Second Love

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Second Love

Berichtdoor tes » wo 14 mei 2014, 20:44

Wat mooi rs, dat je ons in dit stukje van jouw leven toe laat!
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Second Love

Berichtdoor Savanne » wo 14 mei 2014, 21:06


Maar pffff een jáár geen sex??! :shock:
Wat dacht je van bijna 8?
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
koklikoo
Berichten: 332
Lid geworden op: di 21 december 2010, 20:39

Re: Second Love

Berichtdoor koklikoo » wo 14 mei 2014, 21:43


Maar pffff een jáár geen sex??! :shock:
Wat dacht je van bijna 8?
Wat vind jij of jullie er zelf van? Wat een ander ervan denkt, is mooi mee genomen maar helpt je/jullie voor geen meter.

Ik zou het niet kunnen....nog een jaar en zeker geen 8.

Gebruikersavatar
Twijg
Berichten: 926
Lid geworden op: za 07 september 2013, 2:43

Re: Second Love

Berichtdoor Twijg » do 15 mei 2014, 0:49

Het hangt een beetje van de definitie van seks af wellicht . .
Wij hebben ook een heel lange seksloze periode gehad en in die zin was het seksleven slecht ja.
Maar we waren er op heel veel andere manieren wel voor elkaar die je zondermeer intiem kunt noemen, meer op een mentaal niveau dan op een fysiek niveau.
Het is altijd een kwestie van prioriteiten.
Als seks niet lukt omdat er iets speelt wat dat veroorzaakt, dan is dat hetgene wat aandacht verdient en de seks komt dan later ook weer meer in balans.
En over verschillen in behoefte.
Wie van elkaar houden kunnen dat accepteren vind ik zelf.
Dat je geen 20 keer seks hebt maar 10 . . jammer voor degene die dat zou willen, maar geniet gewoon van dat wat er wel is zou ik dan zeggen en waardeer alle andere intimiteiten ook als bevredigende factoren voor een gelukkige relatie / c.q. volwaardig genoeg seksleven.
Niet alles kan perfect zijn, ook al krijgen we dat dagelijks aangepraat als streven.

Ik ben voorstander van een omschrijving in de trant van het voelen van voldoende intimiteit als graadmeter voor een aangename relatie, niet alleen de seksuele daden als zodanig.

Over Second Love: helemaal eens met Carina.
Liegen en bedriegen is gewoon niet OK.
Wat niet wil zeggen dat degene die het doet een schop onder zijn kont kan krijgen van me, maar het is voor mij wel een beetje een bewijs van onbekwaamheid in de vaste relatie, ten aanzien van het niet samen kunnen vinden wat nodig is, refererend aan beide geliefden, niet alleen de zoeker naar andere oplossingen dan thuis. Een relatie doe je samen nietwaar?
Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor.
A.Carrel

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Second Love

Berichtdoor Venus » do 15 mei 2014, 10:27

Een relatie doe je samen nietwaar?
Dan moet je dat ook wel samen willen en kunnen...

Gebruikersavatar
Twijg
Berichten: 926
Lid geworden op: za 07 september 2013, 2:43

Re: Second Love

Berichtdoor Twijg » do 15 mei 2014, 11:29

Ja, en daarom vaak 2 'schuldigen' bij vreemdgaan.
Lastig probleem en slechts een constatering.
Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor.
A.Carrel

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Second Love

Berichtdoor Anwen » ma 19 mei 2014, 15:27


Nav dit draadje rijst bij mij een randvraagje (enigzins off): is er een benoeming voor een stiekem iemand die in gedachten duizenden keren overspel pleegt of in mijn geval gepleegd heeft maar toch 'trouw' blijft?
Sterk, denk ik. Omdat je je houdt aan je belofte. En zelfs als je dat niet had gedaan zou ik nog niet over je kunnen oordelen. Laat staan veroordelen.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 57 gasten