Mijn vriendin komt moeilijk klaar - tips?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor bestwomanlover » wo 18 september 2013, 20:17

Even een andere benadering; zelf kom ik nogal snel klaar, maar dan wel vaginaal en nu met mijn minnaar ook G-spot en clitoraal. Jammer dat speeltjes niet haar ding is, met name als je wat ouder bent heb je een stevige trilling nodig om tot een orgasme te komen via je clitoris en een speeltje voor G-spot is ook een hele beleving.
G-spot is makkelijker als je als man het bij je vrouw doet, zelf lukt het mij ook niet zonder speeltje, ik kan die hoek niet maken met mijn hand. Misschien zelf op zoek gaan naar haar G-spot. De plek maar ook het heel snel bewegen is van belang. Op internet vind je vast een website hoe je de G-spot vind en kunt stimuleren.
......
Misschien kan ik als man deze tips gebruiken om mijn vriendin te laten klaarkomen. We kunnen heerlijk knuffelen maar zij mist het klaarkomen. Een heel enkele lukt het wel eens maar als ik haar vinger dan geniet ze er van maar ineens zegt ze 'het is over'. En dat vinden we jammer. Soms gebruikt ze een vibrator.
Zelf lukt het haar wel (in de douche).
Of heb je andere tips ? Kan ook per PM.

ikwilgenieten
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 06 september 2013, 20:27

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor ikwilgenieten » do 19 september 2013, 17:23

Ik heb je een Pm bericht gestuurd maar weet niet of het gelukt is...is nieuw voor mij. En het bericht staat nog in de postvak uit en niet bij verzonden ?!

Maximus
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 11 december 2013, 17:30

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor Maximus » do 22 mei 2014, 16:22

Als ze stomdronken is schijnt het soms te lukken. Wijst dat er niet op dat zij zich in nuchtere toestand om een of andere reden onbewust geremd voelt (misschien door een onprettige ervaring uit het verleden)? Of is zij zonder alcohol niet té sterk gefocust op een orgasme?

mikky
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 09 april 2012, 15:12

Re: Mijn vriendin komt moeilijk klaar - tips?

Berichtdoor mikky » za 12 juli 2014, 1:02

Vindt je vriendin het een nadeel.
Voor klaarkomen moet je kunnen ontspannen en daarvoor is het niet handig als je erg gefocust bent op het klaarkomen.

En sommige vrouwen lukt het nooit.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Morna, Semrush [Bot] en 54 gasten