Sexy outfit kan ook zonder lingerie

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Sexy outfit kan ook zonder lingerie

Berichtdoor bestwomanlover » za 07 december 2013, 17:47

Hiermee wil ik aangeven dat een vrouw (mijn vriendin in mijn geval) er lekker sexy uit kan zien met 'gewone' kleren. Niks geen Hunkemöller of Christine le Duc meuk, maar gewone kleren. Het is maar hoe ze het aankleedt. Open bloesje waar de tieten net niet uitsteken of rok met niks er onder, verzin maar verder.

Wat vinden jullie of hebben jullie andere ideeen ?

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Sexy outfit kan ook zonder lingerie

Berichtdoor 230volt » za 07 december 2013, 18:04

Ik ben dat me je eens. Lingerie zal meestal alleen in een intieme setting te zien zijn en zit verder vaak verborgen onder de kleding. Alhoewel, weten dat er onder de kleding sexy lingerie gedragen wordt, draagt ook bij aan mijn beleving van er sexy bij lopen.
Vanmorgen werd ik door mijn vrouw verrast toen ze met haar Marlies Dekkers outfitje in bed stapte en mij met mijn verjaardag feliciteerde.

Ik kan helemaal op hol slaan van een knoopjesblouse die 'net iets te ver open staat' en van strakke rokjes. De manier waarop de kleding gedragen wordt maakt vaak het verschil.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Sexy outfit kan ook zonder lingerie

Berichtdoor Spelfje » za 07 december 2013, 18:59

Dat geldt voor mijn Lief ook.
Hij ziet me liever in gewone kleding en vind me dan supersexy. Of gewoon naakt. Lingerie hoeft wat hem betreft niet perce. In het begin moest ik daar even aan wennen omdat ik dacht dat alle mannen van lingerie houden...
"Women are made to be Loved
....not understood"

Rambi
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 14 oktober 2013, 18:05

Re: Sexy outfit kan ook zonder lingerie

Berichtdoor Rambi » za 07 december 2013, 23:10

Ik houd wel van gewone kleding, meer casual, zeg maar. Zo iets als spijkerbroek met T-shirt. Gelikte, geraffineerd sexy, of sjieke kleding kan wel heel mooi zijn, maar het schept een afstand. Voor mij voelt het op een of andere manier vaak als intimiderend. Wat mij betreft mag een vrouw ook best een tikje slonzig gekleed zijn. Een beetje bizarre kleding is ook leuk.
Het kleine hertje.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Sexy outfit kan ook zonder lingerie

Berichtdoor Suzette » di 10 december 2013, 21:33

Mijn partner heeft duidelijke voorkeuren en meestal ga ik met alle liefde mee

- in bed bloot of 'foute' / ' ordinaire' lingerie
- samen uit ( kan ook uit eten zijn) mag het voor hem op het randje zijn ( daar heb ik wat moeite mee)
- bij formele bijeenkomsten bovenkledung iets minder op het randje of zelfs zeer netjes maar de lingerie heel sjiek of spannend

Zelf heb ik zero, niks, nada noppes met 'lingerie' voor mannen. Maar mijn lief in een mooi pak en overhemd, zonder stropdas maar met mooie schoenen laat me de hele avond glimlachen

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Sexy outfit kan ook zonder lingerie

Berichtdoor zee » za 14 december 2013, 13:19

Elke outfit kan supersexy zijn. It's not what you wear, it's how you wear it.
Mijn lief stond ooit te schilderen in een oversized overall, onflatteuzer en verhullender kledingstuk bestaat bijna niet. Maar er stonden hier en daar wat knoopjes open, en ze had er heel weinig onder aan. Als ze zich strekte om de hoek te bereiken werden contouren door de strakgetrokken stof prettig zichtbaar/voelbaar... Al met al een gedenkwaardige schildersessie.

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Inquisitively
Berichten: 1278
Lid geworden op: vr 28 maart 2008, 17:10
Locatie: Midden des lands

Re: Sexy outfit kan ook zonder lingerie

Berichtdoor Inquisitively » di 17 december 2013, 18:46

Wat is er meer sexy dan een vrouw, over haar hele lijf nog blozend van de nacht ervoor, die 's ochtends de keuken in wandelt, misschien ietwat schalks, verleidelijk ondeugend of lieflijk verlegen, enkel gekleed in zijn witte overhemd? Omsloten door zijn geur? Met openvallende panden die om haar benen dwarrelen, schouderpassen die tot aan haar ellebogen reiken, een paar knoopjes open - een paar knoopjes dicht...


Inqui, "Is er al koffie, Lief?"
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between...

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Sexy outfit kan ook zonder lingerie

Berichtdoor Snoozie » wo 18 december 2013, 11:32

edit
Laatst gewijzigd door Snoozie op ma 03 februari 2014, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Sexy outfit kan ook zonder lingerie

Berichtdoor Aphrodites' zoon » vr 20 december 2013, 22:27

"Kink" van mij: ik ben gek op vrouwen in legerbroek met een strak zwart topje erboven :) :)
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: Sexy outfit kan ook zonder lingerie

Berichtdoor Mar » vr 20 december 2013, 23:17

volgens mijn man heeft TS helemaal gelijk :D1

@Inqui :D .... of in een ietwat versleten spijkerbroek en een slobbertrui die alleen flauwtjes maar inmiskenbaar naar de meest markante lichaamsdelen verwijzen een typisch mannendomein betreden: de garage. Niet die waar je auto staat te wachten op een rit, maar een werkplaats. En dan onder de brug aandachtig het werktuigelijke klok- en klepelwerk, in mijn geval dan, bestuderen en bewerken...
Samen lopen door omstandigheden

Inquisitively
Berichten: 1278
Lid geworden op: vr 28 maart 2008, 17:10
Locatie: Midden des lands

Re: Sexy outfit kan ook zonder lingerie

Berichtdoor Inquisitively » za 21 december 2013, 20:04

@Mar: In heb in mijn secret box een foto waarin ik enkel gehuld in zijn boxershort - op mijn teentjes staand ergens boven mijn hoofd naar reik...
Zijn veel te grote, mannelijk gesneden onderbroek zakt duidelijk van mijn heupen af en toont veel onderbuik... doch onthult feitelijk niks.
Close your eyes and imagine... :wink: Sexyness ten top!
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between...

Rambi
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 14 oktober 2013, 18:05

Re: Sexy outfit kan ook zonder lingerie

Berichtdoor Rambi » ma 23 december 2013, 21:40

@Inqui. Shiiit.. klinkt heel erg goed. Maar ik heb hierboven in mijn reactie een klein beetje gelogen. Als ik op straat kijk, tsja, ik ben eigenlijk helemaal gek op laarsjes. Maar die hoeven niet chic te zijn. Het gaat meer om de hoogte, hoe ze aansluiten, het weer... Allerlei soorten laarsjes zijn prachtig!
Het kleine hertje.

Meestes
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 27 december 2013, 19:04
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Sexy outfit kan ook zonder lingerie

Berichtdoor Meestes » vr 27 december 2013, 19:11

Denk dat afwisseling erg belangrijk is, lingerie, naakt en alledaagse outfits zo blijft er altijd iets mysterieus

Gebruikersavatar
Twijg
Berichten: 926
Lid geworden op: za 07 september 2013, 2:43

Re: Sexy outfit kan ook zonder lingerie

Berichtdoor Twijg » vr 27 december 2013, 19:36

Moi is fan van casual en stoer, want moi is nou eenmaal casual en stoer en ziet er belachelijk uit in de meeste lingerie. Het moet gewoon bij je passen, een kledingstijl of wat dan ook.
Ik voel me er vreselijk in zelfs, omdat het niet bij me past.
Ik kan het wel heel mooi vinden bij anderen.
En die moeten ook vooral dragen wat bij hen past.
Ieder zijn stijl.
Ik hou wel van half open hemden van manlief :-)
Slaap ook altijd in zijn shirts. . .
Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor.
A.Carrel

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Sexy outfit kan ook zonder lingerie

Berichtdoor zee » di 15 april 2014, 0:57

Weinig is in mijn ogen zo sexy als zij in een herenoverhemd.
Niet enkel de looks, maar ook de gedachte erachter, het moment of de reden dat zij zijn kleren draagt.

Afbeelding


Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten