Daten met een handicap

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » di 29 april 2014, 19:26

Nee hoor Noortje, het is geen bullshit wat je zegt. Maar je suggereert wel dat TS naief is (waar baseer je dat op?) en hierdoor, maar ook door haar handicap (???) een gemakkelijk doelwit is voor mannen met slechte intenties. Ik vind het nogal...
http://m.nrc.nl/nieuws/2011/11/12/gehan ... -misbruik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik vind TS naïef omdat ze op positieve reacties zonder na te denken positief reageert (stelt geen vragen, neemt het direct als waarheid aan). Reacties die voor haar minder positief uitvallen zijn 'bullshit'.
Hoe weet jij hoe ik denk???

Iemand geeft hier een compliment, compliment was zelfs ontopic, nu redden jullie het niet ofzo en dan worden de mannen opeens aangevallen!

Waarom? Gaat nergens over nu.

Treffox en boku, tnx!

En als dit topic opgeruimd wordt mogen er eerst wel andere onzinnigere topics worden verwijderd.
I'm not perfect. I'm original.

EstherC
Berichten: 5123
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor EstherC » di 29 april 2014, 19:28

Opruimen betekent niet verwijderen van het topic, maar opschonen.
Dream it. Wish it. Do it!

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » di 29 april 2014, 19:31

Ach, waarom, het hoort er gewoon bij eigenlijk...
I'm not perfect. I'm original.

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor boku » di 29 april 2014, 19:34

Ik vind het erg jammer dat je in een kwaad daglicht komt te staan als je aangeeft dat je een vrouw aantrekkelijk vindt. O ja, op een ander topic ging het openlijk over Isa, Chantal of Heleen,welke van de drie de lekkerste is. Dáár mag het wel. Hier niet... Voor mij is het nu duidelijk, dus a.u.b. opruimen hier...

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Carina » di 29 april 2014, 19:35

Feit is dat het topic ging over de vraag of je zou daten met iemand met een handicap, en er nu openlijk seks wordt aangeboden...
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor boku » di 29 april 2014, 19:35

Feit is dat het topic ging over de vraag of je zou met iemand met een handicap, en er nu openlijk seks wordt aangeboden...
Ik heb de vraag beantwoord. Als ik sex aanbied doe ik dat niet hier op het forum.

Xenia
moderator
Berichten: 351
Lid geworden op: vr 29 december 2006, 20:23
Contacteer:

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Xenia » di 29 april 2014, 19:39

Dit topic gaat een kant op die wij als beheerders en moderators niet fijn vinden!
Er wordt op de man/vrouw gespeeld en inderdaad openlijk "gehengeld".

Graag weer ontopic! Indien het ruziesfeertje blijft zal ik het topic sluiten.
Groet Xenia; moderator shespotforum.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Anwen » di 29 april 2014, 19:40

Gezeur? On topic houden? Dit draadje is al heel lang on topic. On topic zijn ook de reacties waarbij mensen aangeven dat ze niet op date zouden willen met iemand in een rolstoel. Op die reacties wordt door TS op zijn zachtst gezegd kattig gereageerd. Eerst wordt er kritisch gereageerd en gesuggereerd dat in dit geval EstherC zich maar moet aanpassen. De boodschap dat sommige mensen er misschien geen trek in hebben word bullshit genoemd.

Discussie? Laat me niet lachen. Reacties die niet in het straatje passen negeren of afbranden is geen discussiëren. Ga je in het dagelijks leven ook alleen maar om met mensen die je naar de mond praten? Lijkt me best saai.

Ten slotte wordt er gezegd dat LM maar moet gaan zorgen dat ze een beurt krijgt en wordt er gesuggereerd dat haar reacties met een eventueel gebrek aan seks te maken hebben. Da’s het equivalent van een man die zegt dat een vrouw wel ophoudt met zeuren als ze eens lekker genomen wordt. Dit vind ik ronduit vrouwonvriendelijk, niet in lijn met de regels hier en ik wil de mods dan ook verzoeken dit zeer serieus te nemen.

Zo. Volgens mij is het echt pointless om opnieuw te proberen de stem van de rede te zijn, maar soit.

edit: 'met iemand in een rolstoel, dus.
Laatst gewijzigd door Anwen op di 29 april 2014, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » di 29 april 2014, 19:41

Feit is dat het topic ging over de vraag of je zou daten met iemand met een handicap, en er nu openlijk seks wordt aangeboden...

Nou als je dat al sex aanbieden vindt heb je zeker heel wat mannen een klap op hun smoel verkocht, Carina? :-)

Nee, boku, treffox, niemand bied in dit topic sex aan, dat vind ik absoluut niet zo.
I'm not perfect. I'm original.

Treffox
Berichten: 32
Lid geworden op: di 15 april 2014, 12:03

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Treffox » di 29 april 2014, 19:41

Ook is het zo, dat stel dat er sex aangeboden zou worden, zo'n tekst hier niet misplaatst is want we schrijven onder "praten over erotiek... Ontmoet hier vrouwen die net zo als..." dus waarom zo'n ophef over normale zaken!

Groet T

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » di 29 april 2014, 19:48

Nou luister arwen, ik heb een paar keer gezegd 'ontopic' en heel vaak kreeg ik opmerkingen naar mijn hoofd, dat ik slachtoffer speelde, dat ze een allergie hadden voor mij, wat is dat dan???
Dat iemand niet wil daten met iemand in een rolstoel is zijn keuze, nogmaals, maar mensen moeten het wel op, een normale manier zeggen.daarnaast wou ik op het moment dat LM ff niet zo ok was naar haar luisteren, dat werd ook afgesnauwd. Ik ben begonnen over de strijdbijl dus,, maar goed...
I'm not perfect. I'm original.

EstherC
Berichten: 5123
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor EstherC » di 29 april 2014, 19:49

Ik heb het op een normale manier gezegd.
Dream it. Wish it. Do it!

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Nelly » di 29 april 2014, 19:52

Nee hoor Noortje, het is geen bullshit wat je zegt. Maar je suggereert wel dat TS naief is (waar baseer je dat op?) en hierdoor, maar ook door haar handicap (???) een gemakkelijk doelwit is voor mannen met slechte intenties. Ik vind het nogal...
http://m.nrc.nl/nieuws/2011/11/12/gehan ... -misbruik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik vind TS naïef omdat ze op positieve reacties zonder na te denken positief reageert (stelt geen vragen, neemt het direct als waarheid aan). Reacties die voor haar minder positief uitvallen zijn 'bullshit'.
Sorry, maar van deze bijdrage zakt werkelijk mijn broek af. Het artikel in de NRC gaat over VERSTANDELIJK gehandicapten. En of ik iemand naief vind of niet naief maak ik zelf wel uit. Ik vind het niet fijn als ik zie dat er dat soort labels worden geplakt.
Mbt. het positief reageren op positieve reacties - ik vind persoonlijk dat dat gewoon moet kunnen. Ik zoek zelf soms ook antwoorden in een bepaalde richting en heb dan meer mensen die met me mee denken dan aan mensen die op een heel ander spoor zitten. Dat is voor mij een stukje persoonlijke vrijheid en gun ik ook aan anderen.

En verder heb ik het topic het liefst open en recht uit het hart. Maar als het niet anders kan liever ranzig dan zurig. En yep - wel online. Van mij hoeft het nog steeds niet weggemodereerd te worden.

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Carina » di 29 april 2014, 19:52

Feit is dat het topic ging over de vraag of je zou daten met iemand met een handicap, en er nu openlijk seks wordt aangeboden...

Nou als je dat al sex aanbieden vindt heb je zeker heel wat mannen een klap op hun smoel verkocht, Carina? :-)
Ik vind het jammer maar blijkbaar kan of wil jij niet normaal op andere vrouwen reageren. Zelfs een :-) erachter plaatsen verandert er niets aan dat je opmerking nergens op slaat.

Gefeliciteerd. Je hebt je eigen topic verkracht.
Laatst gewijzigd door Carina op di 29 april 2014, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » di 29 april 2014, 19:52

Ik heb het niet alleen maar over jou, maar het gaat nu ook al om dat iemand zegt dat iemand er lekker uitziet, ik bedoel....
I'm not perfect. I'm original.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 50 gasten