Gangbang

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Gangbang

Berichtdoor Thomas_K » zo 22 september 2013, 19:54

Wat flauw dat je je antwoord van eerder hebt gewist....
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar weet wel dat je iemand met meer van 4000 berichten op shespot niet onmiddellijk kan verwijten dat ze een discussie uit de weg gaat. Kern van het probleem is dat we hier naar alle waarschijnlijkheid met een trol te maken hebben. Ga vooral nog wat andere forumleden afplassen, maar dat leidt er dus niet toe dat je je gelijk haalt. Integendeel, je bevestigt het vermoeden.

Mijn idee. Leve TW! Dat was pas een trol, maar wel een die wat aan de orde stelde!

ikwilgenieten
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 06 september 2013, 20:27

Re: Gangbang

Berichtdoor ikwilgenieten » zo 22 september 2013, 20:24

-
Laatst gewijzigd door ikwilgenieten op zo 22 februari 2015, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » ma 23 september 2013, 0:56

Ik begrijp niet wat het probleem nu is, maar ik heb hier geen zin in. Bedankt voor het lezen, allemaal.
:D33

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Gangbang

Berichtdoor Noortje » ma 23 september 2013, 11:08


Of Groentje nou een man of een vrouw is, ze is niet verplicht om over haar gevoelens te schrijven, ook niet als ze wel vrouw is. Dat je dat van haar verwacht omdat ze een vrouw pretendeert te zijn, is dat niet een licht gevalletje van genderstereotypering?
Groentje is zéker niet verplicht gevoelens te uiten. Maar dat doet G wel door te zeggen dat het zo vreselijk geil is, en opnieuw en opnieuw. En bij een paar dagen geen reactie, toch nog maar weer eens zegt dat het zo vreselijk geil was. Ik zeg dus dat door de manier waarop die gevoelens geuit worden, ik het idee heb dat groentje een man is. Gendertypering of niet, lijkt mij dat ik dat gewoon mag zeggen toch?
Dat het niet veel verder komt dan ´oh het was zo geil´ maakt het voor mij niet echt aantrekkelijk om te lezen. Maar daarom reageer ik ook niet, ook al is het onderwerp interessant.
Ben ik helemaal met je eens.
Ik ben hier dit topic gestart om mijn verhaal te doen. Maar ik merk dat het nu een kant opgaat die ik niet wil. Ik heb ook geen zin om mijn schrijfstijl hier te moeten verdedigen.
Daar gaat het mij niet om.
Jammer, want op deze manier kom je op mij niet geloofwaardig over. En krijg je vooral, op een erotische vrouwensite, reacties van (hitsige) mannen... .
Anwen, dat was precies wat ik bedoelde. En ja, ik kies er bewust voor om niet al mijn gevoelens hier te beschrijven. Het enige wat ik namelijk wilde weten was of jullie nog dachten dat "er nog hoop is in mijn geval".
Nogmaals, jammer dat je vooral het geile gevoel zo uitgebreid hebt omschreven.

Sav, goed te lezen dat je me begrijpt.

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Gangbang

Berichtdoor Peter50 » ma 23 september 2013, 17:07

@groentje,
Niemand zegt dat je je op een bepaalde manier moet opstellen, of dat je op een bepaalde manier moet schrijven, bepaalde dingen moet schrijven, omdat je een vrouw bent.
Het was slechts een uitleg waarom men twijfelde aan je geloofwaardigheid. Je mag schrijven zoals en waarover je zelf wilt!
  Echte liefde is niet blind.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Gangbang

Berichtdoor Anwen » ma 23 september 2013, 21:13


Of Groentje nou een man of een vrouw is, ze is niet verplicht om over haar gevoelens te schrijven, ook niet als ze wel vrouw is. Dat je dat van haar verwacht omdat ze een vrouw pretendeert te zijn, is dat niet een licht gevalletje van genderstereotypering?
Groentje is zéker niet verplicht gevoelens te uiten. Maar dat doet G wel door te zeggen dat het zo vreselijk geil is, en opnieuw en opnieuw. En bij een paar dagen geen reactie, toch nog maar weer eens zegt dat het zo vreselijk geil was. Ik zeg dus dat door de manier waarop die gevoelens geuit worden, ik het idee heb dat groentje een man is. Gendertypering of niet, lijkt mij dat ik dat gewoon mag zeggen toch?
Tuurlijk, ik wilde je even kietelen wat betreft je motivatie om dit zo te zeggen, verder ben ik het met je eens.
Anwen, dat was precies wat ik bedoelde. En ja, ik kies er bewust voor om niet al mijn gevoelens hier te beschrijven. Het enige wat ik namelijk wilde weten was of jullie nog dachten dat "er nog hoop is in mijn geval".
Nogmaals, jammer dat je vooral het geile gevoel zo uitgebreid hebt omschreven.
[/quote]

Dat zal wel de reden zijn dat het merendeel van de reacties in dit topic van de ´geile mannetjes´ komt, kennelijk zitten ze toch nog verstopt hier en daar :P

Eigenlijk wel jammer ergens, het onderwerp vind ik an sich wel interessant maar dan meer de psychologische kant ook.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

groentje
Berichten: 39
Lid geworden op: di 15 januari 2013, 15:01

Re: Gangbang

Berichtdoor groentje » ma 23 september 2013, 21:55

Ik hoor steeds zeggen: het is zo jammer dat... Maar in plaats van te jammeren, mag je ook best vragen stellen hoor! In plaats van de hele tijd te zeuren over dat ik zeg dat het zo geil was, mag je ook vragen stellen. Ik baal ervan dat sommige van jullie blijkbaar een heleboel missen in alles wat ik zeg, zoals het psychologische aspect...
???
Jezus man, we hebben het wel over mijn leven hoor, niet over een universitaire studie.
En dan nog wat Noortje, ik ben geen man. Als jij dat wil denken, prima, als jij niet verder kan lezen dan alleen het woord geil, ook prima.

Robb
Berichten: 145
Lid geworden op: do 10 mei 2012, 23:42
Locatie: Brabant

Re: Gangbang

Berichtdoor Robb » ma 23 september 2013, 22:55

@Groentje; Wat maakt je zo boos?

Niemand laat zich denigrerend naar je uit, niemand schoffeert je. Dit forum gaat over intieme relaties en seks, en de deelname kan anoniem. Dat heeft in het verleden wel eens types aangetrokken met niet oprechte intenties, ook een feit zoals al eerder werd genoemd. Waarom mag jij wel je gevoel uiten en mogen anderen dat niet?
... tenminste, dan wordt je boos. Boos worden mag natuurlijk, maar zolang anderen de bal spelen (inhoudelijke kritiek) en niet de persoon, dan maak je het voor anderen niet gemakkelijker op om begrip hiervoor te hebben. Ik heb de wijsheid niet in pacht maar dit is wat ik vind van hoe de discussie nu verloopt.

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Gangbang

Berichtdoor droomvlinder » di 24 september 2013, 19:17

@Thomas : je schrijft : "Leve TW! Dat was pas een trol, maar wel een die wat aan de orde stelde!" Het bewijs dat er soms ook makkelijk over trollen gepraat wordt : TW was geen Troll , ik heb hem verschillende keren ontmoet ook op shespot bijeenkomsten. Alleen de manier waarop hij zijn meningen weergaf op een soms nogal botte weinig respectvolle manier heeft gemaakt dat hij niet meer op het forum actief is.
Sorry dat het even off topic is maar ik vind het wel belangrijk dit even te onderstrepen gezien TW misschien nog wel meeleest !
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Gangbang

Berichtdoor Laars » di 24 september 2013, 19:21

Ik heb Peter RRR de Vries net gebeld, hij is best bereid uit te zoeken of groentje een man of een vrouw is..


Laars, vraagt zich af waar Bittermoon is
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Wgroningen
Berichten: 1
Lid geworden op: za 01 februari 2014, 10:59

Re: Gangbang

Berichtdoor Wgroningen » di 04 februari 2014, 23:36

Groentje is niet heel specifiek maar wat ze zegt geeft me de indruk dat ik wel eens een van de voor haar (!) anonieme mannen was die er waren.
Als dat zo was kan ik alleen maar zeggen dat het fijne ervaringen waren.
De spanning waar ze het over heeft is ook mannen deel van de kick (ik spreek uit eigen ervaring en kan niet voor andere n spreken). Ik zoek ook naar mijn grenzen. Dames geven altijd aan wat wel en niet kan - en dat wordt gerespecteerd. Mannen letten ook op anderen om te zienof dat gebeurt en er wordt onderling gecorrigeerd. (Iemand erbij die niet meedoet en toeziet is wel een goed idee, al was het maar om pauze in te lassen). Voor een dame is het zwaar maar het trekt wel bijzondere dames. Dames die comfortabel over hun sexualiteit zijn en zich binnen grenzen durven laten gaan. In de 2 uur of zo die het duurt voortdurend klaarkomen is wat je deze dames ziet doen. Dat is een geile situatie om in te zijn, ook voor mannen. Een beetje onderdanig moet je als dame wel zijn, denk ik, en als man kun je dan je meer dominante kant naar voren laten komen. Ook de duidelijkheid van de situatie is er: iedereen is er voor de sex. Sex meestal van de ruigere soort.
Enfin, my 2 cents.
W

aka groentje
Berichten: 5
Lid geworden op: do 17 juli 2014, 17:25

Re: Gangbang

Berichtdoor aka groentje » do 17 juli 2014, 18:03

Ja en daar is ze dus weer. Ik ben het... groentje. De vrouw die het inderdaad nog steeds ontzettend geil, ja geil ja, ontzettend GEIL vind om door meerdere mannen genomen te worden.
Ik word nog steeds een beetje pissig als ik die laatste reacties lees. Ik ben een VROUW, misschien niet de standaard schrijfster op shespot, maar dat betekent nog niet dat dit een plek is om te gaan zeuren over wat ik al dan niet schrijf. De reden dat ik "boos" reageerde is omdat ik me aangevallen voelde door mensen die niets anders te zeggen hadden dan: ja maar, als er niemand reageert, dan schrijft ze meteen weer wat geils op.... Dus is ze een man??? Ja natuurlijk! Weet je, ik vraag me af of degene die constant hamerde op het feit dat ik aandacht hier zocht, niets beters te doen heeft dan in de gaten te houden wanneer ik iets post.

aka groentje
Berichten: 5
Lid geworden op: do 17 juli 2014, 17:25

Re: Gangbang

Berichtdoor aka groentje » do 17 juli 2014, 18:10

En dan nog iets.... het is allemaal ons kent ons hier, opmerkingen maken om elkaar een beetje te kietelen... echt hoor, het maakt dat een vrouw zoals ik denkt: bah... heb je weer van die bevooroordeelde vrouwen die nergens maar dan ook nergens voor openstaan. Toen ik jullie zei dat je ook gerust vragen mocht stellen in plaats van alleen maar te jammeren, was het stil...

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: Gangbang

Berichtdoor Paniscus » vr 18 juli 2014, 14:21

Ik word zo geil van die niet standaard shespotters. Goed dat je er toch even op terugkomt.
Misschien dat je nog een verslagje kan doen van jou laatste geile gangbang.
Wat voelde je daarbij en hoeveel mannen waren het?

Edit: typefout
Laatst gewijzigd door Paniscus op vr 18 juli 2014, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Gangbang

Berichtdoor Anwen » vr 18 juli 2014, 14:30

Toen ik jullie zei dat je ook gerust vragen mocht stellen in plaats van alleen maar te jammeren, was het stil...
Wij stellen geen vragen omdat jij geen antwoord wil geven op wat wij eigenlijk willen weten.

Oh ja, toch 1 vraag bedacht.

HOE geil was het nu eigenlijk? Was ons echt nog niet duidelijk.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 16 gasten