sexvakantie

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Lale
Berichten: 40
Lid geworden op: za 22 maart 2014, 0:50

sexvakantie

Berichtdoor Lale » wo 26 maart 2014, 0:33

Zojuist (na even neuzen op het forum hier) heb ik de stoute schoenen aangetrokken en mijn vriend gevraagd wat zijn 3 wensen op erotisch gebied waren.
Nou leek me alles heel redelijk maar ik blijf me toch een ding afvragen...
Bij zijn "moeilijk uitvoerbare" wens schreef hij dat hij graag een sexvakantie zou willen.
Nou dacht ik dat ik redelijk wat wist op sexgebied maar dit is me totaal nieuw!!

Wat moet ik me erbij voorstellen?
Ga je langs t reisbureau en zeg je daar " Goedemiddag mevrouw, een sexvakantie voor 2 graag" of is dat iets wat je zelf plant en invult?

Heeft iemand ervaringen die hij of zij wilt delen?

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: sexvakantie

Berichtdoor Savanne » wo 26 maart 2014, 0:43

Er zijn resorts voor die hier op gericht zijn, ooit in een documentaire gezien, niet zelf gedaan.
De bekendste schijnt Hedonism II op Jamaica te zijn.

Hedonisme II is een uniek resort, waar vooral vrijheid blijheid centraal staat. Net als in Cap d’Agde is hier een zeer bruisend nachtleven. U kunt in Hedonisme II mensen ontmoeten die er een zeer extravagante levensstijl op na houden. Er heerst een ongeremde ‘party’-sfeer. Vooral “Swingers” voelen zich hier thuis. Het motto is: Als het goed voelt, doe het dan.

Hedonisme II is een gemengd resort met een naturistengedeelte en een textielgedeelte; op basis van All-Inclusive waardoor u van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat kunt eten en drinken wat u maar wilt.


Klik op de foto's om ze te vergroten


Bijzonderheden:
Kinderen zijn hier niet toegestaan.
Een vakantie op Hedonisme II is niet geschikt voor mensen die snel geshockeerd zijn, je kunt zo rustig, wild of exhibitionistisch zijn als je wilt, het ligt helemaal aan jezelf.
Hedonisme II is een erotisch getint Resort.

Was dit wat je bedoelde? Of hij?

Groetjes Sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Lale
Berichten: 40
Lid geworden op: za 22 maart 2014, 0:50

Re: sexvakantie

Berichtdoor Lale » wo 26 maart 2014, 1:16

Uhm eigenlijk had ik zelf helemaal geen idee van wat ik me ervan voor moest stellen.
We gaan (gingen) wel naar parenclubs om te swingen dus t klinkt op zich wel goed :)
Ben alleen benieuwd of zoiets ook dichter in de buurt te vinden is...

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: sexvakantie

Berichtdoor Savanne » wo 26 maart 2014, 1:26

Spice Lifestyle a all-inclusive, clothing optional hotel voor swingers en uitsluitend voor stellen. Beleef spanning en ontspanning en ontmoet nieuwe vrienden in een omgeving waar de seksuele energie steeds meer geprikkeld wordt. Wanneer de zon langzaam ondergaat beginnen spectaculaire avonden voor opwindende belevenissen.
Spice Lifestyle
Puerto del Carmen, Lanzarote, Spanje

La Mirage Swingers
Maspalomas, Gran Canaria, Spanje
Het La Mirage Swingers is naar een nieuw complex verhuisd. Ruimer, mooier en met nieuwe highlights. Vanaf nu staan de gasten van het Swinger vakantiecomplex 32 bungalows ter beschikking. La Mirage Swingers is uitsluitend voor swingers vanaf 18 jaar. Het golfterrein van Maspalomas ligt op slechts enkele minuten afstand van het complex.

Villa Atraides
Pelekas, Korfoe, Griekenland
De Villa Atraides is een swingers vriendelijke clothing optional Villa met een Engelsman als gastheer. Deze plek wordt aanbevolen aan mensen die rust en ontspanning zoeken en die met vrienden een ongestoorde tijd onder de Griekse zon willen doorbrengen. Kinderen hebben geen toegang.

Zo beter? Heb geen aandelen, en google is je beste vriend
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Lale
Berichten: 40
Lid geworden op: za 22 maart 2014, 0:50

Re: sexvakantie

Berichtdoor Lale » wo 26 maart 2014, 1:37

Hartstikke bedankt :)

Gebruikersavatar
Hubbie
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 11 juli 2010, 12:40

Re: sexvakantie

Berichtdoor Hubbie » do 27 maart 2014, 9:49

Dat Pelekas klinkt wel goed.
Lijkt mij wel een ideale plek voor een Shespotmeeting :D12

Griekse zon èn Shespotters, it must be paradise :mrgreen:

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: sexvakantie

Berichtdoor Anwen » do 27 maart 2014, 10:46

Ik snap het niet helemaal.
Het is zijn wens, kan je niet aan hem vragen hoe hij dat voor zich ziet?

Misschien bedoelt hij wel heel wat anders dan hoe jij het nu invult.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Lale
Berichten: 40
Lid geworden op: za 22 maart 2014, 0:50

Re: sexvakantie

Berichtdoor Lale » do 27 maart 2014, 11:38

Jawel, dat had ik natuurlijk kunnen doen maar dan geef ik natuurlijk wel weg dat ik ermee bezig ben.
Was juist een beetje de bedoeling om m daar een keer mee te verrassen ( hij had t ingevuld bij zijn "haast onmogelijke wens om uit te komen".

Zoals ik t uit de informatie hier lees moet t best eens een keer haalbaar zijn op de langere termijn en lijkt het best te passen bij wat hij/wij wel leuk vinden...
Ik ga er zomaar vanuit dat hij niet de sexreisjes naar Thailand bedoeld want dan moeten we eens een keer een serieus gesprek gaan voeren :oops:

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: sexvakantie

Berichtdoor Laars » do 27 maart 2014, 14:25

:DD
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: sexvakantie

Berichtdoor konijn » vr 28 maart 2014, 11:10

Kijk eens bij Cap d'Agde. Het grootste nudistenstrand van Europa en ook een verzamelplek voor heel veel swingers en diverse parenclubs. Misschien is dit wat voor jullie (heb zelf geen ervaring).

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: sexvakantie

Berichtdoor Peter50 » vr 28 maart 2014, 17:30

Voor mensen die van kamperen houden: onder swingers schijnt vooral de naam Le Ran du Chabrier bekend te zijn.

In naturistische kringen wordt fel geageerd tegen seks in het openbaar omdat het het naturisme een slechte naam bezorgt. In het winternummer 2013 van UIT! (het tijdschrift dat wordt uitgegeven door de NFN) stond een reportage over Cap d’Agde.
VERBLOEMD ALS NATURISME
Duidelijk is dat openbare seks en erotiek in Cap d’Agde flink worden aangemoedigd. Seks in het openbaar is echter bij wet verboden. De NFN zou willen dat er ’s zomers door de politie op gehandhaafd wordt. Kennelijk vinden de lokale beleidsmakers dat het dorp er wel bij vaart en wil men de reputatie als seksuele vrijhaven niet kwijt.
Hoewel de NFN vindt dat mensen helemaal zelf moeten weten hoe ze hun vakantie doorbrengen, zouden we graag zien dat de erotische activiteiten in Cap d’Agde niet worden verbloemd als naturisme. Zo ontstaan verkeerde verwachtingen en dat is onduidelijk en onplezierig voor alle partijen.
In het artikel wordt geconstateerd dat de seks slechts op één strand plaats vindt, genaamd de varkensbaai. Op de overige stranden en op de camping niet. Op de camping staan o.a. gezinnen met kinderen.

In 2006 heb ik iemand gesproken die op Cap d’Agde eens was gaan kijken. Hij zei dat je er met kinderen niet heen kon gaan, dan zouden ze wel erg snel worden voorgelicht. Hij zei ook dat er niet te ontkomen was aan de aanblik van seks. Hij zat met z’n vrouw ’s avonds op een terrasje in het Agde-dorp, toen een stel daar met elkaar aan de gang ging.
  Echte liefde is niet blind.

Lale
Berichten: 40
Lid geworden op: za 22 maart 2014, 0:50

Re: sexvakantie

Berichtdoor Lale » vr 28 maart 2014, 20:41

Lijkt me sowieso niet echt geschikt om (je) kinderen mee te nemen als je van plan bent om op deze manier vakantie te vieren...

Vandaar dat t bij ons ook op de langere baan wordt geschoven, kids zijn nu nog erg jong :)

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: sexvakantie

Berichtdoor konijn » za 29 maart 2014, 21:32

Vandaar dat t bij ons ook op de langere baan wordt geschoven, kids zijn nu nog erg jong :)
Ik lees hier dat je vriend zijn erotische wens nog een jaartje of 15 in de koelkast moet zetten. :-)
Nu nog te jong en daarna te wijs. Dat wordt wachten tot ze niet mee willen op vakanite.

Misschien maar een erotisch weekendje plannen?

Lale
Berichten: 40
Lid geworden op: za 22 maart 2014, 0:50

Re: sexvakantie

Berichtdoor Lale » za 29 maart 2014, 21:37

Dat kan natuurlijk ook :)
Maar dan niet zo ver weg.

lavendeltje
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 31 augustus 2008, 7:43

Re: sexvakantie

Berichtdoor lavendeltje » di 20 mei 2014, 12:33

wij kiezen al een paar jaar voor La Mirage Swingers in Maspalomas Gran Canaria. Alleen koppels worden er toegelaten. De sfeer is er heel relaxed. De meeste koppels zijn er tussen de 45 en 60 jaar oud. Je kan er doen en laten wat je wil, zonder enige druk. Niet te vergelijken met Cap d'Agde.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 56 gasten