seks met een vrouw

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Mariejanna26 » zo 30 maart 2014, 22:17

nee, sommige weten niet wat een douche is :D
I'm not perfect. I'm original.

Lale
Berichten: 40
Lid geworden op: za 22 maart 2014, 0:50

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Lale » zo 30 maart 2014, 22:19

Zo kun je t ook omschrijven ja :mrgreen:

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Mariejanna26 » ma 31 maart 2014, 9:17

Ja, van die viskramen, hahaha....oh pardon! ;-)
I'm not perfect. I'm original.

Bound
Berichten: 44
Lid geworden op: do 03 juni 2010, 21:38

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Bound » ma 31 maart 2014, 21:57

zou dan toch voor Kate Perry gaan denk ik, die vind ik het spannendst eruit zien.
soort van onschuldig, maar toch....
free your mind

Mariejanna26
Berichten: 265
Lid geworden op: za 12 augustus 2006, 0:47
Locatie: Groningen

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Mariejanna26 » ma 31 maart 2014, 22:18

ja is een mooie vrouw :D
I'm not perfect. I'm original.

Faby
Berichten: 10
Lid geworden op: za 09 juni 2012, 23:33

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Faby » di 06 mei 2014, 17:52

Ben hier al een eeuwigheid meer langsgeweest, maar de seksdrift is weer helemaal aanwezig
vrouw met vrouw is zalig vind ik, maar ik besef sinds een tijdje dat ik enkel geniet van seks met vrouwen...
niet dat het er zo lief aan toe gaat eens we op dreef zijn... 8) , onze vibrators geven ons ook heel veel plezier, meer nog dan onze vingers....en dan kan het er ook wat ruwer aan toe gaan...

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor janfreak » vr 06 juni 2014, 1:02

Ik weet dat ik niet lesbisch ben (geniet te veel van seks met een man) maar ben wel benieuwd of ik seks met een vrouw ook lekker vind. Zoenen met een vrouw smaakt naar meer. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Het is toch niet raar om ook te willen weten hoe het is. Mij lijkt het eigenlijk heel erg opwinden.
Groot voordeel lijkt me dat je weet wat een vrouw lekker vindt.
Glimlach, morgen is het erger!

coldfeet
Berichten: 3
Lid geworden op: di 24 juni 2014, 15:16
Locatie: Antwerpen

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor coldfeet » di 24 juni 2014, 15:57

Ik weet dat ik niet lesbisch ben (geniet te veel van seks met een man) maar ben wel benieuwd of ik seks met een vrouw ook lekker vind. Zoenen met een vrouw smaakt naar meer. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Het is toch niet raar om ook te willen weten hoe het is. Mij lijkt het eigenlijk heel erg opwinden.
Groot voordeel lijkt me dat je weet wat een vrouw lekker vindt.

Hmmm, daar ben ik het niet helemaal mee eens... :D4

Ik kan van een vrouw genieten (maar wil toch ook nog altijd een man voelen, dat kan nooit door een stuk plastiek vervangen worden), maar heb zowel privé als in clubs gezien hoe verschillend vrouwen reageren...

Van een tongpuntje zacht over een clitje tot een volledig hand in een kutje...van zacht tot hard....

Het is vooral belangrijk hoe attent je bent en reageert op de signalen die de andere je geeft. En er zijn zowel mannen als vrouwen, die daar enorm slecht in zijn :?

Oh, ik sta altijd open voor suggesties, PM maar indien je liever niet open en bloot praat :-)
Iedereen BIzonder :-)

goodlife
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 25 juni 2014, 13:46
Locatie: groningen

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor goodlife » zo 29 juni 2014, 17:07

Boeiende topic, Ik hoop dat ik hier als man op mag reageren. Zelf vind ik het erg opwindend om naar twee vrijende vrouwen te kijken. Het heeft in mijn ogen ook iets moois en de wederzijdse tederheid tussen vrouwen kan mij erg ontroeren. Ik heb ooit gelezen dat veel vrouwen in meer of mindere mate biseksueel zijn in hoeverre dit wetenschappelijk is weet ik niet.Een van de verklaringen is dat in vroegere tijden dit voor vrouwen de meest veilige manier was om van seks te genieten zonder enig risico op zwangerschap. Doordat mannen of op jacht waren of oorlog voerden was het voor de achterblijvende vrouwen ook een manier om de sociale binding binnen de groep te versterken door de aanmaak van oxitocine. Ik weet niet of het allemaal waar is , maar ik ben in ieder geval blij met deze evolutie.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor janfreak » zo 29 juni 2014, 17:17

Boeiende topic, Ik hoop dat ik hier als man op mag reageren. Zelf vind ik het erg opwindend om naar twee vrijende vrouwen te kijken. Het heeft in mijn ogen ook iets moois en de wederzijdse tederheid tussen vrouwen kan mij erg ontroeren. Ik heb ooit gelezen dat veel vrouwen in meer of mindere mate biseksueel zijn in hoeverre dit wetenschappelijk is weet ik niet.Een van de verklaringen is dat in vroegere tijden dit voor vrouwen de meest veilige manier was om van seks te genieten zonder enig risico op zwangerschap. Doordat mannen of op jacht waren of oorlog voerden was het voor de achterblijvende vrouwen ook een manier om de sociale binding binnen de groep te versterken door de aanmaak van oxitocine. Ik weet niet of het allemaal waar is , maar ik ben in ieder geval blij met deze evolutie.
Ik sluit me hierbij volkomen aan, ook ik vind het opwindend naar vrijende vrouwen te kijken, mij valt ook de tederheid op. Heb jarenlang een mooie foto op mijn bureaublad gehad, maar dat verwijderd toen mijn kleinkinderen groter werden
Glimlach, morgen is het erger!

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Noortje » zo 29 juni 2014, 17:36

Doordat mannen of op jacht waren of oorlog voerden was het voor de achterblijvende vrouwen ook een manier om de sociale binding binnen de groep te versterken door de aanmaak van oxitocine.
Vorig jaar belandde ik 'ineens' met mijn beste vriendin onder de douche en in bed. Het was erg prettig, teder en bijzonder (licht wilde ik niet vol aan, zodat ik niet steeds nadacht). De morning after was even vreemd, en de weken daarna af en aan ook, maar onze band is nóg sterker geworden idd.

goodlife
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 25 juni 2014, 13:46
Locatie: groningen

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor goodlife » zo 29 juni 2014, 19:47

Het is vooral belangrijk hoe attent je bent en reageert op de signalen die de andere je geeft. En er zijn zowel mannen als vrouwen, die daar enorm slecht in zijn :?

Niet eens met coldfeet, Vrouwen communiceren meer tussen de regels door en zijn fijner besnaart vwb het lezen van gevoelens, niet dat een man niet empathisch kan zijn maar we lopen altijd achter de feiten aan


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Morna, Semrush [Bot] en 41 gasten