seks met een vrouw

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
roosje34
Berichten: 6
Lid geworden op: za 21 april 2012, 0:57
Locatie: in Gelderland

seks met een vrouw

Berichtdoor roosje34 » di 19 juni 2012, 17:11

Ik weet dat ik niet lesbisch ben (geniet te veel van seks met een man) maar ben wel benieuwd of ik seks met een vrouw ook lekker vind. Zoenen met een vrouw smaakt naar meer. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Het is toch niet raar om ook te willen weten hoe het is. Mij lijkt het eigenlijk heel erg opwinden.

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor tes » di 19 juni 2012, 20:16

Ik heb zelf niet echt veel ervaring hiermee, ooit een keer een trio met 2 vrouwen gedaan maar dat is denk ik toch anders dan 1 op 1. Maar ik zou zeggen probeer het eens uit :wink:
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
roosje34
Berichten: 6
Lid geworden op: za 21 april 2012, 0:57
Locatie: in Gelderland

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor roosje34 » di 19 juni 2012, 23:57

Een trio lijkt me ook wel wat maar hoe verdeel je dan de aandacht? Wat doe je als je vriend lekker met een andere vrouw bezig is.

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Lovelife1958 » wo 20 juni 2012, 7:09

Een trio lijkt me ook wel wat maar hoe verdeel je dan de aandacht? Wat doe je als je vriend lekker met een andere vrouw bezig is.
Dat houd mij ook bezig, helaas (nog) geen ervaring, maar aandacht verdelen moet in mijn ogen relaxed gaan, bepaalde gelijkwaardigheid in aandacht vragen ook, dan kun je er met zijn 3-en echt van genieten. Voor je dat het weet zit je met jaloersheid als je vriend iets te gulzig :D2 naar die ander is. Relax zijn dat is het. :D5
Trouwens trio met 2 mannen biedt ook mogelijkheden, maar goed daar ging het jou nu niet om in dit topic....... :mrgreen:

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor tes » wo 20 juni 2012, 11:23

Aandacht verdelen heb ik me van te voren eigenlijk nooit mee bezig gehouden, heb het gewoon op zn beloop laten gaan. En daarbij is het bij mij ook bij 1 keer gebleven en dat is al aardig wat jaar geleden dus helemaal volledig helder staat het me ook niet meer bij. Wel moet je duidelijke afspraken maken van te voren zodat je niet na afloop er achter komt dat je iets hebt gedaan wat je partner niet op prijs kon stellen, mits je met hem er in stapt.
live your life to the fullest!

Susan
Berichten: 29
Lid geworden op: di 11 december 2012, 14:54

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Susan » di 11 december 2012, 19:16

Heey Roosje34,

Mijn naam is Susan, nieuw hier. Ik heb mij voorgesteld in het voorstel topic.

Ik weet dat het inmiddels een tijdje geleden is dat je dit topic hebt gestart, maar het is een topic dat mij erg boeid.

Zelf ben ik ook niet lesbisch, maar ik herken je nieuwschierigheid naar seks met een vrouw. Ik kan hier zelf heerlijk over fantaseren en ik raak hier heel erg opgewonden door.

Ik lees in een tweede post dat je een vriend hebt. Ik ben erg nieuwschierig of je iets met jouw verlangens hebt gedaan. En zo ja, of je dit één op één deed of samen met je vriend en hoe hij dit heeft ervaren.

Hoop dat je inmiddels een heerlijke ervaring hebt kunnen waarmaken!

Susan.

Anonnymuisje
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 31 december 2012, 3:16
Locatie: NoordNL

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Anonnymuisje » ma 31 december 2012, 3:31

Ik weet dat ik niet lesbisch ben (geniet te veel van seks met een man) maar ben wel benieuwd of ik seks met een vrouw ook lekker vind. Zoenen met een vrouw smaakt naar meer. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Het is toch niet raar om ook te willen weten hoe het is. Mij lijkt het eigenlijk heel erg opwinden.
Ik speel ook wel met die gedachte en ik ben ook niet lesbisch. Wat het is? De uitdaging? Nieuw terrein? Gewoon nieuwsgierigheid?
Raar lijkt het mij iig niet.

SexyAsianGirl
Berichten: 2
Lid geworden op: do 24 januari 2013, 20:02

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor SexyAsianGirl » do 24 januari 2013, 20:11

Hoi hoi , ik ben 26 ik ben BI...
ik wist het ook eerst niet totdat ik toch vrouwen erg aantrekkelijk vond, het enige wat ik moeilijk vind om een lekkere bi-vrouw/meid te vinden.. :oops:

Sunflower81
Berichten: 26
Lid geworden op: di 29 januari 2013, 21:36
Locatie: Bij dordrecht

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Sunflower81 » wo 30 januari 2013, 14:36

Ik vind het niet raar, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik dezelfde nieuwsgierigheid heb!
Met mijn partner ben ik erg gelukkig hoor maar vanaf mijn puberteit fantaseer ik al regelmatig over vrijen met een vrouw. Tot nu toe heb ik er alleen nog niks mee durven doen. De onzekerheid over mezelf, het betreden van het onbekende.
Wel hebben we het erover gehad eens samen naar een parenclub te gaan, en wie weet wat ik/we daar tegenkomen! Natuurlijk lijkt mijn partner een trio met extra vrouw helemaal geweldig, en dit staat ook zeker op mijn 'verlanglijstje' maar dan wil ik wel graag eerst zelf ontdekken of het echte werk ook maar een beetje op mijn fantasie lijkt :)

Anonnymuisje
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 31 december 2012, 3:16
Locatie: NoordNL

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Anonnymuisje » wo 30 januari 2013, 15:05

Heel herkenbaar Sunflower. Ik zit met mijn fantasieën nog helemaal niet bij de 'gemeenschap'. Elkaar aanraken, knuffelen en zoenen lijkt mij al heel spannend en intiem. Ik ben zo gewend aan mannen, ben heel benieuwd hoe een vrouwenlichaam voelt, ruikt, beweegt.

Sunflower81
Berichten: 26
Lid geworden op: di 29 januari 2013, 21:36
Locatie: Bij dordrecht

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Sunflower81 » wo 30 januari 2013, 15:17

Precies hoe jij het zegt! Het strelen, voelen, ontdekken van een ander vrouwenlichaam maar vooral ook het zoenen.
Ik vind zoenen echt heerlijk, kan daar extreem opgewonden van raken, maar mijn vriend houd daar niet van en dat is iets wat ik wel eens mis. En ja, dan kan ik er niks aan doen dat het zoenen in mijn fantasie altijd met een andere vrouw is.
Hopelijk zal ik uiteindelijk die blokkade bij mezelf weten af te breken, de stap durven nemen naar het onbekende. Het afgelopen half jaar ben ik erg bezig met mezelf opnieuw ontdekken, mijn zelfvertrouwen op te bouwen en dat gaat erg goed! Moet mezelf gaan toelaten te genieten van het leven en alles waar het bent.
En als het nou eens die vrouw brengt! Haha nee hoor, zodra het de tijd ervoor is zal het vast op ons pad komen!

Anonnymuisje
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 31 december 2012, 3:16
Locatie: NoordNL

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Anonnymuisje » wo 30 januari 2013, 15:31

Idem hier, het komt vanzelf een keer. Gewoon een gewone vrouw lijkt me heel fijn. Hoeft echt geen superster of model te zijn. Gewoon beetje zoals ik.
Het lijkt me ook fantastisch om dat eens te doen in bijzijn van mijn man, dat hij mag kijken. Maar wel pas nadat ik er zelf volledig mee vertrouwt ben.

Sunflower81
Berichten: 26
Lid geworden op: di 29 januari 2013, 21:36
Locatie: Bij dordrecht

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Sunflower81 » wo 30 januari 2013, 15:41

Juist geen fotomodel, ik moet me wel zeker genoeg kunnen voelen haha. Ik vind mezelf geen lelijkerd hoor, maar een fotomodel ben ik ook echt niet.
Het enige wat ik me afvraag is of vrijen met een vrouw mij volledig kan bevredigen. Ik hou namelijk wel van een stevig potje stoeien zeg maar haha. En gepenetreerd worden nadat ik ben klaargekomen vind ik echt heerlijk!
Maar ja, daar staat wel tegenover dat teder knuffelen, zoenen en vrijen ook heerlijk kan zijn! En aangezien ik in mijn puberteit wel tot 2x toe echt stapelverliefd ben geweest op een meisje, zijn die gevoelens niet zomaar komen aanwaaien maar heb ik ze 'weggestopt' uit schaamte.

Anonnymuisje
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 31 december 2012, 3:16
Locatie: NoordNL

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Anonnymuisje » wo 30 januari 2013, 15:55

Ik ben (nog) nooit verliefd geweest op een vrouw, maar voel me tot sommige vrouwen wel seksueel aangetrokken. Sowieso vind ik mensen mooi, ieder met zijn eigen eigenaardigheidjes.
Ik zat eerst in een relatie waar weinig meer mogelijk was dan standaard op en neer seks en pijpen/beffen. We waren in het begin beiden maagd dus de eerste dingen ontdekten er samen. maar al vlug werd duidelijk dat dit bij hem stagneerde en dat ik meer wilde. Het was een vrij seksloze man, 1x per twee maanden seks, heel saai en absoluut niet bevredigend. Seks was niet bespreekbaar, die seksuele gevoelens die ik voor vrouwen soms was met hem niet bespreekbaar, dus heb ik er geen actie op gedaan.

In mijn huidige relatie gaan we veel meer gelijk op, is alles bespreekbaar en ruimte om te experimenteren. Zo fijn!! Dus nu bubbelt de nieuwsgierigheid op!

Sunflower81
Berichten: 26
Lid geworden op: di 29 januari 2013, 21:36
Locatie: Bij dordrecht

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Sunflower81 » wo 30 januari 2013, 16:53

Ik moet zeggen dat ik sinds die tijd ook geen verliefde gevoelens meer heb gehad voor vrouwen, wel zoals jij zegt seksueel aangetrokken voelen tot vrouwen. Misschien komt dat ook wel door het volwassen worden, dat je dan echt onderscheid leert maken in wat welk gevoel nou precies is.
Mijn eerste echte relatie was seks ook recht toe recht aan, 3 minuten en hij was klaar en ik kon het bekijken. De relatie die ik nu heb, inmiddels al 8 jaar, is het eerste jaar heftig geweest en daarna hebben we tot een half jaar geleden meer langs elkaar geleefd. Opnieuw begonnen en er gebeuren nu echt heftige dingen, waaronder dus het fisten. 1 jaar geleden had ik 'hell no' gezegd en nu.. Haha
Nu ontdekken we samen dat we heel veel meer kunnen en willen!
En ja, nu durf ik dan ook eindelijk ronduit toe te geven.. Ik ben nieuwsgierig naar de intimiteit met een andere vrouw :)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Morna en 44 gasten