Waar vind ik recent uitgebrachte, erotisch getinte boeken?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Roos1985
Berichten: 16
Lid geworden op: di 24 september 2013, 20:16
Locatie: Overijssel

Waar vind ik recent uitgebrachte, erotisch getinte boeken?

Berichtdoor Roos1985 » za 28 september 2013, 14:34

Na 50 tinten zijn de erotische romans een beetje op de kaart gezet (kan volgens mij niemand ontgaan zijn) maar er zijn nog veel meer (misschien wel leukere) en ik denk dat juist voor vrouwen, dit de moeite waard is om te proberen. Vooral vanwege het feit dat je een boek op je eigen manier interpreteert dus je eigen fantasie moet gebruiken. Als ik een dipje in mijn sex leven heb (10 jaar samen) door geen zin of moe of noem maar op, dan is dit (van mijn kant) een ideaal middel om weer opgewonden te worden en lekker samen bezig te willen gaan.
Uiteraard waren mijn vriendinnen ook de klos en moesten ze lezen, ik kreeg al vrij snel klachten van de partners van vriendinnen, met de vraag "wil je geen boeken meer uitlenen aan .., tijdens het EK of WK" :D .
Een hele leuke serie erotische romans van The House of Books is Black Velvet, van ongeveer 8 jaar geleden, je ziet ze wel op marktplaats en in die goedkope boekenwinkels (als jullie het leuk vinden, wil ik wel een lijstje met titels proberen te maken?). Een aantal hiervan zijn op nieuw uitgegeven met een nieuwe 50 tinten achtige kaft zoals bijv. 90 dagen Genevieve.
Nu mijn vraag aan de dames waarvoor mijn bovengenoemde tip, al lang geen tip meer is. Ik ben op zoek naar nieuwe erotische romans dus bij deze de vraag of iemand al iets voorbij heeft zien komen en misschien al gelezen heeft? Alles wat ouder is, dan ongeveer 2 jaar heb ik (denk ik) al wel gelezen. Uiteraard zijn er heel veel erotische verhalen te vinden op internet maar die vind ik vaak te oppervlakkig of slecht geschreven, uiteraard zitten er wel hele leuke tussen (geef de verhalen die je leuk vindt vooral door) maar het zijn toch geen echte boeken, het blijven verhalen.
Groetjes Roos
"you only live once"

Snoopey_
Berichten: 87
Lid geworden op: do 23 juli 2009, 10:21

Re: Waar vind ik.. en een tip

Berichtdoor Snoopey_ » za 28 september 2013, 16:35

Hai Roos, bedankt voor je tip.

Ik ben zelf ook erg benieuwd naar erotische romans maar knap vaak af op de slechte manier waarop ze geschreven zijn. 50 tinten grijs is daarvan een goed voorbeeld.
Zijn de romans die jij noemt beter? En waar heb je ze gevonden? Want ik neem aan dat ze nu niet meer in een standaard boekwinkel te krijgen zijn..

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Waar vind ik.. en een tip

Berichtdoor Savanne » za 28 september 2013, 18:52

Boeken van Silvia Day of Frederica Alleyn zijn erg goed zo zijn er nog meer... ff geen andere schrijfsters paraat..
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten