Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen over ..

Moderators: Oceann, JanWbr

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Jippie over hoeren

Berichtdoor Peter50 » do 09 juli 2015, 12:29

??? WTF ???? Dus of een vrouw echt opgewonden is & hoe ze zich voelt ten opzichte van jou (ze houdt echt van je, ze vindt je enkel sexy) is voor jou totaal fysiek niet waar te nemen?? Meen je dat??
:lol:
  Echte liefde is niet blind.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Drs. P

Berichtdoor Inya » do 09 juli 2015, 15:37

??? WTF ???? Dus of een vrouw echt opgewonden is & hoe ze zich voelt ten opzichte van jou (ze houdt echt van je, ze vindt je enkel sexy) is voor jou totaal fysiek niet waar te nemen?? Meen je dat??
Hmmm dat is ook wel weer een behoorlijk sterke aanname :D Jippie vergelijkt alleen hoeren met niet-hoeren. Hij vergelijkt niet hoeren met vrouwen waar je veel van houdt, en ook niet hoeren met vrouwen die je sexy vinden (correct me if I'm wrong though, Jippie). Binnen de groep niet-hoeren zitten ook weer heel veel gradaties, en ik denk dat vrouwen waarbij het alleen om om puur sex gaat, bijvoorbeeld 'neukertjes' (oftewel vrouwen waar je niet persé van houdt of die je ontzettend sexy vindt), ook binnen die groep vallen...
Een koe is een beest, maar een beest is niet automatisch een koe :lol:
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Drs. P

Berichtdoor Jippie » do 09 juli 2015, 23:33

Neem eens iemand in gedachten die je goed kent. Denk je dat hij het wel eens gedaan heeft? Bij de meeste mannen denk ik: het zou mij niet verbazen als hij het nooit gedaan heeft, het zou mij niet verbazen als hij het wel eens gedaan heeft. Hebben jullie dat ook?
En wat is er toch zo bijzonder aan een hoer? Het is gewoon een vrouw waar je mee neukt, voelt lichamelijk net zo als een vrouw waar je geen flappen op het nachtkastje achterlaat.
De boel niet uit het verband halen dames..
Mijn vraag is waarom sommige mannen hier zo bijzonder doen over seks met een hoer.
Alsof dat een apart soort seks is. Wat is dat voor vreemde gedachtegang.. een hoer is gewoon een vrouw voelt lichamelijk net zo als een vrouw waar je geen flappen op het nachtkastje achterlaat Ik heb het nergens over liefde, passie etc.. het is gewoon seks met een vrouw waar je het wel op kunt.
Want als je niet opgewonden raakt van een hoer dan valt er weinig te verdienen voor hun, dus naar en gevoelloos is het nu ook weer niet.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor droomvlinder » vr 10 juli 2015, 22:16

Jippie , het is toch anders dan met een vaste partner? Normaal dat mannen dit bijzonder kunnen vinden. Mijn vriend vindt er niets aan omdat het betalend is,hij vind het fake en fake is echt iets dat helemaal niet past bij hem, mijn partner is redelijk "open boek " achtig ,maar ik weet niet wat zich achter zijn oogleden afspeelt bij heftige sex, leuk toch !
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Jippie » vr 10 juli 2015, 22:45

Jippie , het is toch anders dan met een vaste partner?
Maar dat was de insteek toch niet?
Volgens mijn interpretatie ging het om het feit dat je seks hebt met een hoer.. met daarop volgend de vraag:
Neem eens iemand in gedachten die je goed kent. Denk je dat hij het wel eens gedaan heeft? Bij de meeste mannen denk ik: het zou mij niet verbazen als hij het nooit gedaan heeft, het zou mij niet verbazen als hij het wel eens gedaan heeft. Hebben jullie dat ook?
Dan is mijn vraag; wat is er dan zo bijzonder aan seks met een hoer? We leven in een tijd dat we niet meer als maagd het huwelijk in moeten en waar een one night stand/ swingen /parenclubs etc.. vrij normaal is... wat is er dan zo bijzonder aan seks met een hoer? Waarbij ik dus gewoon zeg dat een hoer gewoon een vrouw is, net als andere vrouwen waar je vanuit een geile bui een wip mee hebt.
Ik heb het toch nergens over een vergelijking met een vaste relatie waarin je spreekt over passie en je sexy voelen.. dit is toch een forum waar de ruimdenkende vrouwen en getolereerde mannen met elkaar discussie voeren en geen plek waar de ultieme liefde en vaste relatie een vanzelfsprekendheid is :shock:
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Drs. P

Berichtdoor Peter50 » vr 10 juli 2015, 23:16

Wat een ander doet gaat mij geen lor aan..misschien loopt hij wel de hele dag met een buttplug in. Moet ik daarover gaan gissen? Wie loopt er met een buttplug in, wie heeft zich ooit aan een druiper laten behandelen, wie is ooit voor schut gegaan met een shemale, wie loopt met een piercing in zijn eikel, wanneer zou hij het voor het laatst gedaan hebben....
Buttplug, piercing, het zijn dingen die je je bij sommige mensen wel en bij andere niet goed kunt voorstellen. Uiteraard zul je het soms mis hebben als je gaat gissen, maar toch ... Wanneer iemand het voor het laatst gedaan heeft is ook iets waar je al gauw een idee over hebt.
Het bijzondere dat ik hier bedoelde, is dat je een dergelijk voorspellend gevoel NIET hebt als het over prostitutiebezoek gaat. Ik heb echt geen flauw idee over de mannen in mijn omgeving. En daar sloeg mijn vraag op "Hebben jullie dat ook?" Of hebben jullie wel zo'n idee van: die vind ik wel een type ervoor en die niet.
  Echte liefde is niet blind.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Jippie » zo 12 juli 2015, 10:45

Dat is inderdaad onvoorspelbaar. Dat blijkt wel uit de zedenzaak van de zestienjarige Kimberley in Valkenburg.
De klanten waren allemaal doorsnee mannen vanuit alle lagen, van een bankdirecteur tot een 20 jarige stratenmaker, huisvaders die een gezin met kinderen hadden .. kortom iedereen waar je het niet van had verwacht.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Peter50 » wo 15 juli 2015, 17:17

@Jippie,
Waarom moet je het nu meteen onsmakelijk maken?
  Echte liefde is niet blind.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Anwen » wo 15 juli 2015, 18:39

Huh? Wat is er nu onsmakelijk aan wat Jippie zegt?
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Jippie » do 16 juli 2015, 13:17

Ik denk dat hij bedoelt dat seks met een minderjarige onsmakelijk is maar daar ging het antwoord niet om.
Het ging er om dat de bezoekers van een prostitué uit alle lagen komen en vaak normale doorsnee mannen zijn waar je het niet van had verwacht.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Peter50 » vr 17 juli 2015, 12:56

Ik denk dat hij bedoelt dat seks met een minderjarige onsmakelijk is [...]
Ja, maar vooral dat je discussie die kant op trekt. Een discussie over prostitutie trek jij de kant op van misbruik van minderjarigen. Is dat relevant?

Dat lijkt me een andere discussie. Ik neem iemand in gedachten die ik redelijk goed ken, de collega die tegenover me zit. Het is een vriendelijke zachtaardige man. Het zou mij niet verbazen als hij nog nooit naar de hoeren was geweest! Zou het mij verbazen als hij het ooit wel gedaan had? Nee, ook niet. Zou het mij verbazen als hij ooit een minderjarige misbruikt had? Ja, dat zou mij zeker verbazen, want dat zoek ik absoluut niet achter hem! Ik ben het in die context niet met jouw quote eens “Dat is inderdaad onvoorspelbaar.” Het is natuurlijk wat speculatief, want ik ken niemand die bij de zaak in Valkenburg betrokken was. Hoe dan ook, het zijn dit soort cliché-reacties die het voeren van een redelijke discussie over dit onderwerp zo lastig maken.
  Echte liefde is niet blind.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Nelly » vr 17 juli 2015, 22:11

@Jippie - mijn punt is niet of mannen net zo opgewonden kunnen worden van hoeren als van andere vrouwen. Mijn punt is dat hoeren een stuk minder opgewonden van deze mannen zullen raken dan de andere vrouwen.

En mijn vraag/ constatering is dus: WTF kunnen mannen het verschil niet voelen tussen een vrouw die compleet onverschillig of zelfs negatief tegenover ze staat in vergelijking met een vrouw die er (om wat voor reden dan ook) zin in heeft. En dan hoor je mij nergens zeggen dat 'zin' bij een vrouw exclusief in een vaste, romantische relatie zou moeten voorkomen.

En als dat zo is dan vind ik dat alarmerend. Bijvoorbeeld omdat het iets zou kunnen zeggen over de staat van opgewondenheid bij vrouwen in huwelijken en andere relaties etc.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Jippie » vr 17 juli 2015, 23:33

Ik denk dat hij bedoelt dat seks met een minderjarige onsmakelijk is [...]
Ja, maar vooral dat je discussie die kant op trekt. Een discussie over prostitutie trek jij de kant op van misbruik van minderjarigen. Is dat relevant?

Dat lijkt me een andere discussie. Ik neem iemand in gedachten die ik redelijk goed ken, de collega die tegenover me zit. Het is een vriendelijke zachtaardige man. Het zou mij niet verbazen als hij nog nooit naar de hoeren was geweest! Zou het mij verbazen als hij het ooit wel gedaan had? Nee, ook niet. Zou het mij verbazen als hij ooit een minderjarige misbruikt had? Ja, dat zou mij zeker verbazen, want dat zoek ik absoluut niet achter hem! Ik ben het in die context niet met jouw quote eens “Dat is inderdaad onvoorspelbaar.” Het is natuurlijk wat speculatief, want ik ken niemand die bij de zaak in Valkenburg betrokken was. Hoe dan ook, het zijn dit soort cliché-reacties die het voeren van een redelijke discussie over dit onderwerp zo lastig maken.
Hoezo cliché-reactie.. ik geef alleen aan dat de bezoekers van de betaalde seks uit een milieu komen waar wij het niet zoeken. Of de seks nu met een minderjarige is of niet, het was voor ons al niet te bevatten. en dat sluit dus aan op jouw vraag over:
"Het zou mij niet verbazen als hij nog nooit naar de hoeren was geweest! Zou het mij verbazen als hij het ooit wel gedaan had?"
.. dat kun je iet aan iemands neus zien..het zou je buurman of zwager kunnen zijn.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Jippie » vr 17 juli 2015, 23:39

@Jippie - mijn punt is niet of mannen net zo opgewonden kunnen worden van hoeren als van andere vrouwen. Mijn punt is dat hoeren een stuk minder opgewonden van deze mannen zullen raken dan de andere vrouwen.

En mijn vraag/ constatering is dus: WTF kunnen mannen het verschil niet voelen tussen een vrouw die compleet onverschillig of zelfs negatief tegenover ze staat in vergelijking met een vrouw die er (om wat voor reden dan ook) zin in heeft.
Het ligt eraan wat een man zoekt. Sommigen willen gewoon neuken.. klaar... die vegen grof gezegd hun lul aan de gordijnen af en gaan weer naar huis. En dat is dan triest gezegd misschien zelfs nog meer dan wat ze thuis krijgen.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Hoeren. Post hier al je meningen, vragen, ervaringen ove

Berichtdoor Nelly » za 18 juli 2015, 6:22

Ik vind dat dan niet zozeer triest als welverdiend. Een vrouw waar de boel aan wordt afgeveegd zal dat (hopelijk) bewust of onbewust op een bepaald moment doorhebben en zich niet meer op die manier laten gebruiken.
Jammer voor allebei - voor gebrek aan inzicht etc.


Terug naar “Maatschappelijke kwesties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten