Daten met een handicap

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » di 29 april 2014, 13:21

Ojahoor...nu opeens donderdag?

En weet je wat mij stoort aan jou? Dat jij niet mijn duidelijke mening respecteert. Je zeikt anderen af en hebt zelf geen enkele mening.
I'm not perfect. I'm original.

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Carina » di 29 april 2014, 13:24


En, wat misschien nog wel belangrijker is, ga es zorgen dat JIJ een sexdate hebt, volgens mij ben je daar wel weer es aan toe...denk je niet?
Ik vind dit een behoorlijk k*topmerking... :roll:

Maar goed, ik had m'n eigen mening nog niet gegeven.


Veel mensen zijn gewoon wel met mij eens dat het tot op een bepaalde hoogte niet uitmaakt, klaar, punt. Die mensen moeten toegejuicht worden.
Dat betekent dus dat anders denkende gelijk neergesabeld mogen worden?
Ok, in dat geval, begin dan maar vast.

Ik zou er namelijk absoluut niet aan beginnen. En daar heb ik een hele goede reden voor.

Mocht m'n partner iets overkomen, hoop ik dat ik het aankan om hem zo goed mogelijk te steunen en te helpen. Tenslotte zijn we al dertig jaar samen.
Maar een date met iemand die gehandicapt is, is voor mij absoluut niet handig. En ik zal daar dan ook niet aan beginnen.
En ja, ik heb wel eens een date, dus ik praat niet over dingen die toch niet gebeuren.
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor LittleMonkey » di 29 april 2014, 13:28

Volgens mij heb ik je toch al duidelijk verteld dat er imho wel degelijk verschil is tussen iemand daten met en zonder handicap?

Gelukkig ben ik in de positie dat er iemand is die mij wél wil, maar dat betekent echt niet dat het allemaal soepel en makkelijk gaat. Integendeel zelfs. Daarom sta ik geheel achter Carina, Es en Noortje.
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » di 29 april 2014, 13:31

Dat mag wel een k*t opmerking zijn, ze is zelf ook niet vies van steken geven en van zich afkijken.

Ik zeg nergens dat mensen die anders denken neergehaald moeten worden, maar sommige gebruiken termen die respectloos zijn naar mijn mening. Jij daarentegen brengt het anders, zulke reacties zijn van belang in deze discussie, met respect je mening geven.
I'm not perfect. I'm original.

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » di 29 april 2014, 13:34

Waarom deel je het nu wel LM? Zulke reacties waren fijner geweest. Ik heb nergens gezegd dat het soepel gaat, dat heb je bij mij ook kunnen lezen.
I'm not perfect. I'm original.

EstherC
Berichten: 5122
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor EstherC » di 29 april 2014, 13:36

Ik zeg nergens dat mensen die anders denken neergehaald moeten worden, maar sommige gebruiken termen die respectloos zijn naar mijn mening. Jij daarentegen brengt het anders, zulke reacties zijn van belang in deze discussie, met respect je mening geven.
Welke termen die gebruikt zijn vind jij respectloos?
Het vervelende van zo'n opmerking die jij hier maakt is dat je ervoor zorgt dat ik me ga afvragen over wie je het hier hebt. Crien geeft volgens jou met respect haar mening. In tegenstelling tot anderen in dit topic. Wees eens concreter. Als je hiermee op mij doelt dan hoor ik dat graag.
Dream it. Wish it. Do it!

Treffox
Berichten: 32
Lid geworden op: di 15 april 2014, 12:03

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Treffox » di 29 april 2014, 13:38

Heel goed, Mariejanna26. Met respect je mening geven en daar schort het bij velen aan. Je mag best zeggen, wat je wilt, maar respecteer de ander beslist!
Overigens, Mariejanna... wat heb je een paar schitterende ogen!
Groet T

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » di 29 april 2014, 13:43

Dankje treffox ;-)

Nou estherc, ik weet niet meer wie het zei, maar iemand zei ergens 'daar heb ik geen trek in', alsof je over eten praat, ik vind dat nogal oneerbiedig overkomen.

Ik vind het gewoon jammer dat LM niet ziet dat we bijna in hetzelfde schuitje zitten.
I'm not perfect. I'm original.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor LittleMonkey » di 29 april 2014, 13:52

Pardon? Dat zie ik wel!
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Treffox
Berichten: 32
Lid geworden op: di 15 april 2014, 12:03

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Treffox » di 29 april 2014, 13:54

Ik kan me voorstellen dat de uitdrukking "hier heb ik geen trek in" aan eten doet denken, maar de betekenis "vind ik niet... heb ik geen behoefte of zin in" was hier wellicht beter op z'n plaats geweest. Kwestie van bekijken. Zeker met die doordringende ogen van je! Wauw!
Groet T

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Mariejanna26 » di 29 april 2014, 13:58

Pardon? Dat zie ik wel!

Nou waarom doe je dan zo vijandig?vind ik gewoon niet leuk, toen je zei dat je het confronterend vond en pijn deed, dacht ik ja dat herken ik dus ik ging daar op reageren, werd ik weer afgesnauwd.

Treffox, hou op, ik glij uit mijn stoel... :-) (lees als: vooral doorgaan)
I'm not perfect. I'm original.

Treffox
Berichten: 32
Lid geworden op: di 15 april 2014, 12:03

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Treffox » di 29 april 2014, 14:02

Hahaha... sorry! Blijf vooral zitten hoor.
Waarom wordt er zo gekibbeld en afgesnauwd? Je kunt toch normaal discussieren zonder meteen te gaan jennen enzo... Ieder mag z'n/haar mening geven en daarop kan rustig en normaal gereageerd worden. Of niet?
Groet T

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor boku » di 29 april 2014, 16:40

Hahaha... sorry! Blijf vooral zitten hoor.
Waarom wordt er zo gekibbeld en afgesnauwd? Je kunt toch normaal discussieren zonder meteen te gaan jennen enzo... Ieder mag z'n/haar mening geven en daarop kan rustig en normaal gereageerd worden. Of niet?
Groet T
Blijkbaar is het een discussie die veel emoties losmaakt. En dan kán het gebeuren dat er misschien té heftig gereageerd wordt. Elkaar in je waarde laten en de meningen respecteren, daar is nog nooit een oorlog door ontstaan. Als ik een roker was dan zou ik nu de vredespijp aansteken en rond laten gaan :wink:

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor 230volt » di 29 april 2014, 17:01

Boku, zullen we het dan samen doen? Ondanks het feit dat ik een aversie heb tegen roken, zie ik er nu voor één keer een voordeel in.
Lieve, gevoelige, sensitieve en beminnelijke dames en heren, Boku steekt de pijp in de fik, neemt een teug, geeft de pijp al hoestend en proestend aan mij door, ik neem ook een teug, terwijl de tranen over mijn wangen rollen, geef ik de pijp vervolgens aan jullie door. Wie neemt hem over?
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Treffox
Berichten: 32
Lid geworden op: di 15 april 2014, 12:03

Re: Daten met een handicap

Berichtdoor Treffox » di 29 april 2014, 17:02

Ja, Boku, dat lijkt er inderdaad op. Maar soms kan het gekibbel en gechagrijn niet gestopt worden en voordat je het weet wordt het een discussie om het afbekken en overrulen...

Ja allemaal niet-rokers... hahaha... stuur die vredespijp maar naar de Oekraine

Groet T


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten