op zoek naar vibrerend ei

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Faby
Berichten: 10
Lid geworden op: za 09 juni 2012, 23:33

op zoek naar vibrerend ei

Berichtdoor Faby » do 08 mei 2014, 22:16

Zoals jullie in de titel al konden zien, ben ik op op zoek naar een trilei met draadloze afstandsbediening.

hebben jullie tips aub? Hebben jullie zelf zo 'n eitje? Indien wel , mag ik dan weten of je er tevreden van bent en of je het merk wil doorgeven aub?

dank je wel!

Gebruikersavatar
zwartepiet
Berichten: 1710
Lid geworden op: ma 21 januari 2013, 15:26
Locatie: haarlem
Contacteer:

Re: op zoek naar vibrerend ei

Berichtdoor zwartepiet » vr 09 mei 2014, 9:41

Google: 'vibrerend ei'.........duh :roll:
Don't ask the question if you can't handle the answer.......

EstherC
Berichten: 5130
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: op zoek naar vibrerend ei

Berichtdoor EstherC » vr 09 mei 2014, 10:11

@ZP: ze vraagt ook naar onze ervaringen. Das toch niet zo gek? Dus die duh lijkt me wat overdreven.

@Faby: ik heb helaas geen goede tips voor je. Heb wel twee van die eitjes gehad jaren geleden, maar het deed me weinig. Wat mij betreft geen aanrader dus.
Dream it. Wish it. Do it!

nina
Berichten: 94
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01

Re: op zoek naar vibrerend ei

Berichtdoor nina » vr 09 mei 2014, 15:26

Ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar ervaringen, en er zijn zoveel van die eieren, welke is een aanrader en welke niet..of helemaal geen aanrader..

Wat een rare reactie zwartepiet...

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: op zoek naar vibrerend ei

Berichtdoor Mannekijn » vr 09 mei 2014, 15:34

Twee merken geprobeerd, bij 2 vriendinnen. Beiden deed het ze weinig. Op zich was de gebeurtenis wel spannend. Het was een opdrachtje in een restaurant.

Geen aanrader zo'n ei. :cry:

Faby
Berichten: 10
Lid geworden op: za 09 juni 2012, 23:33

Re: op zoek naar vibrerend ei

Berichtdoor Faby » za 10 mei 2014, 18:03

Dank je wel voor jullie bevindingen!
ik had er heel veel van verwacht....
gelukkig hebben jullie mijn enthousiasme omgezet naar ervaring,
hier komen enkel lekkere verse kippeneitjes binnen :D

ik ben echt op zoek naar een spannend speeltje waar je echt geil van wordt op plaatsen waar je niet bepaald geil hoeft te zijn... vandaar mijn enthousiasme voor eitje...

Gebruikersavatar
zwartepiet
Berichten: 1710
Lid geworden op: ma 21 januari 2013, 15:26
Locatie: haarlem
Contacteer:

Re: op zoek naar vibrerend ei

Berichtdoor zwartepiet » ma 12 mei 2014, 10:06

Om dan maar een positieve bijdrage te leveren:

zoek in deze context dan eens naar 'butterfly vibrator'.

En misschien hebben de dames daar ook enige ervaring mee? ZP in ieder geval niet.......
Don't ask the question if you can't handle the answer.......

Faby
Berichten: 10
Lid geworden op: za 09 juni 2012, 23:33

Re: op zoek naar vibrerend ei

Berichtdoor Faby » ma 12 mei 2014, 22:34

Om dan maar een positieve bijdrage te leveren:

zoek in deze context dan eens naar 'butterfly vibrator'.

En misschien hebben de dames daar ook enige ervaring mee? ZP in ieder geval niet.......
Ja een heel slechte ervaring..... was meteen stuk en bleef niet zitten op de juiste plaats, trilde quasi niet en afstandsbedienin gaf meteen de geest...

nog zoiets 'liefdesschelp' die je eigenlijk op je venusheuvel legt, zit een minivibrator in die tot je klitje zou moeten reiken en dan vibreren met afstandsbediening.... die vibrator is nooit aan klit geraakt hoor, veel tekort en op slechte plaats..

na deze twee miskopen heb ik mezelf beloofd om degelijker en duurdere toys te kopen waar ik wel iets aan heb.

EstherC
Berichten: 5130
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: op zoek naar vibrerend ei

Berichtdoor EstherC » di 13 mei 2014, 10:55

Ik heb inderdaad ook alleen slechte ervaringen met van die schelp of vlinderspeeltjes. Doet echt niet wat ik ervan verwachtte. Maar nou moet ik ook wel zeggen dat ik speeltjes sowieso liever inwendig dan uitwendig gebruik. Ben geen eitjesfan, maar vond eitjes wel beter dan die eerder genoemde toys.
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: op zoek naar vibrerend ei

Berichtdoor Anwen » di 13 mei 2014, 10:59

Het is ook niet echt mijn ding, sowieso niet. De ene keer dat ik zo´n ding inhad voelde het meer als gekriebel dan dat ik er echt heel opgewonden van werd.

Ik heb wel eens gelezen over een stel dat de We-Vibe 3 in het theater gebruikte. Dat is eigenlijk een partnervibrator maar kan ook zo wel gebruikt worden. Hij is deels inwendig en deels op de clit en blijft denk ik wel zitten met een slipje aan. Duur ding, dat wel.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

EstherC
Berichten: 5130
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: op zoek naar vibrerend ei

Berichtdoor EstherC » di 13 mei 2014, 11:03

De We-Vibe is idd wel een leuk ding. Een vriendin van mij is er lyrisch over. Dat zou voor TS misschien nog een goede overweging zijn. Goede toevoeging!
Dream it. Wish it. Do it!

Faby
Berichten: 10
Lid geworden op: za 09 juni 2012, 23:33

Re: op zoek naar vibrerend ei

Berichtdoor Faby » di 13 mei 2014, 14:26

Het is ook niet echt mijn ding, sowieso niet. De ene keer dat ik zo´n ding inhad voelde het meer als gekriebel dan dat ik er echt heel opgewonden van werd.

Ik heb wel eens gelezen over een stel dat de We-Vibe 3 in het theater gebruikte. Dat is eigenlijk een partnervibrator maar kan ook zo wel gebruikt worden. Hij is deels inwendig en deels op de clit en blijft denk ik wel zitten met een slipje aan. Duur ding, dat wel.
Als die in mijn slip blijft zitten ok, en als je met afstandsbediening kunt af en aanzetten ook ok... ik ga er even op googlen
thanks voor de info!

edit wegens link en vraag

[http://www.wevibe-store.be/we-vibe-thri ... _data=true]

daar heb ik een gedailleerde handleiding voor nodig :mrgreen:

marcske33
Berichten: 5
Lid geworden op: za 27 december 2014, 0:50

Re: op zoek naar vibrerend ei

Berichtdoor marcske33 » za 27 december 2014, 1:27

We-vibe4 aanrader


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten