Vrouw zonder fantasie

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

WillyWortel
Berichten: 8
Lid geworden op: do 26 september 2013, 11:56

Vrouw zonder fantasie

Berichtdoor WillyWortel » do 26 september 2013, 12:17

Mijn vriendin vind veel leuk als ik het organiseer. Zo deden we trio met man erbij, parenclub bezoek en loopt ze regelmatig in rokje zonder slipje.

Toch zegt mijn vriendin geen fantasie te hebben, vind het een beetje lastig te geloven maar dat komt denk ik omdat ik heel veel fantasie heb. Wat we samen doen is mijn idee, mijn fantasie dus en dat is leuk maar zou het zo super spannend vinden eens ding werkelijkheid te maken wat niet kan als ze geen fantasie heeft.

Zijn er dames die dit herkennen of misschien tips hebben. Denk namelijk zelf dat het meer onzekerheid is dan geen voorstelling van iets kunnen maken. Nooit haar wensen, fantasieën of spannende gedachtes horen maakt me best onzeker over of ik dingen doe of organiseer die ze echt wel wil op dat ze het maar doet omdat ik het spannend vind. Wil niet dat ze over haar grenzen gaat voor mij of misschien juist niet verder gaat terwijl ze dat wel zou willen.

Zij is dus nooit een initiatief neemster hierin, ook geeft ze niet aan waar zij zin in heeft. Het is voor mij een raadsel wat er in haar hoofd omgaat. Als ik wat organiseer zoals bv het trio mvm dan laat ze zich wel lekker gaan.

Roosje 91
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 11:54

Re: Vrouw zonder fantasie

Berichtdoor Roosje 91 » do 26 september 2013, 21:08

Ik herken wel wat je bedoelt. Zelf ben ik iemand die de laatste jaren steeds een rijkere fantasie krijgt. Mijn man daarentegen heeft ook nauwelijks een fantasie zegt hij. Het verschilt per persoon denk ik, en daar is volgens mij niet zo heel veel aan te doen. Wees blij met feit dat ze er van geniet als je wat organiseert zou ik zeggen. Er zijn genoeg mensen die ook veel voorstellen maar een partner hebben die er niet in mee wil gaan.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten