Masturbatie bij sportmassage.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Masturbatie bij sportmassage.

Berichtdoor tes » do 17 april 2014, 17:43

Jep! Al heb ik mijn sexvriend ooit ook wel os gemasseerd met een ander einde maar dat was ook niet een professionele massage dat was voor het leuke :twisted:
live your life to the fullest!

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Masturbatie bij sportmassage.

Berichtdoor Nelly » do 17 april 2014, 22:44

@Mevrouw Amstelboy - ik heb alle papieren, maar ga echt niet -omdat jij het zo graag wilt- hier met mijn volledige identiteit/ adressen waar ik gewerkt heb op deze website staan.
Alle massagetechnieken die je opnoemt zijn niet erotisch en gaan zonder 'happy end'. De opleidingen zijn soms volledig erkend, soms vallen ze meer onder alternatieve geneeswijzen.

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Masturbatie bij sportmassage.

Berichtdoor Carina » vr 18 april 2014, 17:30

Zou het misschien kunnen dat meneer Amstelboy zich in de deur vergist en in het bordeel belandt ipv de sportschool? :roll:
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

vorobushek
Berichten: 8
Lid geworden op: za 15 april 2006, 2:48
Locatie: antwerpen, belgie

Re: Masturbatie en massage.

Berichtdoor vorobushek » vr 18 april 2014, 23:19

Ik wil wel eens het commentaar van echte masseurs, die dus websites over hun massagepraktijk hebben, hierover horen.
Ik heb beslist niets tegen massages waarbij de geslachtsdelen aangeraakt worden of méér dan aangeraakt. Maar die moeten zich dan wel in een apart segment van de massagepraktijk bevinden en zéker niet in sport- of (para)medische massages. In die gevallen vind ik het ongepast. Daarbij denk ik dat als dit bekend wordt de masseur/masseuse in kwestie haar erkenning bij een beroepsorganisatie waarschijnlijk voor eens en altijd zal kwijtraken.

Zelf geef ik massages die een buitenstaander als puur erotisch zou kunnen beschouwen, maar die voor pakweg 90% bedoeld zijn met een therapeutisch doel. En dat is geen dekmantel om het hele gebeuren een beetje een aanvaardbaar tintje te geven. En ik behandel alleen vrouwen. En ik communiceer zeer duidelijk en openlijk over hetgeen ik doe, wat de massages/behandelingen inhouden enz. Vooral dat laatste vind ik persoonlijk heel belangrijk.
Gedipl. masseur/therapeut. Relaties, sexualiteit, zelfvertrouwen enz. Yonimassages. Niet gratis.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten