intimiteit met een getrouwd stel

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

ster
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 07 mei 2006, 22:14

intimiteit met een getrouwd stel

Berichtdoor ster » do 08 augustus 2013, 23:21

Afgelopen week heb ik op vakantie genoten van een getrouwde man. Puur fysiek, door het geven en krijgen van heerlijke massages. Het voelde erg intens, sexueel en vooral enorm lekker. We hebben ons netjes gehouden aan de grenzen van wat mocht binnen hun huwelijk. Inmiddels zijn we weer terug van vakantie en heeft deze man het hele verhaal aan zijn vrouw verteld (die niet mee was op vakantie) . Zijn vrouw genoot van het verhaal en is "benieuwd naar me". Ze staan dus open om met z'n 3en plezier te maken.

Hebben jullie misschien tips over hoe ik hier een beetje slim mee om kan gaan?
Aan de ene kant maakt dit hele gebeuren me enorm geil en heb ik er erg veel zin in. Aan de andere kant ben ik ook bang dat ik meer gevoelens zou kunnen gaan ontwikkelen en daardoor gekwetst zou kunnen gaan worden.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: intimiteit met een getrouwd stel

Berichtdoor Mannekijn » vr 09 augustus 2013, 11:24

Het grote gevaar is inderdaad dat je verliefd zou kunnen worden. En dan wordt het een (hele) complexe situatie is mijn ervaring.

Voor mezelf heb ik voortaan de afspraak gemaakt om meteen te stoppen als er meer gevoelens ontstaan of er niet eens aan te beginnen als ik dat vantevoren al vermoed.

Als derde persoon in een triootje probeer ik mij meestal bescheiden op te stellen. En vooraf heldere afspraken te maken. Ook over verliefdheid.

Als je de kans krijgt, grijp hem. Mits goed doordacht is het een hele fijne en onvergetelijke ervaring. Veel plezier. :)

ster
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 07 mei 2006, 22:14

Re: intimiteit met een getrouwd stel

Berichtdoor ster » wo 14 augustus 2013, 15:55

Dank je wel voor je reactie Mannekijn.

Het was fijn om dit ook even met een vriendin van me te bespreken. En haar reactie was ook: Wel opletten en afspraken maken, maar er verder gewoon voor gaan.

Ik heb een afspraak gemaakt met het stel, ik ben enorm benieuwd!

Jay4
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 23 augustus 2013, 7:01
Locatie: Omgeving Arnhem

Re: intimiteit met een getrouwd stel

Berichtdoor Jay4 » do 12 september 2013, 9:18

Ster, hoe is het afgelopen?
Wie steeds omkijkt naar het verleden staat met zijn rug naar de toekomst


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten