Gangbang

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Gangbang

Berichtdoor Anwen » vr 18 juli 2014, 14:31

Damn..... troll aan het voeren.

Oops, I did it again.

......................
....................

Verdomme, nu denk ik aan Britney Spears! Heel fijn.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

aka groentje
Berichten: 5
Lid geworden op: do 17 juli 2014, 17:25

Re: Gangbang

Berichtdoor aka groentje » vr 18 juli 2014, 15:41

Goh wat zijn jullie GRAPPIG!
Anwen, wees maar niet bang hoor, je voert me niet. In plaats van zo bijdehand te doen had je ook gewoon een vraag kunnen stellen...

aka groentje
Berichten: 5
Lid geworden op: do 17 juli 2014, 17:25

Re: Gangbang

Berichtdoor aka groentje » vr 18 juli 2014, 15:49

en HOE geil het was? Nou Anwen, niet zo geil als jij wordt van je eigen antwoorden :roll:

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Gangbang

Berichtdoor Savanne » vr 18 juli 2014, 17:24

Misschien heb ik de crux ontdekt..

Toen groentje haar verhaal deed ontbrak er min of meer voer om op door te gaan.

Een verhaal of ervaring wordt doorgaans gelezen en dan bloed het min of meer dood, mede doordat dit forum vaak op gang komt doordat degene die het topic start vragen heeft waardoor de anderen die lezen getriggerd worden om er op in te gaan, hun mening te geven en wellicht zelfs wel een ervaring willen loslaten..

In het eerste contact met groentje was er eigenlijk alleen een retorische vraag. Wat de verwachting was vervolgens van groentje was op dat moment niet duidelijk, maar geloof dat we ondervonden hebben dat dat in ieder geval niet was hoe er gereageerd werd.

Het onderwerp an sich is ( zoals ik de vorige keer aangaf) interessant genoeg...

Groentje is echt niet de enige met die fantasie en ook niet de enige die die fantasie heeft kunnen uitvoeren..

Basis vragen voor dit onderwerp zouden kunnen zijn...

Als jij een gelijke fantasie had, zou je die ten uitvoer willen laten komen?
Hoe zou jij het aanpakken ?
Zijn er dingen waaraan je moet denken ?
Wat denken de meelezende mannen hierover, zou je gaan als je een oproepje zou zien staan...

Voor groentje is het denk ik vooral het kunnen delen wat belangrijk is, blijkbaar zit ze zo vol van deze ervaring en zijn er wellicht in haar omgeving weinig mensen met wie ze hierover kan praten...

Aan haar zou ik willen vragen:

Hoe kwam je er op om dit daadwerkelijk te laten gebeuren?
Wat zou je anders doen de volgende keer?
Hoe houdt je zicht op je veiligheid zoals safe sex?


De achterliggende gedachten die ik dacht te lezen zijn overigens heel interessant, je schreef ergens , zo lekker of geil zijn dat hij je wel moet delen met zijn vrienden.. oid ..ik kan me herinneren dit eerder gehoord te hebben, bij het bespreken van dit onderwerp... is het dan een soort van bevestiging die je zoekt?
Haal je dan niet dezelfde bevestiging als hij je juist niet wil delen?

Overigens denk ik dat je in een bepaalde richting best kan zoeken en ik denk dat als je net iets meer zoekt er genoeg mogelijkheden overblijven.. Ook thiswalz een oude bezoeker vertelde vroeger vaak van dit soort " feestjes" dus ze zijn er echt....

Succes
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Gangbang

Berichtdoor Snoozie » vr 18 juli 2014, 18:11

@Savanne, dank je om eindelijk een positieve noot in dit topic te brengen in plaats dat er geschoten wordt met,toch wel erg negatief klinkende afwijzende of neerbuigende non-reacties.
Hoeveel "slechter" is deze belevenis dan wat een ander geil vindt als bv wel 1 op 1 maar bijzonder harde seks, ik noem maar iets :D2
Trouwens, wat is er an sich mis met gewoon beschrijven wat je lekker of geil vindt en waarom moeten topicstarters er altijd maar weer op gewezen worden dat ze vragen moeten stellen?
Soms wil je toch ook gewoon maar iets vertellen... Wie wat levenswijsheid, ervaring en / of mensenkennis heeft zal vanzelf wel iets leuks of nuttig posten, toch?
Just my two cents.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Gangbang

Berichtdoor Noortje » vr 18 juli 2014, 19:08

@Snoozie, volgens mij wil zij dat wij haar vragen stellen.

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Gangbang

Berichtdoor Snoozie » vr 18 juli 2014, 19:23

@Snoozie, volgens mij wil zij dat wij haar vragen stellen.
Nou, dat zou kunnen Noortje maar ik weet persoonlijk niet zo goed wat een ander wil zonder het hem/haar eerst te vragen :wink:

Gebruikersavatar
zwartepiet
Berichten: 1710
Lid geworden op: ma 21 januari 2013, 15:26
Locatie: haarlem
Contacteer:

Re: Gangbang

Berichtdoor zwartepiet » ma 21 juli 2014, 17:43

Hoewel ik mij niet kan verplaatsen in de beweegredenen en belevingswereld van (aka) groentje, moet ik mij echter wel aansluiten bij een groot deel van haar commentaar. Ook ikzelf vind dat ik mij eens onderhevig gevonden heb aan het spottende commentaar van Shespotsters, zonder dat daar noemenswaardig op ingegrepen werd door de moderatoren. Dit terwijl er in de huisregels het volgende toch duidelijk beschreven staat:
- Discussiëren is prima, maar ga niemand je eigen mening opdringen. Houd rekening met andere ideeën en probeer niemand te kwetsen. Wederzijds respect is hier het sleutelwoord.
- Speel nooit op de persoon. Dat lokt alleen maar ruzie uit. Schelden of elkaar zwart maken wordt niet getolereerd.

Ook ik heb mij toen verbaasd over de gang van zaken en heb dit zelfs getracht bespreekbaar te maken, met zelfs een tijdelijk ban tot gevolg.

Ook uit dit draadje krijg ik weer sterk de indruk dat de ruimte die er is in de mate van commentaar afhankelijk is van ofwel de duur van het lidmaatschap, danwel van het aantal geplaatste posts. Al teruglezend kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat er zowel disrespectvol alsmede direct op de persoon is gespeeld. Het ontbreken van ook maar enig moderator commentaar daarbij vind ik daarom des te opvallend.

Ik wil hier niet een discussie opstarten over de manier van modereren, edoch alleen (aka) groentje steunen in haar toch wat vereenzaamde strijd om erkenning van haar gedrag en behandeling van haar hier in haar poging/wens om dat bespreekbaar te maken.

Just my 2 cents.......

ZP
Don't ask the question if you can't handle the answer.......

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Gangbang

Berichtdoor Savanne » ma 21 juli 2014, 18:43

Wat was er mis met mijn post ZP?
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Gangbang

Berichtdoor Snoozie » ma 21 juli 2014, 21:43

Wat was er mis met mijn post ZP?
Naar mijn bescheiden mening net helemaal niets, integendeel, Savanne!

ikwilgenieten
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 06 september 2013, 20:27

Re: Gangbang

Berichtdoor ikwilgenieten » di 22 juli 2014, 5:37

-
Laatst gewijzigd door ikwilgenieten op zo 22 februari 2015, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
zwartepiet
Berichten: 1710
Lid geworden op: ma 21 januari 2013, 15:26
Locatie: haarlem
Contacteer:

Re: Gangbang

Berichtdoor zwartepiet » di 22 juli 2014, 9:02

@savanne: helemaal, maar dan ook he-le-maal niks!! Jij bent tenminste inhoudelijk op het onderwerp ingegegaan in een respectvolle, vragende en onderzoekende vorm. Hulde ook van mijn kant daarvoor! Jij hoeft je zeker niet aangesproken te voelen!

Mijn opmerkingen zijn binnen dit draadje gericht op anderen die zich naar mijn mening duidelijk niet houden aan de regels van het forum en ook meer in het algemeen, zoals ook door 'ikwilgenieten' is vermeld. Ik hoor en merk ook van anderen dat zij niet meer, of in sterk mindere mate, reageren op dit forum door de manier van reageren op dit forum door een select gezelschap.

Mijn grootste verbazing blijft er voor mij echter in liggen dat ondanks dat naar mijn mening de regels van het forum toch duidelijk geschonden zijn, er door geen enkele moderator een (kleine) corrigerende opmerking geplaatst is, dit terwijl (aka) groentje toch duidelijk te kennen geeft dat zij zowel niet respectvol (want troll genoemd) als op de man gespeeld voelt. Ikzelf heb dit ook mogen/moeten ervaren en heb de discussie hierover mogen bekopen met een tijdelijke ban, omdat ik in mijn onschuld een PM aanhaalde, wat een grove schending van een ongeschreven regel bleek. Dus: schending van geschreven regels mag blijkbaar, schending van ongeschreven regels niet en een goede discussie hierover voeren, waarbij eenieder (moderatoren incluis) zich aan laat spreken op zijn/haar gedrag, is al helemaal lastig.

Nogmaals: ik kan niet veel met de beweegredenen en belevingswereld van (aka) groentje mbt haar gangbang, maar ik kan mij wel vinden in haar reacties op de commentaren die zij in dit draadje krijgt en dan met name in het gebrek aan steun van en correcties door de moderatoren.

Just my (niet aan inflatie onderhevige) 2 cents....

ZP.
Don't ask the question if you can't handle the answer.......

Gebruikersavatar
gewoneman
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 19 mei 2014, 9:33

Re: Gangbang

Berichtdoor gewoneman » di 22 juli 2014, 9:55

Na enige tijd hier gewoon op het forum rondgedwaald te hebben en gewoon de gewone en ongewone topics bestudeerd te hebben kan ik niet anders dan mij gewoon bij het commentaar van Zwarte Piet aansluiten.

Ook ik verbaas mij hoe verschillend er hier omgesprongen wordt met de commentaren van verschilende personen en hoe verschillend er met de huisregels wordt omgesprongen. Mochten de moderatoren zich hierin niet herkennen dan zou ik ze willen adviseren de topics gewoon eens nader te bestuderen.

Gewoon mijn 2 centjes....

Gewoneman
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Gangbang

Berichtdoor runningslim » di 22 juli 2014, 10:16

Na enige tijd hier gewoon op het forum rondgedwaald te hebben en gewoon de gewone en ongewone topics bestudeerd te hebben kan ik niet anders dan mij gewoon bij het commentaar van Zwarte Piet aansluiten.

Ook ik verbaas mij hoe verschillend er hier omgesprongen wordt met de commentaren van verschilende personen en hoe verschillend er met de huisregels wordt omgesprongen. Mochten de moderatoren zich hierin niet herkennen dan zou ik ze willen adviseren de topics gewoon eens nader te bestuderen.

Gewoon mijn 2 centjes....

Gewoneman
Verschrikkelijk off maar ik kan het niet laten:

Ik dwaal hier ook wel eens rond. Topics echt bestuderen doe ik uiterst zelden. Ik denk van mezelf dat ik over een straf geheugen en een goede intuitie beschik. Als ik dan één en één optel, vraag ik me af: ZP en gewoneman, hebben jullie een ééneiig tweeling- drie- of meerlingbroer? Of is er in hoofde van jullie sprake van schizofrenie?


Back OT:

In de discussie op zich bemoei ik mij nu voor het eerst. Ik doe dat met een vraag.
Waarom halen Groentje en ZP oude koeien uit de sloot op een emotioneel geladen manier?

EstherC
Berichten: 5130
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Gangbang

Berichtdoor EstherC » di 22 juli 2014, 10:20

Waarschijnlijk omdat ze het gevoel hebben dan hun onrecht is aangedaan...
Dream it. Wish it. Do it!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 9 gasten