seks met een vrouw

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
roosje34
Berichten: 6
Lid geworden op: za 21 april 2012, 0:57
Locatie: in Gelderland

seks met een vrouw

Berichtdoor roosje34 » di 19 juni 2012, 17:11

Ik weet dat ik niet lesbisch ben (geniet te veel van seks met een man) maar ben wel benieuwd of ik seks met een vrouw ook lekker vind. Zoenen met een vrouw smaakt naar meer. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Het is toch niet raar om ook te willen weten hoe het is. Mij lijkt het eigenlijk heel erg opwinden.

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor tes » di 19 juni 2012, 20:16

Ik heb zelf niet echt veel ervaring hiermee, ooit een keer een trio met 2 vrouwen gedaan maar dat is denk ik toch anders dan 1 op 1. Maar ik zou zeggen probeer het eens uit :wink:
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
roosje34
Berichten: 6
Lid geworden op: za 21 april 2012, 0:57
Locatie: in Gelderland

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor roosje34 » di 19 juni 2012, 23:57

Een trio lijkt me ook wel wat maar hoe verdeel je dan de aandacht? Wat doe je als je vriend lekker met een andere vrouw bezig is.

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Re: seks met een vrouw

Berichtdoor Lovelife1958 » wo 20 juni 2012, 7:09

Een trio lijkt me ook wel wat maar hoe verdeel je dan de aandacht? Wat doe je als je vriend lekker met een andere vrouw bezig is.