is er ook betaalde cybersex?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

is er ook betaalde cybersex?

Berichtdoor Mariejanna26 » za 03 mei 2014, 10:36

Ik zat laatst te denken van zou er ook betaalde cybersex bestaan, want dat leek me opzich best een idee om daar wat mee te verdienen. Dus puur alleen chatten he, geen webcam. Ik kreeg van iemand wel een site en daar kun je dat dan doen en dan in een soort Sims wereld.

Het leek me best wel wat, maar nu vroeg ik mij af of er ook zoiets in Nederland is.

Groetjes! :-)
I'm not perfect. I'm original.

Treffox
Berichten: 32
Lid geworden op: di 15 april 2014, 12:03

Re: is er ook betaalde cybersex?

Berichtdoor Treffox » za 03 mei 2014, 11:00

Hey Mariejanna, ik weet niet of de man daar wel genoeg mee aan "zijn trekken" komt, want veelal willen de heren meteen cammen, foto's, beelden zien van je. Misschien kunnen zij zich niet genoeg geil laten worden door louter tekst. En er dan nog geld voor vragen? Hm... ik betwijfel het.

Maar misschien heb ik het fout hoor en is er wel een groep, die dat heel lekker vindt!

Groet T

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: is er ook betaalde cybersex?

Berichtdoor boku » za 03 mei 2014, 11:09

Ik weet niet of het bestaat en of er een markt voor is. Maar volgens mij zijn er mogelijkheden te over voor (gratis) geil chatten, dus waarom zou je er voor betalen? :wink:

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: is er ook betaalde cybersex?

Berichtdoor Mariejanna26 » za 03 mei 2014, 11:09

Ja dat is denk ik voor elke man verschillend en er zullen misschien ook wel vrouwen komen. Mannen hebben vaak wel een beeld erbij nodig, maar niet elke man is hetzelfde.


En in Amerika bestaat het dus tja er zullen vast mensen zijn die dat dan wel bezoeken, zo'n site.
I'm not perfect. I'm original.

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: is er ook betaalde cybersex?

Berichtdoor Mariejanna26 » za 03 mei 2014, 11:11

Ik weet niet of het bestaat en of er een markt voor is. Maar volgens mij zijn er mogelijkheden te over voor (gratis) geil chatten, dus waarom zou je er voor betalen? :wink:
Ja maar er zijn ook zat mogelijkheden om gratis te webcamsexen, daar wordt ook voor betaald op sites :-P
I'm not perfect. I'm original.

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: is er ook betaalde cybersex?

Berichtdoor boku » za 03 mei 2014, 11:13

Als je er een beeld bij nodig hebt is chatten alléén natuurlijk niet genoeg. Maar een beetje smeuïg verhaal, daar kan iedereen met een beetje fantasie wel iets mee denk ik. Ik denk wel dat er toch een bepaalde 'klik' moet zijn met degene waarmee je chat, je moet elkaar een beetje aanvoelen...

Treffox
Berichten: 32
Lid geworden op: di 15 april 2014, 12:03

Re: is er ook betaalde cybersex?

Berichtdoor Treffox » za 03 mei 2014, 11:14

Ja maar er zijn ook zat mogelijkheden om gratis te webcamsexen, daar wordt ook voor betaald op sites :-P[/quote]


Dus denk ik dat het lastig wordt om geld te vragen voor een "AV-loze" geile chat.
Groet T

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: is er ook betaalde cybersex?

Berichtdoor Mariejanna26 » za 03 mei 2014, 11:17

Ja maar als je bij de sexlijn bv werkt heb je toch ook niet met iedereen een klik? Het is inspelen op de wensen van degene die belt/chat.
I'm not perfect. I'm original.

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: is er ook betaalde cybersex?

Berichtdoor boku » za 03 mei 2014, 11:18

Ja maar als je bij de sexlijn bv werkt heb je toch ook niet met iedereen een klik? Het is inspelen op de wensen van degene die belt/chat.
Dat geldt voor mij persoonlijk, dat van die klik. Daarom zal ik nooit een sexlijn bellen :)

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: is er ook betaalde cybersex?

Berichtdoor Mariejanna26 » za 03 mei 2014, 11:19

Ja maar er zijn ook zat mogelijkheden om gratis te webcamsexen, daar wordt ook voor betaald op sites :-P

Dus denk ik dat het lastig wordt om geld te vragen voor een "AV-loze" geile chat.
Groet T[/quote]


Waarom bestaat er dan nog überhaupt betaalde sex?
I'm not perfect. I'm original.

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: is er ook betaalde cybersex?

Berichtdoor Mariejanna26 » za 03 mei 2014, 11:20

Ja maar als je bij de sexlijn bv werkt heb je toch ook niet met iedereen een klik? Het is inspelen op de wensen van degene die belt/chat.
Dat geldt voor mij persoonlijk, dat van die klik. Daarom zal ik nooit een sexlijn bellen :)
Nee daarom zeg ik dat is voor iedereen verschillend, er zijn er zat die dus wel bellen.
I'm not perfect. I'm original.

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: is er ook betaalde cybersex?

Berichtdoor boku » za 03 mei 2014, 11:23

O ja, misschien zijn er wel mensen die van een betaalde sexchat gebruik zullen maken. Het voordeel is dat je dan 'de ander' kunt vragen om met je voorkeuren rekening te houden. Als je er voor betaalt heb je die positie. Bij een 'vrijblijvende' (gratis) sexchat is dat afhankelijk van de bereidwilligheid van de ander om met je persoonlijke wensen rekening te houden.

Treffox
Berichten: 32
Lid geworden op: di 15 april 2014, 12:03

Re: is er ook betaalde cybersex?

Berichtdoor Treffox » za 03 mei 2014, 11:24

Die betaalde sex vind je ook voornamelijk op die plaatsen, waar het "zichtbaar" is en minder op chatboxen en cam-loze activiteiten. Mannen willen er een beeld bij zien en kunnen zich (uitzonderingen daargelaten) niet verlustigen op louter tekst.
Ja er moet wel een soort klik zijn, maar dat is natuurlijk ook weer afhankelijk van degene die zo'n chat wil (en nodig heeft)

Groet T

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: is er ook betaalde cybersex?

Berichtdoor Mariejanna26 » za 03 mei 2014, 11:26

Ja mee eens :-)
I'm not perfect. I'm original.

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: is er ook betaalde cybersex?

Berichtdoor Mariejanna26 » za 03 mei 2014, 11:31

Die betaalde sex vind je ook voornamelijk op die plaatsen, waar het "zichtbaar" is en minder op chatboxen en cam-loze activiteiten. Mannen willen er een beeld bij zien en kunnen zich (uitzonderingen daargelaten) niet verlustigen op louter tekst.
Ja er moet wel een soort klik zijn, maar dat is natuurlijk ook weer afhankelijk van degene die zo'n chat wil (en nodig heeft)

Groet T
Er zijn ook mannen die alleen door tekst klaarkomen of in iedergeval botergeil daarvan worden, als ze daarvoor willen betalen is dat mooi meegenomen.
I'm not perfect. I'm original.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 36 gasten