Gangbang

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Gangbang

Berichtdoor Peter50 » za 21 september 2013, 20:49

@Noortje, ik ook, ik vroeg me al af wanneer iemand ermee zou komen.
  Echte liefde is niet blind.

Robb
Berichten: 145
Lid geworden op: do 10 mei 2012, 23:42
Locatie: Brabant

Re: Gangbang

Berichtdoor Robb » za 21 september 2013, 21:09

@Noortje
@Peter50

Ik denk velen hier en dat leid ik af dat er door vele vaste gasten van dit forum niet of nauwelijks is gereageerd. Het is moeilijk om te beweren dat een bijdrage niet echt is want mijn fantasie is die van de ander niet maar mij bekruipt precies het gevoel dat Noortje beschrijft. Er is ook geen periode geweest waarin we groentje hebben kunnen leren kennen, nee, meteen hup, het best heftige topic gestart. Ik zeg niet dat het niet echt is wat groentje schrijft, maar ik vind het alleen moeilijk om haar te geloven door de manier waarop ze zo pats-boem manifesteert.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Gangbang

Berichtdoor Savanne » za 21 september 2013, 22:28

Er zijn soms topics waar ik best op zou willen reageren, de afweging of ik bepaalde informatie onder mijn nick op dit forum wil hebben is een van de eerste afwegingen, maar ook hoe het topic in elkaar steekt speelt mee.

Kan ik het verhaal volgen? Ja , we hebben een tijdje terug iemand gehad die hierover ook kon vertellen en dat overigens ook deed. Haar teksten heb ik altijd met veel genoegen gelezen, ook omdat ik wat met deze fantasie kan. Zou het waar kunnen zijn, ja hoor daar twijfel ik niet aan, er zullen genoeg vrouwen zijn, die dit durven en die deze fantasie waarheid laten worden.
Onder de voorwaarden die ikwilgenieten beschrijft, zou ik wellicht het ook wel durven, hoewel ik me blijf afvragen of ik het niet beter fantasie kan laten.

Waarom reageer ik niet op dit topic... Noortje sloeg wat mij betreft de spijker op zijn kop, ik heb niet de indruk dat de starter van dit topic een vrouw is, en het spijt me vreselijk als op een later moment blijkt dat groentje wel degelijk van het vrouwelijke geslacht is. De kijk , de woorden, de beleving en de gedachten, lijken in mijn ogen, op basis van mijn referentiekader, en op basis van de ervaring op dit forum, niet van een vrouw...

Of de verhalen van groentje waar zijn, ja dat denk ik wel, of ik acht de kans groot, maar dan door de ogen van een van de mannen die aanwezig was, die zich voor probeert te stellen hoe het voor haar zou zijn. Mijn ervaringen maken mijn dan achterdochtig, sorry nogmaals als groentje wel een vrouw blijkt te zijn, de kans acht ik dan gewoon groot dat deze verhalen worden geplaatst om meer vrouwen te vinden die dit zouden willen, of om geil te kunnen worden van verhalen van vrouwen die het gedaan hebben, mocht het een man zijn met slechts de fantasie.

Daar in tegen is ikwilgenieten veel vrouwelijker in haar gedachtes, ook haar verhaal is misschien voor sommigen controversieel, en er zijn best mensen hier die haar situatie zouden kunnen veroordelen, maar haar woorden en verhaal zijn des al niet te plus veel natuurlijker van stijl en woordgebruik.

Nogmaals, mijn visie, die voor wat ik weet 100% zou kunnen afwijken van de werkelijkheid, maar wellicht voor groentje wel een richtlijn waarom ik ( en misschien ook Noortje en Peter) niet heel erg enthausiast ben om te reageren, terwijl het hele idee me ergens best wel interesseert.

My 2 cents

Sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Robb
Berichten: 145
Lid geworden op: do 10 mei 2012, 23:42
Locatie: Brabant

Re: Gangbang

Berichtdoor Robb » zo 22 september 2013, 0:06

Sav, ik ben het volkomen met je eens. Zou willen dat ik zo makkelijk de woorden vind om te zeggen wat ik er bij voel. Ook Noortje trouwens. Zuiver, respectvol en scherp geobserveerd. Ook mooi dat je je kwetsbaar opstelt om je eigen gedachtes bij het onderwerp met ons te delen. Je hebt lef Sav om het gewone ter discussie te stellen door het ongewone te durven toelaten in je gedachten, te onderzoeken, en nieuwsgierig te zijn!

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » zo 22 september 2013, 0:17

Ik kan me best voorstellen dat mijn ideeen en gedachten mannelijk overkomen... En toch ben ik een vrouw.
Zo zie je maar.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Gangbang

Berichtdoor Noortje » zo 22 september 2013, 8:32

Natuurlijk twijfel je aan de echtheid van mijn verhalen... Wat ik schrijf is ook niet, wat je blijkbaar zou verwachten. Ik pas niet in het plaatje. Maar toch is het zo. Ik kan er niets anders van maken, sorry.
Ik vind het al een gangbang als er 4 mannen zijn, en 1 vrouw... maar dat is mijn mening.
Natuurlijk is het dan al een gangbang. En het gaat niet om wat ik zou verwachten, alsof een gb niet zou 'mogen' ofzo, het gaat om de manier waarop je je gevoel omschrijft, of eigenlijk, mi, aandacht probeert te trekken naar je topic. Het komt niet over alsof je wilt vertellen over je gevoel, maar meer dat je er op kickt om aandacht te krijgen.
Ik kan me best voorstellen dat mijn ideeen en gedachten mannelijk overkomen... En toch ben ik een vrouw.
Zo zie je maar.
Tuurlijk. En ik ben ook een vrouw. Toch?

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » zo 22 september 2013, 11:42

Jezus man, als je zegt dat ik een bepaalde mannelijke manier van communiceren heb, dan verwacht je dus blijkbaar dat een vrouw op een bepaalde manier schrijft. Dat maakte ik tenminste op uit jouw woorden, Noortje.
Natuurlijk wil ik aandacht, schot in de roos, anders had ik ook geen topic geopend.

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » zo 22 september 2013, 11:46

En Noortje, "natuurlijk is het dan al een gangbang..." Ik gaf antwoord op Thomas zijn vraag, maar fijn dat je het met me eens bent.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Gangbang

Berichtdoor Anwen » zo 22 september 2013, 11:51


Natuurlijk is het dan al een gangbang. En het gaat niet om wat ik zou verwachten, alsof een gb niet zou 'mogen' ofzo, het gaat om de manier waarop je je gevoel omschrijft, of eigenlijk, mi, aandacht probeert te trekken naar je topic. Het komt niet over alsof je wilt vertellen over je gevoel, maar meer dat je er op kickt om aandacht te krijgen.
Ik kan me best voorstellen dat mijn ideeen en gedachten mannelijk overkomen... En toch ben ik een vrouw.
Zo zie je maar.
Tuurlijk. En ik ben ook een vrouw. Toch?
Of Groentje nou een man of een vrouw is, ze is niet verplicht om over haar gevoelens te schrijven, ook niet als ze wel vrouw is. Dat je dat van haar verwacht omdat ze een vrouw pretendeert te zijn, is dat niet een licht gevalletje van genderstereotypering?

Dat het niet veel verder komt dan ´oh het was zo geil´ maakt het voor mij niet echt aantrekkelijk om te lezen. Maar daarom reageer ik ook niet, ook al is het onderwerp interessant.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Gangbang

Berichtdoor Savanne » zo 22 september 2013, 11:55

delete om topic niet te vervuilen
Laatst gewijzigd door Savanne op zo 22 september 2013, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » zo 22 september 2013, 13:36

Ik ben hier dit topic gestart om mijn verhaal te doen. Maar ik merk dat het nu een kant opgaat die ik niet wil. Ik heb ook geen zin om mijn schrijfstijl hier te moeten verdedigen.
Daar gaat het mij niet om.

Anwen, dat was precies wat ik bedoelde. En ja, ik kies er bewust voor om niet al mijn gevoelens hier te beschrijven. Het enige wat ik namelijk wilde weten was of jullie nog dachten dat "er nog hoop is in mijn geval".

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Gangbang

Berichtdoor Savanne » zo 22 september 2013, 13:48

delete om het topic niet te vervuilen
Laatst gewijzigd door Savanne op zo 22 september 2013, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » zo 22 september 2013, 16:15

Wat wil je daarmee zeggen dan? Dat als ik antwoord heb gekregen op mijn, vraag dat ik dan maar mijn mond moet houden?
En wat is dat toch, alleen omdat ik anders overkom, word ik meteen aangevallen? Weet je, ik stop hiermee.

Jij hebt lekker makkelijk praten met je: "zou dat moeten uitmaken? jij hebt er lol in, jij kan dit op een voor jou acceptabele manier doen, er zijn mannen die je kunnen helpen, wat wil je dan nog horen?"

Denk je niet dat ik ook onzeker ben over dit soort dingen? Ik weet wel waarom je het niet snapt: omdat het nergens over gaat.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Gangbang

Berichtdoor Savanne » zo 22 september 2013, 17:55

Laat maar groentje, ik ben al weer weg uit jouw topic, aangezien kritische vragen niet worden gewaardeerd...


Sav, niet uit op iemand die vertrekt
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » zo 22 september 2013, 19:43

Wat flauw dat je je antwoord van eerder hebt gewist.... want nu lijkt het net alsof ik zomaar uit mijn slof schiet.
Kijk, van mij hoef je niet weg hoor Savanne, maar je bent met niet één kritische vraag gekomen! Je gaat alleen maar door op het feit dat men dacht dat ik een man ben.
Als je een vraag voor me hebt, stel hem dan gewoon! Je kan dan wel zeggen dat ik niet met kritische vragen om kan gaan, maar als je me niks vraagt kan ik ook niet antwoorden.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten