Daten met een handicap

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor boku » di 29 april 2014, 18:11

O.a. deze, maar er waren er meer:

Nou Mariejanna, ik vind jou dusdanig lekker dat ik op de eerste date zéker seks met jou zou willen hebben, rolstoel of niet :D
En trouwens, ik heb het niet alleen over jou. Ook Treffox bijv en TS zelf doen het. Waardoor ik hetzelfde gevoel heb gekregen als Crien over dit topic.

Ik en anderen met mij hebben ons best gedaan om op basis van argumenten en gevoel bij te dragen in dit topic. Ik ben daarop door TS behoorlijk aangevallen. En vervolgens komen er een aantal heren de hoek om met wat vleiende opmerkingen en daarop wordt vervolgens uit stoelen gegleden.

Sorry, maar dat geeft echt een raar gevoel.
Dat was geen geile opmerking, slechts een constatering én een antwoord op de vraag van TS. Dat ik Mariejanna een aantrekkelijke vrouw vind steek ik niet onder stoelen en banken, volgens mij is daar niks mis mee. Ik ben een volwassen man, Mariejanna is een volwassen vrouw. Ik doe geen oneerbare voorstellen aan een minderjarige of iemand die niet toerekeningsvatbaar is. Dat jij je daaraan stoort vind ik jammer, maar ik kan er verder niet wakker van liggen.

Overigens vind ik jouw opmerking over 'een aantal heren' een beetje generaliserend, er zijn hier vrouwen en mannen, niet iedereen is even zuiver in haar/zijn argumentatie maar je gooit het nu toch écht wel over de verkeerde boeg...

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor boku » di 29 april 2014, 18:13

De vredespijp is onderweg naar Oekraïne. :cry: .
Helaas 220... ik heb het geprobeerd maar vooralsnog zonder resultaat... jammer... :(

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Noortje » di 29 april 2014, 18:15

Eerlijk gezegd ben ik het met EstherC en Carina eens. Er wordt door een aantal mannen gereageerd op TS op een meer dan flirterige manier. TS is naar mijn idee door haar openlijke behoefte aan intiem contact, naïviteit en handicap een gemakkelijk doelwit voor mannen die slechte intenties hebben. Hierbij zeg ik niet dat de heren die reageerden dus slechte intenties hebben, maar denk dat enige alertheid wel op z'n plek is. Voor TS is die vleierij waarschijnlijk heerlijk om te ervaren, maar ik vind het niet prettig overkomen.

Ik zie dat er ondertussen is gereageerd. Ook dit van mij zal wel weer bullshit zijn. Prima. Ik heb het iig gezegd, doe ermee wat je wilt.

EstherC
Berichten: 5121
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor EstherC » di 29 april 2014, 18:17


Overigens vind ik jouw opmerking over 'een aantal heren' een beetje generaliserend, er zijn hier vrouwen en mannen, niet iedereen is even zuiver in haar/zijn argumentatie maar je gooit het nu toch écht wel over de verkeerde boeg...
Ik begrijp werkelijk niet wat je hiermee bedoelt. Met een aantal heren bedoelde ik jou en Treffox. Dus wat is precies je punt?

En dat je Mariejanna aantrekkelijk vindt is voor iedereen ruimschoots duidelijk ja. Dat heb je inderdaad niet onder stoelen of banken geschoven.
Dream it. Wish it. Do it!

EstherC
Berichten: 5121
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor EstherC » di 29 april 2014, 18:18

Eerlijk gezegd ben ik het met EstherC en Carina eens. Er wordt door een aantal mannen gereageerd op TS op een meer dan flirterige manier. TS is naar mijn idee door haar openlijke behoefte aan intiem contact, naïviteit en handicap een gemakkelijk doelwit voor mannen die slechte intenties hebben. Hierbij zeg ik niet dat de heren die reageerden dus slechte intenties hebben, maar denk dat enige alertheid wel op z'n plek is. Voor TS is die vleierij waarschijnlijk heerlijk om te ervaren, maar ik vind het niet prettig overkomen..
Dit is dus precies wat ik bedoel. Dank voor het goede verwoorden.
Dream it. Wish it. Do it!

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » di 29 april 2014, 18:19

Nou werkelijk waar... En dat wordt er van mijn opmerking gezegd dat een kutopmerking is, maar dit slaat alles.

Het lijkt wel alsof er nu gewoon gezocht wordt, sjonge, errug volwassen!
I'm not perfect. I'm original.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Noortje » di 29 april 2014, 18:20

Eerlijk gezegd ben ik het met EstherC en Carina eens. Er wordt door een aantal mannen gereageerd op TS op een meer dan flirterige manier. TS is naar mijn idee door haar openlijke behoefte aan intiem contact, naïviteit en handicap een gemakkelijk doelwit voor mannen die slechte intenties hebben. Hierbij zeg ik niet dat de heren die reageerden dus slechte intenties hebben, maar denk dat enige alertheid wel op z'n plek is. Voor TS is die vleierij waarschijnlijk heerlijk om te ervaren, maar ik vind het niet prettig overkomen..
Dit is dus precies wat ik bedoel. Dank voor het goede verwoorden.
Maar voor dovemansoren.. .

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor boku » di 29 april 2014, 18:25


Overigens vind ik jouw opmerking over 'een aantal heren' een beetje generaliserend, er zijn hier vrouwen en mannen, niet iedereen is even zuiver in haar/zijn argumentatie maar je gooit het nu toch écht wel over de verkeerde boeg...
Ik begrijp werkelijk niet wat je hiermee bedoelt. Met een aantal heren bedoelde ik jou en Treffox. Dus wat is precies je punt?

En dat je Mariejanna aantrekkelijk vindt is voor iedereen ruimschoots duidelijk ja. Dat heb je inderdaad niet onder stoelen of banken geschoven.
Hiermee bedoel ik: je suggereert dat een paar mannen hier de discussie zitten te bederven met vleiende opmerkingen. Mogen hier geen complimenten gemaakt worden? Lijkt mij veel leuker dan al dat geruzie...
(...). TS is naar mijn idee door haar openlijke behoefte aan intiem contact, naïviteit en handicap een gemakkelijk doelwit voor mannen die slechte intenties hebben. Hierbij zeg ik niet dat de heren die reageerden dus slechte intenties hebben, maar denk dat enige alertheid wel op z'n plek is. Voor TS is die vleierij waarschijnlijk heerlijk om te ervaren, maar ik vind het niet prettig overkomen.

Ik zie dat er ondertussen is gereageerd. Ook dit van mij zal wel weer bullshit zijn. Prima. Ik heb het iig gezegd, doe ermee wat je wilt.
Nee hoor Noortje, het is geen bullshit wat je zegt. Maar je suggereert wel dat TS naief is (waar baseer je dat op?) en hierdoor, maar ook door haar handicap (???) een gemakkelijk doelwit is voor mannen met slechte intenties. Ik vind het nogal...

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor 230volt » di 29 april 2014, 18:27

Boku, man! Wees wijzer!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Noortje » di 29 april 2014, 18:32

Nee hoor Noortje, het is geen bullshit wat je zegt. Maar je suggereert wel dat TS naief is (waar baseer je dat op?) en hierdoor, maar ook door haar handicap (???) een gemakkelijk doelwit is voor mannen met slechte intenties. Ik vind het nogal...
http://m.nrc.nl/nieuws/2011/11/12/gehan ... -misbruik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik vind TS naïef omdat ze op positieve reacties zonder na te denken positief reageert (stelt geen vragen, neemt het direct als waarheid aan). Reacties die voor haar minder positief uitvallen zijn 'bullshit'.

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor boku » di 29 april 2014, 18:33

Nee hoor Noortje, het is geen bullshit wat je zegt. Maar je suggereert wel dat TS naief is (waar baseer je dat op?) en hierdoor, maar ook door haar handicap (???) een gemakkelijk doelwit is voor mannen met slechte intenties. Ik vind het nogal...
http://m.nrc.nl/nieuws/2011/11/12/gehan ... -misbruik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik vind TS naïef omdat ze op positieve reacties zonder na te denken positief reageert (stelt geen vragen, neemt het direct als waarheid aan). Reacties die voor haar minder positief uitvallen zijn 'bullshit'.
Stelt ze geen vragen of zie jij de vragen die ze stelt niet?

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Noortje » di 29 april 2014, 18:38

Nee, ik kan niet in haar pb-box kijken.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor LittleMonkey » di 29 april 2014, 18:41

We gaan er toch niet uitkomen.

Mods: verzoek om grondige topicopruiming... (ook van mijn posts)
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor boku » di 29 april 2014, 18:44

Nee, ik kan niet in haar pb-box kijken.
Precies, dus je weet niet wat zich op PB-niveau (of daarbuiten) afspeelt... je bent dus een beetje voorbarig wat mij betreft.

Treffox
Berichten: 32
Lid geworden op: di 15 april 2014, 12:03

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Treffox » di 29 april 2014, 19:03

Wat een supergezeur hier, zeg! Het gaat nu alleen maar over wie wat gezegd heeft en welke persoon te gronde gericht moet worden en welke tekst wel en niet gebruikt mag worden. In plaats van het topic aan te houden wordt hier gekissebisd over futiliteiten en hoe beschadig ik de ander zo goed en zo snel mogelijk. Jeetje wat een discussie! En wat is er mis met iemand prijzen, zoals Mariejanna, die er inderdaad sprankelend en mooi uitziet?! Een goed figuur heeft waarop een prachtig koppie met doordringende ogen?! Ja, ook ik zal me niet schamen om dat luidkeels rond te bazuinen... Da’s altijd nog beter dan de zaak afbranden en vijanden maken!

Groet T


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 53 gasten