Second Love

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

RonnieJames11
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 12 mei 2014, 0:06

Second Love

Berichtdoor RonnieJames11 » ma 12 mei 2014, 10:45

Wie heeft er van jullie gebruik gemaakt van datingsite SECOND LOVE? En hoe hebben jullie dat ervaren?

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Second Love

Berichtdoor Vaudeville » ma 12 mei 2014, 11:16

Geen gebruik van gemaakt. Is gewoon geldklopperij.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Second Love

Berichtdoor Spelfje » ma 12 mei 2014, 18:09

Ik erger me rot aan de slogan: <<geile stem aan>> "Ben jij ook gelukkig getrouwd?.....second Loooooove punt en el" <<geile stem uit>>

Maar dat zal mijn monogame ik wel zijn :mrgreen:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Second Love

Berichtdoor Suzette » ma 12 mei 2014, 21:21

Het schijnt voor vrouwen die een tweede liefde zoeken leuk,vissen te zijn: véél mannen en weinig concurrentie van andere vrouwen

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Second Love

Berichtdoor Carina » di 13 mei 2014, 12:39

Ik erger me rot aan de slogan: <<geile stem aan>> "Ben jij ook gelukkig getrouwd?.....second Loooooove punt en el" <<geile stem uit>>

Maar dat zal mijn monogame ik wel zijn :mrgreen:
Ik ben niet monogaam, maar ik ben het met je eens. Ik erger me er ook groen en geel aan. In mijn optiek passen gelukkig getrouwd en second love niet bij elkaar. Domweg omdat de meeste daar zitten zonder medeweten van de partner...

Edit: weggevallen woordje :|
Laatst gewijzigd door Carina op di 13 mei 2014, 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Second Love

Berichtdoor boku » di 13 mei 2014, 16:42

Ik erger me rot aan de slogan: <<geile stem aan>> "Ben jij ook gelukkig getrouwd?.....second Loooooove punt en el" <<geile stem uit>>

Maar dat zal mijn monogame ik wel zijn :mrgreen:
Ik ben niet monogaam, maar ik ben het met je eens. Ik erger me er ook groen en aan. In mijn optiek passen gelukkig getrouwd en second love niet bij elkaar. Domweg omdat de meeste daar zitten zonder medeweten van de partner...
Helemaal mee eens. Ook ik ben niet monogaam, maar ik doe niks stiekem. Second love is voor mensen die stiekem doen en dat vind ik gewoon fout. En geld verdienen aan foute mensen vind ik dubbel fout, behalve als je cipier bent of zo :wink:

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Second Love

Berichtdoor Spelfje » di 13 mei 2014, 16:50

En toen ik het spotje voor de eerste keer op de radio hoorde was het rond middenacht.
Tegenwoordig hoor je 'm zelfs op 3FM overdag! :shock:

"Mama, wat is sekkont lof punt en el eigenlijk", vraagt je kind.
"Uuuuh dat is een site en als je dan héél gelukkig getrouwd bent dan kan je daar stiekem andere mannen ontmoeten en achter papa's rug om met die andere man afspreken, leuk he?"

:mrgreen:

Laten ze bij de SIRE daar maar eens een campagne tegen voeren :wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Second Love

Berichtdoor runningslim » wo 14 mei 2014, 10:49

Ik had een account op SecondLove. Eerder schreef ik op deze site over de reden daartoe. Kort samengevat: ik had in mijn gelukkig huwelijk (ja hoor, echt wel) nauwelijks tot geen seks.

Ik chatte heel fijn met een aantal dames. Met één dame was er de beruchte klik en we daten. We aten samen. Het was leuk. Zij wilde verder, ik niet. Voor er iets was of ontstond, kapte ik af.

SecondLove is voor mij het leven zoals het is. Je vindt er mensen van alle slag, in alle vormen en formaten en elk met haar of zijn eigen voorkeuren, do's en don'ts. Iedereen heeft haar of zijn eigen redenen om er te zijn en/of er iets of iemand te zoeken. Elk doet dat op haar of zijn eigen manier. Op elk potje past een dekseltje. Wie er respectvol vertoeft, zal vast vinden wat zij of hij er zoekt. Het kost inderdaad wel wat geld: als man betaalde ik een kleine zeventig euro voor een lidmaatschap van 3 maanden. Is dat geldklopperij? Dat zou kunnen. Voor mij volstond dat bedrag ruimschoots om tot een aantal dates te kunnen komen.

In de wereld van SL gebeurt het gesnuffel en geflirt inderdaad grotendeels in het geheim. Het staat iedereen vrij om daarvan te vinden wat ie ervan vindt.

Nav dit draadje rijst bij mij een randvraagje (enigzins off): is er een benoeming voor een stiekem iemand die in gedachten duizenden keren overspel pleegt of in mijn geval gepleegd heeft maar toch 'trouw' blijft?

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Second Love

Berichtdoor Snoozie » wo 14 mei 2014, 11:02

@RS: ik stel me gewoon de vraag: hoe goéd is je relatie als je in gedachten 1000-den keren overspel pleegt of een geheime date hebt/had alhoewel het niet tot seks komt/kwam?
Ik oordeel niet, echt niet, ik ben zelfs heel mild in mijn perceptie over vreemdgaan, maar ik snap totaal niet dat men zijn relatie 'goed' kan noemen als men die voor hem/haar essentiële factor 'seks' mist.
In mijn ogen is iemands relatie dan gewoon 'gemakkelijk' of 'zoals het voor de omgeving hoort' maar niet 'goed'.
Sorry, ik wil niet cru zijn, nog minder belerend overkomen, het is zoals ik het zie.
En overigens, ik ben een vrouw met wie een bezette man drie jaar lang wekelijks fijne seks had, dus ik wéét hoe zo iemand kan denken :wink:

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Second Love

Berichtdoor Spelfje » wo 14 mei 2014, 11:09

Ook ik wil niet oordelen maar heb wel een vraag...
RS, je vergelijkt SecondLove met de echte wereld...en zegt dat wie daar respect vol vertoeft, daar kan vinden wat hij/zij zoekt. Eigenlijk dus inderdaad net als in de echte wereld.
In de echte wereld noem ik dat gewoon Vreemdgaan.
Waarom zou dat dan op SL anders genoemd worden?
"Women are made to be Loved
....not understood"

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Second Love

Berichtdoor runningslim » wo 14 mei 2014, 11:56

Mag ik met Spelf beginnen?

Dat is het makkelijkst. Spelf heeft helemaal gelijk: vreemd gaan is vreemd gaan. Dat hoeft op SL niet anders genoemd te worden. SL is een katalysator die het vreemd gaan alleen maar vergemakkelijkt en versnelt.

De reactie van Snoozie is begrijpelijk. Ik acht het heel goed mogelijk dat ik op een gelijkaardige wijze zou reageren in een vergelijkbare situatie.

Toch ervaren mijn vrouw en ik onze relatie als goed, meer nog: als heel goed. We zijn al heel lang samen. Eerst waren we een paar maanden elkaars jeugd- en kalverliefjes. We werden echter beste maatjes en na een paar jaren terug elkaars geliefden. We deelden (en delen) lief en leed. Lange tijd was ons huwelijk kinderloos. We hebben samen veel vruchbaarheidsbehandelingen ondergaan om deze wereld (en voornamelijk onszelf) uiteindelijk stukken beter, warmer, gelukkiger en liefdevoller te maken met 's werelds mooiste kinderen. Allebei komen we uit warme nesten en hechten we belang aan ons eigen nest. We beschouwen elkaar als de helft van een geheel. We zijn ook allebei gelovig. We schreven onze huwelijksbeloften zelf. Ik probeer er nog altijd naar te leven.

Op seksueel vlak zijn we altijd verschillend geweest. Naast een groter ego heb ik ook altijd een groter libido gehad. Daar hebben we in een ver verleden, nog voor een kinderen waren zelfs een tijdje therapie voor gevolgd. (Even een zijsprong: met enig inlevingsvermogen kan je in mijn ogen jezelf vrij snel therapeut noemen in deze).

Een hele tijd geleden heb ik mijn vrouw geattendeerd op een feit: een jaar lang hebben wij geen seks gehad. Ze schrok zich een hoedje! Vanaf dat moment is er terug een seksleven. Het is niet het zinderend, spetterend en knetterend allesverterende, diabolische en bucolische spektakel dat ik voor ogen heb maar ik ben er (voorlopig?) tevreden mee.

Seks is een belangrijk aspect in een relatie. Er is echter zoveel, zoveel, zoveel meer. Dat 'zovele' menen mijn vrouw en ikzelf wel in grote mate te mogen ervaren. We zijn er (niet in het minst elkaar) dankbaar om.

Dit is een stukje blootgeven wat mij betreft. Het is uitgebreid maar toch te summier om mezelf werkelijk goed uit te drukken. De lezer van dit stukje kan een glimp opvangen van mezelf, mijn beweegredenen. Een glimp weliswaar, niet meer of niet minder...

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Second Love

Berichtdoor Spelfje » wo 14 mei 2014, 12:08

Dankje voor je "blootgeven" en je kijkje in jullie huwelijk!
Nogmaals, het is helemaal mijn bedoeling niet om te oordelen of veroordelen maar vragen mag altijd toch? :wink:

Bij mij de vraag of jouw vrouw jullie huwelijk óók als héél goed zou typeren in de wetenschap dat jij.....enfin.

Maar pffff een jáár geen sex??! :shock:
"Women are made to be Loved
....not understood"

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Second Love

Berichtdoor runningslim » wo 14 mei 2014, 12:29

Tuurlijk mag je dat vragen! Je mag zelfs hele vragen of zinnen afmaken.

Als ik niet wil of kan antwoorden, merk je dat overigens vanzelf.

Nu typeert mijn vrouw ons huwelijk als heel goed, niet als perfect (hoeft ook niet).


In de wetenschap dat ik.... Neen, dat zal heel erg zeker niet bijdrage tot een 'goed huwelijk-score' in hoofde van mijn echtgenote.
Maar pffff een jaar geen sex??!

Yep... Sinds de kindjes er zijn... Toch zie ik ze doodgraag en heb ik echt maar heel even getwijfeld of ik van 'doodgraag' twee woorden zou maken in combinatie met een komma en een spatie.

RS, grammaticaal stylist pur sang

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Second Love

Berichtdoor Carina » wo 14 mei 2014, 13:07

Wil toch nog even zeggen dat ik niet oordeel over vreemdgaan.
Dat zou wel heel makkelijk zijn. Je oordeel klaar hebben en verder niet nadenken.
Ik weet dat het allemaal niet zo simpel is.

Waarom ik zeg dat een gelukkig huwelijk en Second Love niet bij elkaar past, is eigenlijk heel simpel.
Niet de seks buiten het huwelijk. Dat doe ik zelf ook. En echt niet omdat ik een slecht huwelijk heb. Waar ik moeite mee heb, is het liegen en bedriegen. Dat past niet bij houden van, in mijn ogen...

Second Love laat het overkomen alsof het allemaal maar normaal is. Of het normaal is om achter de rug van je partner om met anderen te daten, of meer. En dat vind ik niet kunnen.

Vreemdgaan is gewoon niet makkelijk goed of slecht te vinden. Zoveel mensen, zoveel verhalen. Ik heb in de tijd dat ik hier kom, geleerd dat de lijn tussen goed en fout heel vaag kan zijn. Soms lijkt de foute oplossing toch een goede keuze met goede afloop...

Dus geen oordeel over vreemdgaan van mij, wel een oordeel over de reclame van Second Love.
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: Second Love

Berichtdoor konijn » wo 14 mei 2014, 17:08

Ach
Laatst gewijzigd door konijn op vr 30 mei 2014, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 8 gasten