Verhaaltje

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

sterretje
Berichten: 1
Lid geworden op: za 17 mei 2014, 19:55

Verhaaltje

Berichtdoor sterretje » za 17 mei 2014, 20:08

Nachtelijk uitstapje
We zijn net klaar met eten en ik ben de eettafel aan het afruimen als mijn vriend vraagt: “Wat wil je doen mop?”. “Wilde je nog even naar buiten of lekker op de bank tv kijken?”. Ik ben eigenlijk wel een beetje moe, moet ik bekennen, heb er net een drukke familiedag opzitten en ben blij eindelijk weer even met zijn tweetjes alleen thuis te zijn. Van buitenlucht kikker je altijd weer lekker op en dus zeg ik: “ja goed, ik wil best even naar buiten”.
Maar dan plotseling verandert de toon van hem en hij commandeert me: “Trek een kort rokje aan, je zwarte sletterige hoge hakken en stop die but plug in je kont. Oja, vergeet je enkelboeien en je blinddoek niet.”
“Maar ik…” stribbel ik tegen. “Anders mag je niet mee” zegt hij.
Overrompeld door de geilheid van dit idee en een beetje beschaamd om met een but plug in mijn kontje over straat te moeten… Heel snel weeg ik de voor en nadelen tegen elkaar af.
Nee, anders blijven we thuis. Stelt hij. Ik heb geen keus. Want ik ben geil en ik wil geneukt worden.
Dus snel kleed ik me om in een kort zwart jurkje wurm m’n voeten in een paar zwarte lakleren pumps en loop schuldbewust naar de doos met onze speeltjes.
‘Moet ik die nu echt in doen schatje?” vraag ik quasi onschuldig.
“Ik help je wel even”, zegt hij. “Bukken slet” beveelt hij mij. Gewillig steek ik mijn billen naar achter in de richting van zijn gezicht. Direct begint hij mijn kontje te likken tot het gaatje lekker glad is en de but plug zo naar binnen glijdt. Het middelste stuk is wat breder en ik kreun even als hij hem doorduwt en aandrukt. Als hij goed zit sta ik op en drapeer het korte jurkje dat ik draag, weer over mijn stevige ronde billen. Dan pak ik mijn trenchcoat en vraag: “gaan we?”.
Eenmaal buiten voel ik de koude avond lucht tussen mijn benen. Heerlijk tegen mijn hete vochtige kutje. Voorzichtig loop ik met samengeknepen billen naar de parkeerplaats. Als ik in de auto heb plaatsgenomen moet ik mijn enkelboeien omdoen en de blinddoek. Ik voel me heel stout en vind het erg spannend omdat ik nog steeds niet weet wat me nou precies te wachten staat.
De but plug kan ook op verschillende standen vibreren doormiddel van een afstandsbediening die mijn vriend uiteraard ter hand heeft genomen. Zodra ik dit sensationele genot in mijn kontje voel, begin ik te kreunen en te hijgen als een geile slet. Ondertussen voel ik dat we zijn gaan rijden en het geeft me een soort achtbaangevoel als we door de bocht gaan. Heerlijk.
Dan stopt de auto. Mijn vriend grijpt me bij mijn nek en dirigeert me met vaste hand schuin naar beneden, naar zijn pik.
Eindelijk mag ik zuigen. Pijpen in de auto heb ik wel vaker gedaan, maar dit vind ik wel heel ondeugend. En ik voel totaal geen schaamte aangezien ik denk dat niemand kan zien hoe hard en gulzig ik aan zijn harde paal zit te zuigen. Alle remmen gaan los. Maar dan zegt hij: stoppen slet. Te veel toeschouwers.
Ik denk: Wat the f*ck?! Hij maakt vast een grapje. Maar zeker weten doe ik het niet aangezien ik geblinddoekt ben.
We rijden verder. Ik voel dat we een stukje snelweg hebben gehad, maar daarna weer allemaal bochten en links en rechtsaf. We kunnen overal zijn. Ik heb geen besef van tijd meer. Zo voelt het dus als je ontvoerd wordt, bedenk ik me. Dan weet je ook niet waar je heen vervoerd wordt. Ongewone maar toch ook bizar opwindende ervaring.
We stoppen weer. Ik hoor weinig geluiden om me heen. We zijn vast ergens meer afgelegen denk ik. Mijn vriend stapt uit de auto zonder iets te zeggen.
Zodra hij weg is verzit ik een beetje, ik begin de plug in m’n reet nu toch wel aardig te voelen. Mijn kontje is erg gevoelig. Ondertussen gluur ik onder m’n blinddoek door om te kijken waar m’n vriend nou weer is. Ik ben een stuk ongeduld. Dan gaat plotseling mijn portierdeur open. Ik schrik. Een sterke arm grijpt me vast en ik word een kwartslag gedraaid. Mijn hakken raken de grond naast de auto terwijl ik op de passagiersstoel blijf zitten. Ik krijg weer een half stijve piemel in m’n gezicht gedrukt. “Pijpen slet’ hoor ik hem zeggen, terwijl hij me bij m’n haren grijpt en m’n hoofd dieper op zijn lul douwt. Ik word hier enorm opgewonden van. Mijn kutje voel ik steeds warmer worden en er gaat een siddering door mijn onderbuik. Ik wil hem. Nu! Hoelang gaat hij mij nog plagen? Ik word gek van verlangen.
Hij trekt me van de stoel en ik voel dat mijn rokje helemaal boven m’n billen opgekropen is onder mijn jas. De koude avondlucht streelt mijn hete kutje en tussen m’n benen. Vervolgens word ik met mijn gezicht naar de auto gericht een beetje voorover gezet. Mijn benen kunnen maar stukje uit elkaar aangezien ik vastgeketend ben. Voor ik goed en wel sta, voel ik die begeerlijke harde pik in mijn kutje glijden. Hij stoot diep en hard bij me naar binnen. Steeds harder en sneller ik voel een golf van genot door mijn onderlijf gaan. Niet stoppen denk ik. En ik kreun hard. Wat ben ik toch een geile slet, dat ik me zo laat neuken. Hopelijk worden we niet betrapt denk ik....
Laatst gewijzigd door sterretje op ma 19 mei 2014, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Verhaaltje

Berichtdoor bestwomanlover » zo 18 mei 2014, 19:23

Is dit ergens vandaan gehaald want ik zie allemaal > tekens aan het begin van de regels.

Maar een beetje goedkoop verhaaltje, er zit weinig verovering en voorspel in.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Verhaaltje

Berichtdoor Suzette » zo 18 mei 2014, 22:32

Is dit ergens vandaan gehaald want ik zie allemaal > tekens aan het begin van de regels.

.
Het is een keer eerder verstuurd ofzo

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Verhaaltje

Berichtdoor Spelfje » zo 18 mei 2014, 22:51

Ik weet totaal niet wat ik met dit "verhaaltje" moet?
Sterretje, ik raad je aan om de replay tekentjes eerst te verwijderen voordat je een verhaaltje deelt.
En misschien ook een goed idee om je verhaal, alvorens te plaatsen, eerst even na te (laten?) kijken op taalfouten want daar staat het bol van.

tja, en inhoudelijk? Ik vind je woordkeuze en benamingen storend. Ik krijg zelfs de indruk (maar kan er ook gruwelijk naast zitten hoor) dat dit niet geschreven is door een vrouw.

Kortom, ik geef dit verhaal een onvoldoende.
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Verhaaltje

Berichtdoor Vaudeville » ma 19 mei 2014, 9:47

Doet me niets, dit verhaaltje.
Persoonlijk vind ik het slecht geschreven. Matige verhaallijn, en op een of andere manier te agressief.

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: Verhaaltje

Berichtdoor Mar » ma 19 mei 2014, 11:12

Ga eerst maar eens >> eruit schoffelen.
Daarna zien we wel weer.
Samen lopen door omstandigheden

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Verhaaltje

Berichtdoor Suzette » ma 19 mei 2014, 14:56

Ook zonder de >> doet het me niets.

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: Verhaaltje

Berichtdoor Mar » wo 21 mei 2014, 21:36

O, thanks. Dan ga ik nu iets anders lezen. Het blijkt dat de slimme slankloper van She fantastische schrijfkwaliteiten heeft :lol:
Samen lopen door omstandigheden

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Verhaaltje

Berichtdoor janfreak » ma 30 juni 2014, 0:26

Nachtelijk uitstapje
Sterretje, meestal word ik behoorlijk geil bij het lezen van een erotisch verhaal geschreven door een vrouw, maar die ervaring had ik niet bij het lezen van jouw verhaal.
Glimlach, morgen is het erger!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 10 gasten