[tip] Uitgaan zonder slipje aan? ervaring?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Archivaris
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:22

[tip] Uitgaan zonder slipje aan? ervaring?

Berichtdoor Archivaris » do 29 mei 2014, 12:47

Susan:

Ik heb nu al een aantal jaren een hele lieve vriend waarmee ik alles deel. De laatste tijd praten we ook veel meer over het beleven van sex dan "wanneer doen we het weer". Al moet ik toegeven dat er een periode was dat het allemaal wat minder was.

Maar nu niet meer we zijn aan het experimenteren geslagen. Nu alleen nog met praten, maar ik wil het in praktijk brengen. Hij vindt het spannend om met mij uit te gaan (film, etentje, kroeg enz) ik moet dan een jurkje of rokje dragen zonder slipje. Mij lijkt het wel spannend maar ook koud hihihi.

Wie vindt dit ook spannend, en wie heeft er ervaring mee?


________________________________________
Sandra:
Onlangs heb ik tijdens een heerlijke dag weg met mijn liefste vriend ook zonder slipje onder mijn jurkje over het strand gelopen. Hand in hand, het was heel spannend, superopwindend. En er ging ook iets een beetje mis. Hij raakte gewond aan zijn teen en toen moest er een pleister op. Dus zijn we die in het strandtentje gaan vragen en ik heb dus in mijn blote billen met de verbanddoos enzo gelopen tussen iedereen. En vooral het plakken van de pleister, dat ik door mijn knieen moest om bij zijn voet te kunnen....mmmmm, dat verzachtte voor zowel hem als mij heeeel wat leed en schrik...

Sandra

________________________________________
C'estMoi:
Je hoeft het niet altijd direct te vertellen!
Mijn vriendin/vrouw/maatje zat me laatst op het terras op een gegeven moment enigszins glazig aan te kijken (met van die mooie rode konen).. niet echt luisterend naar mijn uiterst boeiende verhaal.. om vervolgens te vertellen dat ze zich een beetje moeilijk kon concentreren door de orgasmes (pardon??!!!) die ze had door haar tril-eitje.

Gelukkig had ik een stevige broek aan (very LOL)

________________________________________
Luthien:
Ik heb het nu een paar keer gedaan en vond het reuze spannend. Maar hou je er rekening mee dat je in sommige openbare gebouwen een trap op moet?? (dus rokje dan niet TE kort, anders is alles openbaar)
Maar wij vonden het wel spannend, vooral bij de chinees, dat was wel erg intiem. We komen er wekelijks en zijn daar bekend. Des te spannender toen ik het hem plotseling vertelde tijdens het voorgerecht.

________________________________________
Susan:
Ik ga het dit weekend doen... We zouden gaan uit eten dus een ideale gelegenheid.
En ik denk dat ik het zoals C'est moi al opmerkte hem niet vertellen. Ik verwacht er wel wat van.
Nog tips? hoe te gaan zitten om hem er attent op te maken bv....zonder dat iedereen mee kan genieten.
alhoewel..hihihi

________________________________________
harrie:
Je zou het slipje kunnen uittrekken onder het eten. Even naar de toilet en het dan mee terugbrengen. Als je een niet te groot slipje aantrekt, past het best in de palm van je hand. Wanneer je het dan in het langslopen op zijn schoot gooit, moet je zien wat er gebeurt joh. Dan word hij vast en zeker vuurrood. Je moet er wel van op aan kunnen, dat hij niet zo in verwarring raakt, dat hij het optilt en in de hoogte gaat houden, want dan denk ik dat jouw koontjes ook rood gaan worden.

Ik heb zelf ooit eens in de trein mijn slipje op het toilet uitgetrokken en toen heel snel in mijn rugzak gestopt, waarbij ik een meisje tegenover me heel snel de band met het merkje liet zien. Ik kon duidelijk merken dat het haar echt wel iets
deed. Je merkt dat aan de oogbewegingen en de licht gespannen/opgewonden blik. We hebben elkaar alleen maar in de ogen gekeken en toen ik uitstapte heb ik geknipoogd
en lachtte zij naar mij. Ik vond het overigens niet bizonder opwindend om geen slipje te dragen (voor een vrouw is het denk ik leuker, omdat het gewoon
lekker koel aanvoelt en omdat er het spannende moment kan komen, dat het slipje
opwaait en het poesje dat verborgen word,
nu ineens voor iedereen zichtbaar word)

Ik heb trouwens zelf laatst nog een prachtige ervaring in het openbaar gehad
met een leuke vriendin van mij. Daarover straks meer........

________________________________________
Susan:
Daar moet ik even over nadenken, stel dat iemand het ziet.. Gaat wel ver dan zo voor de eerste keer.

________________________________________
Conceal:
Voor vrouwen is het volgens mij super... maar voor mannen is het maar niks ( vind ik ). Als ik na het sporten gedouched heb, en ik merk dat ik mijn boxershort vergeten ben, dan baal ik als een stekker. Want met je blote *** in een spijkerbroek en dan nog een half uur fietsen kan behoorlijk irriteren. Het schuurt een beetje.
ik denk dat dit bij vrouwen ook zal zijn, dus een rokje is wel ideaal. Maar een man kan niet in een rokje lopen ( tenzij het carnaval is ) dus wordt het al wat moeilijker. En tja, nu is de zomer... dat kan het wel... alleen ik weet niet of ik het wel zou durven... Een boxershort die een beetje los zit heeft hetzelfde effect... dus daar hoe ik het niet voor te laten. Dus vrouwen...als je toevallig op een terras zit, het is mooi weer, en mannen zitten in korte broeken... kijk dan maar eens in die broekspijpen... misschien zie je wel meer dan je gedacht had. Ik zelf heb het ook al een keer gehad, maar mijn toenmalige vriendin wees me erop dat ze hem zag liggen, hihihi...toch maar effe anders gaan zitten...

Groetjes,
Conceal

________________________________________
Susan:

Hoi spotters,
Dit weekend heb ik "de ervaring" opgedaan. Het was in 1 woord Geweldig. Een van de spannendste ervaringen uit mijn sexleven hihihi.

Het was zaterdagavond. We zouden naar "Bazar" gaan in Rotterdam. Ik had een lila jurkje aan. Met een mooi setje lingerie eronder, wat ik van mijn vriend gekregen had. Ik heb de gehele avond met een kriebel in mijn buik rondgelopen.

Tussen het voor en hoofdgerecht ben ik naar de toilet gegaan. Op het toilet heb ik nog getwijfeld, maar ik heb doorgezet. Mijn string verdween in mijn tas.
Ik had het gevoel dat iedereen in het restaurant het wist...dat iedereen me aan zat te staren. Dat is niet zo...maar goed.

Weer op mijn plek gekomen vroeg ik, na een paar minuten (voor mij duurde het eeuwig hihihi) aan mijn vriend. of hij mijn telefoon uit mijn tas wilde halen, die had ik onder zijn stoel neergezet. Het moment dat hij mijn slipje om mijn telefoon heen gewikkeld zag zitten was fantastisch..

Hij keek me glazig aan, en wist niet wat hij moest zeggen laat staan doen.

Het mooiste moest nog komen, na het hoofdgerecht (Echt een heel lekker restaurant) komt er iemand naast me zitten en zegt "smaakt het schoonheid?". Het is een goede vriend van Erwin, mijn vriend dus. Hij was met zijn vriendin dus uit beleefdheid hebben we ze er maar even bijgevraagd. We waren toch klaar met eten. Na de koffie en wat gekletst te hebben ( we zaten best wel ongemakkelijk) zijn we naar de bar gegaan. Ik stond tegen Erwin aan met mijn kontje tegen zijn kruis aan te duwen, heel subtiel. mmm hij was lekker hihihi. De bar liep vol en Erwin wist zijn handen af en toe over mijn billen te laten glijden. Na ongeveer 2 uurtjes met onze vrienden gekletst te hebben was ik boter en botergeil. Erwin probeerde achterlangs een vinger in mijn natte gleuf te stoppen, het lukte niet echt(ik ben te klein) ik ben op een kruk gaan zitten, het was inmiddels zo druk dat niemand meer iets in de gaten zou hebben. Dat maakte het voor hem heel gemakkelijk. MMM heerlijk was het. hierna zijn we rap in een taxi gestapt en naar huis gegaan.

De taxichauffeur keek vaak in zijn spiegel. Zou hij iets geweten hebben..?


________________________________________
Jaap:
Suzan, dat zou het toch alleen maar leuker en opwindender maken ........ ik zou me gedragen als een echte gentleman (met een dame aan mijn zijde!!)
Groetjes, Jaap

________________________________________
Ieniemini:
Waarom wil je dat nu eigenlijk? Wat is er nu "echt"spannend aan? ik vind het ongepast om met je vrouwelijkheid te koop te lopen, een mooi slipje is toch veel mooier!!!

________________________________________
Susan:
De erotiek zit hem ook juist in het "niet gangbare" . Eigenlijk doen we zoiets niet, zo hebben we het niet geleerd. Dit in combinatie met de erogene zones maakt het erotisch.

Voor mij was het althans spannend genoeg om het veel vaker te doen. Vanmiddag ga ik kleren kopen met een hele goede vriendin. Met haar had ik deze actie van afgelopen weekend ook al besproken.

Ze vond het wel interessant, vanmiddag doe ik het weer. Maar nu voor mezelf...kijken of dat net zo spannend is.

________________________________________
harrie:
Ik hoop dat ik je vanmiddag tegenkom. Lijkt me inderdaad heel erg spannend. Omgekeerd vind ik het ook heel spannend als je bijvoorbeeld geen broekje aan zou doen en dan naar de bibliotheek zou gaan. Wanneer je dan in een boek gaat zitten kijken in een rij, waar aan de andere kant een man ook een boek zit te bekijken, en dan zondanig gaat zitten, dat hij door de boekenkast heen (hier kan dat) jouw benen kan zien, dan zul je wat beleven denk ik. Als je dan zijn attentie hebt, zou je uit je tas je slipje kunnen halen, en dat aan hem tonen. Daarna loop je naar de toilet en trekt je slipje juist aan. Die man zal je daarna opnieuw weten te vinden, daar kun je van op aan. Als hij dan weer een blik op jouw poesje wil werpen, ziet hij plotseling hele mooie lingerie en zal niet kunnen wachten totdat hij het heeft uitgepakt (en alleen jij hebt de macht over
hem, of je hem ook toestaat om jouw poesje zachtjes te bevrijden uit je (natte)
slipje. Oh, dit vind ik zo'n heerlijke fantasie, omdat ik het voor een deel wel eens heb meegemaakt (alleen even inkijk via de kast van de bieb hoor).

Je kunt zelfs veel verder gaan en naast hem een boek gaan lezen en zachtjes zeggen: mooi geel is niet lelijk he? Als je een geel broekje aan hebt tenminste. heel veel plezier vandaag in de bieb he. Als je gaat, wil je dan morgen hier verslag uitbrengen ??

________________________________________
Lieve:
Als het zo spannend is zoals jullie het verwoorden dan zal ik grote stap ook maar eens wagen...
Nog 1 advies...
moet ik het hem vertellen of laten ontdekken...en hoe?

________________________________________
Susan:
Deze tijd van het jaar is er uitermate geschikt voor.
Wie heeft er laatst nog een leuke, spannende, geile of misschien wel een onprettige ervaring mee gehad?

________________________________________
bieke:
Gisteren pas heb ik een leuke ervaring met het niet dragen van een slipje :
op een terras, met vriend, elkaar diep in de ogen kijken, vertellen hoe erg we elkaar gemist hebben en verlangen naar elkaar, hij vraagt of ik m'n slipje wil uitdoen, ik twijfel, heb een lange rok aan met split tot bovenaan, ga naar het toilet, kom terug en zie hem denken : heeft ze haar slip nog aan of niet...
voel zijn hand over m'n billen gaan, ik hou hem even tegen, zie zijn vragende blik, windt me helemaal op nu,
laat zijn hand dan verder glijden, zie in zijn ogen de verrassing als hij m'n nat kutje voelt...
we hebben ons glas vlug uitgedronken vooraleer de mensen rondom ons echt iets in de gaten kregen (ik had al enkele blikken opgemerkt in onze richting)
het vervolg laat zich wel raden zeker ?

Met dit weer zeker een aanrader om een uit te proberen.
ik zou het niet aankondigen vooraf dat je dat gaat doen maar wel enkele hints in die richting en pas de onthulling doen als je op een openbare plek bent...
succes

________________________________________
Carolien:
Hoi Susan
Ik ben er verslaafd aan geraakt. Sinds de vakantie draag ik niks meer onder mijn jurk/rok. Dus al een week of zes. We zijn al tweeenhalve week terug en ik werk al anderhalve week. Met alleen een zomerjurkje aan. Het voelt geweldig.
Zie ook het topic ‘Zonder Slip’
Afgelopen weekend durfde ik iets korters aan. Zaterdag as. is de Uitmarkt maar dan weet ik het nog niet of ik wel iets korts durf met al die mensen. Wel dat de slip uitblijft.
Mijn vriend wordt er af en toe helemaal hees van, dan kan ie niks meer zeggen als ik hem triomfantelijk en trots aankijk.

Carolien

________________________________________
spie:
Waaw ik word al heet als ik dit allemaal lees
Ik ga het zeker en vast ook eens doen. ;-)

________________________________________
Innie:
Spie, zeker doen! Mijn vriend wordt er ook super-opgewonden van, en ik trouwens ook Je voelt al die blikken op je lijf (die er eigenlijk niet zijn) en als m'n vriend dan eens met z'n hand over m'n billen strijkt, word ik haast gék van verlangen...

________________________________________
mieke:
Ik doe het ook wel eens zonder slipje rondlopen. Een tijdje geleden had ik op verzoek van mijn vriend geishaballetjes in mijn vagina gestopt. Het voelde heerlijk aan. Maar op een gegeven moment had ik het gevoel dat ik ze ging "verliezen". Ik werd wat verlegen en moest constant lachen. Op een min of meer afgeschermd plekje heb ik ze uit gedaan. Mijn vriend heeft ze in zijn broekzak gestopt en zo zijn we naar huis gewandeld. Heel grappig was het dat we ze constant hoorde "rammelen". Tranen hebben we gelachen nadien. Maar het was wel wat genant toen ik daar stond met mijn hand onder mijn rok, hihi.

________________________________________

Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 40 gasten