[relatie] Help, mijn sexleven is nu zo saai!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Archivaris
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:22

[relatie] Help, mijn sexleven is nu zo saai!

Berichtdoor Archivaris » zo 25 mei 2014, 20:25

> black star:

Ik drop mijn verhaal maar hier, want ik weet het niet meer. we zijn al 6 jaren samen en ik had nooit gedacht dat mijn sexleven zooooo saai zou worden! Er zijn tijden geweest dat ik mijn vent bijna moest smeken om sex, van alles heb ik toen overhoop gehaald, mooie lingerie, geen lingerie, kaarsjes met lekker eten, video's, spannende feestjes, je noemt het maar op, hij werdt er niet warm of koud van, en ik weet dat hij een ontzettend goede minnaar kan zijn, een betere heb ik nooit gehad, In het begin schoten de vonken er van af. maar hij is gewoon lui geworden, hij blijft gewoon passief op zijn rug liggen. Tja, ik weet het ook niet meer, hij is blijkbaar uitgeblust ofzo, want hij was ECHT heel goed toen wij pas samen waren, maar nu 6 jaar laten, huilen met de pet op.....
Hebben jullie goede tips of suggsties?
en neem een andere vent, daar denk ik niet aan, ik heb nog steeds heimwee naar die flistende begintijd.

===========================
> mel:

Hoi,
Heb je het er wel eens met je vriend over gehad??
Je hebt al van alles uit de kast gehaald zeg je maar misschien helpt het als je hem rechtstreeks zegt dat de seks helemaal niks meer is.
Kan me voorstellen dat je je knap lullig voelt als hij zich zo gedraagt, sex blijft toch een heel belangrijk onderdeel voor je relatie ...
Je ziet het vaak gebeuren dat na zo'n lange tijd samen de seks minder wordt, maar het lijkt me toch sterk dat hij helemaal geen lustgevoelens meer heeft??

veel suk 6 ermee groetjes mel.

===========================
> luthien:

Het eerste wat in me opkomt is "aggossie", en dan niet eens uit medelijden, maar uit mede leven. Ik kan het me zo goed indenken wat je voelt als de man waar je echt van houdt ineens uitgeblust blijkt te zijn.
Toch denk ik dat je een goed advies hebt gekregen met het praten.
Als je het hem niet vraagt kan je niet weten waardoor het komt. Het kan zo verschrikkelijk veel redenen hebben.
Probeer het...trek de stoute schoenen aan en begin een eerlijk en open gesprek erover met hem, hoe moeilijk dat ook voor je kan zijn.

Ik hoop echt voor je dat het gaat veranderen, want het lijkt me zo frustrerend voor je.

===========================
> p1k2:

leuke liflaffies maken met een eroties tintje
er over praten werkt ook wel eens

===========================
> black star:

Hoi Mel en Luthien,
fijn dat jullie reageren. en natuurlijk heb ik ook geprobeert er over te praten. Maar op de een of andere manier kan hij niet goed uitdrukking geven aan wat er binnenin met hem gebeurd. en als ik dan probeer door te vragen slaat ie dicht. Gaan de luikjes toe. Of zegt ie, dat hij weet dat ie het niet goed doet. (au)
en vervolgens niks.

===========================
> anoniem:

Als het niet met praten kan. Schrijf alles eens op papier. Hoe het vroeger was.
Hoe je je nu voelt. Geef het hem en zeg :,,Als we niet erover kunnen praten. dan wil ik in elk geval
mijn gevolens lucht geven hier op papier. Lees het rustig door. ik hoor wel hoe je wil reageren".

Hij kan het rustig doornemen, overdenken.
Hij kan je niet in de rede vallen, zoals in een mondeling gesprek.
Jij kunt je beter concentreren , hoe je het preciezer onder woorden kunt brengen.
Geef suggesties. Wat je zou willen doen met hem. Ga daarin zo ver als je zelf wilt.
Vraag op de man af , of hij op mannen valt.
Sluit ook niet uit een gesprek met een sextherapeut(e)
Maar vergeet intussen niet om je zelf te verwennen. Met geile gesprekken in een
chat kunnen je je spanningen zelf tot ontlading brengen. Daar heb je recht op.
Daar heeft je lichaam recht op.
Als ik de naam BLACK START op een chat vind neem ik contact op om verder te praten
Uiteraard alles onder privacy zonder elkaar te kennen.
Hoop voor je dat het in orde komt

veel succes

===========================
> mel:

Tja dat is inderdaad lastig als hij er dus blijkbaar niet over kan praten, het is misschien ook een zwaar onderwerp, zo midden op de dag, als ik met zoiets zit probeer ik het altijd na de seks voorzichtig te brengen, dan zit je nog een beetje in die sfeer, en dat praat vaak ook makkelijker..
Op zo'n moment zou je je fantasieen nog eens kunnen vertellen..
sextherapie is natuurlijk niet verkeerd maar als hij er met jou al niet echt over wil praten zal hij dat met een wildvreemde waarschijnlijk al helemaal niet willen..

Maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij met iets heel anders zit, en dat heeft vaak weer effect op jullie seksleven, ik hoop dat jullie eruit komen groetjes mel.

===========================
> sonja1970:

Mijn eerste reactie is dat je misschien wel teveel je best doet, je teveel op hem concentreert en je teveel met hem bezighoudt.

Probeer eens je 's avonds in bed niet op te doffen, geen spannende lingerie aan te doen maar lekker een boekje te gaan lezen of je als eerste omdraaien in bed. Zeg dat je wilt slapen en dat je heel erg moe bent. Doe dit ongeveer een week (ca. 2 weken). In de tussentijd geen aandacht geven, niet om kusjes vragen, niet z'n nek masseren als hij hoofdpijn heeft. Ga je eigen gang, pak je sport weer op en ga stappen met vriendinnen. Wedden dat hij na 2 weken 'smeekt' om een romantische resp. avontuurlijke avond?! Try it you like it! Enjoy!

===========================
> black star:

Hoi sonja en Mel,
Dank je wel voor jullie reacties. Dat zijn goede tips.
Alles opschrijven ga ik zeker proberen. en mijn energie in andere leuke dingen zoals stappen met vriendinnen ook. Bedankt allemaal.

===========================

Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten