Laatste stappen naar wife sharing

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Love2Share
Berichten: 4
Lid geworden op: za 24 augustus 2013, 11:57

Laatste stappen naar wife sharing

Berichtdoor Love2Share » za 07 december 2013, 12:19

Mijn vrouw is geen goede prater en ook over sex kan ze zich niet goed uiten. Ik gun haar de heerlijkste sex waar ze zich heerlijk kan gaan en weet dat ze veel fantaseert over sex met meerdere jongemannen, die haar lekker oraal en vaginaal verwennen of om haar heen staan te masturberen. Tot voor een paar maanden geleden zei ze duidelijk dat niet echt te willen, maar de laatste tijd kan ze dat niet echt meer ontkennen. Sinds een paar gaat ze ook gewillig op de film of foto en ik deel dat met andere mannen. Dat weet ze en tot voor kort had ze daar twijfels over. Een tijdje terug vertelde ik van een donkere man die erg van haar genoot en beschreef ik onze gesprekken expliciet. Nog nooit heb ik haar zo los zien/voelen gaan als toen en ze kickte op de lekker ordinaire manier waarop ik haar vertelde en haar noemde. Ook daarna kwam ze er niet op terug. Ik wilde met hem een afspraak maken, maar hij was mij te laks. Daarna is mijn vrouw weer iets terughoudender. Ik kan niet met haar naar een parenclub of eerst even afspreken voor een drankje met een andere man, dat vindt ze niet kunnen. Ze moet echt verleidt kunnen worden en spontaan voor haar lijken. Herkent iemand dit? En als het is gelukt om je vrouw zover te krijgen, hoe is het gelukt? Ik weet zeker dat mijn vrouw hier heerlijk van kan genieten en gelukkig van gaat worden.

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Laatste stappen naar wife sharing

Berichtdoor Thomas_K » za 07 december 2013, 19:14

Waar te beginnen met een antwoord?

Ik heb wel eens het verhaal gelezen van een man, die - heel spannend - een stel was tegengekomen en van het een kwam het ander en hij mocht de dame des huizes nemen, terwijl de man toekeek. Dat kan in allerlei settings, maar wat hem gaandeweg meer en meer dwarszat was dat de man van het stel eigenlijk als een vervelende dwingende regisseur zijn vrouw bestuurde. De vraag 'hoe krijg je je vrouw zover?' wijst ook in die richting. Het gaat niet om haar, maar het gaat om jou. Dat is geen goed uitgangspunt, want als zij het niet wil, dan zou er geen reden moeten bestaan om haar zover te krijgen.

Maar stel, ze zou het willen, maar ze ziet een drempel. Dat is weer heel gewoon. Ze wil haar man niet kwijt, ze wil niet spelen met vuur. Het laatste wat ze wil is dat ze wordt overgehaald om het te doen en nadien daarop aangesproken te worden. Ook een leuke. Ze doet het één keer en daarna claimt manlief het recht om hetzelfde te doen. Een belangrijk aspect is dan ook dat je uitlegt waarom je dit zo spannend vindt. Zelf weet ik dat wel. Het is heerlijk om een vrouw te hebben die begeerd wordt. Mijn advies; praat daarover. Als je niet uitlegt waarom dat spannend is, begrijpt ze het niet. Als je haar niet aanmoedigt en uitlegt waarom je daarvan geniet, zal ze eerder veronderstellen dat je liever hebt dat ze uitstraalt dat ze voor jou gekozen heeft en geen enkele andere man ook maar ziet zitten.

Op de een of andere manier leidt samenleven vaak tot een verstikkende relatie, voor beiden.

Maar er is hoop. Jullie communiceren en de fantasie is gewekt. Wil dit een succes worden dan moet de relatie goed zijn, moet de communicatie goed zijn, moeten er geen onbesproken beweegredenen in de weg zitten, moeten beide partners zich veilig voelen in de relatie, etc.

Daarover gesproken, ik heb nog nooit een man gehoord die zei dat zijn vrouw geen goeie prater was. Wouw! Bestaat dat? Cool!

Love2Share
Berichten: 4
Lid geworden op: za 24 augustus 2013, 11:57

Re: Laatste stappen naar wife sharing

Berichtdoor Love2Share » za 07 december 2013, 23:43

Thomas, bedankt voor je antwoord en ik ben het helemaal met je eens. Overigens moet ze het vooral niet doen voor mij alleen en wil ik zeker niet regisseren. Als het vertrouwd is hoef ik er niet eens altijd bij te zijn. Ik neem je advies zeker mee in het verder uitzoeken of en hoe we verder kunnen gaan en beiden kunnen genieten!

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Laatste stappen naar wife sharing

Berichtdoor Thomas_K » di 10 december 2013, 19:40

Thomas, bedankt voor je antwoord en ik ben het helemaal met je eens. Overigens moet ze het vooral niet doen voor mij alleen en wil ik zeker niet regisseren. Als het vertrouwd is hoef ik er niet eens altijd bij te zijn. Ik neem je advies zeker mee in het verder uitzoeken of en hoe we verder kunnen gaan en beiden kunnen genieten!
Dat gaat vast lukken! Maar 'be careful what you wish for!'

redwine
Berichten: 128
Lid geworden op: di 11 januari 2005, 12:20
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Laatste stappen naar wife sharing

Berichtdoor redwine » za 14 december 2013, 1:06

Ik lees veel en schrijf weinig. Maar nu ga ik toch even mijn keyboard afstoffen.
@Thomas_K: je analyse en duiding dd 7/12 is mooi. Dank je voor deze bijdrage.

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Laatste stappen naar wife sharing

Berichtdoor Thomas_K » ma 16 december 2013, 19:16

Ik lees veel en schrijf weinig. Maar nu ga ik toch even mijn keyboard afstoffen.
@Thomas_K: je analyse en duiding dd 7/12 is mooi. Dank je voor deze bijdrage.
You're welcome! Ik kan er nog veel meer over schrijven. Ik vind relaties altijd boeiend, vooral als de grenzen opgezocht worden. Dan wordt het (weer) spannend en ikzelf neem het afbraakrisico toch altijd liever voor lief, dan het alternatief; elkaar in een wurggreep houden. Daar staat natuurlijk weer tegenover dat je je bij alles weer kan afvragen wie nu precies iets doet voor wie. Mensen, rare wezens...

tweeling
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 13 januari 2013, 15:21
Locatie: Brabant

Re: Laatste stappen naar wife sharing

Berichtdoor tweeling » di 17 december 2013, 12:03

Waar te beginnen met een antwoord?

Ik heb wel eens het verhaal gelezen van een man, die - heel spannend - een stel was tegengekomen en van het een kwam het ander en hij mocht de dame des huizes nemen, terwijl de man toekeek. Dat kan in allerlei settings, maar wat hem gaandeweg meer en meer dwarszat was dat de man van het stel eigenlijk als een vervelende dwingende regisseur zijn vrouw bestuurde. De vraag 'hoe krijg je je vrouw zover?' wijst ook in die richting. Het gaat niet om haar, maar het gaat om jou. Dat is geen goed uitgangspunt, want als zij het niet wil, dan zou er geen reden moeten bestaan om haar zover te krijgen.

Maar stel, ze zou het willen, maar ze ziet een drempel. Dat is weer heel gewoon. Ze wil haar man niet kwijt, ze wil niet spelen met vuur. Het laatste wat ze wil is dat ze wordt overgehaald om het te doen en nadien daarop aangesproken te worden. Ook een leuke. Ze doet het één keer en daarna claimt manlief het recht om hetzelfde te doen. Een belangrijk aspect is dan ook dat je uitlegt waarom je dit zo spannend vindt. Zelf weet ik dat wel. Het is heerlijk om een vrouw te hebben die begeerd wordt. Mijn advies; praat daarover. Als je niet uitlegt waarom dat spannend is, begrijpt ze het niet. Als je haar niet aanmoedigt en uitlegt waarom je daarvan geniet, zal ze eerder veronderstellen dat je liever hebt dat ze uitstraalt dat ze voor jou gekozen heeft en geen enkele andere man ook maar ziet zitten.

Op de een of andere manier leidt samenleven vaak tot een verstikkende relatie, voor beiden.

Maar er is hoop. Jullie communiceren en de fantasie is gewekt. Wil dit een succes worden dan moet de relatie goed zijn, moet de communicatie goed zijn, moeten er geen onbesproken beweegredenen in de weg zitten, moeten beide partners zich veilig voelen in de relatie, etc.
Mooi uit een gezet!
Daarover gesproken, ik heb nog nooit een man gehoord die zei dat zijn vrouw geen goeie prater was. Wouw! Bestaat dat? Cool!
Ja hoor, die bestaan echt...
Cool!
Nee, dat nou weer niet altijd


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten