Mijn vriendin komt moeilijk klaar - tips?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Keeshond
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 16:41

Mijn vriendin komt moeilijk klaar - tips?

Berichtdoor Keeshond » wo 28 augustus 2013, 16:56

Ik heb een vraag die ik graag aan de ervarings-experts van dit forum wil voorleggen:

Ik heb sinds kort een vriendin (allebei 50+, voorzover dat relevant is), en onze sex is geweldig. Ze houdt ervan, wordt snel opgewonden en wil lang doorgaan. Ze heeft alleen moeite met klaarkomen. Naar eigen zeggen heeft ze dat altijd gehad, zelfs als zij masturbeert komt ze zelden klaar (maar ze doet het wel veel en graag...!). Bij mij is het nog niet voorgekomen dat ze klaarkwam. Alleen als ze stomdronken is, schijnt het wel eens te lukken...

Ze blijft wel vaak lang op een plateau 'hangen' (zeker als ik haar lik, dat vindt ze erg lekker), en vindt dat enorm prettig, maar is dan plotseling over de top waarna het erg gevoelig wordt en ik maar beter kan stoppen.
Voor wat het waard is: ze heeft geen G-spot kunnen ontdekken, vingeren en penetratie vindt ze heel lekker, likken is haar favoriet, dildo's/vibrators zijn niet echt haar ding.

Ik wil haar graag verwennen en hoop dat jullie tips hebben over hoe ik het aan zou kunnen pakken.

Uiteraard heb ik het er ook met haar over gehad, maar ik wil het niet 'dood-discussieren', anders wordt het zo'n doel op zich, en dat kan het ook in de weg staan, lijkt me.

Zij maakt er zelf ook niet zo een probleem van, ze vindt sex zo ook heel lekker. Toch wil ik haar graag verrassen, door te leren van jullie ervaringen!

Kees
Laatst gewijzigd door Keeshond op wo 28 augustus 2013, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor Suzette » wo 28 augustus 2013, 17:08

Er zijn hier veel topics over gemaakt. Als je de zoekfunctie gebruikt ( boven in het midden) kom je ze wel tegen.

Niet om hiermee de discussie te stoppen hoor, ik hoop dat je wat tips krijgt.
Maar via oude topics is ook vast veel te halen

Gebruikersavatar
Rosa
Berichten: 98
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 8:06
Locatie: België - Vlaanderen

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor Rosa » za 31 augustus 2013, 16:01

Toch nog eens een goede clitorisvibrator proberen, eentje die hard trilt.
Mijn ervaring : als ik al een beetje opgewonden ben en voorbereid, maak ik het met de vibrator helemaal af :D11

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor Jippie » za 31 augustus 2013, 23:55

, vingeren en penetratie vindt ze heel lekker, likken is haar favoriet, dildo's/vibrators zijn niet echt haar ding.

Ik wil haar graag verwennen en hoop dat jullie tips hebben over hoe ik het aan zou kunnen pakken.
Dat heb je al geschreven.
Maar je zit natuurlijk te wachten op 'het moment', want mannen zijn erg orgasme gericht. As je nu eens van dat idee afstapt. Veel vrouwen hechten minder waarde aan haar eigen orgasme dan dat de mannen doen. *ik spreek nu even voor de dames..dus glad ijs, glad ijs :oops: * Maar voor vrouwen staan samen zijn, strelen, elkaar vasthouden en dergelijke hoger op de agenda dan wat mannen de 'highlight of the fuck' vinden.
Je schrijf dat ze het blijkbaar wel kan als ze stomdronken is. Dus waarschijnlijk moet ze er heel ontspannen voor zijn. Dus misschien, als je een heel ontspannen sfeer creeert met veel massage en andere dingen wat vrouwen lekker vinden en wat voor mannen bijzaak is, dat het dan misschien wel lukt.

Keeshond
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 16:41

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor Keeshond » ma 02 september 2013, 23:01

Dank jullie voor de reacties. Ontspanning lijkt inderdaad het toverwoord, daar ga ik zeker aan werken. En misschien hecht ik er als man ook wel teveel belang aan.... maar tegelijkertijd weet ik ook hoeveel plezier andere vrouwen aan klaarkomen beleefden, en dat gun ik haar ook.

Desalniettemin: ben wel benieuwd naar die goede clitorisvibrator, heb je suggesties daarvoor?

Alvast bedankt,

Kees

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor Suzette » di 03 september 2013, 1:10

Dank jullie voor de reacties. Ontspanning lijkt inderdaad het toverwoord, daar ga ik zeker aan werken. En misschien hecht ik er als man ook wel teveel belang aan.... maar tegelijkertijd weet ik ook hoeveel plezier andere vrouwen aan klaarkomen beleefden, en dat gun ik haar ook.

Desalniettemin: ben wel benieuwd naar die goede clitorisvibrator, heb je suggesties daarvoor?

Alvast bedankt,

Kees

Lijkt me iets om niet op jouw schouders te nemen maar aan haar te laten.

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor Thomas_K » di 03 september 2013, 8:53

Dank jullie voor de reacties. Ontspanning lijkt inderdaad het toverwoord, daar ga ik zeker aan werken. En misschien hecht ik er als man ook wel teveel belang aan.... maar tegelijkertijd weet ik ook hoeveel plezier andere vrouwen aan klaarkomen beleefden, en dat gun ik haar ook.

Desalniettemin: ben wel benieuwd naar die goede clitorisvibrator, heb je suggesties daarvoor?

Alvast bedankt,

Kees

Lijkt me iets om niet op jouw schouders te nemen maar aan haar te laten.
Misschien wel, misschien niet. Een vibrator kan een hele leuke nieuwe beleving opleveren, maar de drempel om er zelf een aan te schaffen is misschien nét wat te hoog. Dan zou je het kunnen overwegen om er eentje te kopen. Ik denk dan aan iets kleins, wat er ook nog een beetje discreet uitziet. Maar als het 'seen it, been there, got the T-shirt' is, dan lijkt het me inderdaad iets om niet op je schouders te nemen. Maar dan kan je er waarschijnlijk ook beter over praten. Welke voelt goed, welke niet en waarom niet?

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor Laars » di 03 september 2013, 10:02

Ja, en ik begrijp dat het irritant kan zijn dat een man zo kan doordrijven, dan weer op een forum schrijft en vragen stelt, dan weer een vib wil kopen.. :D1

Het kan voor een vrouw als een soort druk worden ervaren, iets wat juist lastig is als je wilt (moet?!) ontspannen..
Toch denk ik dat we deze intenties niet meteen verkeerd moeten beoordelen, het heeft ook iets leuks, er is beweging, onderzoek, losrukken uit de passiviteit, samen aan het experiment?!
Als man alleen maar afwachten heeft ook iets verneukeratiefs, vinnik dan..

Vervelend soms, vrouwen met hun lastige, verborgen orgasmegeheimen :wink:
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor Jippie » di 03 september 2013, 21:56

Desalniettemin: ben wel benieuwd naar die goede clitorisvibrator, heb je suggesties daarvoor?
om de hoek; http://www.shespot.nl/shop/" onclick="window.open(this.href);return false;

maar je schrijft zelf: dildo's/vibrators zijn niet echt haar ding.
Ik zou er zelf weinig prijs op stellen als mijn vrouw voor mij sekspeeltjes zou gaan kopen waar ik eigenlijk niet op zat te wachten.... :?

'hier is een "prostaat-stimulerende-dildo"dus achter in je kanaal met dat ding en nu klaarkomen... dat lijkt me zo geil.'

:evil:

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor Thomas_K » do 05 september 2013, 20:18

Ik zou er zelf weinig prijs op stellen als mijn vrouw voor mij sekspeeltjes zou gaan kopen waar ik eigenlijk niet op zat te wachten.... :?
Zelf heb ik wel seksspeeltjes gekocht voor mijn vrouw. Eerst was dat super spannend. Hoe doe je dat? Doe je er cadeaupapier omheen en een strik? Of moet je er eerst over praten? Wat is de reactie? Al met al levert het kopen van een speeltje zo enorm veel stress op...

Maar goed. Gelukkig heb ik een vrouw die wel geamuseerd is als ik iets nieuws bedenk. Alles wordt geprobeerd, al was het maar voor mij. Maar al vrij snel sterven de niet echt gewaardeerde speeltjes een gewisse dood in een afgelegen hoek in onze slaapkamer, waar ze sterven aan verwaarlozing of lekkende batterijen. Dit in tegenstelling tot de speeltjes die bevallen. Die worden gekoesterd en er worden bestellingen gedaan voor nog weer betere versies.

Kort en goed, mijn vrouw zit echt niet te wachten op bepaalde seksspeeltjes, maar ze vindt het wel leuk dat ik m'n best doe om iets nieuws aan te dragen.

Keeshond
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 16:41

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor Keeshond » do 05 september 2013, 22:07

Dank jullie wel voor alle tips, en de (hopelijk goedbedoelde..) commentaren.

Ik was inderdaad wat tegenstrijdig over vibs, heb me een beetje laten meeslepen, maar dat wordt 'm dus toch maar niet. Ontspannen wel, en verder maar gewoon genieten.

Enne... ik stel de vraag juist hier omdat ik bij haar niet wil doordrammen of teveel nadruk erop wil leggen ... de bedoelingen zijn echt goed hoor ;-)

Ik geloof niet dat ik echt een pasklare oplossing had verwacht ;-), maar het meedenken en sommige tips helpen wel denk ik om er ook zelf op de juiste wijze mee om te gaan

Nogmaals bedankt allemaal! (opmerkingen en tips blijven welkom!)

Kees

ikwilgenieten
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 06 september 2013, 20:27

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor ikwilgenieten » ma 16 september 2013, 16:45

Even een andere benadering; zelf kom ik nogal snel klaar, maar dan wel vaginaal en nu met mijn minnaar ook G-spot en clitoraal. Jammer dat speeltjes niet haar ding is, met name als je wat ouder bent heb je een stevige trilling nodig om tot een orgasme te komen via je clitoris en een speeltje voor G-spot is ook een hele beleving.
G-spot is makkelijker als je als man het bij je vrouw doet, zelf lukt het mij ook niet zonder speeltje, ik kan die hoek niet maken met mijn hand. Misschien zelf op zoek gaan naar haar G-spot. De plek maar ook het heel snel bewegen is van belang. Op internet vind je vast een website hoe je de G-spot vind en kunt stimuleren.
Maargoed...juist omdat ik vrij snel een orgasme krijg kan ik beamen dat de fase ervoor juist zo heeeerlijk is :D11 . Ik probeer mijn orgasme dan ook juist uit te stellen, wat voor mij zéér moeilijk is ( zeker met mijn huidige minnaar :love: :love: :love: ... het is zoooo lekker om een lange tijd in extase te verkeren, helemaal in vervoering te zijn....echt super !!!! Dit is zo'n ongelooflijk lekkere fase, dus geniet in ieder geval dat jullie dat samen hebben. Wat ook voor mij scheelt is dat je een heel mooi speeltje koopt, een streling voor het oog, dat ook al doe je er niets mee je er van geniet.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor Suzette » ma 16 september 2013, 22:09

@ikwilgenieten

Je verhaal staat volgens mij vol tegenstrijdigheden en dat kan ik nog zien om anonimiteit te waarborgen ( oa haar < > minnaar, maar misschien lees of interpreteer ik het verkeerd) maar dat vrouwen meer stimulatie nodig hebben oo oudere leeftijd en je met je hand de hoek niet kunt maken naar haar G-spot laat mij fronsen

Ik geloof niet dat vrouwen op latere leeftijd meer stimulatie nodig hebben. En niet de hoek kunnen maken met je hand?
Dan moet je misschien je houding ( liggen/zitten) veranderen.

ikwilgenieten
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 06 september 2013, 20:27

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor ikwilgenieten » ma 16 september 2013, 22:18

Sorry, je eerste zin snap ik niet....
Het is nu eenmaal mijn ervaring en goed bedoelt....

EstherC
Berichten: 5123
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Moeilijk klaarkomen - tips?

Berichtdoor EstherC » ma 16 september 2013, 22:42

.... je met je hand de hoek niet kunt maken naar haar G-spot laat mij fronsen

<knip> En niet de hoek kunnen maken met je hand?
Dan moet je misschien je houding ( liggen/zitten) veranderen.
Tsja, mij lukt het ook niet met m'n hand hoor. Terwijl het met een vibo wel makkelijk lukt. Dus zo gek vind ik dat niet.
Dream it. Wish it. Do it!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 68 gasten