Geen orgasme

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Susan
Berichten: 29
Lid geworden op: di 11 december 2012, 14:54

Geen orgasme

Berichtdoor Susan » do 13 december 2012, 22:55

Lieve Shespotsters,

Hier open ik mijn eerste topic met als doel in contact te komen met vrouwen die in hetzelfde schuitje hebben gezeten als ik nu zit. Ik vind het heel erg spannend om hier openlijk over te vertellen en ik weet niet wat jullie reacties zullen zijn, als deze er al komen, toch ga ik het proberen.

Mijn naam is Susan, ik ben 23 jaar oud en ik heb vanaf mijn 19e een hele lieve vriend. Samen vrijen wij regelmatig en ook probeer ik het zo nu en dan met mezelf. Toch heb ik nooit een orgasme mogen ervaren. De laatste jaren heb ik veel over het vrouwlijk orgasme gelezen op Shespot en op andere sites. Hier heb ik veel aan gehad en hierdoor heb ik verschillende “nieuwe” dingen kunnen uitproberen.

In mijn omgeving kan ik buiten met mijn vriend niet praten over wat ik voel als het hierover gaat. Het is fijn dat hij er vanaf weet, maar omdat hij een man is weet hij niet wat ik voel. Ik weet dat er heel veel vrouwen zijn die hetzelfde hebben als ik en dat dit heel “normaal” is. Ook weet ik dat ik het orgasme niet als “doel” moet zien en het moet accepteren. Ik vind seks heerlijk en ik geniet er heel erg van en misschien zit een orgasme er voor mij gewoon niet in. Toch weet ik dat het orgasme wel op latere leeftijd kan komen en dat er vrouwen zijn de hun eerste orgasme hebben beleeft toen ze (veel) ouder waren dan ik nu ben.

Vooral omdat ik weet dat het eerste orgasme ook op latere leeftijd kan komen, denk ik dat mijzelf verder kan ontwikkelen in het “leren kennen” van mijn lichaam. Ik verwacht geen wonderen en ik weet dat het geen kwestie is van gewoon de juiste knoppen indrukken. Toch zou ik heel graag in contact willen komen met vrouwen die in het verleden niet tot een orgasme konden komen, maar die het nu wel lukt. Dit mede omdat ik soms gevoelens heb die vragen bij mij oproepen en waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden, maar met name omdat ik het fijn zou vinden om met een vrouw te praten die mijn gevoel begrijpt.

Nogmaals, ik ben niet opzoek naar tips om tot een orgasme te komen, maar als je mijn verhaal herkent zou ik heel graag in contact met je komen.

Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om mijn verhaal te lezen.

Veel liefs,

Susan.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Lieve Shepotsters...

Berichtdoor Anwen » do 13 december 2012, 23:14

Zo, toch maar moed gevonden? :D5

Tja, zoals je zelf al zegt, je bent niet de enige.
Eerste wat bij mij opkwam toen ik je verhaal las: je zegt dat je weet dat je het orgasme niet als doel moet zien en je het moet accepteren. Met het eerste ben ik het wel eens, het tweede weet ik nog zo net niet.
Accepteren is niet hetzelfde als het leuk vinden. Het is niet leuk. Accepteren is erkennen dat het nu zo is maar dat wil niet zeggen dat je er niet aan kan en mag werken. Zonder veel druk, niet perse met orgasme als doel maar om inderdaad je lichaam beter te leren kennen.

Waar zit het het meeste mee, geen orgasme kunnen krijgen tijdens de solosex of als je samen bent?

Ik herken het wel een beetje. Voor ik samen was met G heb ik een suk of vijf partners gehad. Ik kon nooit genoeg loslaten (of ze deden het niet lekker genoeg, alhoewel, ik herinner me...never mind :D12 ) om klaar te kunnen komen tijdens likken/vingeren. Maar bij penetratie kwam ik ook niet klaar (de keren dat dat gebeurde zijn op 1 hand te tellen). Nou, dan kom je dus sowieso niet klaar en dat was niet erg leuk.
Nu denk ik zelf dat het een kwestie is van de juiste knopjes vinden: niet alleen fysiek maar ook zeker mentaal - zo werkt het iniedergeval bij mij.

Maar je mag me verder pm'en als je wilt.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Desmon
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 05 december 2012, 16:44

Re: Geen orgasme

Berichtdoor Desmon » vr 14 december 2012, 12:48

Hallo
Wat mij is opgevalen bij meerdere dames als man zijnde.
Is dat veel vrouwen direckte stimulatie van de clitoris te gevoelig vinden en het daardoor een soort van blokade hebben het is te gevoelig dus stimuleren ze vaak de clitores net er boven zodat de schaamlipen een zachte aangename stimulans geven aan de clitores en het minder gevoelig is .
Dit geld ook voor speelgoed direckt contact met de clit is vaak te gevoelig.
Pas als de stimulans en het verlangen gegroeid is vinden somige dames het pas fijn als de clit direckt gestimuleerd word.
Als de clit direckt gestimuleerd word op een heftige manier geeft dat het gevoel of als je uit het niets de controle verliest dat voelt voor veel dames eng en gaat te snel waardoor er minder van genoten word en de opwinding niet kan stijgen om verder te komen .
Ontspan leer u lichaam kennen denk aan fijne dingen doe het eerst bij u zelf zonder dat er een partner bij is.
En hoe het er uitziet vanonder en hoe u zich gedraagt als het wel lukt is noormaal en oke.
Mannen vinden dat alleeen maar mooi om te zien als het gebeurt en fijn .
Dus je hoeft je niet te schamen voor je bewegingen en gedrag als het er toch van komt.
Laatst gewijzigd door Desmon op vr 14 december 2012, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Desmon
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 05 december 2012, 16:44

Re: Geen orgasme

Berichtdoor Desmon » vr 14 december 2012, 13:00

Ik geniet meer van het spel en het vrijen zelf de orgasme is voor mij vaak de spel breker het einde van het mooie liefdes spel ervoor.
Ik stel het klaar komen ook zo lang mogelijk uit bij me zelf omdat ik daarna vaak instort en me energie kwijt ben om door te gaan.
Soms ben ik jaloers op de dames hoe makelijk ze herstelen van dat ene fijne moment.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Geen orgasme

Berichtdoor Suzette » vr 14 december 2012, 20:31

Susan als je het archief induikt, en zoekt op orgasme/(niet) klaarkomen, kun je wellicht ook wel wat vinden

Susan
Berichten: 29
Lid geworden op: di 11 december 2012, 14:54

Re: Geen orgasme

Berichtdoor Susan » za 15 december 2012, 12:09

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes, ik waardeer ze enorm.

@ Desmon: Ik voel geen schaamte over hoe ik mij beweeg en gedraag tijdens samen of solo seks, dus dat is het probleem niet. Ik zoek hier geen tips of “trucjes”, daar heb ik al veel over gelezen op andere websites en hier in oude topics. Wel vind ik het heel fijn dat ik Anwen hier over mag PMen, omdat zij het een beetje herkent en begrijpt hoe het is. Ik blijf er zeker van genieten en wie weet dat het me op een dag zal lukken.

@Suzette: Bedankt voor je tip. Dit heb ik al gedaan. Ondanks dat er genoeg “tips” te vinden zijn, lijkt het me juist prettig om met een vrouw te kunnen praten die dit zelf “overwonnen” heeft. Ik denk dat zij het best begrijpt wat ik bedoel en voel en hierdoor mij misschien mentaal over deze drempel heen kan helpen(mocht dit mentale gedeelte bij mij het probleem zijn, dat weet ik nu nog niet).

Liefs Susan.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Geen orgasme

Berichtdoor Noortje » zo 16 december 2012, 22:40

Zelf ben ik 34, en heb bijna een half jaar geleden mijn eerste orgasme beleefd.

Je mag me PB-en.

Noortje

Giselle
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 28 november 2012, 17:03

Re: Geen orgasme

Berichtdoor Giselle » di 18 december 2012, 2:24

Wat ik mis is dat een orgasme soms heel intens is en soms is het veel minder intens. Ik laat mij altijd verrassen! Er is geen enkele garantie op het krijgen van een orgasme tijdens een lekkere vrijpartij. Is het erg als een orgasme uitblijft? Neen!

De partner is een belangrijke factor. Ik heb er een gehad waarbij het nooit lukte. Gelukkig heb ik nu een partner die mij regelmatig met heerlijk intens vuurwerk verwend.

Opvoeding speelt ook een grote rol.

Het komt dus neer op het volgende: Zit je lekker in je vel en ben je vertrouwd met je eigen lijf?

Susan
Berichten: 29
Lid geworden op: di 11 december 2012, 14:54

Re: Geen orgasme

Berichtdoor Susan » di 18 december 2012, 12:28

Noortje en Giselle bedankt voor jullie reacties.

Mijn situatie is compleet veranderd sinds afgelopen weekend. Zoals ik in mijn openings bericht schreef was ik ruim 3,5 jaar erg gelukkig met mijn vriend. Dit is sinds afgelopen weekend plots veranderd: je weet nooit wat je hebt. Er is dit weekend iets gebeurd waardoor ik in één klap niet meer zo zeker ben over onze relatie. Ik zal eerst moeten uitzoeken wat ik met deze gevoelens aan moet.

Noortje, ik zal zeker contact met je opzoeken zodra ik mijn gevoelens een plekje heb kunnen geven, bedankt hiervoor.

Giselle, ik kom graag terug op je berichtje.

Jullie horen weer van mij zodra ik weet hoe ik verder moet.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Geen orgasme

Berichtdoor Noortje » wo 19 december 2012, 16:37

Sterkte, Susan.

Susan
Berichten: 29
Lid geworden op: di 11 december 2012, 14:54

Re: Geen orgasme

Berichtdoor Susan » ma 07 januari 2013, 13:00

Lieve Shespot(st)ers,

Ik heb er even de tijd voor nodig gehad, maar inmiddels weet ik wat ik met mijn gevoelens aan moet. Mijn inmiddels ex en ik hebben onze tijd tot na de kerst samen voortgezet, maar kort daarna heb ik besloten dat ik niet met hem verder kan. In mijn ogen moet je je partner volledig kunnen vertrouwen en dat kan ik niet meer. Als we samen verder waren gegaan, had het altijd tussen ons in blijven staan. Ik heb hem vergeven, maar zal het nooit kunnen vergeten en echt los kunnen laten. Het is een moeilijke beslissing geweest, maar ik sta volledig achter mijn keuze.

@Noortje Ik zal je zeker een berichtje sturen, bedankt!

@Giselle
Het klinkt misschien raar om dit te zeggen, zo vlak na het beeindigen van mijn relatie, maar ik begin mij steeds beter te voelen. Ik voel me sterk en ik bewaar mijn liefde liever voor de man die het waard is. Voorlopig geen seks met partner voor mij, maar ik heb er goed over nagedacht en sta volledig achter mijn keuze. Ik ben mijn eigen dingen weer aan het oppakken, het voelt als een nieuw begin.

Of ik vertrouwd ben met mijn eigen lijf... Tot op zekere hoogte wel, ik weet wat ik fijn, lekker, ontspannend en opwindend vind. Toch denk ik dat ik niet écht volledig vertrouwd ben met mijn lijf, want als dat wel zo was dan had ik alleen toch tot een orgasme moeten kunnen komen. Snap je wat ik hiermee bedoel?

Opvoeding speelt misschien een onbewuste rol. Seks "hoort niet" is wat ik als kind heb meegekregen. Seks is om kinderen te krijgen, niet voor genot. Zelf ben ik niet iemand die zomaar alleen voor de lol seks zou hebben met een man, maar wel als ik veel van hem hou en als het serieus is. Ik kan ook heel erg van seks genieten, zowel solo als met partner, maar tot een orgasme is het nooit gekomen.

Bedankt dat jullie zo lief reageren, ik waardeer het heel erg!

Liefs Susan.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Geen orgasme

Berichtdoor Spelfje » ma 07 januari 2013, 14:24

Wat een dappere beslissing! Ik wens je een héél goed en krachtig 2013!
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Geen orgasme

Berichtdoor Anwen » ma 14 januari 2013, 18:29

Fijn om te lezen dat je je zo sterk voelt over je beslissing, ik wens je veel geluk!
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Giselle
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 28 november 2012, 17:03

Re: Geen orgasme

Berichtdoor Giselle » za 19 januari 2013, 0:48

Lieve Shespot(st)ers,

Ik heb er even de tijd voor nodig gehad, maar inmiddels weet ik wat ik met mijn gevoelens aan moet. Mijn inmiddels ex en ik hebben onze tijd tot na de kerst samen voortgezet, maar kort daarna heb ik besloten dat ik niet met hem verder kan. In mijn ogen moet je je partner volledig kunnen vertrouwen en dat kan ik niet meer. Als we samen verder waren gegaan, had het altijd tussen ons in blijven staan. Ik heb hem vergeven, maar zal het nooit kunnen vergeten en echt los kunnen laten. Het is een moeilijke beslissing geweest, maar ik sta volledig achter mijn keuze.

@Noortje Ik zal je zeker een berichtje sturen, bedankt!

@Giselle
Het klinkt misschien raar om dit te zeggen, zo vlak na het beeindigen van mijn relatie, maar ik begin mij steeds beter te voelen. Ik voel me sterk en ik bewaar mijn liefde liever voor de man die het waard is. Voorlopig geen seks met partner voor mij, maar ik heb er goed over nagedacht en sta volledig achter mijn keuze. Ik ben mijn eigen dingen weer aan het oppakken, het voelt als een nieuw begin.

Of ik vertrouwd ben met mijn eigen lijf... Tot op zekere hoogte wel, ik weet wat ik fijn, lekker, ontspannend en opwindend vind. Toch denk ik dat ik niet écht volledig vertrouwd ben met mijn lijf, want als dat wel zo was dan had ik alleen toch tot een orgasme moeten kunnen komen. Snap je wat ik hiermee bedoel?

Opvoeding speelt misschien een onbewuste rol. Seks "hoort niet" is wat ik als kind heb meegekregen. Seks is om kinderen te krijgen, niet voor genot. Zelf ben ik niet iemand die zomaar alleen voor de lol seks zou hebben met een man, maar wel als ik veel van hem hou en als het serieus is. Ik kan ook heel erg van seks genieten, zowel solo als met partner, maar tot een orgasme is het nooit gekomen.

Bedankt dat jullie zo lief reageren, ik waardeer het heel erg!

Liefs Susan.
Een beetje traag van reactie (nee, ik ben niet blond! :D ). Maar seks in een liefdevolle relatie is het fijnst, omdat je de partner kan vertrouwen. Als je de partner niet vertrouwd dan valt er weinig te genieten. Per slot van rekening het pretpakket dat wij in het wiegje hebben meegekregen verdient liefde.

Susan
Berichten: 29
Lid geworden op: di 11 december 2012, 14:54

Re: Geen orgasme

Berichtdoor Susan » wo 03 december 2014, 16:58

Hallo allemaal,

Geen vraag hier, maar wil jullie graag iets vertellen. Het is inmiddels bijna twee jaar geleden dat ik hier opzoek was naar vrouwen die ervaring hebben met het niet kunnen klaarkomen. Jullie zijn deze post vast al lang vergeten, maar er is afgelopen maart iets bijzonders gebeurd dat ik graag met jullie wil delen.

Ik was moe en lag in bed. Zoals wel vaker in bed speelde ik een beetje met mezelf om daarna lekker te slapen, niet met het doel om klaar te komen. Ik had die dag een sollicitatiegesprek gehad en (ja, heel slecht) ik kreeg die knappe man met dat brede, vast gespierde lijf en in pak niet uit mijn hoofd. Ik zag zijn gezicht voor me, was helemaal niet lang bezig want ik wilde zo slapen en ineens gebeurde er iets met mijn lichaam. Ik heb me vaak afgevraagd hoe het zou zijn om een orgasme te beleven, maar op het moment dat het gebeurde wist ik gewoon dat dit het was. Toch schrok ik ervan dat het me in ene overspoelde en toen was het abrupt over. Het was een heel bijzondere ervaring.

Na deze keer weet nu dat het kan en dat ik er de volgende keer niet meer van hoef te schrikken. Ik hoopte dat het me na het eerste orgasme makkelijker zou overspoelen, maar helaas is het tot dusver bij deze ene keer gebleven. Ik wil dit vreugde momentje graag met jullie delen en hoop dat meiden en vrouwen dit lezen die nooit een orgasme hebben mogen ervaren. Ik denk dat een orgasme krijgen niets te maken heeft met hoelang je bezig bent of dat je iets niet goed doet. Ik denk dat het of gebeurd, of niet. Ik hoop dat het me nog eens mag overspoelen en voor de vrouwen die ook niet (makkelijk) tot een orgasme kunnen komen: we blijven lekker spelen voor het slapen gaan.

Lieve groetjes, Susan.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 15 gasten