[relatie-verschil-in-verlangen] Hij wil niet zo vaak vrijen.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Archivaris
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:22

[relatie-verschil-in-verlangen] Hij wil niet zo vaak vrijen.

Berichtdoor Archivaris » do 29 mei 2014, 13:12

Anja:
Mijn vriend heeft niet zo vaak zin in sex, dat heeft hij al onze gehele relatie gehad.
Als ik aan hem vraag hoe dat nou precies komt, zegt hij dat hij in zijn vorige relaties vaker sex had, soms wel een paar keer per dag.
Maar wij doen het eens in de drie weken gemiddeld, en dat is voor mij niet echt vaak genoeg.
Klaarkomen doe ik bij hem niet, wel als ik zelf een vibrator gebruik.
Het is mijn eerste vaste relatie, waardoor ik (denk ik) vaker zin in sex heb.
Hij neukt me wel eens, omdat ik ook aan mijn trekken moet komen zegt hij dan(niet dat hij het niet lekker vind ofzo).
Maar als het zo MOET, dan hoeft dat van mij ook niet zo nodig.
We moeten er samen van kunnen genieten vind ik.
Van knuffelen houd ik ook, terwijl hij het een beklemming vind.
Maar hij zegt wel dat hij ontzettend veel van mij houdt, ik weet niet hoeveel zegt hij dan.
Daar ga ik dan maar van uit, maar twijfel er op deze manier wel regelmatig aan.
Ik hou ook ontzettend veel van hem, maar wat moet ik met mijn sexuele geneugtes?
Ik zou wel vaker lekker intiem met hem willen zijn.

Veel liefs, Anja

________________________________________
piep:
he Anja nou de mijne wil ook bijna nooit! We zijn 6 jaar bij elkaar maar de sex is niet bijzonder.In het verleden heb ik prima sex gehad [met vrouwen en een paar mannen]maar met hem is het nooit speciaal geweest.We zijn hooguit een half uur bezig als we het doen en wat we doen is best saai.Lingerie geeft hij ook niet echt om...sloggi's vind hij wel sexy... .
Tegenwoordig heb ik een minnaar een excollega en dat is super.Het is niet eerlijk mijn partner weet er niets van maar het werkt wel.Ik kom nu aan mijn trekken en mijn relatie is er op vooruit gegaan.
Het is niet ideaal natuurlijk maar ik wil mijn relatie niet opgeven alleen omdat de sex niet geweldig is!
We hebben van alles geprobeert hoor van sm tot aan video's bekijken tot soft bezig zijn maar hij zegt dat het daar niet aan ligt.
Hij heeft het te druk met zijn werk.
Succes verder, ik kan je geen tips geven maar ik wilde alleen weten dat er dus meer mannen zijn die dat hebben!
Groetjes

________________________________________
jasmine:
Misschien heeft je vriend in z'n vorige relatie een overdosis seks gehad. of heeft hij nare ervaringen met seks, misschien moest hij dingen doen die hij liever niet deed. heb je hem dat al gevraagd? misschien moet je er maar eens mee dreigen een minnaar te nemen (gewoon om hem schrik aan te jagen).
ofwel moet je proberen het er niet meer over te hebben, en komt hij dan vanzelf wel weer af.
ik hoop dat je vriend verbeterd, Anja.

________________________________________
Anja:
Nou Jasmine, dat is nou het lullige ervan, hij is al eens door een van zijn exen bedonderd geweest, die lag in het nest met een ander
Dus dat wil ik hem niet nog een keer laten mee maken
En ja, hij heeft ook een overdosis sex gehad, in een andere relatie
Dat zou er dan best wel mee te maken kunnen hebben
Bedankt voor je reaktie

Liefs, Anja

________________________________________
jasmine:
Ik denk dat je vriend daardoor misschien wel eens heel erg gekwetst kan geweest zijn. En is hij het vertrouwen in 'de vrouwen' kwijt. Maar misschien moet je hem maar blijven steunen en hem het gevoel geven dat je hem volledig aanvaard zoals hij is en onvoorwaardelijk liefhebt. Want je weet als je iets verlangt van een man (dat hij verandert ofzo) dat het meestal niet helpt als je erom vraagt. Pas als hij het gevoel heeft dat je hem accepteert zoals hij is kan er eigenlijk verandering in komen (na enige tijd).
Anderzijds was die zijn ex zijn ex. En jij bent NU zijn vriendin, misschien moet je hem maar eens duidelijk maken dat je niet bent zoals de anderen!
Het gaat je goed!
groetjes

jasmine

________________________________________
anne:

Goh dat lijkt me echt een rotsituatie. Ik zou daar best wel onzeker van worden. Maar ja, je kunt zoiets niet eisen he?

Wat ik me afvroeg is of zijn hoofd echt helemaal niet naar sex staat of wel bijvoorbeeld als hij masturbeert? Veel praten lijkt me belangrijk en probeer er achter te komen wat hij wel opwindend vindt (bijvoorbeeld waar hij aan denkt als hij masturbeert?).
Het kan zijn dat jouw inmiddels hoge verwachtingen hem ook weerhouden. Je kunt afspreken om een paar weken of maanden absoluut niet te vrijen, dan voelt hij geen prestatiedruk (het moeten) en jij je ook niet gefrustreerd. Misschien raakt daardoor de spanning er een beetje af.

Laat je vooral niet onzeker maken of aan jezelf twijfelen. Het zit in ZIJN hoofd en niet het jouwe!

Succes, Anne

________________________________________
Odessea:
ook mijn vriend heeft minder vaak zin in vrijen dan ik. hij is meer in voor lekker knuffelen en tegen elkaar aan liggen. op zich heel prima natuurlijk, misschien nog beter dan een geile vriend die zijn natje elke dag wil lozen. maar aangezien mijn vriend het redelijk snel klaar komt en geen 2e keer erna weer kan, baal ik er soms goed van. als we daar dan woorden over hebben, dan voel ik me net een nymfo die zo nodig vaak moet. maar dat is niet zo, hij is degene die er minder behoefte aan heeft. en zo sukkelen we maar door...

________________________________________
Zomaar:

Voel met je mee Odessa (en Anja, ...). Heb het zelf ook jaren meegemaakt in mijn vorige relatie en het is echt een rotsituatie, zodat je je echt wel gaat afvragen "why me ??"

Zoals Anne aangeeft is er echt wel maar 1 weg en dat is praten, met of zonder hulp, want de andere wegen leiden zowiezo vroeg of laat tot een breuk ... zeker het pad van minnaars Het moeilijke is dat dit juist zo moeilijk te bespreken valt, zo heel erg delikaat is als onderwerp - stel maar dat het verwijt van "pushen" nooit ver weg is.

Success !!


________________________________________
Anja:
Nou Odessea, ik ken dat gevoel helemaal hoor, dat je je net een nymfo voelt, dat je zo vaak wilt.
Wij hebben er ook best wel regelmatig woorden over, maar ja, kan ik er wat aan doen dat ik er meer zin in heb, dan hem?
Anja.

________________________________________
Elle:
Hoe herkenbaar dit alles. Mijn lief en ik tobben ook al jaren, totdat ik hem anderhalf jaar geleden voor het blok heb gezet: ik wil niet meer (praktisch)zonder sex, en nou moet er maar eens echt iets veranderen. Oplossing (zijn eigen idee): een minnaar (voor mij dus). Jawel, met zijn medeweten (hoewel hij niet de details wil horen) en toestemming. Gevolg: ik meer dan tevreden - heb een zeer vindingrijke en enthousiaste lover gevonden - en, wonder boven wonder gaat het met de sex in de relatie ook steeds beter. Nu de druk eraf is, en het onderwerp niet meer zo pijnlijk en gevoelig, kan het opeens wel! Zo zie je maar, er zijn meer wegen die naar Rome leiden...

________________________________________
Sandra:
@Elle,
Jouw verhaal is het mijne. Met mijn minnaar sta ik nog maar aan een pril begin, maar ik hoop dat het voor mijn huwlijk net zo'n effect zal hebben als jij in het jouwe beschrijft. Mijn echtgenoot hoopt dat ook, evenals mijn minnaar.

Sandra

________________________________________
anna:

Ideetjes:

- jouw hoger libido heeft ook te maken met het belang dat je aan seks hecht om jezelf begeerlijk te voelen. Het gevoel door je partner "gewild" te zijn, maakt dat je je 100% vrouw voelt. Omdat je graag met je man verder wil, zal je toch moeten leren om dat gevoel van begeerlijkheid niet langer van zijn zin in seks met jou te laten afhangen. Door te werken aan je zelfvertrouwen, erop te vertrouwen dat je een mooie en begeerlijke vrouw bent, ookal wordt dat niet voortdurend bevestigd door aandacht van mannen, haal je die "nood" aan seks weg. Begrijp je wat ik zeggen wil? Mijn libido is nog steeds hoog, ik vrij ontzettend graag en heb vaak zin, maar ik "hoef" niet zo nodig.

- wanneer je minder belang hecht aan die bevestiging door seks, leer je ook een afwijzing minder persoonlijk opvatten. Je kan dan geloven dat je man je begeerlijk vindt, ookal staat zijn hoofd op dat moment niet naar seks omdat hij te moe of te gestrest is.

- en ja, het zal regelmatig gebeuren dat hij het fijner vindt om passief televisie te kijken dan om aktief met jou bezig te zijn. Neem dat niet persoonlijk op, dat is gewoon menselijk, interactie met een andere persoon vraag inspanning en soms heb je daar gewoon de "fut" niet meer voor.

- en het is een goed idee om de druk een beetje van de ketel te halen. Toen ik zei dat je vooral praten moest, wist ik niet dat je daar al zo ver mee gevorderd was. Het is niet goed dat hij zich echt schuldig gaat voelen wanneer hij je afwijst. Daardoor krijgt hij waarschijnlijk het gevoel te moeten presteren en dat kan nefast zijn voor zijn "zin". Laat het onderwerp "hoe vaak" nu maar een tijdje rusten.

- laatste ideetje: zet je eigen verlangen even aan de kant om hem te verwennen. Zo kan hij van nieuwe dingen leren genieten zonder die prestatiedruk. Bijvoorbeeld: zeg op de man af dat je die avond geen seks wilt (en meen het ook, want anders voel je je afgewezen) maar dat hem wel graag graag een massage wil geven. Dat kan er eentje van nek en schouders zijn terwijl hij televisie zit te kijken, of een uitgebreide van zijn rug bij het naar bed gaan. Zorg dat hij leert dat het okay is om passief te blijven wanneer hij daar zin in heeft, door die eerste keren alle pogingen tot seks van zijn kant af te weren met een "sttt, laat je nu toch eens lekker verwennen, je hoeft helemaal niks te doen". Wanneer hij er op vertrouwen kan dat niks "moet", zal hij waarschijnlijk op de dagen dat hij wel energie over heeft, attenter zijn naar jou toe. Dat is de dynamiek van voor wat hoort wat, zij pleziert mij, dus plezier ik haar ...

________________________________________
Anja:
Als alles in goed overleg kan gaan lijkt mij dat best een oplossing.
Mijn vriend zou dat zelf niet aankunnen, als ik er een minnaar op na hou.
Wij hebben wel goed afspraken gemaakt, wat een trio betreft.
Of een vrouw erbij(wat ik zelf niet wil) of niets(want hij wil mij niet delen met een andere man).
Dus word het niets.

Maar ik moet zelf zeggen, dat we de afgelopen week wel 4 x geneukt hebben.
Jippieeeeeeeeee, ik ook weer blij.
Hij vond ook dat we het toch maar eens wat vaker moesten doen.
Nu dus maar hopen dat het een beetje zo blijft.

Gelukkige Anja.

________________________________________
Jasmine:
@Anja!
Wat een fanstastisch nieuws! Ik ben enorm blij voor jou en zelfs een beetje jaloers!
Doe zo voort he
Groetjes
Jasmine

________________________________________
Anja
Ik denk zelf dat dit van tijdelijke aard is, maar je weet nooit.
En... beter iets dan niets he?
xxx Anja

________________________________________

Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 53 gasten