Inspiratie Daddydom gezocht

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Niara
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 26 augustus 2012, 12:59

Re: Daddydom

Berichtdoor Niara » vr 28 september 2012, 14:45

Hallo Nachtvlinder,

Invulling van Daddydom... daar kan ik je uit eigen ervaring wel iets over vertellen. Hoewel wij een mengvorm hebben: Daddydom & M/s.

Mijn Pappie kent mij heel goed, hij weet precies hoe hij Zijn sletje het beste kan verzorgen. Als seksslavin volg ik zijn opdrachten op... die dan grootdeel overlap hebben met mijn wens, mijn behoeften worden daar volledig ingevuld (bijv. seks met meerdere mannen, iets wat ook beslist hoog op Zijn verlanglijstje staat), maar soms "moet" ik ook iets doen waar ik zelf niet om geef maar wat Hem enorm opwindt (bijv. vrouwen verleiden).

Ik weet dat het volgens die-hard bdsm'ers "niet klopt" dat hij zoveel rekening houdt met mij, maar dat zien wij dus juist als invulling van Daddydom.

Want naast invulling van mijn seksuele wensen (die gewoon appeleren aan mijn slet-zijn), gaat het ook om veel meer. Vastbinden, blinddoeken, op commando niet bewegen, kledingvoorschrift, verplichte standjes en handelingen, spanking, wurging, straffen en belonen van bepaald gedrag, het is duidelijk wel meer dan kinky seks.

Hij zorgt voor mij: hij geeft mij te eten, te drinken, geeft mij een warme deken als ik het koud heb, you name it.

Daarnaast: als we samen weg zijn, ben ik nadrukkelijk zijn slavin/eigendom.
Afhankelijk van de setting, is ook mijn kleding & gedrag zoals Hij dat graag ziet... Dan zorg ik in opdracht voor hem, haal eten en drinken, zodat de buitenwereld ziet hoe goed hij mij onder controle heeft, hoe volgzaam ik ben. (en goed gedrag wordt beloond, dus...)

Pff, ik merk dat het moeilijk is om goed onder woorden te brengen.... hoop dat je er toch wat aan hebt.

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Re: Daddydom

Berichtdoor NachtVlinder » vr 28 september 2012, 16:41

Dankjewel Niara, en ook welkom hier. Alle uitleg is welkom!
Overigens, zoals je jullie speelstijl omschrijft lijkt dat erg veel op onze stijl :)
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Niara
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 26 augustus 2012, 12:59

Re: Daddydom

Berichtdoor Niara » vr 28 september 2012, 20:16

Fijn om herkenning te hebben, niet alleen voor jou maar ook voor mij.
Vooral omdat daddydom toch niet zo bekend is, niet in combinatie met seksslavin dan toch.

Ons spel evolueert, de regels groeien naarmate wij elkaar langer kennen. Zonder sublijst, zonder contract, zonder stopwoord.

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Re: Daddydom

Berichtdoor NachtVlinder » za 29 september 2012, 11:51

Ons spel evolueert, de regels groeien naarmate wij elkaar langer kennen

En dat soort regels ben ik juist naar opzoek, kun je (en wil je) dat detailleren voor me??
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Daddydom

Berichtdoor Anwen » di 02 oktober 2012, 21:57

@ Nachtvlinder .. ik ga proberen er vanavond nog voor te gaan zitten ....maar heb momenteel een nierbekkenontsteking dus doe het heel rustig aan..

@ Anwen ... ik zal proberen te kijken of ik jou ook wat dingen kan sturen, maar nu moet ik zeggen dat dat voor nachtvlinder wat makkelijker is omdat ik haar en haar partner erg goed ken...
En zij mij zodat dat ietsje eenvoudiger is..
Graag Savanne, alles is welkom!
Met een kleine uitzondering: ik lees er hier niet duidelijk over, maar in dingen over ageplay ben ik niet geinteresseerd. Daar heb ik niets mee.

Ik snap dat het lastiger is als je iemand niet kent. Ik heb elders een topic lopen over mijn reis binnen de BDSM, misschien helpt dat. Eigenlijk is alle inspiratie welkom.
Maar doe eerst maar rustig aan en beterschap!
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten