed ken, om dezelfde reden als Ed: hoe moet het daarna? Dus denk ik altijd maar dat ik een onbekende moet vinden. Misschien via email, of via deze site. Ik bedoel , het moet geen ordinaire toestand worden, niet met zo'n Tamara ofzo, dank u feestelijk.


________________________________________
Fotoed:
Inderdaad Harrie + Clara, je moet iets bekendmaken maar wat ik bedoel te zeggen is dat het gevaar er is dat als je een bekende neemt je dit in de weg gaat staan, hoe goed je ook bevriend bent met elkaar, mocht het uiteraard niet bevallen.
Clara zoals jij denkt zo hoor ik mijn vrouw ook, zij zou het erg opwindend vinden als ze kon toekijken hoe ik met een vrouw de liefde zou bedrijven of haar oraal bevredig, mocht ik ooit een buitenechtelijke relatie bekend maken aan haar zou dit allemaal in rozengeur verteld moeten en zou het me niet verbazen als zij hier erg opgewonden van zou worden, wat niet wil zeggen dat ze het ook goed zou keuren en uiteraard na de woede en verdriet.
Toen een vriend van ons een relatie buiten de deur kreeg en wij hier toevallig achterkwamen was ze niet te stuiten als ik zijn verhaal vertelde wat hij allemaal uitspookte met zijn vriendin.

Ed

Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Morna, Semrush [Bot] en 50 gasten