Getrouwde buurvrouw van 38

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Robb
Berichten: 145
Lid geworden op: do 10 mei 2012, 23:42
Locatie: Brabant

Re: Getrouwde buurvrouw van 38

Berichtdoor Robb » do 12 juni 2014, 0:35

Ik snap Ares dilemma wel. Zelf maak ik nu iets mee wat enigszins vergelijkbaar is, mee en vind het ook lastig omdat ik de (jonge) vrouw in kwestie leuk vindt. Zij is gebonden (getrouwd) maar laat merken dat ze me leuk vindt en aan het einde van de avond waarop ik haar ontmoette vroeg of we mobiele nummers konden uitwisselen. Tegelijkertijd deed ze eerder op de avond enkele uitlatingen waaruit ik indirect kon afleiden dat ze mogelijk twijfelt over haar relatie, daar waar ze ook de kracht van haar relatie had kunnen onderstrepen en dat steeds opnieuw niet deed. Openlijk afvallen van haar partner was echter niet aan de orde, maar dat doen mensen meestal pas nádat de kogel door de kerk is en een scheiding is ingezet.

De opmerking van jou, Nelly, is in zijn eenvoud de spijker op zijn kop (dank!) en ik probeer die vraag nu ook voor mezelf te beantwoorden. Wil niet het geluk van anderen stukmaken maar contact hebben an sich is onschuldig. Sta daar dus wel voor open.

Terug naar jouw Ares; ben benieuwd wat je gaat doen met deze situatie.

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Getrouwde buurvrouw van 38

Berichtdoor Snoozie » do 12 juni 2014, 13:31

.
Laatst gewijzigd door Snoozie op do 14 januari 2016, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Getrouwde buurvrouw van 38

Berichtdoor Spelfje » vr 13 juni 2014, 8:57

Een getrouwde vrouw die openlijk vertelt over haar slechte huwelijk en vervolgens je telefoonnummer vraagt is NIET onschuldig.

Ow ow ow wat houden sommige mensen zichzelf voor de gek en wat worden vrouwen soms onderschat :wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Getrouwde buurvrouw van 38

Berichtdoor Suzette » vr 13 juni 2014, 17:59

Misschien om recepten uit te wisselen?

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Getrouwde buurvrouw van 38

Berichtdoor runningslim » vr 13 juni 2014, 22:39

Of ze wilde gewoon een kopje koffie drinken?

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Getrouwde buurvrouw van 38

Berichtdoor deco » za 14 juni 2014, 20:20

Een getrouwde vrouw die openlijk vertelt over haar slechte huwelijk en vervolgens je telefoonnummer vraagt is NIET onschuldig.

Ow ow ow wat houden sommige mensen zichzelf voor de gek en wat worden vrouwen soms onderschat :wink:
Hoe wil je anders afspreken met je buur? :D6 :mrgreen:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Robb
Berichten: 145
Lid geworden op: do 10 mei 2012, 23:42
Locatie: Brabant

Re: Getrouwde buurvrouw van 38

Berichtdoor Robb » zo 15 juni 2014, 22:27

@spelfje : juist DAT heeft ze NIET gedaan. Nergens heeft ze haar partner afgevallen. Maar om een voorbeeld te geven; als zij zegt dat ze haar 1-jarig huwelijk niet viert, "pfff, kom op hee", dan kan dat uitgelegd worden als dat diegene niets geeft om kleine feestelijkheden te vieren. Als je later om je nummer wordt gevraagd dan ga je toch denken dat dat huwelijk dan....tja wat dan?? Dat weet ik dus niet, maar het lijkt me dat er iets niet goed zit...Maar ook dit is slechts gissen...

De vraag is nu, is hier sprake van een contact in de vorm van "receptenleuk"? of is het met het oog op "vrijleuk"? :lol:
Het antwoord daarop is niet direct "vrijleuk" zoals sommigen hier nu denken. Ik moet wel bekennen dat er geen enkele 'dekmantel' is in de vorm van recepten of andere gedeelde hobby's. Wij hebben een halve avond heel leuk met elkaar gesproken, waarbij we ontzettend om elkaar hebben moeten lachen. Het is een contact dat in potentie "vrijleuk" kan worden, in de verdere toekomst. Is dit verhelderend? Hoop het.

@Snoozie : ja, ik denk dat het onschuldig. Ik denk niet dat ze gelijk met mij de koffer in wil duiken. Ze wil wel contact met mij en ik denk niet omdat ik zo'n aardige jongen ben (ben ik wel) maar omdat zij aanvoelt dat er een aantrekkingskracht is die ik ook voel maar nog niet uitgesproken is. In die zin is het niet helemaal onschuldig inderdaad. Hmm, al schrijvende orden ik nu mijn gedachten en jullie vragen helpen me wel om scherp te krijgen wat er bij mij speelt :?

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Getrouwde buurvrouw van 38

Berichtdoor Nelly » ma 16 juni 2014, 0:12

Het lijkt misschien efficient, gemakkelijk en iets voor luie mensen om iets met je buurvrouw te beginnen - maar mij lijken de nadelen als het mis gaat groter dan de voordelen (als het goed gaat). Stel ze is een bitch die je gaat stalken - dan kun je dadelijk moeten verhuizen.
Persoonlijk denk ik dat je beter voor een ongetrouwde leuke vrouw een paar straten verderop kunt gaan....

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Getrouwde buurvrouw van 38

Berichtdoor Suzette » ma 16 juni 2014, 0:18

:D11

Je bent wel héél nuchter hoor.

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Getrouwde buurvrouw van 38

Berichtdoor runningslim » ma 16 juni 2014, 11:19

Het lijkt misschien efficient, gemakkelijk en iets voor luie mensen om iets met je buurvrouw te beginnen - maar mij lijken de nadelen als het mis gaat groter dan de voordelen (als het goed gaat). Stel ze is een bitch die je gaat stalken - dan kun je dadelijk moeten verhuizen.
Persoonlijk denk ik dat je beter voor een ongetrouwde leuke vrouw een paar straten verderop kunt gaan....

Het voordeel van het nadeel zou dan eventueel misschien mogelijkerwijze wel kunnen zijn dat je geen verhuiswagen hoeft te laten komen. Gewoon samen met de buren verhuizen? Zet alvast een flinke kan koffie!

O Robb, moeten we je echt helpen om de boel scherp te krijgen? Echt?

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Getrouwde buurvrouw van 38

Berichtdoor Laars » ma 16 juni 2014, 20:34

Mogelijkerwijs ja... :mrgreen:

Tja, hier zoekt gewoon iemand om troost...? En jij hebt ook ergens behoefte aan, je mist ook iets?
Misschien ben je (op den duur) beter af door er buiten te blijven? Of neutraal advies te geven?
Lijkt het je leuk een vrouw in crisis 'te helpen' door meteen door te grijpen en je blind als potentiële volgende partner op te stellen? Wat is er mis met vragen stellen? Het lijkt een beetje of moeten wij zeggen dat ze zich in je schoot werpt en dat jij eigenlijk niet anders kan... ahum, daar trapt meneer van Stoffelen doorgaans niet in!
Zet een gezonde hollandse kop thee en dan zeg je:
"Zeg buuf, hier je nummer weer en ga jij eens goed nadenken over wat je wilt, ik ga dat niet voor je beslissen, heb je niet een lieve zus? Of broer? Of vriendin?"
Natuurlijk kun je tussendoor op afstand warme belangstelling tonen, maar stap er zo niet in :)
Het is maar een advies, geen wijsheid in pacht..
Zelf weten! :D1

Laars, heeft niks met onbalans
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Getrouwde buurvrouw van 38

Berichtdoor Jippie » ma 16 juni 2014, 21:56

Wat een moeilijk gedoe allemaal.
Wil je seks, dan krijg je seks
Neem haar even lekker op de keukentafel, laat haar voelen dat je een vent bent.

Voor problemen...euh... naar de therapeut
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: Getrouwde buurvrouw van 38

Berichtdoor Benno » di 24 juni 2014, 15:32

Wat een - onnodig - gedoe, inderdaad.
Hopelijk komt snel de dag waarop mensen bij zoiets niet al te veel vragen moet stellen, waarop ze gewoon kunnen toegeven aan hun fysieke verlangen; zonder dat vaste relaties en bezitsdrang daarbij een hinderpaal zijn. Als mensen over die dingen wat makkelijker deden zouden er ook geen verliefdheden of soortgelijke problemen ontstaan die de vaste relaties zouden kunnen ondermijnen.

brother
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 28 juli 2014, 19:42

Re: Getrouwde buurvrouw van 38

Berichtdoor brother » di 17 februari 2015, 17:54

Ik ben een vieze oude man, ik zou de ex van m'n zoon die minder dan de helft zo oud is als ik wel zien zitten.
Hou het onder controle door dan maar te denken och die denkt daar zelf echt niet aan als ik voor haar sta. Of nog dan denk ik ze zal wel een afknapper zijn in bed. Toch wel lastig soms.
Vrouwen komen van Venus maar mannen zijn de originele aardbewoners !

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Getrouwde buurvrouw van 38

Berichtdoor Lolly1968 » za 28 februari 2015, 19:59

Zie het topic nu pas,en hoe het nu met de Buuf zit is niet bekend zo te lezen. Maar enkele dingen vielen mij wel op,waardoor ik dacht,'is onschuldig contact wel mogelijk in dergelijke situaties'. Natuurlijk -zoals gezegd- kun je er met je gevoel wel eens dik naast zitten en is iets nooit wat het lijkt. Maar toch kan ik niet aan de indruk ontkomen dat we nooit 'onschuldig' een dergelijke situatie aangaan en als we een soort van belangstelling tonen aan iemand,hetzij flirterig,of geheimzinnig dubbelzinnig we bijna altijd wel -ook al is het maar heel even- aan de mogelijkheid gedacht hebben,toch?

In de loop der jaren heb ik toch wel gezien,gehoord en zelf geleerd dat we dus niet altijd terughouden hoeven te zijn,om de ander ook getrouwde partij niet tot struikelen te brengen,een gezin te ontwrichten(want wie doet dat,jij of zij of samen?) 'Volwassen' mensen doen nu eenmaal aan seks en zeker in situaties dat we ons niet helemaal seksueel lekker in het leven vinden staan. En aandacht en een ego strelend potje seks erg goed kan zijn en ook niet direct tot dramatische gebeurtenissen zoals scheidingen e.d. hoeft te leiden.

Veel meer zou iedereen in dergelijke situaties moeten bepalen of de ander gewoon wat aandacht en seks zoekt of dat er meer aan het handje is. Mij lijkt dat niet zo moeilijk te bepalen,wel om er dan niet van te profiteren omwille van de wip.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 48 gasten