Verhaal - Wat een trip... - Man-vrouw / BDSM

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Rhiannon
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 08 juni 2012, 17:12
Locatie: Rotterdam

Verhaal - Wat een trip... - Man-vrouw / BDSM

Berichtdoor Rhiannon » vr 08 juni 2012, 21:59

Een hele nacht vastgebonden liggen op bed. Niet op een pijnlijke manier vastgebonden, maar ook niet supercomfortabel. Armen boven het hoofd, handen uit elkaar. Benen gestrekt en ook uit elkaar. “Spread eagle” noemen de engelsen/amerikanen dat geloof ik. Geen idee wat die “eagle” er mee van doen heeft maar misschien wil ik dat ook wel niet weten…

Armen en benen kunnen een beetje gebogen worden om af en toe een kleine verandering in houding aan te kunnen brengen. Verkramping zou een heel ander einde aan dit feestje maken als gepland.

Natuurlijk een collar om. Die hoort er bij. Geeft meteen dat speciale gevoel, ook al zit er geen lijn, touw of ketting aan vast. De gedachte dat dat zou kunnen is voldoende.

Een blinddoek kan, maar voegt niet zo heel veel toe. Het is toch al donker, en de bedoeling is om te gaan slapen, of dat in ieder geval te proberen. En dan is die blinddoek hooguit heel erg irritant. Al kan dat ook weer een leuke plagerij zijn natuurlijk.

Wat bij zo’n nacht een echte no-go is, is een gag. Misschien een heel losse, stoffen gag, meer ceremonieel dan functioneel. Maar stikken/verslikken in speeksel is niet leuk, helemaal niet als er niet om hulp gevraagd kan worden. Er is wel iemand bij, maar het idee is dat die ook gaat slapen. Dus direct toezicht is er dan niet.

Geen klemmen, touwen of andere speeltjes aan bovenlijf en borsten. Immobiel en zo geil mogelijk zijn de doelen. Pijnigen deze keer niet.

Om het middel een riem. Strak, maar niet oncomfortabel. Tussen de benen door ook een riem die door de riem wordt gehaald die om het middel zit. Ook deze riem strak maar niet oncomfortabel.

Maar voor die laatste riem wordt aangebracht, verdwijnen er wat voorwerpen in de vagina: balletjes, trileitje, vibrator. Kies maar wat leuks uit, of verzin iets anders dat wel een hele nacht voortkan. Op de klit ook een trileitje. Dan die riem. Alles wat aangezet kan worden, aanzetten.

Voorzichtig en zorgvuldig toedekken met een dekbed. Gezicht natuurlijk vrijhouden, dekbed een beetje omhoog trekken over de armen. Gedurende de nacht af en toe de snelheid van diverse trilapparaten variëren. Ook controleren of het dekbed nog wel goed ligt.

“Pffft…. Eindelijk… Hier heb ik naar verlangd… Hmmm… twee balletjes èn een trileitje in m’n kutje…”

“Ik word wel heel geil nu. Als ik m’n heupen een beetje draai, m’n bekken kantel, zou het dan nòg lekkerder worden?”

“Verdulleme.. kan door die boeien nèt niet zo gaan liggen dat ik klaarkom door dat eitje op m’n klit…”

“Hoe laat zou het zijn?”

“Oooohhhhwww…. Ik wil klaarkomen!!!!”

“De buurman vertrekt met z’n auto naar het werk… Is het dan echt pas half drie?”

“Ik wil klaarkomen èn slapen… Allebei tegelijk gaat niet maar man man man wat zou ik dat graag willen…”

“Volgens mij heb ik even geslapen… En nòg geiler geworden…. Ik wil los! En klaarkomen!”

“Als ik mezelf nou losmaak, klaar laat komen, en mezelf weer vastleg? Dat merkt ‘ie vast niet…”

“Ook al kan ik mezelf losmaken vanwege de veiligheid…. Mezelf zó vastleggen lukt niet… En ik wil het volhouden voor hèm… Dat hij trots op me kan zijn…”

“Mental note to self: Wáárom wil ik dit ook alweer? Nóóit meer voorstellen! Domme doos die je bent!”

“Nope... de boeien zijn niet vanzelf iets losser gaan zitten. Kan godskolere nog steeds niet klaarkomen door m’n bekken te kantelen! En ik voel dat ik er maar een millimeter naast zit….. Als ik door m’n kont in het matras te drukken die riem iets strakker kan spannen zou dat misschien ook net genoeg zijn…”

“Godver!!! Door m’n kont in het matras te drukken kwam de riem juist lòsser! En nou ligt dat eitje tegen m’n bovenbeen te trillen in plaats van tegen m’n klit… Stomme trut die je er bent!!”

“Oww…. Ik hòu het niet meer… Ik ben zó ontzettend geil…”

“Heb ik nou weer geslapen? Oh alsjeblieft… laat me in slaap vallen en pas wakker worden als hij ook wakker is…”

“De vogels beginnen te fluiten… Hoe laat is het dan? Moet wel haast ochtend zijn…”

“Ah nee…. Batterijen verwisselen en gewoon weer verder slapen!! Sadist!! Eén geluk: dat trileitje zit… oooohhh….. god….. oooohh….. godver, weer nèt niet…. Ja, eitje zit bijna op de goede plek…”

“Oohhhh…. Ik kan niet ophouden met draaien en aan de boeien trekken…. Hoe laat is het? Ik weet het echt niet meer…. Ik wil klaarkomen!!! Ik móet klaarkomen!!!”

“Alsjeblieft, alsjeblieft, maak me los… laat me komen… ik wil smeken maar weet dat het daarmee alleen maar langer gaat duren… Word alsjeblieft wakker….”

“Doe iets met me…. Voor mijn part laat je me hier de hele dag liggen als ik maar klaar kan en mag komen… Please???”

“Ohhhh….. Hmmm….”

“Los… eindelijk los…. Wat wil je dat ik doe? Zeg het me! Laat me zien wat je wil dat ik doe… Vertel je slet wat je van haar wil… Ik ben zo geil… Ik doe alles voor mijn Meester… Neuk me, neem me, pak me in welk gat je ook maar wil en hoe vaak je ook maar wil… Ik wil geneukt worden, ik móet geneukt worden….. Please…..”

En zonder daadwerkelijk ook maar een woord gesproken te hebben zakt ze snikkend op het bed in elkaar… En één aanraking van haar Meester is voldoende om haar klaar te laten komen. En nog eens, en nog eens, en nog eens… Tot ze allebei de tel kwijt zijn. Ze verliest het bewustzijn en komt net zo snel weer bij uit deze roes. Zó’n trip zouden ze in een pilletje moeten zien te stoppen…. Dat zou continue uitverkocht zijn!
Scribent in de dop?

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Re: Verhaal - Wat een trip... - Man-vrouw / BDSM

Berichtdoor Lovelife1958 » vr 08 juni 2012, 22:18

Heerlijk verhaal. Ik voelde mee, het willen klaarkomen, mmmm :oops: :lol:

Het onderwerp spreekt me ook aan, heb wel wat lichte sub neigingen (afgewisseld met Dom). Maar wat ik leuk/lekker vind is je schrijfstijl, lekker vlot, lezend (vind ik althans).

Er is maar 1 nadeel. Ik wil weten wat er verder nog gebeurt,.................. :mrgreen:

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

Gebruikersavatar
Rhiannon
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 08 juni 2012, 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: Verhaal - Wat een trip... - Man-vrouw / BDSM

Berichtdoor Rhiannon » za 09 juni 2012, 19:43

Bedankt voor je compliment!!! Ik weet niet of er een vervolg komt, zou dat nodig zijn denk je? ;-)
Scribent in de dop?

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Re: Verhaal - Wat een trip... - Man-vrouw / BDSM

Berichtdoor Lovelife1958 » za 09 juni 2012, 20:11

Ja natuurlijk is er een vervolg nodig. Intrigerend spel om het orgasme zo lang mogelijk uit te (laten) stellen, want zolang kun het spel doorgaan. Vaak is het einde oefening, ondanks de heerlijke ervaring.
De weg er naar toe is eigenlijk waar het om gaat, heel lang giga geil blijven, misschien wel aanhikken tegen dat orgasme tot velen malen bereiken van the edge en smeken om meer, maar tegelijktijd denken nee ik wil dit vasthouden, aaaaaaaaaaaahhhhh

PS: Ik liet me even meeslepen ....... :oops: :mrgreen: ...

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

Mr-B
Berichten: 2
Lid geworden op: di 19 augustus 2014, 15:58
Locatie: Amsterdam

Re: Verhaal - Wat een trip... - Man-vrouw / BDSM

Berichtdoor Mr-B » di 19 augustus 2014, 16:04

Wow wat een super verhaal. Rhiannon weet "zo te lezen" waar Abraham de mosterd haalt.

Omdat dit soort verhalen niet zo vaak voorkomen (zonder dat ze platvloers worden) ben ik gaan zoeken op een deel van de bovenstaande tekst.

Volgensmij heb ik de site van bovenstaande schrijfster gevonden. Namelijk rhiannon.nl

Klopt dit rhiannon?? Zo niet..... dan heb je je gelijke gevonden.

Groeten Mr-B

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1387
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: Verhaal - Wat een trip... - Man-vrouw / BDSM

Berichtdoor Paniscus » do 21 augustus 2014, 12:00

Oow goed opgelet Mr-B.

Meester van rhiannon of is het gewoon spam.

Wel een mooie site :-)
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

de_onbekende
Berichten: 86
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 20:34

Re: Verhaal - Wat een trip... - Man-vrouw / BDSM

Berichtdoor de_onbekende » do 21 augustus 2014, 13:16

Verhaal hier is uit 2012 en post op site is van 2014. Ik vermoed dat Rhiannon het zo leuk vond om verhalen op fora en wellicht andere plekken te plaatsen dat besloten werd ze op een een aparte site te zetten. Lijkt me niet veel mis mee, behalve dan dat zoekmachines nu juist zouden kunnen denken dat het vanaf deze plek gekopieerd werd en dus krijgt dezelfde pagina op haar website waarschijnlijk minder waarde. Eerder ondergraving van je eigen zoekmachinestrategie dan een ondersteuning dus :)

Mr-B
Berichten: 2
Lid geworden op: di 19 augustus 2014, 15:58
Locatie: Amsterdam

Re: Verhaal - Wat een trip... - Man-vrouw / BDSM

Berichtdoor Mr-B » do 21 augustus 2014, 21:03

Hoi de_onbekende.

Bij dit verhaal was dat me ook opgevallen maar op die site staan meerdere verhalen die ik nergens anders tegen kom (google ed. )

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1387
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: Verhaal - Wat een trip... - Man-vrouw / BDSM

Berichtdoor Paniscus » vr 22 augustus 2014, 12:20

mooie promotie zo :-)
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 71 gasten