[relatie] De smaak en reuk van beffen niet prettig ;-((

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Archivaris
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:22

[relatie] De smaak en reuk van beffen niet prettig ;-((

Berichtdoor Archivaris » di 27 mei 2014, 21:46

Dukkie:
Mijn vriend en ik zijn nu een zestal jaar samen en het klikt geweldig. Zelf hou ik van een potje orale sex, waarbij hij "all the way" mag gaan, klaarkomen dus. Ik ben de eerste waarbij hij dit mag doen en hij vindt dit ook prachtig, volgens hem kan ik ook heel goed pijpen (vond m'n ex ook, maar die mocht niet klaarkomen ;-)). Verder beantwoord ik op sexueel gebied ook 200% aan zijn verwachtingen. Ik heb enkel het probleem dat hij mij niet wil beffen, hij vindt de smaak en geur niet zo prettig, zelfs als ik net vanuit het bad kom en een vaginale douche heb gebruikt. Niets helpt. Heeft iemand een suggestie?
Ik heb er toch wel een behoefte aan ...
________________________________________
James:

Lieve Dukkie,
Ergens gaat het een beetje mank,
ik kan me voorstellen als hij niet (op temperatuur is)oftewel als hij niet flink opgewonden is en hij gaat er aan liggen ruiken en proeven dat hij dat minder prettig vind , maar ik kan me niet voorstellen als jij hem net heerlijk gepijpt hebt ( dan moet hij toch best wel op temp. zijn) dat hij het dan nog smerig vind.
Ik ga er (als man) van uit , als je graag
door een vrouw gepijpt wil worden dat je dan
je vrouw / vriendin allereerst in alle exstase probeerd tekrijgen , mijn ervaring is als ze echt helemaal in extase is
en dan mag ze van mij net zo veel keer klaar komen als ze zelf wil voor ik aan de beurt kom. ze sperma heerlijk vind, terwijl als ze het proeft als ze zelf niet opgewonden is ze het
smerig vind , en ik geef haar dan ook groot gelijk.
Wel is het zo , als ik ervaar dat als ik een vrouw diverse malen door beffen heb laten klaar komen en ze wil me daarna niet pijpen ik het er steeds moeilijker mee heb om haar te beffen.
Ik kan je alleen aanraden als je vriend / Man
net is klaargekomen ga dan is over in standje 69 en probeer hem dan (terwijl je zijn penis nog fffffffff lekker na pijpt) zo ver te krijgen dat hij je beft, de klojo weet niet wat hij mist.

groetjes James.
________________________________________
Magica:
Tjonge, wat een dilemma. Persoonlijk zou ik dan tegen m'n vriend zeggen dat hij de "blow jobs" dan ook kan vergeten!
Ik vind het ook een genot om m'n vriend te pijpen maar het is wel iets wat ik heb leren te waarderen. Als je het voor de allereerste keer doet vinden de meeste vrouwen het niet gelijk superlekker. Je krijgt voor het eerst voorvocht in je mond, je ruikt voor het eerst de geur van een penis om over de smaak van sperma nog maar niet te spreken...! Kwestie van wennen dus! En dat geldt ook voor jouw vriend! Verder gaat het bij het verwennen van je partner niet om wat jij voelt, proeft en ruikt maar op dat moment gaat het even puur om het genot dat je je partner schenkt... en dat genot verdien jij ook! Ik vind echt dat je vriend zich hier overheen moet zetten... Good luck!
________________________________________

Dukkie:
Bedankt voor de al heel lieve reacties. Om hem geen blow jobs meer te geven, dat vind ik moeilijk omdat ik daar zelf ook opgewonden van raak. Soms hoor je wel eens dat de smaken ook moeten klikken, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik bij mijn ex het niet lekker vond en nu wel. Maar het klikt op alle gebied veel beter, dus misschien komt het ook daardoor.
Ik denk dat ik hem alles eens zal laten lezen, misschien dat dat helpt?
________________________________________

Magica:
Weet je Dukkie, ik zat later nog te denken, ik kan me wel voorstellen dat als je vriend het in die 6 jaar van jullie relatie nog nooit bij je gedaan heeft, het inderdaad wel een grote stap voor hem zal zijn om het nu ineens wel te gaan doen. Eigenlijk is het jammer dat je nu pas "aan de bel trekt" want hij is er nu al zo aan gewend dat jij hem toch wel lekker verwent... ongeacht wat hij bij jou doet. Eigenlijk ben jij er mede schuldig aan dat hij nu een beetje egoistisch is in bed (op het gebied van orale sex).
Wanneer je net een nieuwe relatie hebt is het namelijk het handigst dat je tijdens het "elkaar leren kennen" elkaar ook meteen seksueel "opvoedt". Meteen vanaf het begin goed aangeven wat je lekker vindt en wat je seksuele wensen zijn. Misschien moeten jullie elkaar maar opnieuw gaan leren kennen...

________________________________________
Michel:
Hoi,daar zit inderdaad wat in; vanaf het eerste moment zijn wij ook heel open tegenover elkaar geweest, en het is allemaal nog lekker spannend. Ik heb er nooit moeite mee gehad om haar te beffen: als je ook lekker gepijpt wordt, mag er zeker wat tegenover staan ! Wat ik eigenlijk wilde toevoegen, is dat sinds we ons schaamhaar scheren, het beffen nog lekkerder wordt voor mij, en dus zeker ook voor haar. Het moet geen moeten worden, maar juist samen helemaal uit je dak gaan ! Ik heb haar gelukkig niet om hoeven te praten om zich te scheren, maar nu vindt ze het ook prettig en spannend, uiteraard ook een beetje door mijn reaktie.
groeten, michel.

________________________________________
unregistered:
Bij ons is het juist tegenover gesteld. Ik vind het lekker en opwindend om mijn vrouw te beffen. Mijn vrouw weigert pertinent mij te pijpen. Ze vind het vies en vooral heeft zj er een vernederende gevoel bij. Dit laatste kan ik me goed begrijpen, vooral als de man staat of zit en de vrouw op de knieen of gehurkt met de penis speelt. Als ik dit op een plaatje zie heb ik ook vaak het gevoel van meester en slavin.
Ik vind het wel jaamer dat zij mij niet wil pijpen, maar ik maak er geen punt van. Als iemand iets afschuwelijk vindt moet je niet proberen de ander wat opdringen. Bovendien zijn er zoveel mogelijkheden om lekker sex te hebben dat ik het een beetje overtrokken vindt om hier een punt van te maken.

________________________________________
Reactie:

Hallo Dukkie,
Ik denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat van de 1000 mannen er 999 geen probleem zien in de orale bevrediging van hun vrouw/vriendin. Ik kan voor mezelf alleen maar zeggen dat er voor mij niets zo mooi is, als dat ik mijn vriendin tot een orgasme kan brengen, oraal of op wat voor manier dan ook. Zelfs zonder zelf tot een orgasme te hoeven komen.
Naar mijn idee is dit toch een bepaald egoisme cq. terughoudendheid van jouw vriend.
Het is natuurlijk wel zo dat je niet iemand tot iets kunt dwingen als ie dat niet wilt, maar orale seks is evengoed een belangrijk onderdeel van het totale spel en in een aantal situatie's zelfs het enige spel.

________________________________________
hoi:

Hoi Dukkie,
ik ben een jongen (16) en toen ik voor het eerst een meisje befte ging ik bijna over me nek en ben maar snel verder gegaan met vingeren, dus ik begrijp je vriend wel. Maar je kan natuulijk ook een vrouwen-condoom met smaakje indoen zodat je wel het gevoel krijgt en je vriend een lekker smaakje, denk wel dat hij het wil proberen en anders is dat erg kinderrachtig.

kizzzzziezzzzzz

________________________________________
ate:
Ik kan me haast niet voorstellen dat een man een vrouw niet wil beffen. Ikzelf vindt het heerlijk om mijn vrouw te beffen. Ik wordt zelf ook gepijpt. Wij gebruiken het meestal als voorspel, waarbij ik mijn vrouw mag klaarbeffen, omdat voor haar de sex dan lekkerder is.Ik heb er totaal geen moeite mee, zelfs niet anaal.

________________________________________
mike:
volgens vinden de meeste mannen het fijn om te beffen, incluis mijzelf.
Toch zijn er wel vrouwen die niet zo fris ruiken/smaken (kunnen ze niet altijd wat aan doen trouwens), in dat geval wordt het een stuk minder aangenaam voor de man om te beffen. Ik spreek uit ervaring helaas. Gelukkig, is het merendeeel wel fris en vind ik de geur en smaak van een kutje bijzonder
opwindend!!

Mijn huidige vriendin, houdt niet zoveel van pijpen en in haar mond klaarkomen wil ze al helemaal niet. Het idee dat zij het niet echt wilt, geeft mij ook een gevoel dat als ze het wel eens doet, ik het eigenlijk niet zo tof vindt. Het idee, dat een vrouw het lekker vindt om te pijpen, is (in ieder geval voor mij) hetgene dat me zo opwindt.
Hiervoor had ik een vriendin die gek was op zaad en pijpen en moet eerlijk bekennen dat ik het wel mis. maar,. wat ik mis is haar verlangen ernaar en niet zozeer dat het gebeurt.


________________________________________
Triple-B:

Ik ben het er mee eens dat sex geven en krijgen is.
Maar het kan niet zo zijn dat als de een wel pijpt/beft en de ander niet dat er gereageert wordt van , die gene moet zich er maar even overheen zetten enz.
Voor mij zou het niet zo werken.
Dan zou mijn man me niet meer hoeven te beffen!!
Het kan namelijk ook nog zo zijn dat je door slechter ervaringen het nog niet kan/durft.
Terwijl je het misschien wel heel graag wilt doen voor je partner.
Ik denk dat een stuk geduld hier meer op zijn plaats is. En verder gewoon genieten van elkaar.
Dan komt het vanzelf wel denk ik (hoop ik zelf)

__________________________________
Fotoed:
Hij weet niet wat hij mist, volgens mij is het de meest intense manier om met elkaar sex te hebben

________________________________________
licker:
Ik kan me niet voorstellen dat een man het niet lekker vindt om een vrouw te beffen. Zelf vind ik het zo lekker dat ik er keer spontaan van ben klaargekomen.

________________________________________
rocko:
Beffen is alleen lekker als de vagina netjes is geschoren anders hoeft het voor mij niet, helaas zijn er nog steeds veel vrouwen met een dik pak sjek tussen hun benen, trouwens ik haal te veel wildgroei rond mijn penis altijd ff weg met een scheermesje, staat wel zo leuk ,beter dan een hippie bos ! Wie wil er nou haar eten ?

________________________________________
zee:
ik vind dat wel een goeie taalgrap: is het onderwerp beffen, begint er één nogal off topic over schaamhaar en besluit met de zin: "wie wil er nou haar eten?"
Juist, je wil háár eten!

Heb overigens geen goed antwoord op de vraag waarmee deze topic startte, behalve dan dat oefening kunst baart en dat je bepaalde delicatessen langzaam leert waarderen - en eenmaal eraan gewend, er nooit meer buiten kan...

________________________________________
Annemiek:
een delicatesse??????? hihihi dat is ook een leuke hahahahaha

________________________________________
to hot:
iedereen heeft het hier over beffen en klaarkomen... Maar ik vraag me af hoe je een vrouw oraal kan laten klaarkomen? dit is me nog nooit gelukt. Moet je je focussen op de clitoris of juist met je tong naar binnen gaan...?

nuttige tips zijn welkom
greets

________________________________________
Lizzy:
Alles mag,als je maar goed op haar reaktie let zie je snel zat wat er prettig is.Voor veel vrouwen is de clitoris te gevoelig voor directe stimulans,maar er om heen draaien is heerlijk.
Gewoon vragen dus in aan de dame in kwestie!
En anders heel lang oefenen,vind ze ook vast geen bezwaar

________________________________________
marleen:
in mijn geval, en ik denk bij de meeste vrouwen, focussen op de clitoris. Maar dan niet met het puntje van de tong (te gevoelig) maar met het lekkere zachte deel. Daarbij je hand net boven de clitoris leggen en lichtjes drukken, en één of twee vingers zachtjes in de vagina op en neer bewegen. Experimenteer maar en let op haar gedrag en gekreun, dat laat je zeker weten of je goed bezig bent. Trouwens een vrouw komt meestal niet op 5 minuten klaar hoor, neem er de tijd voor, een kwartier tot zelfs een halfuur is niet ongewoon in het begin.

________________________________________
zenobie:
Mentos ...the freshmaker???
(grapje... er bestaat daar een avi-filmpje van)

ja , je kan de mensen niet forceren ,
mischien eens proberen via een 69 ?

Sucsex...

________________________________________
daan:
Ook ik ben liefhebber van beffen. Wat mij daarbij is opgevallen is dat kutjes allemaal verschillend smaken en dat dit ook afhangt van wat er de dagen ervoor gegeten is. Zeker in het begin kan dit een wat penetrante geur en smaak opleveren. Maar als de sappen eenmaal vloeien dan is dat zo weg. Misschien iets voor je vriend om ff te weten?

________________________________________
henkp:
Beffen is heerlijk! Voor mij is niets opwindender dan de geur en smaak van een opgewonden kutje. Jullie vocht bevat daar hormoonachtige stoffen (zgn feromonen) die een zeer fysiek opwindend effect op mannen hebben. Wat jij eens zou kunnen doen, is je vinger bij jezelf naar binnen brengen en onder zijn neus houden, op zijn bovenlip strijken, wellicht in zijn mond steken. Wanneer het hem niets doet, zou ik me afvragen of hij niet latent homo is. In elk geval weet hij niet wat ie mist (en jij:-()

________________________________________
motormuis:
slechtslecht, hij denkt alleen aan zn eigen genot!! Nou ik Beff mn vriendin wel 10 keer klaar als het moet!! Vin dit soms lekkerder als neuken!!!

________________________________________
marieke:
Hij mij niet willen beffen?(wat een woord zeg)Dan kon hij inderdaad het pijpen vergeten.Er is voor mij niets mooier dan degene waar je van houd lekker op die manier te verwennen.Zijn of haar sexualiteit erkennen.Wat is er vies aan als je je goed verzorgt?

________________________________________
PainBoy:
Even voor de duidelijkheid:
Veel vrienden van me vinden orale sex 'vies' omdat ze hebben geleerd dat alles wat in dat gebied zit 'vies' is.

Om het allemaal wat verleidelijker te maken is het misschien interssant voor HEM om eens oesters te gaan proeven. De smaak (en mogelijke walging) komen overeen, maar ik heb me de eerste keer er ook overheen moeten zetten en daarna beviel het uitstekend!

Gebruik eens bloemenhoning om de smaak een beetje te bedekken (warm de honing vantevoren een beetje op) en voordat je het weet eet hij zich er doorheen

Ook de belichting is belangrijk: een poesje ziet er toch veel liever uit bij schemer dan bij daglicht?

________________________________________
kitten:
Ik denk dat er veel verschil in zit wie het doet en hoe het gedaan wordt. Sommige mannen weten gewoon niet hoe het moet en likken er maar een eind op los! Er zijn echter echte lovers die weten hoe het moet. Zij weten de plekjes te vinden door te letten op de reacties van de vrouw bij wie ze het doen. Dat is de clou! Iedere vrouw reageert anders. Iedere vrouw komt op een andere manier klaar, ook als ze masturbeert. Dus mannen, lieve mannen, let op de respons bij het uitproberen. het is de moeite waard. Zo is de ene vrouw gebaat bij het zuigen op de schaamlippen, de ander bij een lichte stimulatie van de clitoris, en bij weer een andere vrouw is de clitoris zo gevoelig dat je maar beter je tong direct in haar kutje of anus kunt steken, anders is het plezier helemaal weg... Ja, ja, en dan maar volhouden dat vrouwen helemaal niet zo gecompliceerd zijn. Maar ja, beffen en zeker goed beffen is een kunst die veel oefening nodig heeft...

Liefs en succes...

________________________________________
Schorpioen:
Ik kan me voorstellen dat het heel frustrerend voor je is. Zeker omdat jij wel hem oraal verwend (en er zijn zat vrouwen die dat niet willen).
Ikzelf vind orale sex een heel waardevol onderdeel van het liefdesspel en ik vind het zowel heerlijk om te krijgen als om te geven. Sterker nog: als ik al niet opgewonden ben, dan wordt ik het wel van het beffen van mijn partner.
Overigens, ik zou orale sex niet willen beperken tot 'pijpen' en 'beffen'. Je kan elk plekje van het lichaam van je partner met je mond (oraal dus) stimuleren. Misschien is het wel een leuk spel om hem eens met zijn mond je hele lichaam te laten verkennen op zoek naar gevoelige plekjes. Op die manier went hij eraan je lichaam te proeven en ruiken (elke deel proeft en ruikt anders) en kan je er misschien langzaam naar toe werken dat hij je op een dag ook wil beffen.

________________________________________
befman:
Beffen? Heerlijk! Adviesje om hem mogelijk Botergeil te maken door niets af te wachten en gewoon boven z'n gezicht komen hangen zodat er geen ontkomen aan jouw lekkere sappige poes. Vervolgens laat je hem jouw lievelingsmanieren zo dat hij jouw befwensen ook maar eens moet vervullen. Mits schoon, geschoren is er niks lekkerders dan de schaamlippen en al dat heerlijke eromheen....Beffen en vlug!

Tsja..
Helemaal mee een Befman!

Ik weet niet meer hoe het was toen toen mijn vriendin nog niet 'kaal was' maar ik vind het echt super om die lekker sappige schaamlipjes in mijn mond te hebben als ze op mijn gezicht komt zitten!

Als iemand dit kan weerstaan....

________________________________________
Sjaak:
Niets is lekkerder dan wanneer mijn vrouw spontaan met of zonder slip op mijn gezicht komt zitten. zij (en ik ook trouwens) is altijd (gedeeltelijk) geschoren en smaakt fantastisch. Ik kan me niet indenken dat er mannen zijn die dit niets vinden. Probeer eens het volgende :

Hij ligt op z'n rug
Jij zit met je rug naar hem toe op zijn pik en eukt hem.
vlak voor hij gaat komen wip je hem eruit schuift achterwaards en drukt je natte poes op zijn mond terwijl jij het karwei voor je neus afmaakt. dit zal hem wel genezen denk ik.

________________________________________
scooter:
Ik hou meer van beffen dan neuken, echt. De geur, de smaak, het zicht, dat zachte, het idee,... De laatste tijd durf ik zelfs doorlikken tot aan het aarsgaatje, de zone tussen kut en aars is hemels. Onlangs met een verkoopster in een bevershop (zwerfsport was wel heel ruim opgevat). Komt dat mens in het pashokje, gaat op haar knieën zitten en trekt haar slip naar beneden. Ik eronder met mijn hoofd op haar natte slipje dat heerlijk rook en mijn neus tussen haar oester. Samen klaargekomen tussen de GORE-TEX, dit was de middag van mijn leven. En de winkel stond vol ! kan je nagaan...

________________________________________
zonmaan:
Ik vind dat er hele goeie dingen op deze topic staan, maar er is volgens mij ook veel opschepperij bij.
Mijn ervaringen zijn verschillend geweest.
Ik heb het liefst een niet te grote lieve piemel met strakke balletjes. Je moet met pijpen van een piemel houden, liefkozen.Dan kan ik het alleen. Ik vind het vertrouwen geven als een man dan met je haar gaat spelen en lieve dingen zeggen, dan is het mooi.
Dit zeg ik omdat ik een vriend had die een
stinklul had die smaakte naar pndakaas.Ik kon het niet doen.
Zijn gedrag was ook erg hanig; hij duwde hem in je keel en hij was alleen met zichzelf
bezig.Hij zei nooit wat of kreunde niet, alleen als hij klaar kwam zei hij: hij komt.
Is dat niet verschrikkelijk!
Wanneer iemand mij gaat beffen, dan moet ik me ook over willen geven, anders kan je toch niet klaarkomen?!

________________________________________
horny hosegirl:
Ik heb m'n man laatst totaal van z'n stuk gebracht door voor de verandering niet af te wachten maar gewoon te doen.
Hij verteld me tijdens het vrijen steeds hoe graag hij mij oraal vertroeteld. Nou, toen mocht ie het bewijzen, echter deelde ik telkens de lakens uit door hem te laten doen wat ik lekker vond. Ik kan je vertellen dat het voor herhaling vatbaar is...HEERLIJK!
Voor hem heb ik speciaal een paar mooie Nylonkousen aangetrokken want ik weet hoe opwindend hij dat vind als ik hem daarmee zou verrassen. Het werd een nacht om nooit te vergeten. Dus, probeer het eens: zorg dat alles mooi glad en fris is zodat jij onweerstaanbaar bent voor hem.

________________________________________
Pierre:
Dukkie heeft vele leuke en fijne verhaaltjes te lezen gekregen maar nog niet echt een oplossing... Als feromonen niets te maken hebben met hormonen (wees gerust onder je oksels vind je geen hormonen ) is het wel juist dat wat je eet er wel veel aan doet. Misschien van dieet veranderen...
Een zeer simpel trukje is na het wassen een likje tandpasta gebruiken, er zijn zoveel verschillende smaken... en het is wat prikkelend, kan meevallen of niet. Idem voor hem, dan kun je aan zo'n menthol lolly likken...
Succes ermee!

________________________________________
me:
Orale sex is het lekkerste wat er is. Na een dag werken uitgeput op de bank gepijpt worden door m'n vriendin helpt er weer helemaal doorheen. Wij zijn nu meer dan 5 jaar samen en sex blijft spannend, we verwennen elkaar met sexy lingerie en speeltjes. Vooral de verassing werk het best. Zij is altijd helemaal glad geschroren. Ik vind het geweldig haar te scheren en vervolgens lekker in te smeren, dit eindigt bijna altijd in een lekkere befpartij. Het is lastig een vrouw oraal te bevredigen (oefening baart kunst) maar juist de opwinding zorgt voor een fantastische vrijpartij. Onze sex bestaat voor 90% uit orale sex en erotische massages, hiermee verwen je elkaar veel beter dan met het standaart "neuken". Geniet van elkaars lichaam. Als ik lekker wordt gepijpt of gemasseerd terwijl ik lekker achterover lig heb je veel meer tijd ervan te genieten. Andersom geld natuurlijk hetzelfde.
Het lieft wordt zij te gelijk gebeft en anaal gevingerd, als zij dan kronkeld van genot sta ook ik op springen.

Advies voor dukkie: Scheer je een helemaal glad, koop een sexy setje en veras hem op een onverwacht ogenblik. Een grote vent als hij dat weerstaat.

________________________________________
Schorpioen:
Moelijk een vrouw oraal te bevredigen? Mijn ervaring is toch anders... Of zou ik een geoefende beffer zijn?
Daar komt het sowieso op aan met seks, dat je elkaar goed aanvoelt. Tis een teamsport he...

________________________________________
Jasmine:
Hum...weinig reactie van Dukkie komt er eigenlijk ook niet he. Zou ze hem gedwongen hebben?

________________________________________
Dukkie:

Hoi Jasmine en iedereen,
inderdaad tot nu toe is er weinig reactie van me gekomen: ik lees wel hoe lekker iedereen het vindt en hoe leuk sommige mannen het vinden om te beffen, maar zelf ben ik nog geen stap verder gekomen. Misschien moet ik de hele handel maar eens uitprinten en onder zijn neus duwen?
Hygiène en aankleding zijn nooit een probleem geweest, maar mijn vriend heeft moeite om in bed ook te geven en niet alleen te geven. Mijn "fout" is dat ik graag geef, ook als er niets voor in de plaats komt. Af en toe denk ik wel eens, dat ik dat niet zou moeten doen, maar ik geniet er zelf ook zo veel van... Snap je?
Tot zover het verslag
Dukkie

iedereen trouwens al bedankt voor de reacties!

Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 64 gasten