Hoe ziet......eruit?

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Re: Hoe ziet......eruit?

Berichtdoor erofun69 » zo 21 september 2014, 16:53

Haastig parkeerde ze haar auto. “Hmm, dat kon beter,” mompelde ze in zichzelf, toen ze constateerde dat ze bijna 2 parkeervakken in beslag nam. Maar ach ze had haast. Na haar nachtdienst had ze kort geslapen en nu moest ze boodschappen doen, zodat ze iets lekkers kon bereiden. Vooral voor haar kinderen die ze eindelijk weer voor een poos bij zich zou hebben.

Ze wierp een blik in de spiegel, schikte haar haar wat en liet haar ogen afdalen naar haar fraaie buste. Ze kon een glimlach niet onderdrukken, terwijl ze een hand over haar welvingen liet glijden.
Ze pakte haar tas, checkte of haar camera er wel in zat en juist op het moment dat ze haar portier wilde openen, parkeerde er een Mercedes CLS naast haar. En wel zodanig, dat ze te weinig ruimte had om nog uit te stappen. Ze wierp een geïrriteerde blik naar de chauffeur naast haar. Maar voordat ze haar verwensingen kon uiten, liet hij het raampje zakken en met een glimlach op z’n gezicht zei hij: “Sorry, ik zou je wel gevangen willen nemen, maar niet op deze manier”. En vervolgens zette hij z’n auto in z’n achteruit en reed weg om z’n auto een paar vakken verderop te parkeren.

Terwijl ze voor de Jumbo langsliep, wierp ze een tevreden blik op haar spiegelbeeld in de winkelruiten. Het zomerjurkje viel precies goed om haar lichaam. Niet te strak, niet te los, niet te lang en niet te kort. Door haar hakken kwamen haar benen extra tot hun recht. Ja, ondanks dat ze de gevreesde 40-jaar-mijlpaal was gepasseerd, mocht ze er nog best zijn vond ze.

In de Jumbo begaf ze zich naar de boodschappenwagentjes en onderwijl zocht ze in haar portemonnee. Maar tot haar ontsteltenis zag ze geen muntje en geen 50cent muntstuk. Vertwijfeld keek ze om zich heen en keek recht in het gezicht van de man die zojuist geprobeerd had naast haar te parkeren. “Sta me toe” sprak hij en overhandigde haar een muntje. “Dank je” zei Spelf en vervolgde “en sorry voor m’n boze blik bij het parkeren zonet, maar ik had haast”. “Was dat een boze blik?” vroeg hij lachend, “laat me je uit de droom helpen, met zulke ogen als jij hebt kun je onmogelijk boos kijken. Die twinkelen daarvoor teveel”. Spelf voelde dat ze ging blozen en met een lachend ‘okay, dankje’ haastte ze zich de winkel in.

Beetje vreemde man, dacht ze bij zichzelf. Onopvallend zochten haar ogen hem. Hm, ’n vijftiger. “Niet mijn doelgroep haha, maar voor z’n leeftijd ziet hij er nog goed uit” bedacht ze. Geroutineerd liep ze langs de schappen en vulde haar wagentje. Inwendig lachend liep ze de schappen met schoonmaakmiddelen in snel tempo voorbij. Als erkend slechte huisvrouw was daar niks van haar gading bij.

Bij de kassa’s aangekomen bleek het een drukte van belang. Ze maakte een inschatting waar ze het snelste geholpen zou worden en sloot aan als derde wachtende in de rij. Tenminste, dat dácht ze. Want juist op dat moment schoot er iemand voor haar langs en parkeerde zichzelf met wagentje en al vóór haar in de rij. “Hela, wat doe jíj nou?” zei Spelf met stemverheffing. De man draaide zich rustig om. Wéér die man! Hij lachte en gaf haar een knipoog, om zich vervolgens tot de kassière te wenden. “Juffrouw, de dame achter mij is vierde wachtende in de rij, en ze heeft dus haar boodschappen gratis”. De kassière knikte instemmend.
“Waarom deed je dat?” vroeg Spelf terwijl ze bedaarde. “Je had toch zelf ook je boodschappen gratis kunnen hebben?”
Hij keek haar glimlachend aan en zei: “jawel, maar jij weet, dat ik dat geluk al een keer heb gehad”.
“Ik? Hoezo? Kennen we elkaar?” vroeg Spelf.
Grijnzend sprak hij: “nee en ik weet dat je dacht dat ik 15cm kleiner was”. Om lachend te vervolgen : “en dat ik 10 kilo lichter was”. Spelf pijnigde haar geheugen, maar er schoot haar niets te binnen.
“We hebben nog iets van elkaar tegoed” zei hij en haalde een doos met tompoezen tevoorschijn. Langzaam viel het kwartje bij Spelf.
“Luister” zei hij “dit kan geen toeval zijn”. Uit de speakers klonk "I just haven't met you yet". Hij boog zich naar haar toe en fluisterde in haar oor : “De 412de Jumpo - and I’m glad I finally met you” .
Niets is blijvend, alleen de verandering

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: Hoe ziet......eruit?

Berichtdoor zucht62 » zo 21 september 2014, 17:24

:D11 :D11
Goed aangehaakt erofun !!!!!
Errug leuk !!!!
Only dead fish go with the flow.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Hoe ziet......eruit?

Berichtdoor Spelfje » ma 22 september 2014, 9:50

Wow ik ben sprakeloos Erofun! (En dat is zeldzaam)

:kiss:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Re: Hoe ziet......eruit?

Berichtdoor erofun69 » ma 22 september 2014, 14:19

Ik had al een paar weken verstek laten gaan op Shespot en daardoor zag ik jouw posting van vorige week gisteren pas. Méér dan leuk en ik voelde me zéér vereerd!
Yep, jij wordt nooit Vriendinnummerzoveel.
Maar je blijft wel altijd ”mijn virtuele Droomvrouw”

:kiss:
Niets is blijvend, alleen de verandering

Gebruikersavatar
Hotje
Berichten: 6240
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 14:08
Locatie: Antwerpse Sinjoor,in hart en nieren

Re: Hoe ziet......eruit?

Berichtdoor Hotje » ma 22 september 2014, 16:00

Wat een tof topic,ben het met Frank eens,jammer bijna dat ik er niet meer was de laatste tijd.
:D
Kleren zijn er zodat we naakt kunnen rondlopen,zonder dat iemand het merkt.........

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Hoe ziet......eruit?

Berichtdoor runningslim » vr 26 september 2014, 11:59

"Kracht van hierrrrr "
en kracht van daarrrrrr....
Kracht vliegt in het rond.
Ik knijp in je kont!"

Ze spreekt haar toverformule bezwerend uit. Ze begint zachtjes en slepend. Gaandeweg krast ze steeds luider. Ze legt de nadruk op het woord 'kracht'. Er zit een dreiging in haar hoge, beetje nasale stem. Ze gesticuleert met brede, weidse, uitgesproken en besliste gebaren. De laatste zin wordt snel uitgesproken, bijna geschreeuwd zelfs.

"Whahahahaaa.... Whoehahahahaaaa...." lacht ze terwijl tien vingers keihard in de kont van de paspop knijpen. In dit geval symboliseert de paspop de onwetende Pure.

Nelly is een goede heks. Ze wendt haar magische krachten immer ten goede aan. Pure heeft ze zonet kracht gegeven om zijn leven wat meer in handen te nemen.

Nelly is 1m87 groot. Ze is dus lang opgeschoten maar tenger, werkelijk graatmager. Wat ze ook eet, hoe vaak ze ook naar de sportschool gaat... Het helpt niet, ze blijft vel over been, blijft 59.3kg wegen. Ze lijkt wel behekst!

Haar partner en zijzelf brengen ontzettend veel tijd door in hun hobbykamer. Het is een duistere kamer. Ze werd speciaal gebouwd zonder ramen. Er is voorzien in een schamel gloeipeertje dat gedimd kan branden. De lamp zelf is een blacklight. Tegen twee muren zijn ook LEDstrips gemonteerd. De kleur en lichtopbrengst kan al naargelang hun mood en lichtbehoefte ingesteld worden. Het peertje brandt niet. De strips lichten wat groenig op.

Nelly draagt een superstrak zwart latex kleed. Daaronder heeft ze hoge, zwarte, lederen veterlaarzen aan. Vandaag is ze niet gemaquilleerd maar doorgaans schminkt zij zich overdadig met gebruik van zwarte, donkerpaarse of donkergroene kleuren. Haar ogen zijn groot en rond. Er ligt een zekere strengheid in waarvan Nelly zich niet bewust is. Ze heeft een grote, rechte neus. Die mocht wat kleiner, vindt ze zelf maar een echt complex is het niet. Haar haren zijn lang en helrood gekleurd. Er zit een ruige krul in.

Surfen op het internet is een grote hobby. Haar scherm heeft ze overigens geïntegreerd in een grote, zelfgemaakte 'glazen' bol uit papier-maché. Shespot is één van haar topsites omdat de groene achtergrond zo mooi onheilspellend uitkomt in haar verduisterde hobbykamer.

"Nelly, kom nou!" roept Dick vanuit de borrelende kookpot. Nelly heeft omheen de jacuzzi een bekleding geknutseld zodanig dat het een gigantische kookpot lijkt.
Ze stapt op de kookpot toe terwijl ze haar kleed openritst. Terwijl ze Dick aankijkt, stroopt ze haar jurk van zich af. Ze ziet zijn adamsappel op en neer gaan als haar gloeiende blik de zijne vangt. Ze zet één voet op het trapje van het verhoog om haar laars los te knopen, de andere volgt. Het ogenblik is zeer geladen. Als ze haar linkervoet in het warme water zet, staart Dick naar haar streepje. Onverstoord gaat ze zitten.

"Ga je vandaag nog toveren?"
"Tuurlijk"

Dick en Nelly genieten. Op de achtergrond speelt Enya in shuffle.

Nelly grijnst. Met enkel haar hoofd boven water nadert ze Dick.
Dick voelt hoe haar wijsvinger en middenvinger over zijn voet naar boven stappen. Iets hoger dan zijn knie hoort hij Nelly zoetgevooisd, stilletjes en zwoel zeggen:

"Wicka Wicka Wick
Ik wil nu je stij

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Hoe ziet......eruit?

Berichtdoor Peter50 » vr 26 september 2014, 14:27

Hallo runningslim,

Dank je voor je beschrijving op 14 juli. Sorry dat ik zo laat reageer, het leek misschien dat ik het niet leuk vond. Ik had dit topic een tijdje links laten liggen, ik lees het nu pas.
Het is hilarisch. Geweldig.

(Zo goed schreven ze vroeger niet.)
  Echte liefde is niet blind.

grizzly
Berichten: 400
Lid geworden op: wo 25 december 2002, 2:01
Locatie: Noordwest nederland

Re: Hoe ziet......eruit?

Berichtdoor grizzly » za 18 oktober 2014, 23:09

Niet direct met topic te maken, maar deed me denken aan hoe ver je er naast kan zitten.
Moest op mijn werk een account aanmaken voor een vrouw. Namen zal ik uiteraard niet noemen, maar gezien haar naam maakte ik me een voorstelling van een kleine indonesisch vrouw/ (in ieder geval uit die regio van de wereld).

Later heb ik haar op mijn werk ontmoet.... kon er bijna niet verder vanaf zitten :-).
Bleek een hoogblonde hollandse vrouw te zijn uit een klein dorpje midden in een Noordhollandse polder....
Heb haar dat verteld en ze moest er smakelijk om lachen....

groetjes van
Grizzly

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Hoe ziet......eruit?

Berichtdoor runningslim » di 18 november 2014, 16:29

Inya:

De minzaam glimlachende Inya stapt rustig maar beslist naar gate 28. Vlucht SX6969 met bestemming Granada, Andalusië, vertrekt over een goed half uur. Aan gate 28 staan rijtjesstoelen. Ze neemt plaats op de hoek. Daar heeft ze een mooi overzicht op de forenzende mensen. Ze houdt van mensen observeren. Ze verzint graag verhaaltjes bij de mensen die ze waarneemt. Afhankelijk van haar bui en het soort mensen dat ze ziet, durven dat al eens best geladen verhalen zijn.

Inya is 1m73 en weegt 70kg. Ze grapt weleens dat ze eigenlijk 68kg weegt maar twee kiloInya:

De minzaam borstvulling meezeult. Ze heeft inderdaad een ferme cup. Vroeger vond ze dat vervelend. Maar ze heeft zich langzaam ermee verzoend. Sterker nog, gaandeweg haar erotisch ontwaken en de ontdekkingsreis die erop volgt, is ze enorm trots geworden op haar boezem. De blikken die mensen erop werpen, strelen haar ego. Tegenwoordig kleedt ze zich erop: haar jurken of blouses hebben altijd een behoorlijke décolleté. Voor de publieke optredens waakt ze erover dat het altijd stijlvol blijft.

Inya heeft lichtbruine, amandelvormige ogen. Haar bruine haren zijn sluik en halflang. Naakt zonnen heeft haar een egaal bruin kleurtje opgeleverd. Tegenwoordig heeft ze daar geen enkel probleem mee. Dat was vroeger anders.

Vroeger...
Haar blik verzacht. Ze wordt wat dromerig, mijmerend over vroeger. Ze heeft een gelukkige, stabiele jeugd gehad, kende veel nestwarmte. Ze kwam niets tekort, materieel noch emotioneel. Vriendjes kwamen en gingen en dan liep ze P tegen het lijf. P, haar grote liefde. Ze vond en vindt P nog altijd haar liefde. Ze koesteren samen wat ze hebben. Ze zijn er blij mee. Ze vullen elkaar perfect aan. Hun relatie is super en hun sex overtreft vaak hun beider verwachtingen. Ze zijn open naar elkaar en vinden er plezier elkaars wensen en dromen te laten uitkomen. Inya en P zijn ontzettend geëvolueerd in hoe zij sex beleven. Ze genieten er beiden ontzettend van, kunnen dat ook uitspreken naar elkaar toe. Toch droomt ze heel af en toe om het eens met een andere man te doen. Stiekum droomt ze ook weleens van een mvm-triootje dat P voor haar en zonder haar medeweten zou organiseren. In een uitgelaten bui en met wat cava's achter de kiezen vertelde ze dat hem ooit. Hij lachte wat, zei dat er over een vmv of vvm-triootje best wel te praten viel.

Een koude rilling brengt haar helemaal terug in het nu. Ze is gekleed op Andalusische temperaturen. Over haar nauwaansluitend camelkleurig jurkje trekt ze een loszittend vestje. Hoewel ze niet verlegen is en zelfs vrij schaamteloos, vindt ze het niet prettig dat iedereen haar priemende tepels kan zien.

Inya kijkt op haar uurwerk: nog tien minuten. Dan vertrekt eindelijk haar vlucht. P zal haar opwachten op de luchthaven. Hij is er voor zijn werk. Hij stelde voor dat ze er een vakantie van twee weken aan zouden plakken en zij was meteen voor het idee gewonnen. Achteraf kon P maar één week vakantie krijgen van zijn baas. Hun rondreis in Andalusië werd aangepast: Inya zou één week alleen in Ronda blijven. Ze zou er net als haar lievelingsschrijver Ernest Hemingway verblijven om een flink stuk van de dag te schrijven. Dat was haar vast voornemen.

Inya ziet een opgeschoten, grijzende zakenman in strak pak voorbij hollen. Hij heeft een wat harkerig, stijf voorkomen. Haar ogen beginnen te glimmen en haar mond vormt een lichte glimlach als zij zich hem naakt voorstelt. Ze visualiseert hoe hij in bed zou zijn, samen met een roodharige secretaresse die minstens 20 jaren jonger is. Straks ziet ze P. Een lichte opwinding maakt zich meester van haar. Nu denkt ze aan P. Hoe ze straks elkaar de kleren van het lijf zullen rukken op de hotelkamer. Ze heeft zijn lievelingssetje aangetrokken: zwarte bh en veterstring met het strikje. Hij heeft ooit een foto van derrière gemaakt toen ze deze droeg. Ze wordt warm binnenin als ze zich herinnert hoe de Shespotmannen hierop reageerden. Zouden mannen dan toch allemaal hetzelfde zijn?

Granada. Vier uren later.

Een mysterieuze dame met een grote, zwarte koffer speurt naar haar vriend. Ineens krijgt ze een grote, knappe man in het oog. Hij is goed gekapt, heeft donkere haren, mysterieuze, gitzwarte ogen, een sierlijke, rechte neus en een baard. In zijn handen heeft ie een bordje waarop in grote letters INYA staat. Ze stapt op hem toe. Inya is verrast als de man in onberispelijk Nederlands zegt van mee te komen. Hij neemt haar bagage over. Ze stappen samen achterin een wachtende taxi.

Inya is verrast maar stelt geen vragen. De taxichauffeur vertrekt zonder dat iemand hem iets vraagt of een order geeft. De rit duurt een klein kwartiertje maar het lijkt veel langer. Midden in het centrum van Granada stopt de taxi. De man betaalt de chauffeur, wisselt kort een paar woorden waarop de taxichauffeur knikt en lachend instapt. Hij rijdt weg met haar bagage!

"Kom maar" zegt de man onbewogen. Hij neemt haar bij haar bovenarm, stapt naar een deur waar hij aanbelt. Er wordt snel open gedaan. Een jonge, knappe Spaanse meid doet open en begroet de man hartelijk. In het rad Spaans zegt ze iets waar Inya niets van begrijpt.

"Gracias" hoort ze de man zeggen en ze ziet hem een heel klein knikje maken.

"Ga met Esmeralda mee. Ze neemt je mee naar de kleedruimte. Als jij je uitgekleed hebt, volg je Esmeralda maar."

"Maar..."

De man draait zich meteen om, verdwijnt ergens door een deur. Het gaat zo snel allemaal. Inya wordt licht in haar hoofd. Is dit werkelijkheid? Droomt ze?
Esmeralda neemt haar bij de hand. Het is een knap meisje. Inya schat haar 25, 26 jaren oud? Werktuiglijk volgt ze Esmeralda. Inyas hart begint te bonzen. Godsamme, wat is dit? Ze merkt dat haar zintuigen scherper worden. De lucht lijkt vochtiger. Ze ruikt geurige olieën als in een.... sauna? Hammam? Zou het? Het is natuurlijk wel typisch P om zoiets te organiseren. Esmeralda opent een deur waarop '3' staat. Ze stappen een kleine ruimte binnen met een stoel en enkele haakjes aan de muur. De knappe Spaanse gebaart dat Inya haar kleren moet uittrekken. Esmeralda heeft een open, vertrouwenwekkende blik. Het meisje glimlacht goedaardig en dat geeft Inya wat moed. Aarzelend besluit ze uit haar kleren te stappen.

In haar string en BH kijkt ze vertwijfeld in de ogen van Esmeralda.

"Nice. Very nice" knikt deze haar toe terwijl Esmeralda haar handen naar haar eigen rug brengt, uitbeeldend dat de BH uit moet. Traag doet ze Esmeralda na en ziet ze Esmeraldas wenkbrauwen nauwelijks merkbaar omhoog gaan. Enya vraagt zich af waarop 'Nice. Very Nice' slaat: haar lingerie? Haar borsten? Kont? Ze kan natuurlijk niet weten dat Esmeralda het hele plaatje bedoeld.

"Go on, go on. Put down beautiful string!"

Poedelnaakt volgt ze de Spaanse door lange gangen. Uiteindelijk komen ze voor een deur te staan. Esmeralda neemt de deurkruk in de hand. Ze kijkt Inya recht in haar ogen en zegt: "Fiesta, lady! Enjoy it!"

Als de deur opengaat, betreedt Inya een hele grote ruimte, aangenaam van temperatuur. Gedempte flamencomuziek vult de ruimte. Er is een knus salonnetje met wat comfortabele banken en ook een grote love chair. Het majestueuze bed staat in een uitgespaarde hoek zodat het niet ontzettend opvalt. Diagonaal ertegenover staat een dampende jacuzzi.

"Kom Inya. We kunnen niet langer wachten" hoort ze de bas van de grote, knappe Spanjaard terwijl hij een glas cava naar haar heft. Langs hem grijnst P.

Verbluft voelt Inya zich ineens heel erg geil worden.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Hoe ziet......eruit?

Berichtdoor Inya » do 20 november 2014, 22:36

Geweldig! En erg observant, mooi verwerkt ;-D

Hmmmm dat wordt weer fijn dromen vannacht! Dankje RS, deze zal ik zeker nog meerdere keren lezen :-*
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Hoe ziet......eruit?

Berichtdoor tes » za 22 november 2014, 11:04

Wauw rs wat kan jij dit toch op geniale wijze!
live your life to the fullest!

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Hoe ziet......eruit?

Berichtdoor runningslim » di 23 december 2014, 16:43

Ruben Blocks is één van haar vriendjes. Hij is een niet heel onverdienstelijk zanger bij het groepje Triggerfist. De mannen hebben ondertussen wat succes. Ze kleden zich altijd onberispelijk, dragen maatkostuums die vaak door de kleermaker Van Gils gemaakt worden.

Zij houdt ervan om samen met Ruben zijn kostuums samen te stellen, stoffen en accesoires te kiezen. De winkel, het personeel, de spullen, de Antwerpse stad, haar Ruben in die setting... Het windt haar altijd zo enorm op. Ruben weet dat en buit dat schaamteloos en met veel plezier uit. Hij neemt uren de tijd om vier of vijf kostuums te laten samenstellen, vraagt niet alleen Inqui om advies maar ook het personeel en andere aanwezige klanten. Hij geeft Inqui knipoogjes, kusjes ook, echte en luchtkusjes, legt af en toe zijn hand op haar rug, haar kontje en strijkt dan weer eens door haar gitzwarte haren. Hij keek raar op toen Inqui zei dat ze even om een boodschap moest. Ze zou zo terug zijn, zei ze, hij moest hier maar even wachten.

"Mazzeltov!"

Inqui lacht haar parelwitte tanden bloot. Dat is haar woord! Ann, zaakvoerder van de Erotische Verbeelding drukt het cadeautje in haar handen. Normaal verpakt Ann razendsnel, stijlvol en verzorgd maar zonder de nodige poespas. Maar Inqui is geen gewone klant meer. Inqui is een vriendin geworden.

"Hoeveel ben je van groter?" werpt Ann bewonderend een blik op de stiletto's.

"Euhm, dertien of veertien centimeter schat ik? Nou neen, wacht even, wat zeg ik? Rubens pik is 19cm dus zijn ze zeker 20cm" grijnst ze met twinkelende ogen.

"Deugniet. Waar zit Ruben trouwens? Alweer bij de familie Van Gils zeker?"

"Hoe raad je het? Ik ga er meteen naartoe. Shalom!"

Inqui grijnst. Ze heeft haar tijd genomen in De Erotische Verbeelding. Wat dingetjes gepast en gezellig gekeuveld met de meisjes. Haar gsm is vier keren overgegaan: telkens Ruben. 'Serves you right' dacht ze, ik neem niet af. Ik kan ook spelletjes spelen.

Ze belt Ruben.
"Kom mij maar oppikken in de Kloosterstraat."
"Kloosterstraat? Ben je naar de E..."
"Kloosterstraat Ruben. Nu" legt ze gedecideerd af.

Inqui stapt de straat alvast verder uit. Haar ultrakorte, zwarte minirok prononceert haar bolrond maar strak kontje. Ze vergenoegd zich in hongerige blikken die mannen op haar slanke benen werpen, haar gespierde kuiten.
Ze draagt een wit, mouwloos, nauw omsluitend topje. Inqui heeft een kleine cup waar ze erg trots op is. Haar décolleté is niet erg groot uitgesneden maar colltruitjes (o gruwel!) zal ze ook nooit dragen.
In haar ogen kan je irissen en pupillen nauwelijks onderscheiden, zo donker. Inqui is vandaag licht gemaquilleerd. Haar lippen zijn wel helrood aangezet en ook haar nagels zijn naast netjes gemani- en gepedicuurd, karmozijnrood.
Inqui is erg tevreden over haar lijf. Haar vriendjes zijn meer dan tevreden erover.

Inqui is vrijgevochten, heeft sterk onderbouwde ideeën en meningen en schroomt nooit om deze uit te dragen en te verdedigen. Ze gruwt wel van hufterig, schofterig, seksistisch gedrag. Meer dan eens heeft ze zich bedreigd gevoeld, niet alleen fysiek trouwens. Ze wordt er woedend van, krijgt een verbeten trek om de mond en een onheilspellende blik in haar ogen als ze aan bepaalde situaties denkt...

Veel te snel raast Ruben door de straat. Hij ziet Inqui, stopt abrupt middenin de straat, negeert de boze achterliggers die hij blokkeert. Hij stapt fluks uit en opent de passagiersdeur.

"Mag ik u een rit aanbieden, schoonheid?"
"Ik ken u niet, mijnheer." Inqui merkt de gloeiende blik in zijn ogen die van het geschenkje met 'Erotische Verbeelding' erop naar haar ogen schieten. Ze bemerkt de broeierigheid in zijn doen, zijn gehaaste drift. Ze heeft hem precies waar ze hem wil. Voor één keer zijn de rollen omgekeerd.

"Ik ben uw stille aanbidder."
"Mijn vader heeft mij gewaarschuwd voor heerschappen als u."
"Ik ben uw droomprins op het witte paard."
"Mijn lievelingszanger zong ooit 'de meeste dromen zijn bedrog."
"Ik ben de love of your life."
"Zozo, mijnheer heeft het hoog in zijn bol?"
"Schoonheid, jij bent het licht van mijn leven, de Noor van mijn ogen. Jij bent mijn onuitputtelijke inspiratiebron, mijn muze. Ik geef mijn hand, mijn arm, wat zeg ik, mijn hele schamele leven voor jouw liefde. Jij bent mijn alfa en mijn omega. In jouw armen wil ik rusten, in je schoot wil ik liggen. Voor jou beklim ik de hoogste bergen en woeste wateren, trotseer ik barre kou en verzengende hitte. Ik ga voor jou tot de hel en terug."
"Quod erat demonstrandum."
"Huh? Weer iets Joods zeker?"
"Latijn, slimmerik, geen Hebreeuws. Dat je wat te bewijzen hebt."

Ruben raast naar huis, grijnzend als een breedsmoelkikker...

Inquisitively
Berichten: 1278
Lid geworden op: vr 28 maart 2008, 17:10
Locatie: Midden des lands

Re: Hoe ziet......eruit?

Berichtdoor Inquisitively » di 23 december 2014, 23:17

Ohhh! geweldig! :-)

Ik voel me vereerd, weledele heer Runningslim!


X
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between...

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Hoe ziet......eruit?

Berichtdoor Spelfje » di 23 december 2014, 23:49

Prachtig!!
Enne RS, ken jij Inqui soms heel goed? :))))
"Women are made to be Loved
....not understood"

mikky
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 09 april 2012, 15:12

Re: Hoe ziet......eruit?

Berichtdoor mikky » zo 11 januari 2015, 18:07

grappig om te lezen


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 55 gasten