Masturbatie bij sportmassage.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Masturbatie bij sportmassage.

Berichtdoor Snoozie » di 15 april 2014, 12:39

Inderdaad, té rijke fantasie :roll:
Het gaat al meteen fout, want de bedoeling was te reageren op Amstelboy - dacht mijn reactie ook op "Amstelboy" te hebben geplaatst. Nee, dus. Sorry!
T
Toch vind ik niks met je reactie, integendeel

Treffox
Berichten: 32
Lid geworden op: di 15 april 2014, 12:03

Re: Masturbatie bij sportmassage.

Berichtdoor Treffox » di 15 april 2014, 12:51

Toch vind ik niks met je reactie, integendeel[/quote]

Hallo Snoozie. Heb mijn reactie per abuis bij EstherC geplaatst en da's niet juist, vandaar.
T

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Masturbatie bij sportmassage.

Berichtdoor Suzette » di 15 april 2014, 23:02

Fab fab fab Mr of Mrs. / mss Amstelboy

Treffox
Berichten: 32
Lid geworden op: di 15 april 2014, 12:03

Re: Masturbatie bij sportmassage.

Berichtdoor Treffox » di 15 april 2014, 23:27

Fab fab fab Mr of Mrs. / mss Amstelboy

Hey Suzette... vertel of verklaar... kan je code niet plaatsen.
Laat me verrassen. (Onwetendheid van mij hoor. Beginnersfouten.
Dacht overigens, dat hier uitvoerig over geile onderwerpen en daarmee samenhangende
items gepraat zou worden, maar dat is toch anders.
Liefs, T

amstelboy
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 18 september 2013, 23:26

Masturbatie en massage.

Berichtdoor amstelboy » wo 16 april 2014, 11:25

Ik heb zo de verschillende reacties gezien en ik heb ook even flink gegoogled op sportmassage e.d. en ik stond verbaasd wat je allemaal tegenkomt. Afgezien van dingen die enerzijds duidelijk in de sfeer van erotiek liggen en anderzijds in een medische sfeer blijft daartussen nog een groot grijs gebied over. Ik las o.a. over tantra-, kunda-, holistische-, bindweefsel-, chakra- en drukpuntmassage om er maar een paar te noemen. Wat is nu in dit verband het verschil tussen sport- en ontspanningsmassage? Bestaan er voor al deze massages aparte opleidingen en bevoegdheden? Je ziet door de bomen het bos niet meer. Gebeuren al deze massages naakt of moet men een zwembroek of zo dragen? Moet de masseur er voor zorgen dat de geslachtsdelen beslist niet worden aangeraakt? Ik wil wel eens het commentaar van echte masseurs, die dus websites over hun massagepraktijk hebben, hierover horen. Wat mijn man doet, of beter gezegd laat doen, is punt twee. Ik ben er nog niet uit of ik dit goed moet vinden. Maar aan de andere kant, wat kan ik er tegen doen. Mijn man masturbeert soms ook overdag op zijn werk, zo vertelde hij me. Gewoon, om een stuk spanning kwijt te raken volgens hem. Dit kan ik hem ook niet verbieden maar hij is dan natuurlijk wel alleen met zichzelf bezig. Ik zou graag een deskundig commentaar hebben.

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Masturbatie bij sportmassage.

Berichtdoor Snoozie » wo 16 april 2014, 11:29

:roll:

Treffox
Berichten: 32
Lid geworden op: di 15 april 2014, 12:03

Re: Masturbatie bij sportmassage.

Berichtdoor Treffox » wo 16 april 2014, 11:41

:(( :?

Gebruikersavatar
Twijg
Berichten: 926
Lid geworden op: za 07 september 2013, 2:43

Re: Masturbatie bij sportmassage.

Berichtdoor Twijg » wo 16 april 2014, 11:47

Ik denk dat er weinig deskundigs aan toe te voegen valt, want wie zijn beroep als sportmasseur serieus neemt blijft simpelweg af van edele delen en weigert erotiek tijdens massage. Iedere sportmasseur die dat niet doet, is niet deskundig te noemen wat mij betreft. Voor dat soort zaken bestaan massagesalons. Aangeven en wegwezen.
Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor.
A.Carrel

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Masturbatie bij sportmassage.

Berichtdoor Spelfje » wo 16 april 2014, 12:42

Mijn man is een fanatiek sporter. Aan de sportclub is ook een sportmasseur verbonden waar hij zo'n 1x per 3 weken langs gaat. Laatst liet hij zich ontvallen dat hij bij die massagebehandeling ook gemasturbeerd wordt. Dit is al een paar maanden aan de gang. Hij zegt dat hij het prettig vindt en het als een integraal onderdeel van de behandeling beschouwd. Gewoon, je ligt naakt op de tafel, je krijgt een erectie en de masseur helpt je uiteindelijk van de spanning af. Mijn man zegt dat het geen enkel verband met onze relatie heeft. Hoewel ik hem best zijn pleziertje gun vraag ik mij af of ik dit goed moet blijven vinden.
Als mijn man thuis zou komen met zo'n verhaal zou ik toch echt linea recta naar die "sportschool" gaan om verhaal te halen geloof ik. En daarna was mijn man aan de beurt! :shock:
Ik wil wel eens het commentaar van echte masseurs, die dus websites over hun massagepraktijk hebben, hierover horen. Wat mijn man doet, of beter gezegd laat doen, is punt twee. Ik ben er nog niet uit of ik dit goed moet vinden. Maar aan de andere kant, wat kan ik er tegen doen.
Het commentaar van echte masseurs? Wat let je om eens een belrondje te doen?
Wat je man laat doen is punt 2? Wat is je eerste punt dan?
"Women are made to be Loved
....not understood"

amstelboy
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 18 september 2013, 23:26

Re: Masturbatie bij sportmassage.

Berichtdoor amstelboy » wo 16 april 2014, 15:15

Selfje, het eerste punt was de praktijk bij de massage. Is het gewoon of niet.

Het tweede punt gaat erover dat de keren dat hij zijn zaad kwijt moet of wil niet altijd overeenstemmen met de keren dat ik het wil ontvangen. Als hij het ergens in een toilet loost, daar heb ik geen moeite mee maar bij die massage ligt het voor mij anders.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Masturbatie bij sportmassage.

Berichtdoor Savanne » wo 16 april 2014, 15:49

Selfje, het eerste punt was de praktijk bij de massage. Is het gewoon of niet.

Nee niet bij sportmasseurs of fysiotherapeuten
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Masturbatie bij sportmassage.

Berichtdoor Spelfje » wo 16 april 2014, 16:38

Selfje, het eerste punt was de praktijk bij de massage. Is het gewoon of niet.

Nee niet bij sportmasseurs of fysiotherapeuten
Het gaat er bij mij echt niet in dat je het antwoord op deze vraag zelf niet kan beantwoorden :roll:



Sorry...
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Masturbatie en massage.

Berichtdoor tes » do 17 april 2014, 0:27

Ik heb zo de verschillende reacties gezien en ik heb ook even flink gegoogled op sportmassage e.d. en ik stond verbaasd wat je allemaal tegenkomt. Afgezien van dingen die enerzijds duidelijk in de sfeer van erotiek liggen en anderzijds in een medische sfeer blijft daartussen nog een groot grijs gebied over. Ik las o.a. over tantra-, kunda-, holistische-, bindweefsel-, chakra- en drukpuntmassage om er maar een paar te noemen. Wat is nu in dit verband het verschil tussen sport- en ontspanningsmassage? Bestaan er voor al deze massages aparte opleidingen en bevoegdheden? Je ziet door de bomen het bos niet meer. Gebeuren al deze massages naakt of moet men een zwembroek of zo dragen? Moet de masseur er voor zorgen dat de geslachtsdelen beslist niet worden aangeraakt? Ik wil wel eens het commentaar van echte masseurs, die dus websites over hun massagepraktijk hebben, hierover horen. Wat mijn man doet, of beter gezegd laat doen, is punt twee. Ik ben er nog niet uit of ik dit goed moet vinden. Maar aan de andere kant, wat kan ik er tegen doen. Mijn man masturbeert soms ook overdag op zijn werk, zo vertelde hij me. Gewoon, om een stuk spanning kwijt te raken volgens hem. Dit kan ik hem ook niet verbieden maar hij is dan natuurlijk wel alleen met zichzelf bezig. Ik zou graag een deskundig commentaar hebben.
Om hier even op te reageren, ja voor elk type massage zijn speciale opleidingen. Sommige worden erkend door de bond van sportmasseurs andere niet. Zo heb je ook niet voor alle massages een diploma sportmassage nodig. Het grote verschil tussen een sport en ontspannings massage is het doel, een ontspannings massage heeft altijd tot doel spieren te laten ontspannen en dat moet ook prettiger aanvoelen, sportmassage daarentegen kan ook onderdeel zijn van een herstel proces na blessures en is harder, pijnlijker en kan veel verschillende doelen hebben. Ook is een sportmasseur iemand die is opgeleid tot begeleiding van sporters, klassiek tapen en ehbso. Alle andere massages die jij noemt hebben allemaal weer een ander uitgangspunt, doel en methode en worden dus ook op hun eigen unieke manier uitgevoerd. Maar 1 ding staat vast, er horen bij een sportmassage absoluut geen seksuele handelingen.
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Masturbatie bij sportmassage.

Berichtdoor tes » do 17 april 2014, 0:36

Ow en nee, een normale masseur zal NOOIT iemand naakt masseren, ten eerste omdat je volgens de regelgeving van het diploma sportmassage dat niet mag, een patiënt moet altijd netjes afgedekt liggen en te tweede omdat je bij seksuele handelingen gewoon simpelweg je bevoegdgeid kwijt raakt net zoals dat geld binnen de fysiotherapie.

En voor jouw beeld, ik ben ontspanningsmasseur, klassieke masseur en sportmasseur en heb daarnaast nog een speciaal diploma kinesio taping om mensen beter te kunnen ondersteunen in het sporten. En heb ook ervaring met bindweefsel massage, drukpuntmassage, dry needling, manuele lymfedrainage en stoelmassage alleen daarvoor geen diploma maar in samenwerking met een fysio uitgevoerd en toegepast omdat het behandelingen zijn waarvan ik een gedeelte van uitvoer en hij ook een deel.
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Masturbatie bij sportmassage.

Berichtdoor Jippie » do 17 april 2014, 11:02

En alles zonder Happy Ending Tes?

Dan heb ik het idee dat meneer Amstelboy niet bij de sportmasseur op de tafel ligt maar zich in een of ander Thais hok laat verwennen, of hij is dusdanig in de war dat hij fantasie en werkelijkheid niet meer uit elkaar kan houden... of hij zit de zaak vreselijk op te ruien. (valt eigenlijk ook onder de header "dusdanig in de war" )


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten