Hoe vaak doen jullie het?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

walraven
Berichten: 153
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 18:03
Locatie: noorden v/h land

Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor walraven » vr 28 december 2012, 19:03

Hallo allemaal,
Bij deze wil ik een vraag stellen die hier vast wel eens vaker voorbij is gekomen, ik kan hem alleen niet vinden. Hoe vaak doen jullie 'het'? De gemiddelde Nederlander komt tot 2 x per week zie ik ergens op internet. Alleen in Scandinavië doet men het vaker. Mijn vriendin en ik hebben als vaste stelregel om de 3 dagen, soms een keertje vaker. Wij voldoen dus aan het gemiddelde. Niet gek, vind ik zelf, voor een stel van 66 en 67. Ik hoor ook wel andere signalen van leeftijdsgenoten. We voelen ons daar prima bij, en ik heb het idee dat de boel het zo goed blijft doen. Is ook goed voor je conditie. Al heb ik een poosje met erectieproblemen gekampt, maar daar hebben we een oplossing voor gevonden zoals ik in een ander topic heb gemeld. Ik ben benieuwd wat de frequentie is van de Shespotters. Als je reageert, wil je dan ook je leeftijd vermelden?

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor tes » vr 28 december 2012, 19:11

momenteel ligt het bij mij erg laag, maar toen ik nog een relatie had kwam het wel neer op een keer of 3/4 per week..

Overigens ben ik nog een broekie van 25 :wink:
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor bestwomanlover » vr 28 december 2012, 19:51

Ten eerste zijn dergelijke onderzoeken erg onbetrouwbaar omdat mensen zeker over dit vaak in hun voordeel (vaker dus) liegen ("het is toch anoniem").

Verder hangt het er vanaf wat je onder "het" verstaat. Alleen ne***n of ook andere sexuele handelingen met of zonder orgasme ? Dat loopt bij ons nogal uiteen.

Pastis
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 07 september 2008, 7:21

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Pastis » vr 28 december 2012, 22:44

@ bestwomanlover. Ik vermoed dat er de vraag "hoe vaak doen jullie het" duidelijk is. Het gaat hier over sex hebben met elkaar.

Wij komen de ene week uit op 4, de andere op 3 als gemiddelde. Maar op vakantie is het dagelijks, meestal meermaals.

ah ja, we zijn beiden 47.

Gebruikersavatar
Mermur
Berichten: 92
Lid geworden op: za 03 oktober 2009, 10:34

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Mermur » za 29 december 2012, 9:10

Gemiddeld één of twee keer per maand.

Wij zijn 38 en 39 en hebben jonge kinderen (4 en 2 jaar).

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Noortje » za 29 december 2012, 10:47

Ivm werk van mijn man zien we elkaar bijna alleen in het weekend. We doen het dan meestal 3 keer.

Wij zijn 34 en 37.

@Bestwomanlover, als alleen orgasmes meetellen, heb ik 'het' nog nooit gedaan. :wink:

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Laars » za 29 december 2012, 12:27

Mijn vriendin en ik hebben als vaste stelregel
:shock:

maar...


Ik doe het als ik het voel, als het in me opkomt (spannend, want het komt ook wel eens niet)
Als de rest van Nederland het vaker of minder vaak doet zal me een worst wezen..
Ik raak min of meer al in paniek als iemand zegt dat hij 'toch wel iedre week seks wil hebben ', (meestal iets van de derde zin tijdens een chatgesprek op een datingsite) :D6 terwijl ik in de goede mood best wel twee keer per dag tussen de lakens wil
Het lijkt me echt niks, vaste neukpunten zeg maar, zou ik dan vrijdags gaan denken > shiterdershit... we moeten nog neuken... :D1
Als mijn buurman het vaker doet, moet ik dan een tandje bijzetten?
Als mijn buurvrouw maar één keer in de maand wil ben ik dan een ruige nimphomane?
Ik heb niets met die lijstjes en Maurice de Hond is soms handig maar met seks houd ik die man in zijn statistieken. Zou Maurice het gemiddelde onbewust dan wel bewust willen halen? Zou het hem beïnvloeden? Hij zou het gemiddelde kunnen sturen, de uitkomst kunnen beïnvloeden door meer te gaa... ojé... ik dwaal af..

De beleveing voor mij is het voelen, de opbouw, het willen, verleiden.. en dat staat haaks op 'drie keer per week' Das net zoiets als woensdag > gehaktdag, volgens mij een (dé?) dooddoener in de seks?
Maar Walaraven, ik gun jou je drie keer van harte trouwens, en dat op jouw leeftijd, ik hoop dat ik dan ook nog zo hoog van de toren kan blazen :DD
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Venus » za 29 december 2012, 12:59

-
Laatst gewijzigd door Venus op ma 11 maart 2013, 0:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor 230volt » za 29 december 2012, 13:45

@Laars: Lees ik kort achter elkaar twee commentaren van jouw hand die wat mij betreft hout snijden. Zowel jouw commentaar in dit topic als in het topic 'vriendin geniet maar geen opwinding' zijn erg op mijn situatie van toepassing. Ik heb er dan ook veel aan. Bedankt.
Ik hoop en verwacht dat Bestwomanlover ook wel wat heeft aan jouw commentaar.

Mijn antwoord in dit topic:
Onderscheid makend in gemeenschap hebben en andere vormen van seks/bevrediging; wat het eerste betreft gemiddeld 1 x per week, wat het tweede betreft (gebruik makend van hand en mond) gemiddeld 2x per week, opgeteld maakt dat dus gemiddeld 3x per week.

Ik ben 51 jaar.

220volt
Laatst gewijzigd door 230volt op za 29 december 2012, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor bestwomanlover » za 29 december 2012, 14:07

Dan zet ik de mijne er ook bij :

Het 'echte' werk: 1x p week, en handwerk, bloot knuffelen al gauw 3x.

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Aphrodites' zoon » za 29 december 2012, 18:58

Inmiddels 11 maanden niet... :evil: :evil: :evil:
11 maanden geleden 2x
Daarvoor 17 maanden niet.

Dit schiet echt niet op en is ook gewoon niet leuk meer.


In mijn 3 maanden durende "relatie" van 2010: ongeveer 100x in drie maanden tijd. Dat was wel leuk :)

Inmiddels is de prioriteit van vaste relatie naar de achtergrond geraakt.
De prioriteit is nu: sexvriendin...
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

EstherC
Berichten: 5130
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor EstherC » za 29 december 2012, 19:07

Ik ben nu single en heb de laatste tijd gemiddeld 2 keer per week seks. Wat ik in mijn situatie eigenlijk heel netjes vind. Maar goed, het zal vast eerdaags weer wat minder worden. Ligt net aan hoeveel tijd we hebben om af te spreken.

Als ik een relatie heb en ik voel me goed dan gebeurt het al gauw elke dag als we elkaar zien. Duurt de relatie wat langer of voel ik me minder goed dan neemt de frequentie doorgaans wel wat af. Maar ik voel me er niet zo prettig bij als er bijvoorbeeld twee weken seksloos voorbij zijn gegaan.

Ik ben trouwens 32 jaar.
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor 230volt » za 29 december 2012, 21:39

Mijn bericht een paar berichten hiervoor even aangepast met mijn leeftijd. Was ik even vergeten, maar door het bericht van EstherC dacht ik er aan.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Anonnymuisje
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 31 december 2012, 3:16
Locatie: NoordNL

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Anonnymuisje » ma 31 december 2012, 3:24

Laars; spot on! Kan me helemaal vinden in je antwoord!
Gemiddeld één of twee keer per maand.

Wij zijn 38 en 39 en hebben jonge kinderen (4 en 2 jaar).
Die van ons zijn bijna 2 en bijna 4 en wij zijn 30 en 38 jaar.
Wij hebben soms 2 maanden achter elkaar geen geslachtelijke gemeenschap (voor het gemak; seks) maar vaak vrijen we wel (zoenen, strelen, likken, pijpen etc) en dat variert van 5x per week tot 1x per week.

Ik zat eerder in een relatie waar dit veel minder was en daar werd ik knap ongelukkig van! Ben blij nu een man te hebben die op hetzelfde tempo gaat maar ook die het aantal keren seks minder belangrijk vindt dan de intimiteit en de kwaliteit.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Suzette » di 01 januari 2013, 19:20

Hier LAT relatie, 40+ en 50+, we zien elkaar onregelmatig: van soms elke dag tot 10-12 dagen niet. Beiden druk leven met werk en kinderen thuis

Als we elkaar een tijdje elke dag zien hebben we niet elke dag seks, zit er een lange periode tussen dan halen we in

We slapen wel altijd uiterst klef, zoenen veel

Mijn libido is altijd hoger geweest dan die van hem, ik denk dat we nu uit zijn gekomen op de situatie zoals de 2 metronomen in de wetenschapsquiz van oudjaarsavond ;)
Belangrijker is dat we er tevreden mee zijn, als ik perse wil vrijen dan maakt hij zin. Ik merk dat lichamelijke intimiteit zonder letterlijk seks ook oprecht bevredigend kan zijn

Onze seks is beduidend bevredigender geworden voor beiden. Ik kon nog wel eens de drang seks te willen voor de seks/kwantiteit. Nu is het soms een vluggertje voor de snelle maar nodige bevrediging en soms speciaal (lingerie, situatie, etc)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 8 gasten