Nooit klaargekomen. Hoe krijg ik mezelf over het randje?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Djinniyeh » do 28 juni 2012, 18:16

Zolang ik me kan herinneren heb ik nooit problemen gehad met klaarkomen ... ik vond mezelf dus absoluut geen referentie om hier te reageren. In het begin was het onder de douche, gaandeweg met mijn vingers en later kocht ik een vib ... niets was een probleem ... ook omdat het niet iets was wat moest, ik was mezelf gewoon eens aan het afspoelen en dacht 'hey, dit voelt fijn' ... .

Wel weet ik dat het inderdaad ook pijn deed de eerste keer dat ik iets inbracht (en ik ging niet zo diep dat het mijn maagdelijkheid zou aantasten volgens mij). Ik heb toen gezocht naar iets klein, eerder iets niet te dik, diameter 1 of 1.5 cm volgens mij en dat voelde fijn. In een beginstadium moet je niet teveel willen vertrouwen op duur speelgoed, kijk eens in je omgeving rond, kuis het goed af en probeer gewoon eens te doen wat je lekker vindt, experimenteer!

Ik had er vroeger nooit een tarzan in gekregen hoor en om eerlijk te zijn heb ik liefst nog steeds iets niet te diks en met veel glijmiddel als ik aan het spelen ben.

Good luck girlie!!
Life is a gift, live it to the fullest ...

Gebruikersavatar
Bert1960
Berichten: 427
Lid geworden op: ma 16 juli 2012, 16:24
Locatie: Twente

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Bert1960 » ma 16 juli 2012, 16:59

Hoi,

Ik ben een ervaren tantra masseur en ben er van overtuigd dat een respectvolle en integere tantra massage je kan helpen om blokkades op te heffen.

Bij tantra gaat het om respect voor de ontvangster en zeker niet om degene die de massage uitvoert.

Warme groet,
Bert
geniet van het leven

Joan
moderator
Berichten: 82
Lid geworden op: za 30 juni 2001, 1:01

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Joan » ma 16 juli 2012, 18:48

Beste Bert, het is niet de bedoeling dat je een zelfde post in verschillende topics plaatst. Verder komt je bericht erg dicht bij reclame, dat is hier niet toegestaan.
Groet, Joan
moderator

Gebruikersavatar
Bert1960
Berichten: 427
Lid geworden op: ma 16 juli 2012, 16:24
Locatie: Twente

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Bert1960 » ma 16 juli 2012, 18:56

Sorry Joan,

Ik ben nieuw hier en zal er voortaan op letten :?

Het is ook niet de bedoeling om reclame te maken, ik heb een commerciële bedoelingen ..... het is meer om aan te geven dat het ook eerlijk en respectvol kan, zonder primaire focus op sex oid.

Warme groet,
Bert
geniet van het leven

mikky
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 09 april 2012, 15:12

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor mikky » wo 18 juli 2012, 19:10

hoihoi

even voor het serieuse. voor de vrouwen die nog nooit zijn klaar gekomen. Hoe ga je daarmee om? heb je dat verwerkt of blijft het de eeuwige zoektocht. Ik probeer het los te laten maar merk dat het erg moeilijk is helemaal omdat mijn lijf wel naar die ontlading verlangt

groetjes
ikke

mikky
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 09 april 2012, 15:12

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor mikky » ma 23 juli 2012, 22:09

niemand?

Gebruikersavatar
gelfxp
Berichten: 2075
Lid geworden op: za 13 augustus 2011, 1:27
Locatie: Wageningen

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor gelfxp » ma 23 juli 2012, 22:33

misschien goed om dan de kant van de masseur te horen, hoe ga jij met deze aanvragen om Bert?
“I have no special talent. I'm just passionately curious.”

Gebruikersavatar
Bert1960
Berichten: 427
Lid geworden op: ma 16 juli 2012, 16:24
Locatie: Twente

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Bert1960 » di 24 juli 2012, 11:23

misschien goed om dan de kant van de masseur te horen, hoe ga jij met deze aanvragen om Bert?
Vaak komt dit door een (emotionele) blokkade, die is ontstaan door vervelende gebeurtenissen in het verleden. Soms een angst om je open te durven stellen of acceptatie van je eigen lichaam (als je soms hoort wat mensen elkaar met woorden aan kunnen doen .....).

Het is zaak om dat inzichtelijk en vervolgens bespreekbaar te maken en dan langzaam het fysieke contact op te bouwen.

Maar dit is natuurlijk voor iedereen verschillend. Belangrijke basis is vertrouwen en rust. :love:
geniet van het leven

mikky
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 09 april 2012, 15:12

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor mikky » di 24 juli 2012, 11:59

hoihoi

dat is dus ook waar ik met mijn tantraleraar mee bezig ben. Helaas is het top drukte hier dus kan ik er niet zo vaak naartoe als ik zou willen.
Het hele tantra gebeuren zijn we nog niet eens aan begonnen. Alleen nog maar praten en wat energie werk

groetjes
marlies

Manonnetje1975
Berichten: 14
Lid geworden op: di 14 augustus 2012, 11:15

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Manonnetje1975 » di 14 augustus 2012, 11:30

Vervelend dat je nog nooit bent klaargekomen,
ik had daar in het begin ook wel moeite mee om gewoon alles te laten gaan en nergens aan te denken (boodschappen, zieke familie etc, blablabla)
Nu gelukkig wel, maar daar heb ik wel de nodige hulp bij gehad.

Fijn dat je man wel veel respect voor je heeft

mikky
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 09 april 2012, 15:12

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor mikky » vr 24 augustus 2012, 17:44

wat voor hulp heb je daarbij gehad dan?

mikky
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 09 april 2012, 15:12

Re: Nooit klaargekomen. Hoe krijg ik mezelf over het randje?

Berichtdoor mikky » zo 22 juni 2014, 23:37

Lees dit net terug. We zijn twee jaar veder maar nog steeds niks opgeschoten

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

Re: Nooit klaargekomen. Hoe krijg ik mezelf over het randje?

Berichtdoor waterdraakje » wo 25 juni 2014, 7:23

Hey Mikky,
Dit moet inderdaad heel moeilijk zijn ... je schreef immers twee jaar geleden al dat je probeert los te laten.
Ik zie dat er hier al heel veel geschreven is de vorige jaren (ben nieuw op dit forum), dus weet niet of je veel hebt aan mijn antwoord. Bij mij gaat het zeker niet als vanzelf, maar langs de andere kant lukt het wel.
Ik weet niet zeker waar je op dit moment naar vraagt: naar tips, of naar ervaringen over het loslaten?
Dan geef ik je allebei:
Voor mij werkt:
alsjeblieft niet 'moeten' klaarkomen
eerst helemaal mezelf leren kennen voordat iemand anders mij zover krijgt
meerdere lekkere dingen tegelijkertijd (m'n hele lijf, en ook mond, tepels, benen, poesje, en nog veel meer ... ik kom dus altijd handen tekort ...)
Ervaringen over loslaten heb ik ook, op heel wat andere vlakken dan, en daarbij is het zo dat dat loslaten nooit helemaal lukt, dat zorgt voor heel moeilijke en emotionele momenten soms, eens heel stevig uithuilen, en dan maar weer verder leven, pff ... weet niet hoe andere mensen dit doen.
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.

moon
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 10:39
Contacteer:

Re: Nooit klaargekomen. Hoe krijg ik mezelf over het randje?

Berichtdoor moon » wo 25 juni 2014, 22:24

Misschien helpen mijn ervaringen...
Loslaten, bij mij werkt alcohol heel goed. Een paar glaasjes wijn, en loslaten gaat veel makkelijker...
Daarnaast heb je wel eens deze pagina's gelezen?
http://www.femerotica.nl/masturbatie/
Heeft mij best wel op ideetjes gebracht.
sterkte...

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Nooit klaargekomen. Hoe krijg ik mezelf over het randje?

Berichtdoor Suzette » do 26 juni 2014, 18:05

Oh dit tooic herinner ii me nog.

Mikky, weet je wel waar het probleem zit?
Licht uit en muziek aan, evt gewoon met dopjes in je oren?

Als je bijna op het randje zit goed diep doorademen of - zuchten ipv aanspannen

Maar ja, waarschijnlijk heb je àlles al eens geprobeerd.

Welke hulp heb je gehad in al die jaren? Zat er iets waar je iets mee kon ( ook al lukt het nog steeds niet) en waar je niets mee kon?


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten