De hotwife of cuckold lifestyle

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Benno » za 18 mei 2013, 11:35

Het omgekeerde fenomeen (een vrouw die haar man zou aanzetten tot seks met een ander en daar zelf ook plezier zou aan beleven) is dan ook onbestaande.
Wie zegt dat dat niet bestaat? Zou mij eerlijk gezegd totaal niet verbazen.
Werkelijk? Als het toch zou bestaan leidt het in ieder geval een zeer verborgen leven; op het internet ga je daar nauwelijks iets over vinden.
Een mogelijke verklaring voor dit verschil zou zijn dat mannen nu eenmaal minder makkelijk een sekspartner vinden dan vrouwen, en dat de buitenechtelijke avontuurtjes van hun vrouw dan voor hen als een ersatz fungeren.
Wat mijn ding niet is, is een man die mij als soort van sex-object (zo voelt dat voor mij) met andere mannen wilt zien seksen
Wat inderdaad niet okee is. Net zoals een man zijn vrouw seks met een ander niet kan verbieden, kan hij dat haar ook niet opleggen. Het ene volgt uit het andere.

EstherC
Berichten: 5125
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor EstherC » za 18 mei 2013, 14:37

Wat mijn ding niet is, is een man die mij als soort van sex-object (zo voelt dat voor mij) met andere mannen wilt zien seksen, wat ik wil is een man die mij wilt..
Oh maar tes wat zie jij het vreselijk negatief :(

Zelf heb ik het ook mogen meemaken. Als ik het me goed herinner was mijn eerste posting hier op She in het kroonjuwelentopic over cuckolds.

Inmiddels zijn we gescheiden, maar ik bewaar echt warme herinneringen aan de periode waarin wij ons met cuckoldry/wifesharing bezighielden. Zie nog als de dag van gisteren voor me hoe we op de snelweg reden. Hij bracht mij weg naar mijn minnaar, waar ik een weekend zou verblijven. Ik keek toen naar hem en weet nog dat ik zo'n warm gevoel over me kreeg. Ik vond het zo bijzonder dat hij me dat plezier gunde. Voelde me verliefder dan ooit tevoren, terwijl we op dat moment toch echt al zo'n 10 jaar samen waren.

Thuiskomen na een samenzijn met een ander was ook altijd zo fijn. Hij wilde dan alles weten, hoe ik het had gehad, wat er was gebeurd en dat kon ik allemaal met hem delen zonder dat dat vervelende gevoelens opriep. Geen enkele sprake van jaloezie, alleen maar positieve en fijne gevoelens. En tes geloof me, hij hield echt waanzinnig veel van me en wilde mij absoluut. Ik heb hem ook meerdere keren de ruimte gegeven om zelf wat met andere vrouwen te doen. Maar hij zei altijd heel liefdevol:"Aan jou heb ik meer dan genoeg."

Al met al heeft het ons in die periode veel gebracht. Ik ben er ook wel van overtuigd dat we anders al veel eerder uit elkaar waren gegaan. Het voegde echt veel toe.
Dream it. Wish it. Do it!

erix69
Berichten: 18
Lid geworden op: za 18 december 2010, 23:25

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor erix69 » za 18 mei 2013, 15:38

Inmiddels zijn we gescheiden, maar ik bewaar echt warme herinneringen aan de periode waarin wij ons met cuckoldry/wifesharing bezighielden. Zie nog als de dag van gisteren voor me hoe we op de snelweg reden. Hij bracht mij weg naar mijn minnaar, waar ik een weekend zou verblijven. Ik keek toen naar hem en weet nog dat ik zo'n warm gevoel over me kreeg. Ik vond het zo bijzonder dat hij me dat plezier gunde. Voelde me verliefder dan ooit tevoren, terwijl we op dat moment toch echt al zo'n 10 jaar samen waren.

Thuiskomen na een samenzijn met een ander was ook altijd zo fijn. Hij wilde dan alles weten, hoe ik het had gehad, wat er was gebeurd en dat kon ik allemaal met hem delen zonder dat dat vervelende gevoelens opriep. Geen enkele sprake van jaloezie, alleen maar positieve en fijne gevoelens. En tes geloof me, hij hield echt waanzinnig veel van me en wilde mij absoluut. Ik heb hem ook meerdere keren de ruimte gegeven om zelf wat met andere vrouwen te doen. Maar hij zei altijd heel liefdevol:"Aan jou heb ik meer dan genoeg."

Al met al heeft het ons in die periode veel gebracht. Ik ben er ook wel van overtuigd dat we anders al veel eerder uit elkaar waren gegaan. Het voegde echt veel toe.
Oh, wat leuk een reactie naar mijn hart Esther, goed om te horen dat jij er fijne herinneringen aan over hebt gehouden... het is pas negatief denk ik als één van de partners zijn of haar zin doordrijft, maar als beide van het spel kunnen genieten is het toch geweldig!
Wel jammer voor je dat die relatie voorbij is gegaan, maar dat had niet met jullie cuckold-avonturen te maken als ik het goed begrijp.
het spannende van een fantasie is, dat ie werkelijkheid kan worden...

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor tes » zo 19 mei 2013, 2:22

Ik snap dat je het negatief vind klinken, maar zo is het voor mij niet hoor en zo is het ook niet bedoelt, ik zou me er gewoon niet fijn bij voelen, iedereen die zich daar wel fijn bij voelt en er van kan genieten, moet dat vooral lekker doen!!

Wel super dat jij er zulke goede ervaringen mee hebt! Wat ik zei is puur hoe het voor mij zou voelen binnen een relatie.. ik zou dat gewoon simpelweg niet kunnen handelen, voor mij zou het gevoel om echt met z'n tweeën te zijn een beetje weg zijn. Het zou voor mij al anders voelen als je dergelijke dingen beide doet..

Wat ook nog zou kunnen is dat ik gewoon niet genoeg lange relaties heb meegemaakt waar je op gegeven moment weer op zoek moet gaan om de spanning te behouden :mrgreen:
live your life to the fullest!

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Benno » zo 19 mei 2013, 10:24

Wat ook nog zou kunnen is dat ik gewoon niet genoeg lange relaties heb meegemaakt waar je op gegeven moment weer op zoek moet gaan om de spanning te behouden
Logisch... wie opeenvolgende kortere relaties heeft, krijgt vanzelf de variatie die anderen in open relaties zoeken.

Donnae
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 19 mei 2013, 17:14

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Donnae » zo 19 mei 2013, 17:22

Dit is absoluut een fantasie van mij!

Knallie
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 09 februari 2007, 17:23

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Knallie » ma 20 mei 2013, 16:27

Ik heb mijn vrouw ook het voorstel gedaan om een trio te doen met een goede vriend van ons. Ik heb haar aangegeven dat het mij ontzetten spannend leek om haar met een andere man te zien vrijen. We hebben dit nu een aantal malen gedaan en ik kan je verzekeren het is onwijs geil. Als ik zie hoe hij heerlijk in haar klaar komt en ze van elkaar genieten, ik ben de laatste keer 4 maal klaar gekomen (dat zegt toch genoeg). Binnen kort zullen we het zeer zeker een keer doen en ik verheug me er nu al weer op.Mijn vrouw vindt het ook onwijs spannend en ze raakt hier erorm opgewonden van als ik naar hun kijk.
Men krijgt nooit een tweede kans om de eerste indruk te geven

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Carina » ma 20 mei 2013, 21:34

. het is pas negatief denk ik als één van de partners zijn of haar zin doordrijft,
Dat geldt toch voor alles? Alles wat opgedrongen wordt, is onprettig vind ik.
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

EstherC
Berichten: 5125
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor EstherC » ma 20 mei 2013, 21:48

Wat ook nog zou kunnen is dat ik gewoon niet genoeg lange relaties heb meegemaakt waar je op gegeven moment weer op zoek moet gaan om de spanning te behouden
Logisch... wie opeenvolgende kortere relaties heeft, krijgt vanzelf de variatie die anderen in open relaties zoeken.
Precies!

Om mij heen hoor ik ook vaak mensen zeggen dat hun seksleven heel spannend is en dat ze daar echt niemand anders bij nodig hebben. Dat zijn wel stuk voor stuk stellen die korter dan 2 jaar samen zijn. Ik ben benieuwd of die stellen over 8 jaar nog dezelfde mening zijn toegedaan (en of ze überhaupt nog samen zijn).
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor tes » ma 20 mei 2013, 22:27

ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nooit korter met iemand samen ben geweest dan 2 jaar.. maar mijn langste relatie stopt bij de 5,5 jaar, daar kwam ik wel op het punt dat ik me seksueel steeds minder tot hem aangetrokken voelde, maar ben nooit op een punt gekomen dat ik dacht daar wil ik wat aan gaan doen!

Dus wat dat betreft ben ik gewoon nog steeds een beetje een broekie :mrgreen:

En wie weet zeg jij over 10 jaar, zie je nou wel! :wink:
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Endorf
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 19:11
Locatie: Zuid Holland

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Endorf » ma 19 augustus 2013, 21:27

Ik heb mijn vrouw ook het voorstel gedaan om een trio te doen met een goede vriend van ons. Ik heb haar aangegeven dat het mij ontzetten spannend leek om haar met een andere man te zien vrijen. We hebben dit nu een aantal malen gedaan en ik kan je verzekeren het is onwijs geil. Als ik zie hoe hij heerlijk in haar klaar komt en ze van elkaar genieten, ik ben de laatste keer 4 maal klaar gekomen (dat zegt toch genoeg). Binnen kort zullen we het zeer zeker een keer doen en ik verheug me er nu al weer op.Mijn vrouw vindt het ook onwijs spannend en ze raakt hier erorm opgewonden van als ik naar hun kijk.
Mooi en heel herkenbaar verhaal, Knallie! Ik heb het geluk gehad beiden rollen te hebben mogen spelen en daar kan je enorm in opgaan, I know.
Je bent wat je denkt dat je bent.

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor stoeipoes » di 20 augustus 2013, 14:44

Hoi allemaal ,
Het blijft toch wel n onderwerp wat ons bezig houd, ik heb hier ook is n stukje over geschreven, maar had tot nu altijd grote vraagtekens .
Maar sinds kort heb ik me laten verleiden en mij ingeschreven op n site, pfff was wel ff vreemd al die aandacht van al die mannen.
Heb nu twee keer n date gehad met die mannen , en ik moet zeggen het is toch wel heel erg leuk om je weer op en top vrouw te voelen.
Ik vond het doodeng maar het gaf me wel n heel goed gevoel ook omdat ik iets deed met zijn toestemming hij heb me zelf weg gebracht en weer opgehaald .
En ik zeg je ook heel eerlijk dat het tussen mij en me man heel veel goed heb gedaan als ik naar zijn gezicht keek was hij super trots op mij.
Weet nog niet waar het allemaal naar toe gaat, maar zeg wel dat het n gezonden spanning oplevert wist ook niet dat ik het nog kon na 33 jaar haha.

Gebruikersavatar
Endorf
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 19:11
Locatie: Zuid Holland

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Endorf » di 20 augustus 2013, 20:48

De meeste mannen zouden zich niet lang bedenken als ze zo'n aanbod zouden krijgen. Als mijn partner het geil zou vinden om te zien hoe ik een andere vrouw neem, zou ik er zeker geen gras over laten groeien. Vrouwen schijnen het eerst allemaal te moeten verwerken en stellen zich allerlei vragen als ze zo'n aanbod horen. Bij mijn partner heeft het ook lang geduurd voordat ze het wilde doen. Er speelde dingen mee zoals wantrouwen over het motief of denken dat je niet meer van haar houd.
En laten we eerlijk zijn, het is nogal ongewoon om je partner te laten pakken door een andere kerel. Dat gaat tegen de rationele gedachte in dat je juist alles doet om te voorkomen dat je partner seks heeft met een ander. Je moet dus beseffen dat voor mensen zonder die 'afwijking' je bekentenis behoorlijk kan shockeren.

Dat vraagt dus veel uitleg. Dat is moeilijk want het is meer een gevoel en dat kan je niet rationeel omschrijven. Belangrijk is dat ze beseft dat je juist veel van haar houd, trots op haar bent en juist een enorme kick haalt uit het feit dat ze nog heel begeerlijk voor je is. Het harde bewijs daarvan zie je dan immers vlak voor je neus in je partner bewegen.
Je bent wat je denkt dat je bent.

Love_sharing
Berichten: 12
Lid geworden op: do 03 oktober 2013, 12:32
Locatie: Midden van het land

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Love_sharing » do 03 oktober 2013, 13:39

Ik ben hier nieuw, en heb hier net het een en ander gelezen over cuckolding, hotwifes en wifesharing. Wij hebben er zelf een beetje ervaring in opgedaan, en het heeft onze relatie op sexueel gebied toch best wel een boost gegeven.

Het begon bij mij, de man dus, met fantasieën over mijn eigen partner te zien vrijen met een andere man. Ik heb haar destijds ook verteld dat ik hier over fantaseerde, en dat het mij opwond.
In het begin moest zij hier wel erg aan wennen, maar na verloop van tijd merkte ik dat zij er niet onwillig tegenover stond.

Na een lange tijd vond ze het zelf ook wel steeds spannender worden als we het er over hadden samen, en ook tijdens de sex samen kwam het aan de orde.

Weer een tijd later wilde ze toch wel een keertje proberen om sex met een andere man te hebben, en ik heb haar aangegeven hier geen moeite mee te hebben, en dat het mij best wel opwond.
Wel waren we het er samen over eens dat als het ooit zou gebeuren, dat het dan wel safe moest gebeuren.

Toen zij een keer alleen uit was heeft ze de daad bij het woord gevoegd, en heeft zij zich laten nemen door een vreemde man. Toen ze thuiskwam en mij dit vertelde, werden we er beiden enorm geil van, en hebben echt super hete sex gehad samen.

Het wind mij enorm op als ik zie dat andere mannen haar begeren, en ik vind het ook heerlijk om haar te zien genieten tijdens de sex. Het is inmiddels al weer even geleden, maar we hebben het er nog regelmatig over, en misschien dat het nog eens gaat gebeuren dat ik er ook bij kan zijn als ze met een ander vrijt.

Rick
Berichten: 47
Lid geworden op: di 04 november 2003, 15:36

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Rick » ma 04 november 2013, 13:57

Consensual cuckolding heeft, zo is mijn indruk, veel te maken met de 'mannelijke crisis' als gevolg van het steeds gelijkwaardiger worden van de relaties tussen man en vrouw en (vooral) de tegelijk opgevoerde maatschappelijke druk op mannen (en vrouwen) om continue maximaal te presteren. Daarbij kan in bed het evenwicht naar de andere kant doorslaan: dan trekt zij (in bed) voortaan aan de touwtjes ('pun intended'). Het Internet helpt de ervaringen te delen. Toen ik zelf in zo'n relatie belandde had ik nog geen idee dat het zo heette. Er blijken nogal wat communities te zijn die zich met de mogelijkheden en ervaringen bezighouden. Dat deze door de USA en op afstand door de UK gedomineerd worden doet vermoeden dat men in deze landen ofwel vrijer op het web praat over dit soort onderwerpen, of dat zij vrijer zijn in het verkennen van de seksuele spanning die met het onderwerp gepaard (nog eens 'pun intended' hehe) gaat. Je ziet koppeltjes uit België, Nederland, Singapore en steden in India voorzichtig meedoen, maar daar houdt 't dan wel mee op (ik laat de Japanners er maar even buiten, hun voorkeuren zijn werkelijk opmerkelijk).

Als je je samen openstelt voor de mogelijkheden van cuckolding zijn de mogelijkheden eindeloos. Maar voor het zover is komt er heel wat bij kijken. Het is leuk om taboes, normen en waarden en andere heilige huisjes om te gooien, maar wie met vuur speelt kan verwachten zijn vingers te branden.

Ik ken de diverse websites en kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de risico's, de echte motivaties en rampzalige gevolgen op grote schaal worden verzwegen. Dat is prima: als je geil bent wil je korte termijn stimulatie en heeft niemand behoefte aan een preek, ook niet als je een onderdanige slaaf bent of wat voor variant ook.

Mijn ervaring is deze.

Toen mijn vriendin een vaste seksrelatie met een vriend van ons begon namen we een redelijk bewust besluit dat risico te nemen (al was het ook de vraag of het alternatief, om er niet aan te beginnen, nog bestond). Hemel, wat was dat spannend! Ik hield meer van haar dan ooit te voren, omdat we samen hadden besloten zoiets enorm spannends toe te laten. En, feit, we hebben er beiden, alledrie, een hele tijd enorm van genoten. Maar uiteindelijk trok zij het niet meer. Achteraf kan ik mij dat goed voorstellen, maar toen het zover was voelde ik me wel verscheurd. Hoewel mijn primaire drijfeer platte geiligheid was, was ik het gaan zien als een unieke vorm van intimiteit tussen ons tweetjes en drietjes. "Als we dit kunnen, kunnen we alles samen aan...". Ik had het graag nog jarenlang doorgezet maar het mocht niet zo zijn.

Achteraf vertelde ze mij dat ze zich sterk door mij gemanipuleerd voelde om het (met hem) te doen. Dat was niet leuk om te horen, maar ik kan het mij wel voorstellen dat ze het later zo zag. Of ze dat beeld nog altijd heeft weet ik niet. Hopelijk niet. Zeker weten dat ik naliet goed naar haar te luisteren. Ze had me vaak genoeg gewaarschuwd dat het de verkeerde kan op ging.

Desondanks heb ik zelf geen spijt van deze ervaring. Ik vond het een geweldig avontuur, en zag het als iets dat we echt samen deden en iets dat op vreemde manieren juist diepe intimiteit in onze relatie bracht. Nu ja, in elk geval het eerste was werkelijk. Wat ook werkelijk was, voor mij, was de opluchting niet exclusief verantwoordelijk te hoeven zijn voor haar totale en volledige en regelmatige seksuele bevrediging, naast al dat andere waarvoor ik mij verantwoordelijk voel. Dit moet, dat moet... Langdurig voorspel dit, leuke situatie dat, orgasme zus en praten zo.... Voor mij was het een bevrijding dat te kunnen "uit besteden", en te zien, horen en weten dat zij daar dan ook veel (meer) plezier in had. Al met al werd het een verslaving (opnieuw, pun intended). Meer, meer, meer met hem, minder met mij... Het was een zoektocht naar bevrijding.

Ik weet het, mijn prioriteiten zitten in de war, maar zo pakte het uit. Ik ben er nooit overheen gekomen. Seks was en is niet meer zoals het was voor deze ervaring.

Het enige dat ik wilde was een lieve intieme relatie waarin we beiden erkenden dat ik als man en haar liefhebbende partner niet op alle vlakken perfect was en kon zijn. En dat die erkenning tot een speciale onconventionele uitkomst leidde waar we beiden gelukkig mee zouden zijn. Daarin is zij een heel eind meegegaan, maar het was uiteindelijk veel te veel gevraagd. Voor haar werd het allemaal veel te verwarrend. Wat mij/ons uiteindelijk de das omdeed was dat mijn seksuele verslaving aan de situatie mij er van weerhield nog goed naar haar te luisteren, en de man te zijn die ik moest zijn op de momenten dat ik mijzelf moest vermannen.


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten