Hoe ga je om met lengteverschil tijdens staande seks?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

henkiepenkie
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 16 januari 2013, 18:11
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: verschil in lengte

Berichtdoor henkiepenkie » wo 23 januari 2013, 17:00

Vraagje aan Sally Suiker:
Moet ik mij de werking van zo'n spons op dezelfde wijze voorstellen als zo'n roterende elektrische tandenborstel ?? :o

EstherC
Berichten: 5129
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: verschil in lengte

Berichtdoor EstherC » wo 23 januari 2013, 19:52

Tegenwoordig seks ik ook weer regelmatig met een groot lengteverschil :mrgreen: Ik 1,63, hij ruim 2 meter. Voor echte problemen heeft het nog niet gezorgd. Hij moet soms wat dieper door de knieën of ik m'n best doen om wat hoger te komen. Maar dat ervaren we beiden niet als hinderlijk geloof ik...

Heb jij al je oplossing voor in de douche gevonden Djin?
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: verschil in lengte

Berichtdoor Djinniyeh » ma 04 februari 2013, 12:28

Hm nee, diep voorover buigen van mijn kant en door de knieën van zijn kant waarna een lachbui volgt en we het dan maar afmaken buiten de douche *grijns* :)

zo verloopt het meestal lol

edit: oeioeioei, getipt op kantoor en te snel willen zijn, zowaar 3!! schrijffouten in een zin, foei!
Life is a gift, live it to the fullest ...

Gebruikersavatar
boku
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 10 januari 2011, 2:18
Locatie: Tilburg

Re: verschil in lengte

Berichtdoor boku » za 02 maart 2013, 1:54

Hmmmm... Boku is weer een geval apart. Klein mannetje, 1m70 (weet ik, valt best mee) en mijn exen zijn tussen de 1m56 (we hebben twee geweldige kinderen gemaakt, inmiddels volwassen, jongen van 1m74, 23 jr en meisje van 1m57, 22 jr), en 1m85. Het maakt mij geen fluit uit: of een vrouw groter of kleiner is. Mijn huidige vriendin (sinds 6 jaar) is 1m74, sinds kort krijgt ze het over haar hart om schoenen met hakjes aan te trekken. Zíj vindt het een probleem als ze groter is dan ik, ík vind het geen probleem. Ik ben nou eenmaal een klein kereltje, ben ik al een halve eeuw en ik kan er niet mee zitten :D11

Om het luchtig te houden:als je gezellig op de bank zit of languit op bed ligt merk je van dat lengteverschil niet meer zo veel :D


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten