[relatie] Het verschil tussen een sexfantasie en echt doen.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Archivaris
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:22

[relatie] Het verschil tussen een sexfantasie en echt doen.

Berichtdoor Archivaris » do 29 mei 2014, 13:20

john:
Graag vraag ik jullie advies over het volgende.
Ik woon al een kleine drie jaar samen met mijn vriendin en op elk gebied gaat het (zeer) goed.
Ook op sexgebied zijn we zeer aktief en niet vies van een experimentje. Echter laatst hadden we het volgende probleem.
We vinden het beide leuk om af en toe eens een erotische film te kijken puur. Laatst zaten we weer eens een filmpje te bekijken en daarin kwam een scene voor met een vrouw en twee mannen. Mijn vriendin raakte zichtbaar opgewonden en toen ik haar vroeg of dit misschien een fantasie van haar was beaamde ze dit eerlijk. Het leek haar erg spannend om eens met twee mannen tegelijk sex te hebben. Nu kon ik mij dit voorstellen en ik moet zeggen dat ik er vanuit ga dat dit een fantasie is van vele vrouwen.
Tijdens de sexpartij die we daarna hadden dacht ik haar een plezier te doen door voor te stellen er eens een man bij te vragen. Nu kwam mijn grootste verbazing, ze werd kwaad en wilde er niet verder over praten. Ik was met stomheid geslagen. Ik bedoelde het alleen maar goed en dacht haar een plezier te doen, maar blijkbaar heb ik iets verkeerd begrepen.
Wie snapt wat hier aan de hand is?
BVD, John

________________________________________
Anoniem:
ik denk dat jou vriendin zich betrapt voelt
ook ik heb het zelfde mee gemaakt en het is niet prettig kan ik je vertellen op geile momenten denk je niet zo na met wat je zegt (althans ik) en als mensen er later op terug komen schaam je je en weet je niet hoe je daar op moet reageren
veel sex plezier


________________________________________
Sandra:
Ik ben een vrouw en ook niet vies van 'sexpirimenteren'. Het is inderdaad waar wat ??? zegt over in een geile bui iets zeggen en later niet meer goed weten wat je er nou mee aan moet. dat wil alleen niet zeggen dat het niet toch een echte fantasie is die best diep zit.
je vriendin John, gaf je dit (zo begrijp ik) voor de eerste keer toe, en dus ook voor de eerste keer hardop voor zichzelf. Je voorstel is misschien voor haar wat te vlug naar de realiteit gegaan, juist omdat ze het voor zichzelf tot nu toe alleen in haar fantasie heeft laten afspelen.
Wat je zou kunnen doen (maar probeer eerst met haar te praten om de schrik van de vorige keer voor jullie allebei weg te nemen) is dat met twee mannen eerst als fantasie in te bedden in jullie sexspel. Praat er eerst samen over, bijvoorbeeld wat ze dan precies lekker vond maar ook wat er jou lekker aan lijkt. Om maar wat te noemen, dubbele penetratie, fantaseer met haar mee, laat haar merken dat je erover na hebt gedacht hoe jij dan in zo'n trio staat. of ook jij het leuk en spannend zou vinden, en wat dan precies. Laat haar niet alleen haar intiemste fantasie erover vertellen, dat voelt inderdaad als betrapt. Vertel dus zelf ook je fantasie bij het trio met een extra man. Dat is voor een vrouw wel belangrijk, want het is nogal anders voor de meeste vrouwen en mannen om een trio met een extra man te hebben dan met een extra vrouw (de bewijzen vindt je op deze site, waar veelal het meest gesproken wordt over trio's met extra vrouw) Dat komt doordat je als vrouw je man dan 'opdraagt' intimiteit met nog een man te delen, een idee waar de meeste mannen niet zo gediend van zijn, door het (jammer genoeg, want het is niet waar) gevoel dat dat aan homofilie gelieerd is. Als jij dit echt samen met haar kunt fantaseren, kun je misschien daarna samen wat handelingen in je sexspel brengen die de fantasie nog een stukje daadkracht geven. Bijvoorbeeld die dubbele penetratie weer, dat je haar bijvoorbeeld anaal neemt en tegelijkertijd met vinger of vibrator/dildo haar vagina penetreert, terwijl jullie samen fantaseren dat dit dan de tweede man is.
Als die dingen allemaal echt onderdeel uit zijn gaan maken van jullie sexspel rondom die fantasie, dan pas kan je vriendin misschien uitvissen of het bij fantasie blijft, of dat het naar werkelijkheid kan groeien.
Ik weet het, vrouwen zijn wat dit betreft zeer gecompliceerde wezens, mannen (en dat vind ik echt vaak een benijdenswaardige trek!) zijn vaak veel praktischer: ze zeggen iets wat ze willen op het moment dat ze er ook echt aan toe zijn om het daadwerkelijk te doen. Bij vrouwen (ik ben er zoals gezegd zelf eentje) ligt dat vaak heel anders. En wat jouw vriendin gebeurde (en waar jij terecht van schrok hoor, en zij ook) herken ik aan den lijve. Ik fantaseerde al jaren over een trio met een extra vrouw. Die vrouw vond ik op een dag nog ook. Maar het heeft 2 jaar (!) geduurd voor het er ook echt van kwam!

Heel veel succes saampjes, of ooit met drie,

Sandra

________________________________________
anne:

Weet je, voor veel mensen geldt natuurlijk dat een fantasie een fantasie is. Misschien vindt ze het soms (op geile momenten) wel een opwindende gedachte, maar zou ze het in het echt nooit willen!

Er zijn ook veel vrouwen met verkrachtingsfantasien bijvoorbeeld, die dat in het echt ook nooit zouden willen meemaken. En jij zult ook heus wel eens wat gefantaseerd hebben wat je liever niet in real life zou praktiseren? Toch?

Ik weet niet of deze fantasie voor haar iets is wat ze in het echt zou willen... misschien is dit een opening als je er met haar over wilt praten. Want het is heel stoer van haar dat ze je over een fantasietje vertelt...

heel veel plezier, Anne

________________________________________
Mendy:

Het zou kunnen dat je vriendin kwaad is omdat je het dus niet erg vindt dat ze het met een ander doet. Misschien dat ze daarom denkt dat je niet genoeg om haar geeft. Het kan ook zijn dat zij het een raar idee vindt dat jij dan ook sex zou hebben met een man, ookal is het indirect.
Groetjes Mendy

________________________________________
moon:

Ik heb de volgende ervaring. Mijn ex-vrijer had ook bepaalde fantasieën. Zo droomde hij er van om als naaktmodel voor een schildersklasje te staan. we waren eens op een grote hausparty en tot mijn bverbazing stond daar ook een schildersklasje met een docent die ik kende naaktfiguren te tekeenen in en wat rustiger gedeelte. Gelijk ging mijn fantasie natuurlijk werken en ik dacht mijn exvrijer een plezier te doen door iets voor hem te regelen. Stapte op de cursusleider af en het was mogelijk.
Vervolgens vetelde ik het mijn ex. En je raadt misschien zijn reactie. Nog net niet boos, maar het was wel duidelijk dat hij zich heel ongemakkelijk voelde, of zelf onder druk voelde staan. Ik denk dat dat komt omdat hij de controle over zijn eigen fanatsie kwijt is en in eens geconfronmteerd wordt met iets buiten hem om, met misschien ook nog wat sociale verplichtingen naar mij toe etc... Dus daar heb ik van geleerd.

Meestal in zo'n geval als dat van jou en je vriendin. Probeer de situaltie eens om te draaien. Jij hebt een fantasietje dat zij niet weet. Het komt er op een keer spontaan uit en nog geen half uur later stelt zij voor om het echt te doen. Hoe voel je je dan?
Betrapt? Geen controle meer over je eigen fantasieën? etc.... eigenlijk had je het haar nooit willen vertellen en nu gaat ze het nog voor je regelen ook....

veel sterkte
moon

________________________________________
Zomaar:
Hey companen,

Kan me erg terugvinden in de reakties op dit thema i.v.m. hoe snel je kan inspelen op fantasieen en vooral ook ev. overnemen wat betreft het initiatief.

Het is idd zo dat fantasieen prijsgeven 1 aspect is, maar dus zeker niet garandeert dat de ander d'er echt ook klaar voor is ... temeer als die ander d'er ook niet direkt voor gekozen had om spontaan zelf over die fantasie te praten ... zoals hier beschreven blijkt dus idd best te zijn om dan eerder suggestief te blijven en zo het idee verder te laten "rijpen" ... misschien was het idd zoals anne stelt puur een fantasie, zonder meer ... en zeker zou het realiseren ervan mogelijks jaloezie kunnen opwekken, en heel wat onzekerheid ... geef het dus wat tijd, wie weet wat er dan volgt ??


________________________________________

Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 22 gasten