[tip] Vrijen met een andere vrouw, dus VV...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Archivaris
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:22

[tip] Vrijen met een andere vrouw, dus VV...

Berichtdoor Archivaris » do 29 mei 2014, 12:57

Elly:
Ik fantaseer vaak over vrijen met een andere vrouw. In werkelijkheid moet ik er niet echt aan denken maar in mijn fantasie vind ik het heerlijk. Hebben meer vrouwen dit?

________________________________________
Eva:
Seks met een vrouw kan heel fijn zijn, ik ben altijd heel erg onder de indruk van hoe zacht vrouwen voelen; huid, mond, tong, haar en hoe lekker ze ruiken, veel zoeter dan mannen zelfs het zweet ruikt vaak een beetje zoet en dat wind me ook heel erg op!
Je zou het echt een keertje moeten proberen dan heb je daarna pas echt wat om over te fantaseren!

Liefs Eva.

________________________________________
kylaila:
hallo allemaal.
Ik denk dat vrijen niet te vergelijken is met man of vrouw, ik denk het niet ik weet het.Ik ben een lesbienne- )Ik denk dat Eva gelijk heeft, maar ja als je het dan gedaan hebt is het geen fantasie meer en misschien wil je dat niet. Eva omschrijft het heel mooi, vrijen met mijn vriendin is ook geen sex hebben zeg ik altijd, dat is vrijen, een mooi spel.ik denk overigens dat meer vrouwen die fantasie hebben hoor. Waarom moet je er niet aan denken??? kun je dat uitleggen????
oke ik wacht even af. gr kylaila

________________________________________
Tine:
Ook ik heb geregeld dromen over vrouwen.
Naarmate ik ouder wordt komen die dan ook meer frequent voor en ja soms verlang ik er wel naar om 'het 'te doen...
't verlangen wordt alsmaar groter... of ik ooit de stap zal zetten ... ik weet het niet.

________________________________________
ellen:
Ik heb wat lopen nadenken over je opmerking: ïn de werkelijkheid moet ik er niet aan denken".... Waarschijnlijk herkennen veel vrouwen dit. en ik vraag me af of dat niet iets is dat je met de paplepel krijgt ingegoten. Ik zou vroeger ook nooit op het idee gekomen zijn, maar al in mijn tienertijd, toen ik eens heel dronken was belandde ik in een vrijpartij met mijn beste vriendin. En toen merkte ik plotsklaps tot mijn eigen grote schrik: 1. dat ik het heel leuk en lekker vond. 2. dat iedereen heel vreemd keek.
Dat heeft voor mij het ijs gebroken. Daardoor fantaseer ik nu heel vaak over vrijen met een vrouw en af en toe gebeurt het ook. Niet dat ik het speciaal opzoek, maar als ik in een situatie terecht kom en ik ben ontspannen (en meestal wat gedronken) dan vind ik het heel leuk en spannend.
Misschien moet je er wat minder krampachtig me omgaan en je gewoon eens laten gaan.

sterkte
Ellen

________________________________________
Elly twee:
Lieve Kylaila
Ik besef eigenlijk dat ik met de opmerking " ik moet er in het echt niet aan denken " eigenlijk bedoel dat ik het heel graag wil maar bang ben voor wat het teweeg brengt. Ik ben getrouwd maar verlang erg naar een vrouw en in het bijzonder naar een van mijn vriendinnen. Ik weet van haar dat zij een lesbienne is en in mijn hart ben ik verliefd op haar. Als ik er echt aan toegeef zal dat consequenties hebben. Het is dus een groot verlangen maar tevens angst.

________________________________________
chantal:
Lieve Elly, als je deze fantasiën hebt is het zeker de moeite waard om ze uit te proberen. Zelf ben ik lesbies, dat verschil tussen vrijen en sexen daar moet je je niet
al te veel van aan trekken. Je kan met een vrouw ook seks hebben. Het hoeft met een vrouw niet altijd zachter en liever te zijn. Al is het wel aan te raden om de eerste keer alles rustig op te bouwen. Maaruh geloof me het is absoluut lekker. Als je privé door wil mailen (of wie dat ook fijn lijkt) kan je me mailen op

________________________________________
pien:
Ik snap wat Ellen bedoelt. Zelf heb ik er tien jaar over gedaan om dat rare beeld dat ik alleen maar met mannen mocht vrijen kwijt te raken. Nu kan ik genieten van sex en vrijen met vrouwen en noem mezelf lesbisch. Ik heb het geaccepteerd zoals ik ben en dat heeft lang geduurt maar doe vooral de dingen die je echt wil. Werkelijkheid en fantasie heeft niet altijd met elkaar te maken.

________________________________________
Linda:
Zelf ben ik hetero en ik wil mijn vriend ook echt niet kwijt maar soms heb ik ook een fantasie over het vrijen met een vrouw. Het lijkt me erg opwindend en erotisch. Aan de ene kant wil ik het graag een keer uitproberen, misschien zelfs wel een trio met mijn vriend erbij maar aan de andere kant .... Misschien bang voor het onbekende?! Mijn vriend weet trouwens niet dat ik deze fantasie heb. Zou ik het hem moeten vertellen?

Liefs, Linda

________________________________________
lana:
Ja waarom niet. @linda vertel het anders vraag je eerst voor je eigen zekerheid wat hij ervan vind als 2 vrouwen met elkaar vrijen.
De meeste mannen worden erg opgewonden als ze 2 vrouwen zien vrijen.
Enuh gewoon een keer uitproberen ga ik ook doen.

________________________________________
lana:
@elly waarom heeft dat consequenties als je met haar zal vrijen je hoeft toch niet gelijk een vaste relatie te hebben geniet er toch van.

________________________________________
anne:
Ik heb gevrijd en sex gehad met mannen en vrouwen, soms leuk, soms niet leuk.
Ik vind het jammer dat we allemaal nog zo veel onderscheid lijken te maken tussen hetero, homo, man, vrouw... dat maakt toch eigenlijk niets uit wanneer je iedereen als mens ziet?
liefs Anne

________________________________________
lana:
ja anne daar heb je gelijk in.
Heel goed om dat even te zeggen.

________________________________________
Linda:

Hoi lana,
Bedankt voor je reactie. Zal het wel eens aan hem vragen ... ben benieuwd. je zegt dat je het ook een keer gaat proberen, maar hoe pak je dat aan? Ik ken niemand binnen mijn omgeving die zulke fantasieen heeft dus hoe doe jij dat dan? Ik hoop op een reactie!

Liefs, Linda

________________________________________
Cleo:
Hoi Lana en Linda,
Ben ook wel heel nieuwsgierig hoe je dat aan gaat pakken. Het lijkt mij ook heel opwindend om een keer uit te proberen, maar heb ook geen idee hoe je dat aanpakt. Ik ken wel iemand waarvan ik denk dat het idee haar ook wel aanstaat, maar om nou zo maar op haar af te stappen en het voor te stellen?! Mijn partner staat er denk ik wel open voor, maar ik zou het zowieso eerst alleen met haar willen proberen, en dat pas beslissen over een trio.

________________________________________
lana:
Hoi Cleo en Linda,
Tja hoe pak je dat aan toevallig is er iemand in mijn omgeving bi en ook nog ens een leuk type uitdagend en vrouwelijk dat vind ik wel belangrijk ik wil geen mannelijk type.
Toevallig sprak ik laatst een meisje dat lesbisch is en ik vroeg haar hoe zij het aanpakte.
Ze vertelde me dat ze de meeste dames in hetero tenten versiert.
Haha is dat nou niet een giller ik denk dat er meer bimeiden zijn dan dat jij beseft.
Soms vraagt ze ook gewoon heel direkt:"Mag ik je zoenen??"
Mischien moeten wij elkaar ontmoeten.
Haha..... of komt dat te dicht bij.
We kunnen natuurlijk altyd een hotmailadres opgeven,waarin we anoniem zijn.
Je kunt natuurlijk ook naar bepaalde sites gaan waarin je een advertentie plaatst.
Dan naar de afdeling..contactadvertenties en dan vrouw zoekt vrouw.
Bovendien moet je maar eens in je vriendenkring vragen aan je vriendinnen of ze wel eens gevreen hebben met een vrouw en\of daar over fantaseren...je zult verbaasd staan.
Ik hoor van jullie.
lana

Of kijk op: http://www.bi-meiden.com" onclick="window.open(this.href);return false;.


________________________________________
Peter-Paul:

Elly 2,
Als ik jouw verhaal lees, denk ik dat je veel meer zit met het idee dat je misschien bent uitgekeken op je huwelijk en dat er wellicht een andere relatie, een betere, achter de horizon zit die jouw voorkeur heeft. Die primaire gedachte wordt dan direkt gevolgd door de consequenties die dat met zich meebrengt: je huidige bekende en vertrouwde leven op de schop nemen, je man (die toch lang je maatje geweest is) wellicht moeten kwetsen en - als je kinderen hebt - de bezorgdheid over hen. Kortom, een brijgrote berg aan problemen waar je eigenlijk niet over wilt nadenken, laat staan ze tegemoet treden. Dat jouw huidige keuze voor een andere levenspartner er daarbij één is die niet zo voor de hand ligt, is een extra complicatie, maar niet meer dan dat: een complicatie van een achterliggend relationeel probleem.
Toch geldt dat het jouw leven is, en daar heb je er maar één van. Daar moet je dus zuinig mee zijn. En er is er maar één die weet hoe dat leven ingericht zou moeten worden en dat ben jijzelf.
Heel veel succes!

Peter-Paul

________________________________________
carola:
lieve Elly,
Zo is het bij mij ook begonnen. Ik was 15 en droomde en fantaseerde over meisjes en vrouwen. Ik had toen zelfs een heel lieve vriend, die ik voor geen goud zou willen missen. Hij kon mij alle geluk schenken, wat ik teonkon bedenken.
Nu ben ik al vier jaar samen met een vriendin. Het leven is er veel rijker en mooier van geworden. We genieten intens van elkaar. We haten mannen niet, maar vrouwen weten wat genieten is.
Carola (26)

________________________________________
noot van de redactie:

meer links naar sites voor bi-fantasieen en gevoelens:
http://biseksualiteit.startpagina.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zijaanzij.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten